Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Taki mix różnych aut, ale faktycznie ten niebieski z profilu przypomina serię 4,
maska kojarzy mi się z cupra - brzydka,
tył avanta ladny,
środek nie moja bajka - ale takie czasy

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nowe A5 przypomina z wyglądu mało udaną stylistycznie (skopane proporcje), również przednionapędową BMW 2 gran coupe... a nie rasową 3-kę G20... Ale to też dlatego ze A4 (A5) jest liftbackiem a nie sedanem. 

 

 spacer.png

spacer.png

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przód:
The Audi e-tron GT concept | Audi MediaCenter

 

Tył, unowocześnione A7
New Audi A7 (2018) review: the sleek exec driven | CAR Magazine

 

Linia:
Alfa Romeo Konfigurator i ceny | Konfigurator samochodów PL

 

Generalnie - podoba mi się. 

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Remy napisał(-a):

 

Linia:
Alfa Romeo Konfigurator i ceny | Konfigurator samochodów PL

 

Generalnie - podoba mi się. 

Przecież to Giulia jest.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.07.2024 o 21:14, mario1971 napisał(-a):

Wg producenta do 3k km układa się zbieżność w Audi. Gdybym miał przejechane mniej, nie przyjęliby auta na serwis gwarancyjny. Dla mnie to jakaś parodia. Na szczęście miałem na dzisiaj nakulane ponad 3k. 

 

Przy większej prędkości samochód lekko ściągał w prawo, a dodatkowo kierownica nie była idealnie wycentrowana. 

I nadal będzie ściągał w prawo wg tego wydruku. W Polsce drogi są lekko pochylone w prawo i dlatego powinna być ustawiona różnica w pochyleniu przednich kół (prawe bardziej). Nie mogą być takie same obie wartości.

Sam ostatnio ustawiałem zbieżność w dwóch swoich autach i w każdym zakładzie tak mówili i tak ustawiali.

Jutro mogę poszukać wydruków.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem jaka będzie cena nowego modelu A5 🤔 , poprzednia generacja którą jeszcze można zamówić w liftback zaczyna się od 197tyś zł 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

ciekawy jestem jaka będzie cena nowego modelu A5 🤔 , poprzednia generacja którą jeszcze można zamówić w liftback zaczyna się od 197tyś zł 

Na tą chwilę, w artykule jest napisane:

"Według informacji prasowych, samochód powinien pojawić się u dealerów w listopadzie tego roku. Ceny poznamy bliżej tej daty, jednakże Audi A5 ze 150-konną benzyną w Niemczech ma kosztować 45 200 Euro. Dopłata za model Avant wyniesie 1000 Euro."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Jak dla mnie ten środek to tragedia.. a i linia zatraca sportowy charakter a5
 

 

Bo to jest A4, a nie A5. Znaczy to jest A5, ale zastepuje A4 😂

Teraz parzyste cyferki maja byc elektryczne, a nieparzyste spalinowe. Zapewne do nowego A5 dorzuca jakas wersje coupe / cabrio i nazwa inaczej (A5C?)

W dniu 15.07.2024 o 21:40, Autor1984 napisał(-a):

Niestety ten trend nie tylko się utrzyma, ale i będzie się pogłębiał. Chodzi o to, aby używać materiałów recyklingowanych, aby foczki nie miały plastikowych słomek w brzuszkach.

Z tego co ustaliłem, tylko topowe wersje danych marek będą wyglądały i będzie nadal spory nakład na jakość stosowany we flagowcach. Modele pomniejsze i cała reszta będzie przypominała, o tym, że "ratujemy" planetę.

Ja się dziwię, że wziąłeś Q5. Platforma niby pasująca, ale śmiem sądzić, że za 300 tyś można już przebierać.

Irytujący jest fakt, że odbierasz nowy samochód i już zaczynają się z nim problemy.

W BMW zaczął mi szwankować telefon, tzn bluetooth tak jakby "strobował" dźwięk. Okazało się, że aktualizacje na telefony są tak często wdrażane, że BMW nie nadąża ze swoimi...

EDIT:

A o złej jakości przekonałem się jeżdżąc modelem 530e. Niby się wszystko zgadza, ale jak człowiek zacznie dotykać, to wygląda to źle. 5tki jak zresztą 7mki miały Individual i jeszcze dziś np E39 z pakietem Individual robi ogromne wrażenie, ze względu na użyte materiały.

