Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ładne wnętrze.

Ale jak Ty je utrzymasz w czystości?

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeansy nie farbują? Z tej perspektywy nie widać ale boczek na siedzisku zawsze się zagniecie od wsiadania/wysiadania i skóra może być czysta ale "zmarszczki" dostanie    

 

a środek mazdy super, nawet nie chodzi o kolor bo nie jestem fanem jasnego wnętrza ale sam design mi się podoba. No i skóra na desce

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, u Ciebie są porządne, niemieckie materiały ;)

Ja miałem raz białą skórę, miałem wrażenie, że kolor zmieniał się po każdej jeździe. A jak sprzedawałem po 90 tys. km to jej odcień był różny na fotelu kierowcy i pasażera, mimo usilnych starań studia detailingowego.

Fakt, że to było BMW, a ich skóry zdaniem pracownika studia, są wyjątkowo podatne na przebarwienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wnętrze 6, jutro test - wyjazd w góry :)d97e08b7eccdee10ec21599f384e1984.jpg

 

Taplaltakl.

zdrajca... :P  Jaki motor?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym roku miałem jak auto zastępcze nowy model GLA z wszystkimi tymi bajerami. Przy przekraczaniu dozwolonej prędkości bang, przy zjechaniu do krawędzi ulicy bang bang. Wyłączyłem to wszystko po paru chwilach. Jedynie alert martwej strefy w lusterku spełnia swoją rolę nie irytując jednocześnie kierowcy.

To jest kwestia przyzwyczajenia i obycia z systemem - pamietam jak 10 lat temu adaptacyjny tempomat był dla mnie irytujący (BMW 3 - 2009rok). Teraz kombinacja automatu, adaptacyjny tempomat, kontrola pasów i trakcji na autostradzie to po prostu dla mnie obowiązkowa opcja wyposażenia. Jedyne co jest irytujące to przypominacz żeby trzymać ręce na kierownicy ale to pewnie kwestia kilku lat i będzie tez zbędne ;-)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdrajca... Jaki motor?

jakaś słabizna 2 litrowa, teraz czas Yukona puścić0547588a984311d0e050a9df42acd94e.jpg

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeansy barwią skórę bardzo. Łatwo się jednak to czyści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....

W Audi mam stały napęd na wszystkie koła i takich problemów nie uświadczysz nawet na zdecydowanie bardziej śliskiej drodze niż zwykły deszczyk przy 8 stopniach.

 

...

Tommaso , porównywałeś może do 4matic kiedyś ? W takim codziennym użytkowaniu , nie jakiś wyczynowym ale jako użytkownik jeżdżący z psem w bagażniku z kapeluszem na głowie. Pytam poważnie pownieważ jako były użytkownik A4 190km quatro, A6 245km quatro i RS6 znajduję 4matic jako bardziej przyjazny do codziennej jazdy. Jeżdżę do pracy 110km każdego dnia z czego połowa po serpentynach, z lisciami przez las na drodze a druga połowa to autostradą i lepiej się czuję z 4matic niż z quatro. Piszę o V6 z 4matic.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z 4-matic nigdy, Mercedesy nie leżą na razie w kręgu moich zainteresowań.

Porównywałem z X-Drive i wydaje mi się, że quattro (ale moje A6 z torsenem) jest spokojniejsze i bardziej przewidywalne. X-drive w sytuacjach ekstremalnych bardziej "rzuca" momentem po osiach i generalnie więcej momentu oddaje na tył.

Quattro w RS6 jest trochę inaczej skonfigurowane, z większą preferencją tyłu, a dodatkowo RS6 którym jeździłem miało aktywny mechanizm różnicowy na tylnej osi, który ładnie kierował moment na zewnętrzne tylne koło w zakręcie. Ale w RS6 z racji przenoszonej mocy i użytej skrzyni napęd wydaje się bardziej narowisty.

A w A4 pewnie jest jeszcze inaczej, bo tam jest haldex. Jeździłem RS3 z takim napędem i tam jest ogromna preferencja przodu, nawet jadąc dość ekstremalnie, a tył potrafi się dołączyć zupełnie niespodziewanie, zaskakując kierowcę.

