Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
ledr

Christopher Ward - butikowy dżentelmen z aspiracjami

Recommended Posts

13 minut temu, cordi7 napisał(-a):

 

I tak i nie. Produkcja jak by nie bylo przemyslowa to zawsze produkcja przemyslowa. Zawsze sa jakies odchylki, zawsze cos sie moze przydarzyc w trakcie produkcji (mowie z wlasnego doswiadczenia).

Koszt zaimplementowania totalnej kontroli o jakiej piszesz (f*ck up nie wychodzi poza bramy) jest ogromny i poza naprawde high endem / haute horologerie nikt ta droga raczej nie idzie.

Ze wzrostem cen nie musi isc wzrost jakosci ale zdecydowanie rosna oczekiwania - bo margines zysku, ktory mozna przeznaczyc na kontrole jakosci zdecydowanie rosnie.

Jesli mowimy o zegarku ze stali 316L na werku NH35 z szafirem i stalowa bransoleta z pelnymi end linkami za 150 EUR i takim samym za 400 EUR to chyba jasne gdzie oczekuje lepszej jakosci.

Co do tzw. jechania na opinii pelna zgoda, zdarza sie w kazdej branzy, ze po poczatkowych sukcesach odcinanie kuponow od slawy i patrzenie na rosnacy stan konta jest niesamowicie kuszace. :)

 

 

Nie wydaje mi się, by koszt kontroli spasowania bezela był czymś co byłoby ponad finansowe możliwości CW. Fatalnie to wygląda, gdy zegarek za 500 USD albo i więcej ma tak łatwą do zaobserwowania wadę i jest wysyłany do klienta. CW zresztą nie jest tu niechlubnym wyjątkiem. Bardziej ekstremalnym przypadkiem jest Seiko. Tu często chińskie homary (vide San Martin), biją na głowę jakością i przede wszystkim ceną pierwowzory. Sam kupiłem ostatnio Willarda w brązie za 191 USD a więc za 1/6 ceny STALOWEGO Seiko (wiem, że napęd 6R35 to nie to samo), na mechanizmie NH35. Chyba czas zacząć wymagać jakości adekwatnej do ceny, od "mikrobrandów z ambicjami". 

13 minut temu, JackP napisał(-a):

Napisałem swoje przemyślenia do CEO, tak mi polecili na forum CW.

Zobaczymy kiedy i czy w ogóle odpisze.

 

Z jednej strony brak symetrii na bezelu kłuje w oczy, z drugiej CW oraz ich support zaserwował niemiłą niespodziankę przy wysyłce i wystawieniu faktury więc nie chciałbym przez jeszcze raz przechodzić przy ewentualnym odsyłaniu. Z jednej strony nie mam alternatywy bo w tej kwocie nie ma niczego tak ciekawego jak ten C60 Elite.

Z drugiej, jeśli miałbym odesłać to nie wiem czy bym kupił drugi raz mając na uwadze to jakiego bajzlu narobili przy wysyłce z papierami i mimo wielu maili, nikt się ani nie przyznał do błędu ani nie poczuwał dlatego między innymi, chwilę musiałem ochłonąć i liczę na to, że mail do CEO nie pozostanie bez odpowiedzi.

 

Użycie w nazwie określenia "Elite", brzmi jak kpina w żywe oczy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

 

Nie wydaje mi się, by koszt kontroli spasowania bezela był czymś co byłoby ponad finansowe możliwości CW. Fatalnie to wygląda, gdy zegarek za 500 USD albo i więcej ma tak łatwą do zaobserwowania wadę i jest wysyłany do klienta. CW zresztą nie jest tu niechlubnym wyjątkiem. Bardziej ekstremalnym przypadkiem jest Seiko. Tu często chińskie homary (vide San Martin), biją na głowę jakością i przede wszystkim ceną pierwowzory. Sam kupiłem ostatnio Willarda w brązie za 191 USD a więc za 1/6 ceny STALOWEGO Seiko (wiem, że napęd 6R35 to nie to samo), na mechanizmie NH35. Chyba czas zacząć wymagać jakości adekwatnej do ceny, od "mikrobrandów z ambicjami". 

 

Użycie w nazwie określenia "Elite", brzmi jak kpina w żywe oczy. 

 

Nie zrozum mnie zle, ja nie mowie aby takie rzeczy akceptowac - mowie, ze moga sie zdarzyc i ze producent powinien je raz dwa rozwiazac.

