Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.05.2025 o 13:42, mylof napisał(-a):

Noszę dumnie Explorera 36mm, który de facto ma odrobinę ponad 35mm, a obwód mojego nadgarstka to 18mm. Żaden inny zegarek nie leży tak dobrze jak ten. 

IMG_4829 (1).jpeg


Spróbuj przymierzyć zegarki o średnicy koperty 41 mm, np. Polarisa na bransolecie albo Royal Oak 15500/15510. W moim przypadku zagrało do doskonale. Obwód mojego nadgarstka jest niewiele większy od Twojego i wynosi trochę ponad 18 cm. Rozumiem, że rozmiar w mm, który podałeś, to oczywiście błąd. 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.05.2025 o 15:47, mario1971 napisał(-a):

Całkiem niezły, stabilny wynik. 

Screenshot_20250510_154404_WatchCheck.jpg

Może nie do końca w temacie, ale po zmianie telefonu nie przeniósł mi się WatchCheck, wiecie skąd go "bezpiecznie " pobrać"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, McIntosh napisał(-a):


Spróbuj przymierzyć zegarki o średnicy koperty 41 mm, np. Polarisa na bransolecie albo Royal Oak 15500/15510. W moim przypadku zagrało do doskonale. Obwód mojego nadgarstka jest niewiele większy od Twojego i wynosi trochę ponad 18 cm. Rozumiem, że rozmiar w mm, który podałeś, to oczywiście błąd. 😉 

Noszę też większe zegarki np, Omegę Hour Vision 41mm czy Daytonę 40mm, lecz Explorer 36mm nosi się najlepiej. Doskonale układa się na nadgarstku i praktycznie go nie czuć. 

Trzy miesiące temu w AP House Madrid mierzyłem RO 15510ST i wydawał się lekko za duży ale na pewno mógłbym się przyzwyczaić. Zastanawiałem się przez pewien czas czy nie zmienić Daytony na RO z szarą tarczą, ale mi przeszło. Daytona jest jednak wspaniała i raczej zostanie ze mną na zawsze.

Z obwodem mojego nadgarstka to oczywiście błąd :-)


" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.05.2025 o 18:03, TylerVega napisał(-a):

Formalnie dołączam do klubu😀

IMG_6951.jpeg

Gratuluję. Niech się nosi🥂


IWC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.05.2025 o 20:15, bober5264 napisał(-a):

;)e4f9976ffa083bbf3ef660a203880fad.jpg

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Rzadko piszę komentarze, jest piękny. Uwielbiam bezele nie-fluted, bo są bardziej stonowane i mniej krzyczą Rolexem. Świetny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie do końca w temacie, ale po zmianie telefonu nie przeniósł mi się WatchCheck, wiecie skąd go "bezpiecznie " pobrać"?
Mam tak samo, zdaje się, że już nie ma aplikacji WatchCheck na nowszego Androida. Pobrałem Atomic Clock & Watch Accuracy Tool, chociaż jest IMO gorsza i w dodatku płatna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, piteks napisał(-a):

Gratuluję. Niech się nosi🥂

Dziękuje👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Formalnie dołączam do klubu
IMG_6951.thumb.jpeg.a453f236c1a9ca1edcc2323ec46bd25d.jpeg

Gratulacje, niech dobrze służy
Wygląda mi na to, że nowy Land Dweller będzie na poziomie takiej dostępności jak stalowa Daytona lub nawet mniejszym. Tym zegarkiem Rolex będzie mógł wycelować w AP i Patek’a jeśli chodzi o ekskluzywność. Z Land Dwellerem beda próbować wykreować popyt i hype na równi z RO, a co za tym idzie uderza w tą samą grupę klientów.

Dobrze, że się zapisałem, bo na AP RO nie chcieli mnie zapisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.05.2025 o 00:57, Miłośnik_Piękna napisał(-a):

Ciekawe czy to co opisano w tym artykule się sprawdzi i jak to wpłynie na nasze hobby: https://www.fratellowatches.com/rolex-wants-to-control-everything/


Nic nowego nie zostalo powiedziane. Wiekszosc duzych z marek dąży do jak najwiekszej kontroli od momentu produkcji elementow zegarka, poprzez wybor klienta, po dzialania  na rynku wtornym.

 

Rolex ma jedna duza slabosc - do niedawna nie zarzadzali bezposrednio sprzedaza. Po wykupieniu Bucherera zmienilo sie to nieznacznie ze wzgledu na to ze Bucherer nie ma globalnego pokrycia - sa w czesci Europy, w Stanach i tyle.

 

Sa marki, ktore konrole maja posunieta o wiele bardziej.

 

Czy to cokolwiek zmienia dla konsumenta? Zalezy 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak... Ale biorąc pod uwagę średni czas oczekiwania na zakończenie serwisu, to nie spodziewam się iż w takim wypadku by poprawiło się to w przypadku Rolexa jak zostaną jedynie większe centra serwisowe. Coś co jest dobre dla nich niekoniecznie przełoży się na sytuację pozytywną sytuację dla konsumenta. Choć niestety to już powszechny scenariusz we wszystkich branżach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Miłośnik_Piękna napisał(-a):

Tak... Ale biorąc pod uwagę średni czas oczekiwania na zakończenie serwisu, to nie spodziewam się iż w takim wypadku by poprawiło się to w przypadku Rolexa jak zostaną jedynie większe centra serwisowe. Coś co jest dobre dla nich niekoniecznie przełoży się na sytuację pozytywną sytuację dla konsumenta. Choć niestety to już powszechny scenariusz we wszystkich branżach...