 

Dodam jeszcze, że prawie każde Audi, którym jeździłem (poza TTS) ma za dużo masy przed przednią osią, co skutkuje podsterownością, ale czym szybciej i ostrzej się jedzie, tym jest ona mniej wyczuwalna, szczególnie w mocniejszych samochodach. RS6, którym jeździłem po ciasnym torze w Łodzi, odpowiednio potraktowane potrafiło nawet lekko zarzucić tyłem, a jeśli wyjeżdżało to wszystkimi czterema kołami na raz. Natomiast podczas normalnej, choć dość szybkiej jazdy po rondach jest mocno podsterowne.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pechagto tylko dobrze zabezpiecz przed kradzieżą, te Mazdy odpalają małym palcem. 


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X-drive mam ale nie porównuję go ze względu na modyfikacje motoru i zawieszenia. Mój xdrive jest bliższy zachowaniu do RS ze względu na moc i przeniesienie momentu na tylna oś przy gwałtownym przyspieszaniu. On po prostu „wali” moc na koła z naciskiem na tył - reaguje natychmiast na pedał gazu.

Racja ze RS powinien być poza porównaniem w tej grupie - to inna moc i specyfika pojazdu.

Moje obserwacje są podobne - przy użytkowaniu codziennym bardziej cywilizowany jest quatro w A6 /A4 niż xdrive , ale osobiście wciąż wolę się toczyć do pracy i Aldika MB z 4matic który oferuje pełna przewidywalność (ktoś może powiedzieć że jest nudny)..


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pechagto tylko dobrze zabezpiecz przed kradzieżą, te Mazdy odpalają małym palcem.

jakieś coś tam ma dodatkowego ponad normalne zabezpieczenie mazdy, będę jeszcze drążył temat

btw zmieściliśmy się na wyjazd ale już widzę, że wyjazd letni z dziadkami nad morze nie dojdzie do skutku jak dotychczas jednym samochodem i to z 3 rowerami w środku 5ec1fa3cc08052cf7902d0979fe76b6d.jpg

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowery na dach i dasz radę.

 

Ponoć problemy z zabezpieczeniem to już w Maździe pieśń przeszłości, teraz bezpieczeństwo jest już zbliżone do innych marek. Ale to Mazda tak twierdzi, sprawdzić trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skuteczne elektroniczne zabezpieczenie to niestandardowe, zamontowane indywidualnie. Fabryczne zabezpieczenia  mają już rozpracowane   https://www.m.youtube.com/watch?v=lXzA-kG-c5k , a auto z dostepem bezkluczykowym  praktycznie nie ma żadnych zabezpieczeń tzw metoda na walizkę. Mało kto nosi pilota w etui, ktorego trzeba by chować, wyciągać itd bo to  samo w sobie przeczy  wygodzie jaka zapewnia dostep bezkluczykowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji - poczytaj o np nowej serii 3 BMW - kluczyki mają czujnik ruchu i jeśli odłożysz pilota na półkę, albo zostawisz w kurtce na wieszaku, to pilot nie wysyła sygnału i walizka nic nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz pojęcia w jaki sposob taka kradziez sie odbywa.  Było niedawno w tvn turbo w programie Zlodzieje.  Taka ''walizka'' ma niewielki zasieg w metrach, wiec przechwytują sygnał  idac za kierowcą,który opuścił auto.  Czyli oznacza to de facto, ze zanim ktos dojdzie na spotkanie czy do biura, tego auta juz nie ma.


Po prostu jeden zlodziej idzie za kierowcą, drugi czeka przy aucie z odbiornikiem. Dostaje ''sygnał elektroniczny'' i wystarczy, że naciśnie przycisk na klamce, nacisnie przycisk start w aucie i  silnik uruchomiony. 


Inny przykład rowniez z  tego programu zlodzieje. Sciagali pieniadze z karty płatniczej . Transakcje do 50 zł odbywają się bez podania pin, wiec wystarczyło, ze to ich urzadzenie było w poblizu.

 

Zabezpieczyć sie można tak jak w przypadku dostepu bezkluczykowego, noszac kartę w etui.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy gdzie, ja dostałem leasing 105% przy wpłacie 45% więc raczej norma. 

 

Przy tak dużej wpłacie to żadna rewelacja.

Moja luba przy wpłacie 20% za Seata Arona na 3 lata z wykupem 1% dostała leasing na 103,5% . Ale jak podpisywaliśmy umowę t nam powiedziano że załapaliśmy się w ostatnim momencie na taki leasing bo ponoć mają drożeć.

Jeszcze dwa alta temu VW Bank dawał na takie leasingi 101,5 % wiem bo kalkulowałem.

