Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Czy to aby jedyny powód nagłego przyspieszenia? 🤔 😅

Screenshot_20220316-183627_Photos.jpg

 

:D rozpracowany :D 

wskazówka  godzinowa musi mi pasować do kierownicy rozumiesz :D   

:D haha 

 

 rodzice-mieli-racje_2016-11-29_15-39-04.jpg.da98f05de2155c7d29424ed56d0063f2.jpg

 

200.gif

Edytowane przez SPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka - zapłata za zegarek przelewem nie powoduje, że można go odebrać kiedy się chce. Dostałem ponaglający telefon i mam czas do piątku, czyli wychodzi na to że tylko 2 tygodnie. 


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, zielony.m napisał(-a):

Ciekawostka - zapłata za zegarek przelewem nie powoduje, że można go odebrać kiedy się chce. Dostałem ponaglający telefon i mam czas do piątku, czyli wychodzi na to że tylko 2 tygodnie. 

 

Może tyle dostaw mają, że nie mają miejsca na trzymanie dłużej  ?

Ostatnio w Katowicach usłyszałem że co miesiąc dostawy teraz są. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, zielony.m napisał(-a):

Ciekawostka - zapłata za zegarek przelewem nie powoduje, że można go odebrać kiedy się chce. Dostałem ponaglający telefon i mam czas do piątku, czyli wychodzi na to że tylko 2 tygodnie. 

 

Pewnie nie mogą tak dłużej patrzeć jak potencjalny zysk topnieje a tu jakiś ch.. przelewem im stock zablokował. 🤣

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawostka - zapłata za zegarek przelewem nie powoduje, że można go odebrać kiedy się chce. Dostałem ponaglający telefon i mam czas do piątku, czyli wychodzi na to że tylko 2 tygodnie. 

Nie ma to nic wspólnego z 2 tygodniami, tygodniem czy kilkoma dniami. Chodzi o odbiór w danym miesiącu. Pracownicy są rozliczani ze sprzedaży w danym miesiącu, dlatego jest im nie na rękę żeby wydać zegarek w miesiącu kolejnym.

 
Może tyle dostaw mają, że nie mają miejsca na trzymanie dłużej  ?
Ostatnio w Katowicach usłyszałem że co miesiąc dostawy teraz są.  


Z tego co ja wiem to dostawy cały czas były co miesiąc, tylko na forum jakieś niestworzone historie piszecie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie musi wyglądać załącznik premii regulaminowej w UoP w Rolexie.

 

A na rozmowie o pracę pewnie każdemu błyszczą się oczy jak usłyszy, że co prawda podstawa to minimalna krajowa, ale za to premia to np. 0.5% od sprzedanych zegarków i pokazują im pełne gabloty cenami 50-100k PL.

 

W praktyce:

- nie możesz praktycznie zapisać nikogo na zakup od około 2-3 lat 

- nie możesz zdecydować komu sprzedasz jak coś przyjdzie 

- nie wiesz czy nie wyrzucą z kolejki Twojego klienta, którego zapisałeś 2-3 lata temu.

 

🤣

 

 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, memento mori napisał(-a):

Fajnie musi wyglądać załącznik premii regulaminowej w UoP w Rolexie.

 

A na rozmowie o pracę pewnie każdemu błyszczą się oczy jak usłyszy, że co prawda podstawa to minimalna krajowa, ale za to premia to np. 0.5% od sprzedanych zegarków i pokazują im pełne gabloty cenami 50-100k PL.

 

W praktyce:

- nie możesz praktycznie zapisać nikogo na zakup od około 2-3 lat 

- nie możesz zdecydować komu sprzedasz jak coś przyjdzie 

- nie wiesz czy nie wyrzucą z kolejki Twojego klienta, którego zapisałeś 2-3 lata temu.

 

🤣

 

 

To w praktyce nazywa się premia uznaniowa i jest jednym z najpotężniejszych demotywatorów pracownika sprzedaży. No ale pasuje do ogólnej filozofii  Kruka pt „ nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi”. Obojętne czy klient  czy własny pracownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, memento mori napisał(-a):

 

- nie wiesz czy nie wyrzucą z kolejki Twojego klienta, którego zapisałeś 2-3 lata temu.

 

🤣

 


No dobra, to dla mnie jest nowość.

mogą wywalić klienta z kolejki ? / listy? 
 

