Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega jest fanem jeleni?

Jestem fanem zieleni :) może trochę innego odcienia , ale zawsze :)

Fendt lepszy ;)

I nie chodzi o ten odcień :)


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kawasaki też mają ładny zielony no chyba, że chodzi o BRG  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wole C-330 stary dobry 2 garowy diesel nie do zajechania. Najszybsze traktory do kuligów na wioskach.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zazdrościcie... fuj...nie ładnie... Typowy przykład tych, których mentalnie nie stać na amerykana, a bardzo by chcieli...No przełamcie się, kupcie sobie prawdziwy samochód...  :D  :D  :D

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, u mnie są zakręty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze starymi faktycznie tak było, nowe zakręcaja nie gorzej od europejskich samochodów


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaa jasne ;) wczoraj jechałem tegorocznym Grand Cherokee. Może Srt skręca. Ten mój nie chciał. Na dziurawym zakręcie mało nie wyleciałem jadąc ok 20 km/h wolniej niż Hyundaiem Tucsonem w tym samym miejscu, gdzie Hultaj miał jeszcze zapas, a jemu daleko do wzoru. Dramat. Za to komfortowy bardzo.

 

Acha Jeep z Ameryki. Podobno europejskie znacząco lepsze pod tym względem, ale klekoty. Ten był V8

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem GC ani Tucsonem, więc się nie wypowiem


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile można na takich opiniach polegać ale w europejskich programach TV, gazetach przy testach nadal twierdzą, że poza kilkoma wyjątkami w stylu Vette amerykańskie auta nadal nie przepadają z zakrętami i odstają od Eu i Jp. Ja nie mam zbyt dużego doświadczenia w amerykańscy. Ostatnio poza Jeepem tylko amerykańska Camry i Charger 2014 dane mi było poprowadzić dłużej. No i zakręty nie były mocną stroną tych aut. Jakby w 1/3 wypełnione wodą ;) ostatni raz czułem to przy Polonezie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość Fordow ( Fiesta, focus, Edge, taurus, escape, explorer, ) jeździ bardzo dobrze, Caddy również ( ats CTS z sedanow nie musi obawiać się MB czy też BMW) wersję V są zdecydowanie na topie jeżeli chodzi o własności jezdne , Chevy Camaro, Vette, impala, najmniej jeździem productami Chryslera,

 

Aha, zapomniałem o Mustangu :D

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z marek europejskich tylko BMW posiada właściwości jezdne. Reszta jest ciastowata. Pewnie dlatego tylu jest napaleńców, którzy zauroczeni tym faktem rozbijają się na drzewach.

 

Żeby nie było, nie jestem miłośnikiem ani posiadaczem.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie tylko chyba że berzemy pod uwagę te łatwo dostępne i nie liczymy np Porsche.

Ale czytałem dość rzeczowe hasła posiadaczy np M3 i C AMG - M3 na tor. To się nie zmieniło od czasów e34 M5 i Merca 500E

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę na tor nadają się tylko BMW M, pozostałe są za ciężkie i za mało ostre. Z Audi na tor TT RS albo R8. Z Mercedesa AMG GT i C63S się nieźle spisują. Porsche wszystkie nie-SUVy. Z Fordów tylko Focus RS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M'ki to tak na prawde tylko na tor samochody, nie licząc nowej M5 która ma już napęd na 4 łapy i da się tym jeździć normalnie po mieście....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specyfika amerykańskiej motoryzacji.  Dla przecietnego uzytkownika auto miekko zawieszone, dostosowane do pokonywania rownych miedzystanowych dróg czy miejskiego cruisingu itd. Komfort, wygodna, zeby się nie wylała cola z kubka i nie rozsypał hamburger.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irku, może się mylę, ale jeśli porównujesz do europejskich aut ale w specyfikacji amerykańskiej to chyba jednak ich zawieszenie nie jest takie samo jak stosowane w Europie ale tak jak mówię, mogę się mylić to tylko moje przypuszczenie. Ta amerykańska Camry,którą jeździłem była naprawdę jak wanna na kołach w porównaniu do choćby Avensis który przecież bolidem nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mustang, Camaro, Focus RS, ST, Vette która dalej używa resorow piorowych I Cadillac ATS-V CTS-V jeżeli są dostępne w EU napewno ( tzn napewno tak mi się wydaje :) ) nie mają innego.

 

Edge amerykańska wersja Sport z silnikiem 2.7twin turbo jeździ jak wyższy, dobrej klasy kompakt.

 

Fusion czyli Wasze Mondeo w wersji sport z tym samym 2.7l silnikiem sądzę że ma lepsze zawieszenie niż Mondeo dostępne w EU.

Ten samochód jeździ poważnie dobrze

 

 

 

Dużo się zmieniło, co nie zmienia faktu że różnice ciągle jakieś tam mogą być, najlepiej byłoby to porównać na przykładzie Buick,to są europejskie Ople sprzedawane na naszym rynku, dostosowane do Amerykańskich wymagań

 

Wiem że to jest jakiś Wasz Opel z naszym 3.6l v6 silnikiem i skrzynia, trzeba by kogoś z Europy żeby się przejechał i powiedział czy to to samo co europejska wersja3e052a19512ec434d8dbd8cbac5a122c.jpg

e6226fea7cdcd652514a6bd803984f20.jpg

ca0590abc7e04405a392dea65c00f64d.jpg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę na tor nadają się tylko BMW M, pozostałe są za ciężkie i za mało ostre. Z Audi na tor TT RS albo R8. Z Mercedesa AMG GT i C63S się nieźle spisują. Porsche wszystkie nie-SUVy. Z Fordów tylko Focus RS.