 

 

Teratz sie zastanawiam, bo albo moje wymagania dotyczace jakosci samochodow sie obnizyly, albo... no wlasnie, uzywalem / uzywam innych wersji, lub na Szwajcarie leci produkcja premium (produkowana od wtorku do czwartku 🤣).
Nie moge sie przyczepic do mojego SQ5, ani do nowej piatki z M-pakietem, ani do EX30 (ok tu nie jest dobrze, ale nie bylo takich kwiatkow jak np na filmie CaroSerii)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Bo to jest A4, a nie A5. Znaczy to jest A5, ale zastepuje A4 😂

Teraz parzyste cyferki maja byc elektryczne, a nieparzyste spalinowe. Zapewne do nowego A5 dorzuca jakas wersje coupe / cabrio i nazwa inaczej (A5C?)

 

 

 

 

Coupe/ cabrio nie będzie - za słaba sprzedaż

https://autogaleria.pl/audi-a5-coupe-cabriolet-koniec-produkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Coupe/ cabrio nie będzie - za słaba sprzedaż

https://autogaleria.pl/audi-a5-coupe-cabriolet-koniec-produkcji

 

No zobaczymy. Moim zdaniem zrobia cos co zrobil Mercedes. Wywalili C coupe, zostawili E coupe (CLE Coupe), ale ktore bazuje na nowej C klasie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo a5 coupe był jakiś brzydki i dziwny, linia cle jest piękna, jakby poszli tym tropem to mogłoby być ciekawie

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Teratz sie zastanawiam, bo albo moje wymagania dotyczace jakosci samochodow sie obnizyly, albo... no wlasnie, uzywalem / uzywam innych wersji, lub na Szwajcarie leci produkcja premium (produkowana od wtorku do czwartku ).

Nie moge sie przyczepic do mojego SQ5, ani do nowej piatki z M-pakietem, ani do EX30 (ok tu nie jest dobrze, ale nie bylo takich kwiatkow jak np na filmie CaroSerii)

Nie Pawle, wpisują się prawdopodobnie w oczekiwania, z którymi jest Ci po drodze. Mamy za dużo wytworzonego tworzywa sztucznego na Świecie i trzeba je recyklingować i gdzieś je "upychać".

Mi natomiast nie pasuje oferowany stosunek jakości do ceny. Nie zgadzam się na płacenie kwot rzędu 300 - 350 tyś za tworzywa rodem z lat 90tych. Niech je upychają (co pewnie robią) do osłon silników, nadkoli, przestrzeni bagażowej, ale nie do cholery do wnętrza.

Twoje SQ5 to już historia, która nie powróci w tym segmencie aut. O nowej 5 już się wypowiedziałem, a o EX30 co potwierdziło mi pewne gremium można się wypowiadać w kontekście rozczarowania.

W dniu 16.07.2024 o 11:50, kfraniu napisał(-a):

Pytanie do świadomych użytkowników... wciąż szukam auta (używki do 30k) ale coraz bardziej widzę że trup goni trupa...

Czegoś większego w leasing nie chce brać - nie teraz - rok / dwa chce przeczekać i podomykać inne sprawy...

 

I pojawia się on - może nie cały na biało bo jednak białych mam już dość - ale z całkiem ciekawą ceną i kosztami...

 

AUDI A4 AVANT 35TFSI

z racji wyprzedaży Final Edition jest rabat i ciekawa forma finansowa.

 

Wkład 15-20% (25k-30k) i miesiecznie 700-900 pln za nowe auto w ktorym mało co mnie interesuje.

 

na 3 lata a później na spokojnie znajdę coś co mnie ciekawi, albo uzbieram i spełnię marzenie co do nowego Defendera.

 

Pytanie jak sprawuje się 35TFSI (wiem że nie rakieta - ale na miasto i przemierzanie SZCZECIN-GDANSK-SZCZECIN chyba wystarczy.

Ktoś wie o podobnych kosztowo ofertach??

 

 

Pozdrawiam

Choć raz coś zasugerowałem, ale nie było Twojej reakcji wykonam drugie podejście.

Więc krok jak najbardziej rozsądny, bezstresowe użytkowania dobrego auta za rozsądne pieniądze.

35TFSI to bodajże dwulitrowe 150 konne turbo, jeżeli nie jesteś takim piratem drogowym jak ja, to do swobodnego poruszania się jak najbardziej ok.

No i życzę spełnienia marzenia o Defenderze, z ciekawości 90/110/130?

14 godzin temu, tommly napisał(-a):

I nadal będzie ściągał w prawo wg tego wydruku. W Polsce drogi są lekko pochylone w prawo i dlatego powinna być ustawiona różnica w pochyleniu przednich kół (prawe bardziej). Nie mogą być takie same obie wartości.

