Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Longines

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.12.2024 o 11:21, Picy napisał(-a):

Dawno nie było. 

IMG_1062.jpeg

To 42mm czy mniejszy brat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, proki1971 napisał(-a):

To 42mm czy mniejszy brat?

39mm. Bez daty, wskazówki całe z lumą to domena wersji mniejszej.


Małżeństwo i zegarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, proki1971 napisał(-a):

To 42mm czy mniejszy brat?

 

1 godzinę temu, AK&AK napisał(-a):

39mm. Bez daty, wskazówki całe z lumą to domena wersji mniejszej.

Dokładnie. 42 dawno sprzedałem przez wielkość. Ten jest rozmiarowo idealny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z Longines Spirit chrono. Miałem lekko porysowaną kopertę więc dałem go do autoryzowanego serwisu na polerkę. Niestety gdy go odebrałem nie działa przycisk zmiany daty oraz co gorsza uszkodzili szkło ścierając w jednym miejscu antyrefleks. Nie mam zamiaru oddawać tego zegarka tam ponownie na reklamacje. Czy ktoś może orientuje się jaki może być koszt naprawy?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja.

——————
dziękujemy za wiadomość.

Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą.
Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii.
Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii.
Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka.

Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące.

Z poważaniem
Zespół Longines


Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, papcio24 napisał(-a):


Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja.

——————
dziękujemy za wiadomość.

Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą.
Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii.
Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii.
Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka.

Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące.

Z poważaniem
Zespół Longines


Sent from my iPhone using Tapatalk

no to jesteś w domu. Ja bym szedł w kierunku serwisu centralnego we Włoszech albo w Szwajcarii. 


quartz bandit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Daniel, pij tę kawę wreszcie...

- Nie, mam jeszcze kilka Longinesów do obfotografowania!

;)

Edytowane przez Edmund Exley

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Dnlaie napisał(-a):

Dokładnie... bo każdy nowy dzień, to kolejna kawa i zegarek Longines ;)

 

Masz ich tyle, że jak przed Świętami zakończysz cykl kawowy, to możesz potem porozwieszać zamiast bombek na choince 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, AK&AK napisał(-a):

IMG_20241210_112737.jpg


W pierwszej chwili pomyślałem, że nie znam marki „Pełna Stołowa”. Pewnie jakaś nowa.

 


- ireo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.