Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Paulus57 napisał(-a):

Dziękuję. Przewiduję jeszcze jeden dodatkowy oprócz cennikowego. 

Co to za zabezpieczenie i ile kosztuje?

Też słyszałem, że booster przez to bywa potrzebny. Mnie stalowa "laga" kiedyś uratowała przed stratą i to było prawie 30 lat temu, gdy ubezpieczenia od kradzieży nie miałem wykupionego. 

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) spalanie w silniku 300+ kunia i jechanie przepisowo całkiem niezle

2 @Tommaso - zaproponowana trasa “urwała d*pę”, dziękuję!

3) pojechałem z konkubiną, jadę dalej z narzeczoną 😁

IMG_1953.jpeg

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Paulus57 napisał(-a):

Jestem praktycznie zdecydowany na nowy model RAV4. Pozostały dwie małe wątpliwości: o ile zdrożeje w stosunku do modelu schodzącego i kwestia wyłączenia "pikacza kilometrowego". Najbardziej podoba mi się wersja Woodland, ale jak zwykle musi być utrudnienie — niedostępna w UE. Z kolei trochę gorszy odpowiednik europejski Adventure, tylko HEV a ja jednak chcę PHEV-a. Pozostaje więc wersja GR Sport, która też mi się podoba, albo zwykła, której grill, jak na mój gust, zbytnio "elektryczny". Zapisy we wrześniu a odbiór około marca. Co ciekawe, to takie trochę kupowanie kota w worku, bo egzemplarze pokazowe najwcześniej w grudniu. 


Maly test modelu schodzacego w wersji 300 konnej Plug-in-Hybrid zrobilem chyba w zeszlym roku i opisywalem go tutaj. Ale rozumiem, ze piszesz o tym nowym modelu, bardzo ladnym zreszta.
Z zakupem samochodu, ktorego nie ma na rynku, to troche jak z ruletka. Nie wiadomo co wypadnie. Z jednej strony nowa RAV4 to jeden z wazniejszych modeli Toyoty, wiec powinna byc dopracowana. Z drugiej strony natomiast nowe A4/Q5 powinno byc najwazniejszymi modelami Audi, a co sie z nimi dzieje, to juz legendy mozna pisac.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Olo_H napisał(-a):

Broń Boże nie chcę wchodzić w dyskusję, natomiast widać tutaj jak wiele rzeczy jest bardzo subiektywnych. Dla mnie np. kamera 3d jest lepsza niż w nowym Q8, osiągi dla mnie są wystarczające (ale ja jeżdżę jak emeryt 😂), ekran zawiesił mi się może z 3 razy od września ubiegłego roku (a może mniej).

Dla porównania kolega z firmy ma A7 50TDI i musiał ustawiać w nim kierownicę (jak była prosto to koła nie były) i chyba 2 lub 3 razy jeździł z webasto do serwisu. Mam wrażenie, że w dzisiejszych samochodach 90% zależy od danego egzemplarza, a nie od modelu (może lexus jest chlubnym wyjątkiem, nie wiem jak w Ferrari, Rollsie i Bentleyu 😉)



Naprawde uwazasz, ze to:



Jest lepsze od tego?

https://youtu.be/QD0XMCUv5Xg?si=ln1NYaIMZIiVO2_7



😶

W Volvo S90T8 robiac jakies 2500-3000km system zawiesil mi sie wielokrotnie. Do tego na autostradzie postanowil sie zresetowac dwa razy przy predkosciach dochodzacych do maksymalnych - nie polecam takich przygod. System takze po zamknieciu samochodu sie obudzil i wyswietlal wszystko - nie wystarczylo wejsc i wyjsc - musialem pojezdzic samochodem przez jakis czas, zaparkowac ponownie i wtedy po zamknieciu samochodu wszystko zgaslo.
W XC60T8 bylo lepiej, ale tez co chwila cos nie dzialalo. A to Webasto, a to redukowana predkosc bo wyskakiwal jakis alarm.

Zeby bylo smieszniej, testowalem wiele samochodow premium na podobnym dystansie, przez podobny czas i... odpukac nigdy nie mialem problemu ani z Audi, ani z BMW ani z Mercedesem.