Ja w swoim Malvernie C5 595 mialem problem z paskiem, kontaktowalem sie z serwisem - wyslali nowy, zaginal, wyslali drugi, doszedl a po jakims czasie i ten pierwszy.

Pisalem do nich, ze mam teraz dwa i czy mam jeden odeslac ale po dwoch czy trzech mailach bez odpowiedzi odpuscilem majac czyste sumienie.

 

Mam wrazenie, ze CW ma swietny produkt ale z serwisem bywa roznie, niby byli mili ale mialem wrazenie lekkiego chaosu.

 

Co do Seiko - tanio i dobrze juz bylo, teraz ani nie jest dobrze (nawet w modelach z tzw. sredniej polki) ani nie bywa tanio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, cordi7 napisał(-a):

 

Nie zrozum mnie zle, ja nie mowie aby takie rzeczy akceptowac - mowie, ze moga sie zdarzyc i ze producent powinien je raz dwa rozwiazac.

Ja w swoim Malvernie C5 595 mialem problem z paskiem, kontaktowalem sie z serwisem - wyslali nowy, zaginal, wyslali drugi, doszedl a po jakims czasie i ten pierwszy.

Pisalem do nich, ze mam teraz dwa i czy mam jeden odeslac ale po dwoch czy trzech mailach bez odpowiedzi odpuscilem majac czyste sumienie.

 

Mam wrazenie, ze CW ma swietny produkt ale z serwisem bywa roznie, niby byli mili ale mialem wrazenie lekkiego chaosu.

 

Co do Seiko - tanio i dobrze juz bylo, teraz ani nie jest dobrze (nawet w modelach z tzw. sredniej polki) ani nie bywa tanio.

 

 

Miałem podobną sytuację przy zakupie z Jomashop, choć nie do końca. Tu brak jakiejkolwiek komunikacji z obsługą, nie odpowiadają w ogóle. Jak zgłaszałem, że nie dostałem zegarka choć mijały dwa miesiące, zero reakcji. Zgłosiłem do banku problem otrzymałem pełny zwrot pieniędzy a kilka dni później zawiadomienie z Urzędu Celnego o przesyłce. Zapłaciłem VAT i dostałem "zaginionego". Podobnie jak Ty chcąc być w porządku napisałem znowu do Jomashop, by wyjaśnić sprawę. Podobnie jak wcześniej brak reakcji. Sumienie czyste a zegarek w cenie VAT-u :) . Aż szkoda, że nie był to jakiś droższy model...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paulus57

 

Wydaje mi się, że w przypadku microbrandów, może nie wszystkich ale przyjmijmy, że dotyczy to tylko CW - to są brandy obecne na rynku już przynajmniej kilka lat i które być może żyją głównie z produktów kierowanych do fanów tej marki. Nie sądze aby ich marketing był kierowany w stronę przeciętnego Kowalskiego. A jeśli ma się rzeszę fanów, którzy akceptują te "tolerancje" wykonania to trudniej przekonywać do ewentualnych zmian głosując swoim portfelem bo nie ma tej siły przebicia.

 

Z jednej strony, to jest zegarek w polskich warunkach za ponad 6k PLN. Z drugiej, to jest 1200GBP czyli pensja sprzątaczki hotelowej z importu lub pracy na zmywaku. Jest to jednak produkt stricte zachodni i raczej kierowany na rynki bardziej EU niż nasz polski, gdzie wartość nabywcza naszej waluty jest trochę jednak inna. Na Ukrainie lub Białorusi ten zegarek relatywnie jest jeszcze bardziej droższy w stosunku do otaczającej rzeczywistości i przeciętnych zarobków. Więc być może stąd również się bierze sukces marki, która sprzedaje ogólnie przyzwoite i mogące się podobać zegarki, średnio za tysiaka zachodniej waluty co w przeliczeniu jest jedną minimalną pensją na zachodzie.

 

Nie zmienia to faktu, że firma która powołuje się na "highest level of timekeeping, finishing and design" lub inne "different type of premium watch business" powinna zapewniać produkt wysokiej jakości. W moim wypadku, zarówno firma jak i użytkownicy tego forum mają tę przewagę, że przez ich ręce przeszło kilka, kilkanaście lub jeszcze więcej diverów. Ja niestety nie mam tego porównania, nie chodzę również do sklepów stacjonarnych bo nie lubię oglądać i dotykać i zawracać głowy ludziom wiedząc, że i tak u nich nie kupię tylko zamówię online.