 

A tak poza.... Za chwilę przywitamy nową markę Premium na rynku. Mazda ma wycenić nową 3-jkę w podstawie na 95-100tys PLN. To są rejony najtańszych aut Audi/MB.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością wyposażenie jest lepsze niż to co oferuje w okolicach 100tys konkurencja premium. Jak to wszystko zacznie się sypać to...będzie portfel bolał :D

 

Silnik 2.0 122km odpada, jest zbyt hałaśliwy na trasach. Ciekawe jak jeździ ten nowy benzyno-diesel powinien nieźle szarpać tą budę do przodu.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz pojęcia w jaki sposob taka kradziez sie odbywa. Było niedawno w tvn turbo w programie Zlodzieje. Taka ''walizka'' ma niewielki zasieg w metrach, wiec przechwytują sygnał idac za kierowcą,który opuścił auto. Czyli oznacza to de facto, ze zanim ktos dojdzie na spotkanie czy do biura, tego auta juz nie ma.

 

Po prostu jeden zlodziej idzie za kierowcą, drugi czeka przy aucie z odbiornikiem. Dostaje ''sygnał elektroniczny'' i wystarczy, że naciśnie przycisk na klamce, nacisnie przycisk start w aucie i silnik uruchomiony.

 

Inny przykład rowniez z tego programu zlodzieje. Sciagali pieniadze z karty płatniczej . Transakcje do 50 zł odbywają się bez podania pin, wiec wystarczyło, ze to ich urzadzenie było w poblizu.

 

Zabezpieczyć sie można tak jak w przypadku dostepu bezkluczykowego, noszac kartę w etui.

Otóż mam pojęcie, rozmawiałem nawet parę dni temu z policjantem, który powiedział mi, że zdecydowana większość tego typu kradzieży odbywa się nocą i dotyczy samochodów pozostawionych pod domkami jednorodzinnymi. Nie oglądam tvn turbo, ale mimo, że jestem w stanie sobie to technicznie wyobrazić, to jednak wymaga to sporej bezczelności ze strony złodzieja, bo musi Cię namierzać przez kilkanaście sekund, licząc się z tym, że go zauważysz i zapamiętasz. Dlatego wcale się nie dziwię, że wolą to robić w nocy, nie narażając się na bezpośredni kontakt z właścicielem samochodu.

 

Tu artykuł, który potwierdza słowa policjanta z którym rozmawiałem:

https://dzienniklodzki.pl/kradziez-samochodu-na-walizke-zlodzieje-kradna-luksusowe-samochody/ar/12503770

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tak dużej wpłacie to żadna rewelacja.

Moja luba przy wpłacie 20% za Seata Arona na 3 lata z wykupem 1% dostała leasing na 103,5% . Ale jak podpisywaliśmy umowę t nam powiedziano że załapaliśmy się w ostatnim momencie na taki leasing bo ponoć mają drożeć.

Jeszcze dwa alta temu VW Bank dawał na takie leasingi 101,5 % wiem bo kalkulowałem.

 

A tak poza.... Za chwilę przywitamy nową markę Premium na rynku. Mazda ma wycenić nową 3-jkę w podstawie na 95-100tys PLN. To są rejony najtańszych aut Audi/MB.

Pisałem, że normalnie a nie że rewelacja;p

 

A co do 3...porównując sedana Civica z Mazdą raczej nikt tej drugiej nie wybierze. Za podstawową Mazdę mamy dobrze wyposażonego Civica z 60KM mocniejszym motorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz pojęcia w jaki sposob taka kradziez sie odbywa. Było niedawno w tvn turbo w programie Zlodzieje. Taka ''walizka'' ma niewielki zasieg w metrach, wiec przechwytują sygnał idac za kierowcą,który opuścił auto. Czyli oznacza to de facto, ze zanim ktos dojdzie na spotkanie czy do biura, tego auta juz nie ma.

Po prostu jeden zlodziej idzie za kierowcą, drugi czeka przy aucie z odbiornikiem. Dostaje ''sygnał elektroniczny'' i wystarczy, że naciśnie przycisk na klamce, nacisnie przycisk start w aucie i silnik uruchomiony. Inny przykład rowniez z tego programu zlodzieje. Sciagali pieniadze z karty płatniczej . Transakcje do 50 zł odbywają się bez podania pin, wiec wystarczyło, ze to ich urzadzenie było w poblizu.

 

Zabezpieczyć sie można tak jak w przypadku dostepu bezkluczykowego, noszac kartę w etui.

Ja mogę pilota wyłączyć prostą kombinacją za pomocą jego dwóch przycisków. Ponowna aktywacja przez naciśnięcie dowolnego przycisku. Edytowane przez Parówkowy skrytożerca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.