Edytowane przez Paweł Bohacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Paweł Bohacz napisał(-a):



Naprawde uwazasz, ze to:



Jest lepsze od tego?

https://youtu.be/QD0XMCUv5Xg?si=ln1NYaIMZIiVO2_7



😶

W Volvo S90T8 robiac jakies 2500-3000km system zawiesil mi sie wielokrotnie. Do tego na autostradzie postanowil sie zresetowac dwa razy przy predkosciach dochodzacych do maksymalnych - nie polecam takich przygod. System takze po zamknieciu samochodu sie obudzil i wyswietlal wszystko - nie wystarczylo wejsc i wyjsc - musialem pojezdzic samochodem przez jakis czas, zaparkowac ponownie i wtedy po zamknieciu samochodu wszystko zgaslo.
W XC60T8 bylo lepiej, ale tez co chwila cos nie dzialalo. A to Webasto, a to redukowana predkosc bo wyskakiwal jakis alarm.

Zeby bylo smieszniej, testowalem wiele samochodow premium na podobnym dystansie, przez podobny czas i... odpukac nigdy nie mialem problemu ani z Audi, ani z BMW ani z Mercedesem.

Paweł, to jest już zabytek klasy "0" pisałem, że piszesz o rzeczach, które miały miejsce dawno temu.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może koledzy @Olo_H chodziło o rozdzielczość tych kamer , bo muszę powiedzieć ze w A6 C8 nie jest najlepsza , w porownaniu do konkurencji .

10 godzin temu, Ceteth napisał(-a):

 

3) pojechałem z konkubiną, jadę dalej z narzeczoną 😁

IMG_1953.jpeg

no to moje gratulacje,  ale z tą samą osobą pojechałeś i jedziesz dalej? 😉😅

IMG_1970.mov 82.69 MB · 2 pobrania IMG_1983.mov 52.38 MB · 3 pobrania

l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Jak czytam te bzdury wypisywane przez Pawła @Paweł Bohacz, to ręce opadają. Skąd ty bierzesz te informacje? Bo na pewno nie z użytkowania aktualnych modeli. Ja jeżdżę XC90 od 4 lat, obecnie mam nowy egzemplarz od maja, i jedyne, co realnie można mu zarzucić, to ograniczona możliwość personalizacji ustawień oraz fakt, że system multimedialny na początku potrafił się przywiesić – co zresztą zostało rozwiązane po aktualizacji przy serwisie. Poza tym: absolutnie nic się z autem nie dzieje.

Jeśli chcesz pisać o samochodzie, to rób to rzetelnie – a nie powielaj opinie sprzed dekady. To, co piszesz o wyraźnym dołączaniu tylnego napędu, to mit z czasów pierwszych generacji hybryd. Dziś tego problemu już po prostu nie ma – i każdy, kto naprawdę jeździ nowym Volvo, doskonale o tym wie.

 

Pewnie masz racje wypisuje bzdury.

ale biorac pod uwage fakt, ze S90 T8 mial kilkaset km przebiegu jak go testowalem w grudniu zeszlego roku. XC60 T8 byl  w wersji Recharge, po lifcie chyba bylo to na poczatku zeszlego roku, to niekoniecznie rzeczy, ktore mi sie zdarzyly dotyczyly kwestii sprzed 10leci.  Wrecz przeciwnie, Twoje stare XC90 na senusie to bylo swietne Volvo. Android wszysto zepsul i sam przyznawales mi racje zaraz po zakupie 😂


Pisze bzdury, ale jednoczesnie potwierdzasz to, co napisalem. Nie ma ustawien, system sie “jedynie” zamrozil kilka razy 😂 Spadnie snieg to tez poczujesz jak naped sie dolacza.

 

I zeby na koniec odpowiedziec na Twoje teksty dotyczace zamierzchlych czasow motoryzacji z ktora mialem stycznosc, to samochody ktore mialem przyjemnosc lub nieprzyjemnosc testowac* ostatnio to:

- BMW G60

- Audi C8

- Volvo C40, XC40, XC60, S90

- Mercedes C206

- Toyota Rav4


*jak wyglada testowanie u mnie? Mam samochod miedzy 2, a 6 tygodni. Robie 2-3tys km, dluzsza trasa, kulanie sie po miescie. Samochody sa zazwyczaj swieze, testowe, maja maly przebieg.

 

Nie wspominam nawet o krotkich jazdach probnych, ktore odbylem.

 

I tak, moje opinie sa subiektywne i opisuje moje doswiadczenia z samochodami.

Mam nadzieje, ze zakupione wolowiny przez naszych klubowiczow beda sie sprawowac bezproblemowo. Ja, poki co, Volvo nie kupie.

