Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Klasyka... :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na strychu szosę na takiej ramie jak ta czerona. Tylko srebrna jest i stanowczo na mnie za wielka :(

 

I zainwestuj też w jakiś dobry kask. Byłem świadkiem ostatnio zderzenia dwóch rowerów. Kolesia winęło, uderzył głową o ścieżkę rowerową i odwieźli go ze wstrząśnieniem mózgu. Optymalnie coś takiego: http://www.dobrerowery.pl/szosowe-2

 

Chociaż można trafić na tańsze kaski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mqm kask od dawna :)

Ixs trial rs. Jeżdżę na mtb. Poczytaj parę stron wstecz.

Chyba, że sobie źle zacytowałeś :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wczoraj. Mam siodełko Brooks B66S, a potrzebuję wersję męską B66, w grę wchodzi inny model Brooksa byle by męski. Chętnie wziąłbym B17 zielone, mam już zielone chwyty Brooksa. Najmniej interesuje mnie czarny kolor.

Siodełko jest w dobrym stanie,jedyna wada to przytarta blaszka widoczna na zdjęciu, co najważniejsze nie jest jeszcze mocno ułożone pod kształt dotychczasowego użytkownika.

Szukam również kogoś, kto mógłby mi doradzić czy da się uratować lekko pękniętą felgę rowerową z aluminium, ale prosiłbym o kontakt prywatny, żeby forum nie zaśmiecać.

 

jq526_20160915_152739.jpg

fj619_20160915_152732.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od wielu lat jeździłem bez kasku głównie śmigając na mtb po lasach i nigdy nie czułem potrzeby posiadania go aż do tego roku kiedy to zaczałem dojeżdżać do pracy na rowerze. Masakra, pomimo tego że 80% drogi do pracy mam po ścieżce rowerowej to oczywiście przejazdy samochodów i inne skrzyżowania są. Prawie codziennie mam akcje w stylu pani zobaczyła autobus i leci na przełaj jakby ją wilcy goniły, albo kierowca patrząc mi się głęboko w oczy wytacza się na w poprzek na ścieżke i musze hamować do zera aby w niego nie wjechać.... Dosłownie dzisiaj sprawiłem sobie taki, celowo w gustownym i dyskretnym kolorze aby nie rzucać się w oczy ;)

 

post-78137-0-38993300-1473948710_thumb.jpg

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym patrzeniem w oczy i zajeżdżaniem drogi co chwilę mam kontakt, ostatnio wczoraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fox flux. Dobry kask.

Mój też nie rzuca się w oczy ;)

c731cd679f6cabec9c75ec4b6e1fc2c1.jpg

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od wielu lat jeździłem bez kasku głównie śmigając na mtb po lasach i nigdy nie czułem potrzeby posiadania go aż do tego roku kiedy to zaczałem dojeżdżać do pracy na rowerze. Masakra, pomimo tego że 80% drogi do pracy mam po ścieżce rowerowej to oczywiście przejazdy samochodów i inne skrzyżowania są. Prawie codziennie mam akcje w stylu pani zobaczyła autobus i leci na przełaj jakby ją wilcy goniły, albo kierowca patrząc mi się głęboko w oczy wytacza się na w poprzek na ścieżke i musze hamować do zera aby w niego nie wjechać.... Dosłownie dzisiaj sprawiłem sobie taki, celowo w gustownym i dyskretnym kolorze aby nie rzucać się w oczy ;)

 

attachicon.gifFox_Flux_Helmet_Men_acid_green1000x700.jpg

 

Do czego jest ten daszek na szczycie kasku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozdoba? Myślę, że to jednak aerodynamika. Tutaj oczywiście odgrywa minimalną rolę, ale odgrywa.

U mnie przeważnie wygląda to tak:

 

85AE16A4-7649-4B6D-BB45-7DBA752BF38B_zps

 

Pierwszy jak się możecie domyślić jest żony, a drugi mój.

Edytowane przez Krystian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co powiesz o tych fotelikach i jakiej to firmy. Rozumiem, że żony montowany na bagażnik - wygląda na taki, który daje więcej przestrzeni dziecku no i może wygody, ale tego ze zdjęć nie wywnioskuję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obydwa jednej firmy (Hamax) i z obu jestem zadowolony. Co do przestrzeni to obu córkom jest wygodnie, a foteliki jedynie dobrane pod rowery. Pierwszy tak jak mówisz na bagażnik, a mój montowany do ramy.

Zdecydowanie polecam.

Edit: co mogę dodać głównie z logiki, to ten montowany do ramy zawsze da większy komfort dziecku niż do bagażnika.

Do bagażnika jest "na twardo", a do ramy tak na prawdę pracuje ciągle (prawie jak amortyzator)

Niemniej jeżeli chodzi o miejsce to chyba to samo. Dzieci mi nie narzekają pomimo ponad 20 km.