 

Myślałem, że skończy się na przygodach z odprawą celną i marnym supportem CW. Doszedł uszkodzony pasek i klamerką a teraz ten bezel. Z jednej strony chciałbym machnąć ręką i po prostu nosić zegarek w lecie, jako taki następca tego plastikowego Casio - diver na co dzień, do wszystkiego. Porysuje się to trudno. to nie jest zegarek do formalnego stroju.

Z drugiej, gryzie mnie brak symetryczności bo lubię, jak wszystko jest jednak równe i jest to trzeci "problem", który dostałem w ramach doświadczenia zakupu zegarka CW.

 

 

 

 

A mogłem wziąć nudnego Raymonda Weila Freelancera w porównaniu do C60. 🙃

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, JackP napisał(-a):

@Paulus57

 

Wydaje mi się, że w przypadku microbrandów, może nie wszystkich ale przyjmijmy, że dotyczy to tylko CW - to są brandy obecne na rynku już przynajmniej kilka lat i które być może żyją głównie z produktów kierowanych do fanów tej marki. Nie sądze aby ich marketing był kierowany w stronę przeciętnego Kowalskiego. A jeśli ma się rzeszę fanów, którzy akceptują te "tolerancje" wykonania to trudniej przekonywać do ewentualnych zmian głosując swoim portfelem bo nie ma tej siły przebicia.

 

Z jednej strony, to jest zegarek w polskich warunkach za ponad 6k PLN. Z drugiej, to jest 1200GBP czyli pensja sprzątaczki hotelowej z importu lub pracy na zmywaku. Jest to jednak produkt stricte zachodni i raczej kierowany na rynki bardziej EU niż nasz polski, gdzie wartość nabywcza naszej waluty jest trochę jednak inna. Na Ukrainie lub Białorusi ten zegarek relatywnie jest jeszcze bardziej droższy w stosunku do otaczającej rzeczywistości i przeciętnych zarobków. Więc być może stąd również się bierze sukces marki, która sprzedaje ogólnie przyzwoite i mogące się podobać zegarki, średnio za tysiaka zachodniej waluty co w przeliczeniu jest jedną minimalną pensją na zachodzie.

 

Nie zmienia to faktu, że firma która powołuje się na "highest level of timekeeping, finishing and design" lub inne "different type of premium watch business" powinna zapewniać produkt wysokiej jakości. W moim wypadku, zarówno firma jak i użytkownicy tego forum mają tę przewagę, że przez ich ręce przeszło kilka, kilkanaście lub jeszcze więcej diverów. Ja niestety nie mam tego porównania, nie chodzę również do sklepów stacjonarnych bo nie lubię oglądać i dotykać i zawracać głowy ludziom wiedząc, że i tak u nich nie kupię tylko zamówię online.

 

Myślałem, że skończy się na przygodach z odprawą celną i marnym supportem CW. Doszedł uszkodzony pasek i klamerką a teraz ten bezel. Z jednej strony chciałbym machnąć ręką i po prostu nosić zegarek w lecie, jako taki następca tego plastikowego Casio - diver na co dzień, do wszystkiego. Porysuje się to trudno. to nie jest zegarek do formalnego stroju.

Z drugiej, gryzie mnie brak symetryczności bo lubię, jak wszystko jest jednak równe i jest to trzeci "problem", który dostałem w ramach doświadczenia zakupu zegarka CW.

 

 

 

 

A mogłem wziąć nudnego Raymonda Weila Freelancera w porównaniu do C60. 🙃

 

Całkiem sensowny wywód. A co do sklepów z zegarkami mam podobnie, nie lubię korzystać z czyjejś pracy nie mając w planie dać im zarobić. Myślę, że niezależnie od wszystkiego, my jako "krajowi Polacy" mamy tym bardziej prawo do walki o swoje prawa konsumenta. Swoją drogą podpowiadam zakupy z Chin (nie tylko Aliexpress). Tam zakup zegarka za kwotę 150 USD masz prawo mieć zegarek solidny i dobrze wykonany. Jak się trochę nabierze doświadczenia to i za około 50 można znaleźc dobry jakościowo zegarek. Na sprawdzonych mechanizmach Miyota i Seiko wystarczy już nawet ok 70 USD (ale wtedy możesz mieć czasami problem ze scentrowaniem bezela ;) ). No ale to 70 a nie 700! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto pamietac, ze takie problemy to nie tylko domena zegarkow za 1.000 ale i za kilka razy wiecej.