 

21 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

może koledzy @Olo_H chodziło o rozdzielczość tych kamer , bo muszę powiedzieć ze w A6 C8 nie jest najlepsza , w porownaniu do konkurencji .

l


Rozdzielczosc kamer w Volvo tez pozostawia wiele do zyczenia. Oczywiscie, Audi najlepsze nie jest, ale Volvo dzieli epoka.

Chyba najlepszy system jaki widzialem ma aktualnie Mercedes - tak, wg mnie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Paweł, to jest już zabytek klasy "0" pisałem, że piszesz o rzeczach, które miały miejsce dawno temu.


O to w Twoim nowym Volvo sa kamery 3D? Chetnie zobacze jak to wyglada, bo i w UK i u mnie system zostal ten sam:

 

 

od 15:50

1 minutę temu, Krakus1 napisał(-a):

@Paweł Bohacz chętnie poczytam Twoją opinię na temat BMW G60 VS Audi A6 C8 🙂


A6 to bardzo dopracowany samochod pod kazdym wzgledem, ergonomia to wyzsza szkola jazdg. Ale w BMW czulem sie lepiej, jak w czolgu, jest ciszej (oba samochody mialy akustyczne szyby), oferowalo wiekszy zakres regulacji kierownicy i siedzenia. W BMW wkurzaly mnie proste rzeczy jak male i niepodswietlone suwaki do reg kierunku nawiewu, brak regulacji odleglosci aktywnego tampomatu na kierownicy, czy tanie plastiki gdzieniegdzie.

 

Ciekawy jestem nowej C9, mam nadzieje, ze niedlugo potestuje 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Maly test modelu schodzacego w wersji 300 konnej Plug-in-Hybrid zrobilem chyba w zeszlym roku i opisywalem go tutaj. Ale rozumiem, ze piszesz o tym nowym modelu, bardzo ladnym zreszta.
Z zakupem samochodu, ktorego nie ma na rynku, to troche jak z ruletka. Nie wiadomo co wypadnie. Z jednej strony nowa RAV4 to jeden z wazniejszych modeli Toyoty, wiec powinna byc dopracowana. Z drugiej strony natomiast nowe A4/Q5 powinno byc najwazniejszymi modelami Audi, a co sie z nimi dzieje, to juz legendy mozna pisac.
 

Wiadomo, że kupowanie kota w worku, to zawsze ryzyko, ale Toyota/Lexus jakościowo raczej wpadek nie notują, które jednak zdarzają się innym renomowanym firmom. Co do wnętrza Toyot, to ustępują wizualnie np. Volvo XC 60, czy Lexusowi, ale obecnie jeżdżę Kią ProCeed i do luksusów nie nawykłem. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Paweł Bohacz napisał(-a):



Naprawde uwazasz, ze to:



Jest lepsze od tego?

https://youtu.be/QD0XMCUv5Xg?si=ln1NYaIMZIiVO2_7



😶

W Volvo S90T8 robiac jakies 2500-3000km system zawiesil mi sie wielokrotnie. Do tego na autostradzie postanowil sie zresetowac dwa razy przy predkosciach dochodzacych do maksymalnych - nie polecam takich przygod. System takze po zamknieciu samochodu sie obudzil i wyswietlal wszystko - nie wystarczylo wejsc i wyjsc - musialem pojezdzic samochodem przez jakis czas, zaparkowac ponownie i wtedy po zamknieciu samochodu wszystko zgaslo.
W XC60T8 bylo lepiej, ale tez co chwila cos nie dzialalo. A to Webasto, a to redukowana predkosc bo wyskakiwal jakis alarm.

Zeby bylo smieszniej, testowalem wiele samochodow premium na podobnym dystansie, przez podobny czas i... odpukac nigdy nie mialem problemu ani z Audi, ani z BMW ani z Mercedesem.

Tak, dla mnie, podkreślam DLA MNIE, rozwiązanie w volvo jest na co dzień wygodniejsze niż w Audi. Być może kwestia rozdzielczości, nie wiem.

Nie twierdzę, że rozwiązanie Audi nie jest bardziej zaawansowane, piszę o subiektywnych odczuciach. Podobnie jak dla mnie skrzynia biegów w volvo przy niskich prędkościach działa lepiej niż w Audi. Ale to znowu subiektywne odczucie. 