Season 4 Wow GIF by The Office
 

@Krystian 

czy ja wiem czy nie stworzone historie. 
Z tego co tu każdy pisze - indywidualne historie bym powiedział . 😄

 

Przykładowo kiedy kupowałem Tudora nie było żadnych kolejek, swojego dostałem po 7 dniach bo musieli przewieźć zegarek między salonami. 


A odniedawna czytam w wątku Tudora, że jakieś kolejki są i okresy oczekiwania na miesiące. 
Dla mnie to dziwne, bo pamietam wszedłem, wybrałem BB i tyle. Ale z tego co piszą ludzie, sytuacja się zmieniła przez te 2-3 lata i teraz inne  ludzie doświadczenia mają z Tudorem w Kruku. 

 

 Zmierzam  do tego, że w odniesieniu do Rolexa i doświadczeń starszych kolegów na tym forum to jeszcze kilka lat temu inaczej wyglądały zakupy w Kruku Jak się brało Rolexa ,  jednak teraz jest nieco inaczej. 
😄

 

 

 

 

Edytowane przez SPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Michal93 napisał(-a):

Pewnie, mnie z mintDJ wyrzucili przykładowo :)

Domyslasz sie czemu? I to z kolejki salon Cie wyrzucil czy centrala?

Ile po zapisaniu sie dostales taka informacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze 2 miesiące po zapisie, ze maja za dużo chętnych. Ale to ogólnie częsta praktyka przecież :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Michal93 napisał(-a):

Ze 2 miesiące po zapisie, ze maja za dużo chętnych. Ale to ogólnie częsta praktyka przecież :)


Szkoda współczuje. 
i co dostałeś telefon że już nie jesteś na liście?

nie wiedziałem że tak mogą zrobić (teraz  już wiem)

Edytowane przez SPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, SPS napisał(-a):


Szkoda współczuje. 
i co dostałeś telefon że już nie jesteś na liście?

nie wiedziałem że tak mogą zrobić (teraz  już wiem)

Ja wiedzialem o sytuacji z zolta i czerwona tarcza oyster perp, Katowice nie dostaly w ogole przydzialu ani jednej sztuki wiec wszyscy klienci w kolejce out.

Widocznie dowiedzieli sie, ze maja przydzial 5 DJ a klientow zapisanych 25 no i losowanko albo kto sie ladniej usmiechal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, SPS napisał(-a):


Szkoda współczuje. 
i co dostałeś telefon że już nie jesteś na liście?

nie wiedziałem że tak mogą zrobić (teraz  już wiem)

Jak zakończą produkcję modelu, na który czekałeś rok lub dłużej, ustawią Cię w nowej kolejce po jego następcę. 🙃


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SPS napisał(-a):

nie wiedziałem że tak mogą zrobić (teraz  już wiem)

 

Miałem kiedyś rozmowę na ten temat z AD i dopóki nie dostaniesz zegarka to na każdym etapie możesz dostać wiadomość o "usunięciu z listy" a tak naprawdę o braku możliwości zapisania na nią (czyli odrzucenie formularza zapytania który podpisujesz w salonie). Oczywiście najczęściej odbywa się to w miarę krótkim czasie po złożeniu zapytania a nie po np. roku.

 

33 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

czekałeś rok lub dłużej, ustawią Cię w nowej kolejce po jego następcę.

 

jest takie kryterium np roku? Wydaje mi się że któś kiedyś pisał o tym że nie został przepisany ale może się mylę (albo był na liście krócej)

Edytowane przez Jan

Szukam podstawki na zegarek (watchstand) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Jan napisał(-a):

 

jest takie kryterium np roku? Wydaje mi się że któś kiedyś pisał o tym że nie został przepisany ale może się mylę (albo był na liście krócej)

Tego nie wiem. Mnie spytali, czy chcę się przepisać na nowy model. Zgodziłem się, i po paru miesiącach odebrałem nowego zielonego Suba. W totalu czekałem ok. 26 miesięcy. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zakończą produkcję modelu, na który czekałeś rok lub dłużej, ustawią Cię w nowej kolejce po jego następcę. 

Jeżeli w ogóle to zrobią - a dowiesz się po tym że nie wywalili - to będziesz czekał w kolejce praktycznie od początku. Lepiej stać pod salonem zaraz po premierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Bugs napisał(-a):


Jeżeli w ogóle to zrobią - a dowiesz się po tym że nie wywalili - to będziesz czekał w kolejce praktycznie od początku. Lepiej stać pod salonem zaraz po premierze.