Bylo ostatnio na forum troche dyskusji o nie do konca centrujacych bezelach w Omegach 300m ;)

@JackP z tego co piszesz, to generalnie frajda z zakupu slaba z racji na wszelkie perypetie... wspolczuje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem masz całkowitą rację i wartość zegarka nie ma tu wbrew pozorom nic do tego.  W żadnym produkcie te wady nie mają prawa się przydarzyć.

Stąd na Twoim miejscu żądałbym wymiany zegarka na nowy.

Myślę, że proszenie i zapytanie co państwo na to trochę pokazuje, że my na kolanach do nich...

Oczywiście nie oznacza to, że masz zagwarantowaną wymianę, ale jest na to szansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jestem osobą, która czasami ma różne dziwne zachcianki i potrafi się wykosztować na coś, co nie do końca jest mi potrzebne ale frajdę i radość sprawia mi samo posiadanie czegoś, co jest uznawane za dobrze wykonane. Niestety praktycznie każdy mój "droższy" zakup zawsze kończy się jakimś problemem albo po prostu ze mną jest coś nie tak i ma zbyt duże oczekiwania? Przez covid siedzę więcej w domu niż w biurze i z nudów szukam sobie zajęcia do wydawania pieniędzy. Był rower, potem audio - kupiłem gramofon Technics 1500C, który miał talerz krzywy jak alufelga po delegacji do Łodzi i trzeba było reklamować i ogólnie szok, że ktoś to w ogóle tak wytoczył.

Skończyłem z audio, zaczytałem się i zaoglądałem się o zegarkach i postanowiłem kupić sobie fajnego divera i tak jak mówisz, wszystkie perypetie, a najbardziej te związane z wysyłką skutecznie ostudziły mój zapał.

 

Miałem w planach nawet wrócić do tematu nauki produkcji własnych pasków ze skóry, kilka lat temu kupiłem narzędzia, klej z Japoni, szpulki woskowane Ritza, cuda na kiju i oczywiście schowałem do szuflady bo mi się nie chciało i nie miałem czasu. Teraz bym pogrzebał ale coraz więcej moich myśli jest w stylu "po co się władowałeś w zegarki, chciałeś wydać to trzeba było kupić nowego ipada zamiast cudaka na ręke z anglii".

 

Chciałbym poznać odpowiedź CEO CW na wiadomość, którą mi wysłałem. Generalnie dla świętego spokoju zostawię jak jest i będę nosił i zapomnę. Ale jeśli z jego strony pojawi się konkretna propozycja na wymianę na lepszy to będę chciał z niej skorzystać, pod warunkiem że nie odwalą znowu numeru z papierami.

 

 

@Iko

Trochę wyolbrzymiasz. Już sam fakt dzielenia tego na my/oni i wzmianka o jakichś kolanach uważam że jest.... taka typowo nasza.

Robię dosyć sporo zakupów, głownie za granicą lub w dużych sklepach, które otworzyły się na rynek polski i jeśli miałbym kiedykolwiek wspomnieć o jakichkolwiek kolanach, to zwykle w kontekście polskich sklepów, którym nadal dużo brakuje w zakresie obsługi klienta i polityki zwrotów.

 

Nikt nie broni mi oddać zegarek bez powodu w ciągu 60 dni i otrzymać pełny refund.

Mogę to zrobić w każdej chwili, support nie raz o tym wspomniał tylko wtedy ta sprawa skończy się właśnie na szczeblu supportu i zegarek wróci do CW tak jak pewnie dziesiątki innych, które zostały zwrócone tylko ze względu na to, że komuś się kolor nie spodobał.

Ja mając możliwość kontaktu z osobą za sterami tej firmy, chce poznać to jaka odpowiedź zostanie mi udzielona, w jakim tonie, jakie argumenty padną. To wszystko to jest cenna informacja, która może pomóc w decyzji o wejściu lub wyjściu z fanklubu marki i potencjalnych zakupach innych modeli w przyszłości.

Edited by JackP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem ciekaw co napiszą. Myślę że to dużo powie o tym jak rozwija się firma i czego będzie można spodziewać się w przyszłości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, JackP napisał(-a):

Trochę wyolbrzymiasz. Już sam fakt dzielenia tego na my/oni i wzmianka o jakichś kolanach uważam że jest.... taka typowo nasza.

Robię dosyć sporo zakupów, głownie za granicą lub w dużych sklepach, które otworzyły się na rynek polski i jeśli miałbym kiedykolwiek wspomnieć o jakichkolwiek kolanach, to zwykle w kontekście polskich sklepów, którym nadal dużo brakuje w zakresie obsługi klienta i polityki zwrotów.