Sam ostatnio ustawiałem zbieżność w dwóch swoich autach i w każdym zakładzie tak mówili i tak ustawiali.

Jutro mogę poszukać wydruków.

Tomasz, masz dar do pocieszania :D

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Choć raz coś zasugerowałem, ale nie było Twojej reakcji wykonam drugie podejście.

Więc krok jak najbardziej rozsądny, bezstresowe użytkowania dobrego auta za rozsądne pieniądze.

35TFSI to bodajże dwulitrowe 150 konne turbo, jeżeli nie jesteś takim piratem drogowym jak ja, to do swobodnego poruszania się jak najbardziej ok.

No i życzę spełnienia marzenia o Defenderze, z ciekawości 90/110/130?

 

Hej... powiem Ci ze analiza wciaz trwa. A4 jest dobra oferta - ale to typowo na uzytek, oferta tak spisana ze nijak nie oplaca sie wykup, jedynie uzytkowanie przez te 2-3-4 lata.

Wiec na razie faworytem do wyboru... ale tez zestawiam z oferta najmu z Forda... wiem ze nijak sie ma jakosc FORD do AUDI, ale roznica w kosztach na 3 lata uzytkowania daje do myslenia... i bardziej przyblizy do Defa...

 

A Defender 110, dla mnie jedyny prawilny - jedyny gdzie stosunek mtr2 do ceny jest akceptowalny. 90 za mala na rodzinny wyjazd, 130 za dluga aby myslec o ciekawej zabawie w terenie...

I tak Defender to niejako konsensus pomiedzy oczekiwaniami terenowymi a kosztem i uzytecznoscia.

 

Pierw mial byc Wrangler, ale tam bagaznik jest tylko z nazwy.

Pozniej byl analizowany Gladiator, ale brak u Nas odpowiedniego zaplecza (zabudowy i pozniejszy serwis) dal to pod rozwage. Po drugie mialem Navare, krotko L200, i pick up jest forma pewnego godzenia sie na przestrzeń kosztem stabilności i wygody...

 

A Defender jak na razie spelnia zalozenia i checi - ale skladany na zamowienie bez pneumatyki i bez komputerowego sterowania napedami - staromodne zawieszenie i lewarek od przelozen napedu i bede zadowolony.

 

Gdyby cena byla racjonalna to wszedlby teraz... ale nijak nie miesci sie w kosztach ;) wiec czeka na rozwoj wypadkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, kfraniu napisał(-a):

 

A Defender jak na razie spelnia zalozenia i checi - ale skladany na zamowienie bez pneumatyki i bez komputerowego sterowania napedami - staromodne zawieszenie i lewarek od przelozen napedu i bede zadowolony.

 

Gdyby cena byla racjonalna to wszedlby teraz... ale nijak nie miesci sie w kosztach ;) wiec czeka na rozwoj wypadkow.

 

Są takie możliwości, zeby tak customizować nowego defendera? Ponoć te nowe Land / Range Rover to kaszana jakościowa i mega awaryjne są... 

 

A rozważasz INEOSA Grenadiera albo nowego Land Cruisera? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslalem nad INEOSEM... ale tutaj moim zdaniem oderwalo ich troche z kosztami...

 

Tak jak przy Defie z jakims rabatem moge zamknac sie w 400k i miec auto na lata (i tak, mozna wywalic pneumatyke i czesc elektroniki - i uslyszec w salonie ze wydluzy to montaz/skladanie) to przy GRENADIERZE ciezko bylo mi zmiescic sie z taka kwota...

 

ja wiem ze GRENADIER ma innego odbiorce, ale gdy model "nasladujacy i poprawiajacy legende" jest drozszy od samej legendy... gdzies tutaj zaszla pomylka.

2-3 lata temu jeszcze ich konfigurator pozwalal spokojnie zamknac sie w kosztach 250-260k, teraz jest to niemozliwe

 

Toyota - nie jezdzilem, nie mam zadnego zdania o LAND CRUISERZE, mam niesmak do marki, ale moze sprawdze jak to sie ma... ale to w Gdansku jak bede (sierpien) bo w Szczecinie podejscie ludzi w oddziale jest tragiczne.

 

Najlepiej jakby prosic o jazde probna i mozliwosc wejscia do auta dopiero po zakupie zeby mieli pewnosc ze nie traca czasu na niezdecydowanego klienta

7 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Są takie możliwości, zeby tak customizować nowego defendera? Ponoć te nowe Land / Range Rover to kaszana jakościowa i mega awaryjne są... 