 

Co do reszty Twoich doświadczeń nie będę się wypowiadał, bo uważam je za indywidualne. Tobie system zawieszał się w ciągu 3k kilometrów kilkukrotnie, mi na przestrzeni ponad 10k kilometrów i prawie roku zdecydowanie rzadziej. Dlatego uważam, że nie należy swoich doświadczeń do końca przenosić na całość 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam o tych Waszych doświadczeniach z klasą premim i po przejechaniu już prawie 7k moim x-trailem cieszę się, że kupiłem budżetowe auto... Cisza, spalanie na poziomie 6-7 w mieście i pod miastem, a w trasie 130km/h 8 l/100. Nic się nie zawiesza i nic nie stuka. Potrzebuje aż 7s do 100km/h, ale mi się nie spieszy, a na żwawe przyspieszenie mi wystarczy. 

Jedynym fakapem nissana było opóźnienie w dostarczeniu mi instrukcji obsługi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, szuwi napisał(-a):

Tak czytam o tych Waszych doświadczeniach z klasą premim i po przejechaniu już prawie 7k moim x-trailem cieszę się, że kupiłem budżetowe auto... Cisza, spalanie na poziomie 6-7 w mieście i pod miastem, a w trasie 130km/h 8 l/100. Nic się nie zawiesza i nic nie stuka. Potrzebuje aż 7s do 100km/h, ale mi się nie spieszy, a na żwawe przyspieszenie mi wystarczy. 

Jedynym fakapem nissana było opóźnienie w dostarczeniu mi instrukcji obsługi. 

 

Zalezy do czego jest potrzebne auto. Jak ma być czysto użytkowe, to premium nie ma sensu. Zasadniczo jeździ się tak samo, choć czasem łatwiej zawalidrogę wyprzedzić czymś mocniejszym... Ale różnice w eksploatacji są dużo mniejsze niż różnice w cenie. 

Premium jest dla tych, co są gotowi wydać dużo więcej, żeby mieć trochę lepiej. Niektórzy też lubią oznajmiać autem, że mają kasę i ich stać, na pewnym poziomie nie wypada jeździć zbyt tanim autem (nie powodzi się ;)

Oczywiście właściciele premium pewnie się nie zgodzą, ale ja to tak widzę. Tak samo do Wenecji dojechałem Fiatem Stilo, Kia Rio, dwoma Subaru, Alfą i tak samo bym dojechał BMW czy Maserati. Różnice w komforcie podróży... Są, ale moim zdaniem nie jakieś kosmiczne. UAZem byłoby gorzej, ale mówimy chyba o samochodach osobowych, nie traktorach... 

 

I na zakończenie - tyle razy już mnie ktoś obił pod sklepem, że w życiu nie pojadę na zakupy czy do centrum miasta drogim autem. Ja mam od tego czarnego grata i mogą sobie o niego swoje auta uszkadzać jak lubią 😆

Edytowane przez pmwas

Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GLC300e, świetne auto, ŚWIETNE... ale... cena po doposażeniu o 50k wyższa niż Volvo T8 ze wszystkim co można dołożyć. Tak jak 50k może i  można przełknąć, tak po rabatach różnica wzrasta już do 100k (także prawie stówa wiecej niż RX). Za dużo moim zdaniem i za dużo jak na moją kieszeń 😔

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, pmwas napisał(-a):

 

Ale różnice w eksploatacji są dużo mniejsze niż różnice w cenie. 

 

Zgadzam się w 100%, podobnie jak przy prawie każdym produkcie premium (np. perfumy, ubrania, buty, alkohole, czy wreszcie nasze zegarki). Natomiast na rynku jest zapotrzebowanie na produkty premium i tego nie zmienimy. A czy cena jest uzasadniona, czy nie, to już zupełnie inne pytanie. Ale dopóki ludzie kupują to można założyć, że jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


 

 

 

od 15:50


A6 to bardzo dopracowany samochod pod kazdym wzgledem, ergonomia to wyzsza szkola jazdg. Ale w BMW czulem sie lepiej, jak w czolgu, jest ciszej (oba samochody mialy akustyczne szyby), oferowalo wiekszy zakres regulacji kierownicy i siedzenia. W BMW wkurzaly mnie proste rzeczy jak male i niepodswietlone suwaki do reg kierunku nawiewu, brak regulacji odleglosci aktywnego tampomatu na kierownicy, czy tanie plastiki gdzieniegdzie.