Dlaczego sadzisz, ze mialaby byc roznica w czasie oczekiwania na serwis miedzy lokalnym serwisem, a wiekszym centrum serwisowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 5/28/2025 at 3:03 PM, Piotr Piątkowski said:


Dobrze, że się zapisałem, bo na AP RO nie chcieli mnie zapisać emoji14.png


Ten zegarek ma akurat duży potencjał na to by stać się forever-waitlist-dweller. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Dlaczego sadzisz, ze mialaby byc roznica w czasie oczekiwania na serwis miedzy lokalnym serwisem, a wiekszym centrum serwisowym?

Bo jak ma się kilka mniejszych oficjalnych zegarmistrzów certyfikowanych Rolexa plus duże centrum serwisowe, to mamy wybór i niekoniecznie wszyscy zdecydują się na tego samego zegarmistrza. Czyli strumień zegarków się rozprasza. Jak mamy tylko jedno centrum serwisowe, to wszyscy Ci co normalnie korzystali ze swojego sprawdzonego majstra w przypadku braku części będą zmuszeni korzystać z jedynego dostępnego serwisu. Także strumień będzie tylko jeden, naturalnym będzie większe ryzyko powstania kolejek a także istnieje duże prawdopodobieństwo iż czas oczekiwania zwiększy się. Widać to u konkurencji, gdzie czas serwisu to miesiące a nie tygodnie. Oczywiście Rolex mógłby ten problem rozwiązać tworząc w każdym kraju centra serwisowe z odpowiednią liczbą zegarmistrzów. Ale czy będzie im na tym zależało i kalkulowało? Przecież kupując zegarek marek Omega, Rolex, Zenith nie decydujemy się na konkretny model myśląc o serwisie pogwarancyjnym. Raczej koncentrujemy się na tym jak zegarek leży, wykonaniu oraz prestiżu danej firmy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.05.2025 o 10:01, Mirosuaw napisał(-a):
W dniu 27.05.2025 o 21:24, diodon525 napisał(-a):
Może nie do końca w temacie, ale po zmianie telefonu nie przeniósł mi się WatchCheck, wiecie skąd go "bezpiecznie " pobrać"?

Mam tak samo, zdaje się, że już nie ma aplikacji WatchCheck na nowszego Androida. Pobrałem Atomic Clock & Watch Accuracy Tool, chociaż jest IMO gorsza i w dodatku płatna.

To, że twórca Watchcheck porzucił tę aplikację i nawet nie było jej na iOS to dla mnie jako zegarkowca największa porażka IT ;D Żadna aplikacja do sprawdzania odchyłek zegarka się IMHO do niej nawet nie zbliżyła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Miłośnik_Piękna napisał(-a):

Bo jak ma się kilka mniejszych oficjalnych zegarmistrzów certyfikowanych Rolexa plus duże centrum serwisowe, to mamy wybór i niekoniecznie wszyscy zdecydują się na tego samego zegarmistrza. Czyli strumień zegarków się rozprasza. Jak mamy tylko jedno centrum serwisowe, to wszyscy Ci co normalnie korzystali ze swojego sprawdzonego majstra w przypadku braku części będą zmuszeni korzystać z jedynego dostępnego serwisu. Także strumień będzie tylko jeden, naturalnym będzie większe ryzyko powstania kolejek a także istnieje duże prawdopodobieństwo iż czas oczekiwania zwiększy się. Widać to u konkurencji, gdzie czas serwisu to miesiące a nie tygodnie. Oczywiście Rolex mógłby ten problem rozwiązać tworząc w każdym kraju centra serwisowe z odpowiednią liczbą zegarmistrzów. Ale czy będzie im na tym zależało i kalkulowało? Przecież kupując zegarek marek Omega, Rolex, Zenith nie decydujemy się na konkretny model myśląc o serwisie pogwarancyjnym. Raczej koncentrujemy się na tym jak zegarek leży, wykonaniu oraz prestiżu danej firmy. 


Generalnie jest odwrotnie jak piszesz. Wieksze centrum serwisowe ma mozliwosc zagwarantowania szybszego serwisu. 
 

Po pierwsze male serwisy AD i tak musza pewne referencje wysylac do Szwajcarii.

Po drugie nie posiadaja one na stanie wszystkich czesci, te musza zamawiac, czesto z wymaganiem odsylki starych.

Po trzecie, centrum serwisowe jest odporbojsze na czynniki zewnetrzne jak choroby, nieobecnosci itd.

 

Dodatkowo centrum jest w stanie zachowac stala, zadana jakos swojej pracy.

 

Na podstawie powyzszego, sadze, ze czas serwisu i jakosc sie poprawi, a nie pogorszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Generalnie jest odwrotnie jak piszesz. Wieksze centrum serwisowe ma mozliwosc zagwarantowania szybszego serwisu. 
 

Po pierwsze male serwisy AD i tak musza pewne referencje wysylac do Szwajcarii.

Po drugie nie posiadaja one na stanie wszystkich czesci, te musza zamawiac, czesto z wymaganiem odsylki starych.

Po trzecie, centrum serwisowe jest odporbojsze na czynniki zewnetrzne jak choroby, nieobecnosci itd.

 

Dodatkowo centrum jest w stanie zachowac stala, zadana jakos swojej pracy.

 

Na podstawie powyzszego, sadze, ze czas serwisu i jakosc sie poprawi, a nie pogorszy.

I być może będzie tak jak piszesz. Czas pokaże jak wszystko wyjdzie w praktyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.