 

Nikt nie broni mi oddać zegarek bez powodu w ciągu 60 dni i otrzymać pełny refund.

Mogę to zrobić w każdej chwili, support nie raz o tym wspomniał tylko wtedy ta sprawa skończy się właśnie na szczeblu supportu i zegarek wróci do CW tak jak pewnie dziesiątki innych, które zostały zwrócone tylko ze względu na to, że komuś się kolor nie spodobał.

Ja mając możliwość kontaktu z osobą za sterami tej firmy, chce poznać to jaka odpowiedź zostanie mi udzielona, w jakim tonie, jakie argumenty padną. To wszystko to jest cenna informacja, która może pomóc w decyzji o wejściu lub wyjściu z fanklubu marki i potencjalnych zakupach innych modeli w przyszłości.

Mam zawsze problem z osobami nieasertywnymi, które nie potrafią wyrazić tego, czego chcą.

Skoro masz prawo do zwrotu zegarka, który ma wady fabryczne, to dlaczego z tego prawa nie korzystasz?

Może jestem dziwny, ale ja bym zrobił jedno i drugie - żądanie zwrotu oraz wiadomość do supportu/szefostwa firmy.

Wtedy wilk syty i Manchester City.

W języku negocjacji to się nazywa win-win.

No ale jak dorabiasz ideolo o byciu w fanklubie CW, to sorry, nic mnie do tego.

 

Obstawiam, że odpowiedź CEO CW będzie mniej więcej taka:

"Drogi X

Z wielką radością przyjmuję fakt, że stałeś się szczęśliwym nabywcą naszego (tu nazwa modelu).  Nieustannie cieszy mnie jako prezesa fakt, że nasza marka wciąż zdobywa nowych klientów.

Niezmiernie smuci mnie jednak fakt, że nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupionego zegarka.

Muszę przyznać, że jako firma dokładamy wszelkich ... (tu 5 zdań bla bla o tym, że zadowolenie klientów firma stawia na pierwszym miejscu oraz że jakość jest jednym z x filarów, na których zbudowano identyfikację marki).

Chcę, byś wiedział, że w procesie produkcji kontrola jakości... ( tu kolejne 5 zdań bla bla o tym, że firma stosuje y poziomową QC składającą się z z procesów kontrolnych).

Może się jednak przydarzyć, że pomimo starań, których dokładamy, klient otrzyma zegarek o jakości, z której nie będzie zadowolony (tu absolutnie nie można napisać o tym, że zegarek ma OBIEKTYWNE wady - np. przesunięte znaczniki bezela - za to jest to postrzeganie klienta:)).

W każdym z takich przypadków prosimy o kontakt z naszym ...(tu nazwa działu obsługi klienta), który pomoże Ci rozpatrzyć Twoją reklamację.

Zawsze możesz też żądać unikatowej na rynku 60-dniowej gwarancji zwrotu nieużywanego zegarka.

Mam nadzieję, że pomimo problemu, który wkrótce uda się wspólnie rozwiązać, pozostaniesz lojalnym klientem marki CW.

 

Z poważaniem

Mike France, CEO CW"

😀

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie nie ma sensu abym przekazywał jakie info otrzymałem skoro Ty już napisałeś swoją wersję.

Nie wiem po co ten pośpiech, będę chciał to wymienię jutro albo po 30 dniach. Może będzie mnie to dalej gryzło a może po tygodniu w ogóle zapomnę o temacie i już tu więcej nie zaglądnę.

 

Widzę, że bardzo na poważnie wziąłeś do siebie to co napisałem o fanklubie, nic na to nie poradzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, cordi7 napisał(-a):

Bylo ostatnio na forum troche dyskusji o nie do konca centrujacych bezelach w Omegach 300m

 

Na Omegach, to całkiem niedawno był nowiutki, biały, odebrany prosto od AD, Seamaster z ażurowymi wskazówkami. Rdzewiejącymi na krawędziach. I to nie żart. Kto chce niech sobie przekopie wątek Omegowy kilka miesięcy wstecz to znajdzie. AD szybko i bez gadania dokonał wymiany na egzemplarz wolny od wad.

 

1 godzinę temu, JackP napisał(-a):

Nie wiem po co ten pośpiech, będę chciał to wymienię jutro albo po 30 dniach.

 

Dobrze sobie doczytaj warunki darmowego zwrotu i upewnij się przed wysyłką, czy Twój używany już zegarek, jeszcze się kwalifikuje do zwrotu.