Dlatego dobrze jest zadzwonić i upewnić się. Ja na potwierdzenie czekałem około 1,5 miesiąca. W międzyczasie wybrałem się do salonu i zapisałem na nowego suba, bo jeszcze było można, choć informacji nie uzyskałem. No i teraz mam dwa🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie nie przepisują, jak przepiszą to nie jesteś wcale na początku kolejki, dowiedzieć się czegoś za bardzo nie idzie bo zasłaniają się zawsze mityczną "centralą" więc najpewniej atakować salon zaraz po premierze, nie słuchać pracowników że zapisy trwają kilka dni i kolejność nie ma znaczenia ( tak wypadłem z lewusa ) tylko przyjechać od razu.

No chyba że ktoś ma takie układy że mu na telefon "odłożą" miejsce ale ci mniej zaradni lepiej żeby się spieszyli.

W najgorszym razie odbiorą dwa a na stalowych chyba jeszcze długo nie będzie straty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainspirowaliście mnie Panowie, żeby się skontaktować z AD i sprawdzić jak wygląda sytuacja. Formularze złożone na DJ'y w październiku 2021 oraz kwietniu 2022. Na liście jestem, z kolejki nie wypadłem, pozostaje cierpliwie czekać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Duel napisał(-a):

Zainspirowaliście mnie Panowie, żeby się skontaktować z AD i sprawdzić jak wygląda sytuacja. Formularze złożone na DJ'y w październiku 2021 oraz kwietniu 2022. Na liście jestem, z kolejki nie wypadłem, pozostaje cierpliwie czekać. 

A mówili ile lat ? Po info o 6 latach czekania na czarny OP nic mnie nie zdziwi 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.11.2022 o 10:41, desmo napisał(-a):

To w praktyce nazywa się premia uznaniowa i jest jednym z najpotężniejszych demotywatorów pracownika sprzedaży. No ale pasuje do ogólnej filozofii  Kruka pt „ nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi”. Obojętne czy klient  czy własny pracownik.

 

Tak na serio to może się nazywać nawet "datkiem prezesa przepotężnego na waciki" ważne co pod tym pojęciem jest ujęte w umowie. Bardzo wiele premii "uznaniowych" jest w rzeczywistości premiami regulaminowymi. Łatwe do udowodnienia w sądzie pracy. Szczególnie jeśli jest się jedynym, który jej nie dostał (bo jest się na wypowiedzeniu albo sypia z żoną prezesa 😜) i się powoła na dyskryminację. Wtedy to pracodawca musi  udowodnić dlaczego jej nie wypłacił jednej osobie. Widziałem już takie zapisy nawet w bardzo dużych firmach. Niby uznaniowa, żeby można było nieświadomym jej nie wypłacić czy postraszyć, ale z całym regulaminem wypłacania. 😂

 

Wracając do Rolexa. Nie jest tajemnicą, że 3-4 lata temu handlowcy w Kruku mieli jakąś premię od sprzedanego zegarka (w tym Rolexa). W sytuacji gdzie w gablotach nie ma nic do kupienia od ręki, handlowiec ma funkcję tylko notującą i żadnej decyzyjności lokalnej to chyba z tymi premiami zrobili to samo co programem lojalnościowym. 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dawno żartem nie rzuciłem :D 

podsumowanie wizyty w AD :D  haha

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia. 

Edytowane przez SPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, memento mori napisał(-a):

 

 

Wracając do Rolexa. Nie jest tajemnicą, że 3-4 lata temu handlowcy w Kruku mieli jakąś premię od sprzedanego zegarka (w tym Rolexa). W sytuacji gdzie w gablotach nie ma nic do kupienia od ręki, handlowiec ma funkcję tylko notującą i żadnej decyzyjności lokalnej to chyba z tymi premiami zrobili to samo co programem lojalnościowym. 

 

Pisano tutaj, że teraz sprzedawca dokonuje wstępnych oględzin potencjalnego kolejkowicza. Ważna funkcja się wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, tbn napisał(-a):

 

Pisano tutaj, że teraz sprzedawca dokonuje wstępnych oględzin potencjalnego kolejkowicza. Ważna funkcja się wydaje.

Brzmi jakby to była wina sprzedawców…a nie tych którzy te klocki układają. To tak jak z tą wygodną dla AD teorią, że to „Rolex jest winien, że Pan tak długo czeka na zegarek”… Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi…przynajmniej jeszcze przez chwilę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.