 

 

kazde auto moze okazac sie awaryjne... stare haslo landrowerowcow : defender cieknie juz w salonie : nie wzielo sie z powietrza ;)

 

wazne zeby moc naprawic... to wlasnie powod mojego rozstania z lubianym nawet X-TRAIL.

ja rozumiem awarie, rozumiem że komputer padł... ale brak naprawy i robienie klienta w konia to powód rozstania.

 

Wszystko może się zepsuć, ale jeżeli serwis naprawi i zachowa się fair - poinformuje, wyjaśni, wyda auto - to o co kruszyć kopie??

a jak udaje się że nie ma problemu i mimo komunikatów ciągłych o błędach wmawia się że przecież reszta działa... to mamy pewien dysonans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, kfraniu napisał(-a):

 

Hej... powiem Ci ze analiza wciaz trwa. A4 jest dobra oferta - ale to typowo na uzytek, oferta tak spisana ze nijak nie oplaca sie wykup, jedynie uzytkowanie przez te 2-3-4 lata.

Wiec na razie faworytem do wyboru... ale tez zestawiam z oferta najmu z Forda... wiem ze nijak sie ma jakosc FORD do AUDI, ale roznica w kosztach na 3 lata uzytkowania daje do myslenia... i bardziej przyblizy do Defa...

 

A Defender 110, dla mnie jedyny prawilny - jedyny gdzie stosunek mtr2 do ceny jest akceptowalny. 90 za mala na rodzinny wyjazd, 130 za dluga aby myslec o ciekawej zabawie w terenie...

I tak Defender to niejako konsensus pomiedzy oczekiwaniami terenowymi a kosztem i uzytecznoscia.

 

Pierw mial byc Wrangler, ale tam bagaznik jest tylko z nazwy.

Pozniej byl analizowany Gladiator, ale brak u Nas odpowiedniego zaplecza (zabudowy i pozniejszy serwis) dal to pod rozwage. Po drugie mialem Navare, krotko L200, i pick up jest forma pewnego godzenia sie na przestrzeń kosztem stabilności i wygody...

 

A Defender jak na razie spelnia zalozenia i checi - ale skladany na zamowienie bez pneumatyki i bez komputerowego sterowania napedami - staromodne zawieszenie i lewarek od przelozen napedu i bede zadowolony.

 

Gdyby cena byla racjonalna to wszedlby teraz... ale nijak nie miesci sie w kosztach ;) wiec czeka na rozwoj wypadkow.

Też bym brał 110. Nie rozpatrywałem Defendera nigdy jako daily z możliwością wypadów w teren, gdzieś w myślach jakiś czas temu przewijał mi się Range Rover Autobiography tylko te ceny...


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi A5 traci swoją stylistykę. Mi się podobała.

Teraz poszli w kierunku BMW i Gulii. Być może lepiej się BMW sprzedaje. Albo nie mieli pomysłu.

 

Tymczasem nowe BWM 5 też straciło charakter.

 

Jedynym słowem drastyczne zmiany.  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie- musze zmienic dzieciowoz dla zony. Teraz jezdzi Subaru Legacy GT i chce zmienic…. no i pytanie ( nie patrzymy na rozstrzal cenowy czy segmentowy).Podobają sie małzowinie:

audi Q3 

bmwx1

hujdaj tuscon

toyota corolla cross

skoda karoq

i ostatnio cupra formentor( taki seat😂)

a ze bardzo kocham moją dziewczyne to chcialbym spelnic jej zyczenie

Wersja benzyna lub jakas hybryda.

Macie opinie nt tych samochodow? Ale nie z internetu( ta tajemna wiedze tez posiadam) tylko z doswiadczenia ?

budzet nie wiekszy( bo jestem sknera) niz 150k.( maks 2letni albo ze salonu😉)

😁

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Nie Pawle, wpisują się prawdopodobnie w oczekiwania, z którymi jest Ci po drodze. Mamy za dużo wytworzonego tworzywa sztucznego na Świecie i trzeba je recyklingować i gdzieś je "upychać".

Mi natomiast nie pasuje oferowany stosunek jakości do ceny. Nie zgadzam się na płacenie kwot rzędu 300 - 350 tyś za tworzywa rodem z lat 90tych. Niech je upychają (co pewnie robią) do osłon silników, nadkoli, przestrzeni bagażowej, ale nie do cholery do wnętrza.

Twoje SQ5 to już historia, która nie powróci w tym segmencie aut. O nowej 5 już się wypowiedziałem, a o EX30 co potwierdziło mi pewne gremium można się wypowiadać w kontekście rozczarowania.

 

 

Myslisz sie :)  Nowe S5 ma 3 litrowa benzynowa V6 🥳

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.