Zwróć uwagę na zapisy w regulaminie zwrotów CW i dopytaj co dokładnie oznacza "perfect condition", bo obiło mi się o uszy, że odfoliowanie bransolety itp, to już gorzej niż "perfect condition".

Prędzej pewnie przełkną żądanie wymiany na wolny od wad, niż zwrot pieniędzy. I tego bym się domagał. Czym szybciej, tym lepiej.

 

obraz.png.173d6f682c0f19c2d4de7ceb91a70b16.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostali fotki bez folii, zaproponowali zwrot.

Nie noszę go bo i tak zdjąłem paski do wysyłki. Zegarek sobie leży w pudełku i czeka na rozwój sytuacji. Nigdzie mi się nie śpieszy bo znowu będzie bajzel przy wysyłce. Na spokojnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/20/2021 at 9:26 AM, cordi7 said:

 

A widzisz ... ja mam od nich model bez bezela ale ogolnie jakos mialem zawsze wrazenie, ze jakosciowo wszystko jest tip top.

Jak @mario1971 pisal babole zawsze sie zdarzaja, to co odroznia dobre marki od slabych to jak radza sobie z reklamacjami.

Sytuacja jak ta, o ktorej dyskutujemy nie dawalaby mi chyba zyc i probowalbym cos z tym zrobic, denerwowaloby mnie to.

 

Nie narzekam. Założyłem, że jak się używa, to po czasie coś się może przestawić, tyle... Nie jest to na tyle duża wada, np różnica jednego kliku czy źle zrobiony bezel aby o to walczyć... Jak kiedyś C60 pójdzie do SPA, to może to poprawią. Od jakiegoś czasu uczę się Wabi Sabi i, że jednak zegarki się nosi, a czas nadaje im patyny. W omawianym przypadku chyba chodzi o coś więcej niż u mnie, czyli osadzenie sprężyny czy przyklejenie insertu bezela. Nie wygląda to dobrze, ale... różne rzeczy się zdarzają i to naprawdę nie zależy od ceny jaką się płaci, chyba, że płaci się miliony ale tego jeszcze nie wiem... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tts napisał(-a):

20210523_175020.jpg

 

Piękny okaz. Szkoda, że to stare logo zostało zmienione. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

gdyby nie celne zawiłości to pochwaliłbym się Krzysztofem w brązie, a tak doszedł na przekierowany adres (nie zdążył dojść do mojego wyjazdu resetującego) za to zdrowie z Orisem na gumie! Pochwale się po ;) 

F968D8A5-B3FB-4910-9FC4-1DA5E7B19E91.jpeg
 

Edyta: „bidy nie ma” jak to powiedziała siostra i zrobiła fotę mikrofalówką, nic zrobie lepsze po powrocie, ale wydaje się spox

C64A3626-6599-4AF7-B3EC-433BE57FD4B8.jpeg

Edited by lukighost
Edyta

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.05.2021 o 14:37, lukighost napisał(-a):

Edyta: „bidy nie ma” jak to powiedziała siostra i zrobiła fotę mikrofalówką, nic zrobie lepsze po powrocie, ale wydaje się spox

C64A3626-6599-4AF7-B3EC-433BE57FD4B8.jpeg

 

Czekamy na więcej! 

 

36 minut temu, TRobert napisał(-a):

Tak, przysyłają regularnie.

Nic nie dostałem 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, evilym napisał(-a):

 

Nic nie dostałem 😕

Na zdjęciu @satanica masz Voucher code (120LOUPE21) - wystarczy przepisać przy zamówieniu. Właśnie dostałeś😉


Leszek

Time is on my side, yes it is. (Rolling Stones)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dubel

Ps. właśnie z 120LOUPE21 korzystałem

Edited by lukighost

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, evilym napisał(-a):

 

Nic nie dostałem 😕

 

A mi przysyłają od czasu mojego pierwszego zamówienia u nich zawsze magazyn z kodem. Nawet kilka mam pod ręką.

 

IMG_20210526_194322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, satanic said:

Też dostaliście.

 

 

 

 

1 hour ago, TRobert said:

Tak, przysyłają regularnie.

 

17 minutes ago, TRobert said:

 

A mi przysyłają od czasu mojego pierwszego zamówienia u nich zawsze magazyn z kodem. Nawet kilka mam pod ręką.

 

 

Kurde... a mnie od zmiany strony już przestali wysyłać... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, tts napisał(-a):

Kurde... a mnie od zmiany strony już przestali wysyłać... :(

 

Mnie od zmiany strony zaczeli :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.