 

Ciekawy jestem nowej C9, mam nadzieje, ze niedlugo potestuje 🙂

podobne uwagi mam do G60 , świetne auto które jest wykastrowane pod względem opcji dodatkowych...szkoda, co do poziomu wyciszenia, moim zdaniem A6 C8 z akustycznymi szybami łącznie z szybą przednią jest lepiej wyciszone od G60 które nie posiada szyb akustycznych ani termoizolacyjnych - troche wstyd jak na model premium-, daj znać proszę jak będziesz testował A6 C9 

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Paweł Bohacz napisał(-a):

 

Pewnie masz racje wypisuje bzdury.

ale biorac pod uwage fakt, ze S90 T8 mial kilkaset km przebiegu jak go testowalem w grudniu zeszlego roku. XC60 T8 byl  w wersji Recharge, po lifcie chyba bylo to na poczatku zeszlego roku, to niekoniecznie rzeczy, ktore mi sie zdarzyly dotyczyly kwestii sprzed 10leci.  Wrecz przeciwnie, Twoje stare XC90 na senusie to bylo swietne Volvo. Android wszysto zepsul i sam przyznawales mi racje zaraz po zakupie 😂


Pisze bzdury, ale jednoczesnie potwierdzasz to, co napisalem. Nie ma ustawien, system sie “jedynie” zamrozil kilka razy 😂 Spadnie snieg to tez poczujesz jak naped sie dolacza.

 

I zeby na koniec odpowiedziec na Twoje teksty dotyczace zamierzchlych czasow motoryzacji z ktora mialem stycznosc, to samochody ktore mialem przyjemnosc lub nieprzyjemnosc testowac* ostatnio to:

- BMW G60

- Audi C8

- Volvo C40, XC40, XC60, S90

- Mercedes C206

- Toyota Rav4


*jak wyglada testowanie u mnie? Mam samochod miedzy 2, a 6 tygodni. Robie 2-3tys km, dluzsza trasa, kulanie sie po miescie. Samochody sa zazwyczaj swieze, testowe, maja maly przebieg.

 

Nie wspominam nawet o krotkich jazdach probnych, ktore odbylem.

 

I tak, moje opinie sa subiektywne i opisuje moje doswiadczenia z samochodami.

Mam nadzieje, ze zakupione wolowiny przez naszych klubowiczow beda sie sprawowac bezproblemowo. Ja, poki co, Volvo nie kupie.

 


Rozdzielczosc kamer w Volvo tez pozostawia wiele do zyczenia. Oczywiscie, Audi najlepsze nie jest, ale Volvo dzieli epoka.

Chyba najlepszy system jaki widzialem ma aktualnie Mercedes - tak, wg mnie 🙂

Paweł moja lista jest znacznie dłuższa i obszerniejsza, ale fakt jedyne auto które mi się wykrzaczyło to było Volvo...

Ale to o niczym nie świadczy!


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szuwi napisał(-a):

Potrzebuje aż 7s do 100km/h, ale mi się nie spieszy, a na żwawe przyspieszenie mi wystarczy.

brzmi sarkastycznie

Godzinę temu, pmwas napisał(-a):

Niektórzy też lubią oznajmiać autem, że mają kasę i ich stać, na pewnym poziomie nie wypada jeździć zbyt tanim autem (nie powodzi się ;)

na pewnym poziomie komuś wisi to, co wypada a co nie wypada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, XoneX napisał(-a):

brzmi sarkastycznie

na pewnym poziomie komuś wisi to, co wypada a co nie wypada :)

 

A ja to wiem, ale niektórzy chyba nie. Ogólnie dyrektor mojej podstawówki powiedział kiedyś "bo ja tak chcę i ja tak mogę" i to w pewnym sensie stało się moim mottem. 

Ale od rodziny już słyszałem, żebym nie przyjeżdżał UAZem, bo ludzie pomyślą, że mnie na porządne auto nie stać 🤣🤣🤣


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, XoneX napisał(-a):

brzmi sarkastycznie

na pewnym poziomie komuś wisi to, co wypada a co nie wypada :)

Choć sam się staram nikogo nie oceniać jako człowieka wartego uwagi, bo ma drogi samochód i pewnie jest takich ludzi więcej, to czy chcemy, czy nie chcemy, pewne zjawiska społeczne są trwałe i "obrażanie się" na nie, nic nie zmieni. Nadal stare powiedzenie: "jak cię widzą, tak cię piszą", jest aktualne. Stereotypy istniały, istnieją i będą istnieć, nic w tym złego. Jak dla mnie stereotypy to swego rodzaju doświadczenie, dorobek poprzednich pokoleń i ich odrzucanie, niesie za sobą spore ryzyko. Można je odrzucać, ale warto to robić jedynie z pełną tego świadomością. Chodzenie pod prąd wymaga mocnego kręgosłupa, twardej d.py, ale też, jak już wcześniej wspominałem, świadomości konsekwencji takich wyborów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pmwas napisał(-a):

