Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
michalop

Jaki zegarek masz dziś na ręku?

Recommended Posts

Ah ten portugalczyk, przepiękny zegarek. Nie miałeś problemu z podjęciem decyzji którą wersje kolorystyczną wybrać?

facet musi byc zdecydowany Michal;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet musi być zdecydowany w podejmowaniu ważnych decyzji, niekoniecznie takich małostkowych jak wybór koloru zegarka.


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet musi być zdecydowany w podejmowaniu ważnych decyzji, niekoniecznie takich małostkowych jak wybór koloru zegarka.

 

Trochę OT, ale post Carlita przypomniał mi historyjkę:

Para 70-cio letnich staruszków udziela wywiadu, bo obchodzę 50 rocznicę ślubu. Prowadząca pyta „dziadka”, kto rządzi w ich małżeństwie. „Dziadek” na to: Jak byliśmy młodzi, to umówiliśmy się, że w drobnych sprawach decyduje Żona, a w istotnych decyduję ja. Na szczęście jeszcze nigdy nie musiałem podjąć żadnej decyzji… :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet musi być zdecydowany w podejmowaniu ważnych decyzji, niekoniecznie takich małostkowych jak wybór koloru zegarka.

 

dla fanow zegarmistrzostwa, ogladajacych kazdy detal pod lupa, wpatrujacych sie w te same zdjecia godzinami bynajmniej kolor zegarka nie jest malostkowa sprawa;) i dobrze o tym wiesz co nie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet musi być zdecydowany w podejmowaniu ważnych decyzji, niekoniecznie takich małostkowych jak wybór koloru zegarka.

 

Problem był, 3 opcje, czarny, ten co mam, i biala tarcza z niebieska tarcza.

Z racji tego ze nie jestem fanem czarnego koloru pierwsza opcja odpadła. Na zdjeciach navi blue wygladał mega, ale na zywo jak miałem dwa obok sie zdecydowałem sie na ta wersje i nie załuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xylog

Tak, machlo, jak się spotkamy w końcu to z seiko 2 x 2. ;) Ten też.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AE5E6DDF-C43A-45F2-8336-083202DD7E79-6316-00000793C8354858.jpg

Tarant napisał: Albowiem w polskim piekle nie ma diabłów do pilnowania. Którykolwiek z kotła się zbytnio wynurzy zaraz jest przez rodaków z powrotem w smołę wciągany.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla fanow zegarmistrzostwa, ogladajacych kazdy detal pod lupa, wpatrujacych sie w te same zdjecia godzinami bynajmniej kolor zegarka nie jest malostkowa sprawa;) i dobrze o tym wiesz co nie :D

Nie zaprzecze. My wszyscy na tym forum jesteśmy "zboczeńcami", jeżeli chodzi o zegarki :)

 

Problem był, 3 opcje, czarny, ten co mam, i biala tarcza z niebieska tarcza.

Z racji tego ze nie jestem fanem czarnego koloru pierwsza opcja odpadła. Na zdjeciach navi blue wygladał mega, ale na zywo jak miałem dwa obok sie zdecydowałem sie na ta wersje i

nie załuje :)

Ja się waham pomiędzy wersją taką jak Twoja, a wersją z czarną tarczą. Obydwie na żywo wyglądają świetnie.


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od jutra rano taki

 

calipam1_zpscac5c9d0.jpg

Cholera- California Dial -miałem kiedyś zamówiony ale nie załapałem się do kolejki . Limitka rozeszła się na pniu. Mogę trochę pozazdrościć??


@rtur

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha no właśnie, śmiać mi się chciało jak niektórzy koledzy zarzekali sie, że ten parniak niczego nie kopiuje :D

 

Tak jak doxa citizena - indeksami :P

W sumie to jest jeden wzór, który ma kopertę, wskazówki, tarczę...reszta to inspiracje.

Ale jak ktoś się uprze, to w każdym coś znajdzie znajomego :rolleyes:


ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xylog, nie ma sprawy. Po świętach chcę spotkać się z Kroll_czarli, żeby MM300 obmacać, więc może udałoby się jakoś zsynchronizować. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

od jutra rano taki

 

calipam1_zpscac5c9d0.jpg

Wbrew pozorom (i mniemaniu co niektorych) czarny kolor tarczy i brazowy pasek o takm odcieniu jak powyzej wyglada bardzo fajnie. Ale te markery w postaci tych kilku rzymskich pokrak........ nie podchodza mi one (nigdy nie lubilem rzymskich cyfr robiacych za markery w czssomierzach), psuja one (imo) wyglad tego zegarka. Szkoda ze wszystkie oznaczenia nie sa w nim w postaci arabskich cyfr (lub przynajmniejj jakichs prostych -podluznych/okraglych - markerow).

Share this post


Link to post
Share on other sites
oss191206.jpg

Pozdrawiam, Wojtek

Dążenie do bezpieczeństwa poprzez ograniczenie wolności powoduje utratę wolności bez uzyskania bezpieczeństwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wszystkim ,

zegarek jest stalowy . Szukalem czegos troche bardziej nietypowego i wg mnie " california " spelnia te wymagania , faktem natomiast jest ze kupilem go bazujac na zdjeciach poniewaz nie moglem znalezc go w zadnym AD ( nowosc 2012 ) , zreszta z Panerajem tak dziwnie jest ze najczesciej jak ktos chce jakis nietypowy model to musi szukac go po ich butikach


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj ten

 

dzisiajten.jpg

Dla mnie to jest kwintesencja Rolexa :) Połączenie żółtgo złota i stali plus ceramiczny bezel... Jest piękny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.