Jednak jeżeli myślisz o pokonywaniu większych dystansów z małym dzieckiem to polecam coś regulowanego, bo mi się raz zdarzyło, że córka usnęła i jej główkę musiałem trzymać bo leciała do przodu.

Edytowane przez Krystian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki,

co do amortyzacji masz rację

a problem miejsca - przestrzeni rozpatruję tak, że czasem trzeba zabrać plecak z kanapkami dla dziecka - wtedy zaczyna się problem, żeby dziecko nie dostawało nim w nos oraz wspomniana główka podczas zmęczenia czy snu,

masz wysokie oparcia, w połączeniu z kontem nachylenia do tyłu - miałem nadzieję, że zapobiegają temu efektowi

 

podsumowują coś (fotelik) daleko wysunięty do tyłu z zagłówkami jak w fotelikach samochodowych (albo inne rozwiązanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inne rozwiązanie to przyczepka, nie wrócę do fotelika.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ktoś ogarnia ocb z regulacją szybkości odbicia w Rock Shoxie XC30? W prawej goleni jest śruba, niby jest naklejka  - zając w lewo, żółw w prawo - czyli w celu zwiększenia szybkości odbicia trzeba kręcić w lewo. Ale w ten sposób tylko wykręca się śrubę. Coś mi tu nie pasuje bo zastanawiam się czy czegoś tam nie brakuje. U mnie jest tylko śruba (a raczej tulejka) odkręcana imbusem, ma 2 podkładki.

 

tą śrubę - tulejkę widać na tym foto. W celu regulacji potrzebuję specjalnego klucza - przypuszczam że to plastikowy element z "szpikulcem" na samym dole

FK9063.jpg

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to ten szpikulec to nic innego jak firmowy imbus (który niby trzyma się w widelcu, ale nie zdemontowany można bardzo szybko zgubić ). Jeżeli go nie ma to możesz to zrobić każdym innym kluczem imbusowym tego rozmiaru - niewiele straciłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe....

Odbicie powinnno być regulowane bez narzędzi. Uważaj, przy grzebaniu tam, żebyś sobie oleju z tlumika nie spuścił

Nie wiem jak jest w rs, ale w moim foxie śruba od odbicia chodzi skokowo.

Pokaż zdjęcia miejsca z regulacją.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie wycieknie. Rock tak jest właśnie zbudowany i to raczej nie jest pełna kąpiel olejowa...

a działa to tak, że zmienia się długość tego długiego srebrnego trzpienia, co za tym idzie element tłumiący (tłumik) jest bardziej lub mniej ściśnięty i w zależności od tego stopnia "ściśnięcia" szybciej lub wolniej działa tłumienie - powrót do ustawionego stopnia rozprężenia (bardziej = szybciej / mniej = wolniej)

 

gwoli ścisłości należy użyć małego imbusa między 2 - 3mm (nie pamiętam rozmiaru) jak na zdjęciu, który wchodzi głęboko do środka śruby, bo jak użyjesz dużego między (6-8mm też nie pamiętam rozmiaru) to tak coś mi się wydaje, że zwolnisz mocowanie goleni w celach serwisu - czyli najprościej mówiąc rozkręcisz połowicznie widelec.

 

I jak się wczytałem w twój opis to właśnie tą czynność wykonujesz!!! 

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wracając z pracy urozmaiciłem sobie drogę i wracałem przez park.

Problem jest w tym, że na końcu parku jest spora górka. Niespodziewanie oderwało mi się koło od podłoża.

Zapaliła mi się lampka, że coś jest nie tak z moją pozycją - wcześniej o tym rozprawialiśmy.

Tylko teraz nie wiem czy źle podjeżdżałem i dlatego się podniosło czy faktycznie źle siedzę.

Problem jeszcze był taki, że stopień nachylenia mnie lekko zaskoczył i prawie stanąłem po środku zanim przestawiłem biegi.

Jak to dokładnie sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypomnij albo zacytuj czym jeździsz bo nie widzę w historii twoich postów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam również kogoś, kto mógłby mi doradzić czy da się uratować lekko pękniętą felgę rowerową z aluminium, ale prosiłbym o kontakt prywatny, żeby forum nie zaśmiecać.

Alu da się spawać, ale czy to się opłaca? Typowe obręcze nawet dwukomorowe nie są specjalnie drogie, tak jak i całe koła do chociażby crossów, trekingów, mieszczuchów.

Inna rzecz, bezpieczeństwo i komfort psychiczny.  Jakiekolwiek pęknięcie obręczy to  zazwyczaj zużycie. Zazwyczaj dlatego, że nikły odsetek to po prostu felery produkcyjne, czy dobre przy....nie by ta się poddała w taki sposób.

 

Daj foto tego najlepiej, by ocenić cokolwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.