 

Zalezy do czego jest potrzebne auto. Jak ma być czysto użytkowe, to premium nie ma sensu. Zasadniczo jeździ się tak samo, choć czasem łatwiej zawalidrogę wyprzedzić czymś mocniejszym... Ale różnice w eksploatacji są dużo mniejsze niż różnice w cenie. 

Premium jest dla tych, co są gotowi wydać dużo więcej, żeby mieć trochę lepiej. Niektórzy też lubią oznajmiać autem, że mają kasę i ich stać, na pewnym poziomie nie wypada jeździć zbyt tanim autem (nie powodzi się ;)

Oczywiście właściciele premium pewnie się nie zgodzą, ale ja to tak widzę. Tak samo do Wenecji dojechałem Fiatem Stilo, Kia Rio, dwoma Subaru, Alfą i tak samo bym dojechał BMW czy Maserati. Różnice w komforcie podróży... Są, ale moim zdaniem nie jakieś kosmiczne. UAZem byłoby gorzej, ale mówimy chyba o samochodach osobowych, nie traktorach... 

 

I na zakończenie - tyle razy już mnie ktoś obił pod sklepem, że w życiu nie pojadę na zakupy czy do centrum miasta drogim autem. Ja mam od tego czarnego grata i mogą sobie o niego swoje auta uszkadzać jak lubią 😆

Premium o do zasady wolę zegarki niż samochody ;-) 

 

1 godzinę temu, XoneX napisał(-a):

brzmi sarkastycznie

 

Niekoniecznie - 7s nie robi chyba wrażenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, szuwi napisał(-a):

Niekoniecznie - 7s nie robi chyba wrażenia. 

 

Na poruszanie się po drogach publicznych absolutnie wystarczające. :) Ja mam 8s i nie pamiętam, czy kiedykolwiek wciskałem pedał gazu do końca.
Do zabawy na torze to pewnie mało.


FS: Zenith A384 | Grand Seiko SBGX093

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, szuwi napisał(-a):

Tak czytam o tych Waszych doświadczeniach z klasą premim i po przejechaniu już prawie 7k moim x-trailem cieszę się, że kupiłem budżetowe auto... Cisza, spalanie na poziomie 6-7 w mieście i pod miastem, a w trasie 130km/h 8 l/100. Nic się nie zawiesza i nic nie stuka. Potrzebuje aż 7s do 100km/h, ale mi się nie spieszy, a na żwawe przyspieszenie mi wystarczy. 

Jedynym fakapem nissana było opóźnienie w dostarczeniu mi instrukcji obsługi. 

Ja wiem że ceny aut odjechały w ostatnich latach, ale nazwać budżetowym auto za 200 tysięcy to chyba jednak nie to. Ja jednak mentalnie nie byłbym gotowy zapłacić obecnie wicej niż 100 tysięcy za nowe auto, a to i tak sporo. Przecież zakup auta to dopiero początek kosztów z tym związanych. Zegarek to co innego😂. Dożyliśmy czasów gdzie auto klasy BMW 5 kosztuje tyle co mieszkanie poza dużym miastem - to jest chore. 

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, beniowski napisał(-a):

Ja wiem że ceny aut odjechały w ostatnich latach, ale nazwać budżetowym auto za 200 tysięcy to chyba jednak nie to. Ja jednak mentalnie nie byłbym gotowy zapłacić obecnie wicej niż 100 tysięcy za nowe auto, a to i tak sporo. Przecież zakup zuta to dopiero początek kosztów z tym związanych. Zegarek to co innego😂. Dożyliśmy czasów gdzie auto klasy BMW 5 kosztuje tyle co mieszkanie poza dużym miatsem - to jest chore. 

 

Pamiętam historię rodzinną. Dziadek dawno dawno temu wygrał na loterii Wartburga, więc pieniądze odłożone na samochód mógł wydać i... Kupił w Koscielisku działkę z podmurówką. 

Za cenę Wartburga. Widzę, że powoli czasy, gdy nowe auto mogło być tanie i przystępne powoli odchodzą do przeszłości. 

Edytowane przez pmwas

Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.