Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

 

może ktoś poratuje oryginalnym pierścieniem (ze sprawnym gwintem, śr. zewnętrzna ok.36mm) do zakręcenia koperty Wostoka Amfibii  ? A gdyby była uszczelka do otworu koperty (ta przy wałku naciągu) oraz wałek z koronką też nie pogardzę   :)

 

Pozdrawiam

 

(taki sam wpis umieściłem w dziale "kupię sprzedam")

Edytowane przez AWG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie zegarnikowie,

 

Tym razem problem ze Startem dużym. Po wyczyszczeniu i naoliwieniu gdy tarcza skierowana do góry balans staje. Gdy tarcza w dół balans pięknie buja. Obydwa czopy balansu są. Mocowanie kotwicy dokręcone bo myślałem ,że kotwica luźna i naciska na balans podczas przewracania.Balans sprawny bo przed czyszczeniem działał normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz przeczyść i nasmaruj łożyska balansu - ja bym od tego zaczął. Może gdzieś za dużo oliwy? Obejrzyj pod mikroskopem  albo porządną lupką (x30 x60) łożyska balans i wychwyt, może włos jest wygięty i o coś haczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz przeczyść i nasmaruj łożyska balansu - ja bym od tego zaczął. Może gdzieś za dużo oliwy? Obejrzyj pod mikroskopem albo porządną lupką (x30 x60) łożyska balans i wychwyt, może włos jest wygięty i o coś haczy?

Czy jak by było za dużo oliwy to stanęło by wszystko niezależnie od pozycji?? Wyczyscilem z oleju kamienie i dalej staje. Staje już gdy tarcza jest w pozycji pionowej. Po lekkim obroceniu balans działa. Ale zauważyłem jedna rzecz choć chyba nie ma to wpływu. Czop przekładni sekundowej który wystaje ponad płytę jako dolna sekunda jest leciunio skrzywiony chyba od mojej zabawy. I teraz pytanie. Gdy tarcza jest ku górze to czy ta przekładnia lekko się cofa i czop może wadzic o płytę??? Dzisiaj podmienie z mniejszego starta przekładnie i zobaczę choć moim skromnym zdaniem nie powinno mieć to wplywu.

 

wypassportowane z tapatalka

Edytowane przez Sebolski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zakupiłem ostatnio Komandirskiego na 17 kamieniach, zegarek jest mechaniczny nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tym mechanizmem dlatego moje pytanie może być z gatunku ogórkowych.

Jak się go nakręca, tzn czy należy kręcić do oporu, czy jest jakiś patent do jakiego stanu nakręcać sprężynę żeby czegoś nie uszkodzić.

 

I inne pytanie zegarek ma bransoletę, która się rozciąga. Pytanie czy taką bransoletę można skrócić?

http://pl.tinypic.com/r/2aak3n8/9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż tarcze i mechanizm


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zakupiłem ostatnio Komandirskiego na 17 kamieniach, zegarek jest mechaniczny nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tym mechanizmem dlatego moje pytanie może być z gatunku ogórkowych.

Jak się go nakręca, tzn czy należy kręcić do oporu, czy jest jakiś patent do jakiego stanu nakręcać sprężynę żeby czegoś nie uszkodzić.

 

I inne pytanie zegarek ma bransoletę, która się rozciąga. Pytanie czy taką bransoletę można skrócić?

http://pl.tinypic.com/r/2aak3n8/9

 

 

a gdzie kupił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

toż to zuan :) też takiego mam "wostoka"

A dokładnie to schanghai standard :)

Ed

I też mam, prosto ze złomowiska ;)

Edytowane przez Enkil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na foto widać wciskany dekiel i małą koronkę - to typowe dla chińczyków.

Żaden Komandir nie ma wciskanego dekla tylko zakręcany. Więc to chińczyk.Spuść go w kiblu. Sorry. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym koronka jest wyraźnie mniejsza niż w oryginale, wskazówki są innym kształcie i mniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien tak wyglądać

post-76033-0-30602600-1453918172_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz przeczyść i nasmaruj łożyska balansu - ja bym od tego zaczął. Może gdzieś za dużo oliwy? Obejrzyj pod mikroskopem  albo porządną lupką (x30 x60) łożyska balans i wychwyt, może włos jest wygięty i o coś haczy?

 

 

Zorganizowałem małego starta. Różnica polega chyba na tym że inny jest rozstaw otworów na tarczę w stosunku do dużego starta. Wymieniłem przekładnie sekundówki no i podmieniłem balans z małego starta bo na oko widzę ,że bebechy te same. Samo dokręcenie balansu powoduje jego zatrzymanie. lekkie poluzowanie, odwrócenie i buja. Więc coś nie tak jest z chyba z kamieniem dolnym. ale patrze lupą i qrcze chyba gra. Może cosik doradzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zorganizowałem małego starta. Różnica polega chyba na tym że inny jest rozstaw otworów na tarczę w stosunku do dużego starta. Wymieniłem przekładnie sekundówki no i podmieniłem balans z małego starta bo na oko widzę ,że bebechy te same. Samo dokręcenie balansu powoduje jego zatrzymanie. lekkie poluzowanie, odwrócenie i buja. Więc coś nie tak jest z chyba z kamieniem dolnym. ale patrze lupą i qrcze chyba gra. Może cosik doradzisz?

Jeśli dokręcenie półmostka powoduje zatrzymanie balansu to może zastosuj podkładki pod półmpstek?

 

Wysłane z mojego LIVE2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dokręcenie półmostka powoduje zatrzymanie balansu to może zastosuj podkładki pod półmpstek?

 

Wysłane z mojego LIVE2 przy użyciu Tapatalka

 

 

Fabrycznie nie było, żadnych podkładek. Dodanie podkładki nie rozwiązuje całkowicie problemu bo w dalszym ciągu nie wiem dlaczego tak się dzieje. A chcę się usilnie dowiedzieć dlaczego tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak dlatego, że w niektórych Werkach były podkładki pod balans a w niektórych nie. Między starszymi i nowszymi modelami tego samego werku, również bywają różnice w grubościach mostków i długości czopów. Między małym i dużym startem jedyną różnicą jest wielkość koperty i tarczy, Werki nie są inne.

Zakładając fabrycznie nowy balans może się zdarzyć, że czopy będą zbyt długie i będą potrzebne podkładki, lub nawet w skrajnym wypadku konieczność skracania tychże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.