AMG GT ciężko przyrównać do np M4 czy C63 bo to auto od podstaw budowane jako auto sportowe - jak 911. A takie M4 to przerobione ale jednak qp, które z 2.0 dieslem musi być wygodne, pakowne, musi być w miarę możliwości sportowe na ile się da ale nie za dużo, żeby nie męczyło podczas jazdy po bułki. 

BMW dość mocno modyfikuje budy MPowerów względem cywilnych wersji ale z jednej strony - dalej w pewnym stopniu jest to kompromis pomiędzy autem na codzień a dwa - wchodzimy w "wyższy stopień wtajemniczenia" przy serwisie - czyt. jest drogo bo graty np w zawieszeniu są inne niż do słabszych wersji. C AMG nie wiem jak w obecnej generacji ale poprzednia podobno poza sprężynami i heblami nie różniła się od innych wersji silnikowych. Plus - drugi/trzeci właściciel ma lżejsze życie przy serwisie. Minus - buda ma problemy z ogarnięciem mocy 6L V8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znajomy miał taką sytuację, że zaparkował przed pracą, a że ma słaby hamulec ręczny - nie trzymał mu w 100%, tylko może w 50%, to mu auto zjechało i uderzył w bok innego samochodu.

Straty na jakieś 1500 zł i powiedział, że normalni pewnie zapłaciłby z własnej kieszeni, ale że miał wykupioną opcję ochrony zniżek przy pierwszej kolizji to napisali oświadczenie i wszystko poszło z jego ubezpieczenia OC, a zniżki pozostały bez zmiany.

Więcej na temat programu ochrony zniżek można jeszcze tutaj doczytać: https://wygodnie.pl/porady/ochrona-znizek

Edytowane przez Elliasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AMG GT ciężko przyrównać do np M4 czy C63 bo to auto od podstaw budowane jako auto sportowe - jak 911. A takie M4 to przerobione ale jednak qp, które z 2.0 dieslem musi być wygodne, pakowne, musi być w miarę możliwości sportowe na ile się da ale nie za dużo, żeby nie męczyło podczas jazdy po bułki. 

BMW dość mocno modyfikuje budy MPowerów względem cywilnych wersji ale z jednej strony - dalej w pewnym stopniu jest to kompromis pomiędzy autem na codzień a dwa - wchodzimy w "wyższy stopień wtajemniczenia" przy serwisie - czyt. jest drogo bo graty np w zawieszeniu są inne niż do słabszych wersji. C AMG nie wiem jak w obecnej generacji ale poprzednia podobno poza sprężynami i heblami nie różniła się od innych wersji silnikowych. Plus - drugi/trzeci właściciel ma lżejsze życie przy serwisie. Minus - buda ma problemy z ogarnięciem mocy 6L V8

 

 

Nie chodzi o porównanie, wymieniłem tylko modele, które moim zdaniem nadają się na tor. Jeździłem po torze kilkoma z nich a mnóstwo aut widziałem w akcji. Na krótkim technicznym torze doskonale widać, które auta mają zbyt miękkie zawieszenie, które zabójczą podsterowność a w których gotują się hamulce.

Wiele osób mogłoby być zdziwionych, gdyby zobaczyli jak słabo na torze spisują się: Audi RS6, Mercedes S63 amg, Mustang GT czy Mazda MX-5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mustang, Camaro, Focus RS, ST, Vette która dalej używa resorow piorowych I Cadillac ATS-V CTS-V jeżeli są dostępne w EU napewno ( tzn napewno tak mi się wydaje :) ) nie mają innego.

 

Edge amerykańska wersja Sport z silnikiem 2.7twin turbo jeździ jak wyższy, dobrej klasy kompakt.

 

Fusion czyli Wasze Mondeo w wersji sport z tym samym 2.7l silnikiem sądzę że ma lepsze zawieszenie niż Mondeo dostępne w EU.

Ten samochód jeździ poważnie dobrze

 

 

 

Dużo się zmieniło, co nie zmienia faktu że różnice ciągle jakieś tam mogą być, najlepiej byłoby to porównać na przykładzie Buick,to są europejskie Ople sprzedawane na naszym rynku, dostosowane do Amerykańskich wymagań

 

Wiem że to jest jakiś Wasz Opel z naszym 3.6l v6 silnikiem i skrzynia, trzeba by kogoś z Europy żeby się przejechał i powiedział czy to to samo co europejska wersja

 

 

Wyglądają tak samo, i normalne silniki mają.... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak działa rozrząd desmotroniczny (przyznaję, że nie wiem, czy dobrze napisałem). Miałem dać w motocyklach ale tu większy ruch. Mój ulubiony YouTuber Profesor Chris:

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.