Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 hours ago, Autor1984 said:

6.2 - choć oznaczenie mówi co innego ;)


Zgadza się. 
 

8 hours ago, Autor1984 said:

V8 mają to do siebie, że lubią pokołysać.


W S klasie tego nie czuć… a C klasą miota jak szatan 😜

 

8 hours ago, Autor1984 said:

Pomyślności w Nowym Roku!


Wszystkiego dobrego, zdrowia przede wszystkim 🥂

 

 

1 hour ago, Autor1984 said:


A tutaj auto naszego rodaka w UK… zdjęcie stare… zrobiony wydech, Jezusie jak to gada🔥

A kolor na żywo wygląda rewelacyjnie. 
Uwielbiam ten model. 

IMG_8152.jpeg

IMG_8154.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Londek napisał(-a):


Zgadza się. 
 


W S klasie tego nie czuć… a C klasą miota jak szatan 😜

 


Wszystkiego dobrego, zdrowia przede wszystkim 🥂

 

 


A tutaj auto naszego rodaka w UK… zdjęcie stare… zrobiony wydech, Jezusie jak to gada🔥

A kolor na żywo wygląda rewelacyjnie. 
Uwielbiam ten model. 

IMG_8152.jpeg

IMG_8154.jpeg

Piękny kolor 😲


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuje noworoczna zabawe, macie ok 150k, chcecie kupic auto - co wybieracie?
Ja chyba poszedlbym w kilkuletnie volvo s60 iii generacji lub bmw 3 g20, a Wy?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka



Mając luźne 150k w końcu byłoby to:
https://www.autoscout24.pl/oferta/citroen-c6-hdi-240-biturbo-fap-exclusive-diesel-szary-7fd4da3f-9646-46a3-80ca-b699644716e1?sort=price&desc=1&lastSeenGuidPresent=false&cldtidx=10&position=10&search_id=17qh5nrlsmp&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, byłem kiedyś przewieziony, tyle, że wersją z benzynową V6-ką.

Natomiast właściciel bardzo narzekał na awaryjność wielu rzeczy, głównie zawieszenia hydropneumatycznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Tommaso napisał(-a):

To prawda, byłem kiedyś przewieziony, tyle, że wersją z benzynową V6-ką.

Natomiast właściciel bardzo narzekał na awaryjność wielu rzeczy, głównie zawieszenia hydropneumatycznego.

Też słyszałem, że się sypie.

Tak Ona też miała 3.0 V6 ;)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Proponuje noworoczna zabawe, macie ok 150k, chcecie kupic auto - co wybieracie?
Ja chyba poszedlbym w kilkuletnie volvo s60 iii generacji lub bmw 3 g20, a Wy?
 

Coś z silnikiem V8, np. Mustang, RAM.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To prawda, byłem kiedyś przewieziony, tyle, że wersją z benzynową V6-ką.
Natomiast właściciel bardzo narzekał na awaryjność wielu rzeczy, głównie zawieszenia hydropneumatycznego.

mam słabość do Citroenów z hyrdo, a C6 jest mały, motoryzacyjnym marzeniem.
Osobiście przerobiłem BX i C5 III, bliski znajomy dorzucił doświadczenia z Xantii. Co do komfortu - najlepiej w BX, Xantia i C5; co do trwałości układów - odwrotnie.
Samo serwisowanie tego zawieszenia wbrew pozorom jest dość proste, pod warunkiem, że albo wlasciciel wie jak to serwisować i ma mechanika, który go słucha, albo mechanik sam wie co robić;-).
W praktyce sprowadza się to zwykłej mechaniki, nawet w C5, choć tutaj już można było pogrzebać w zawieszeniu z poziomu komputera diagnostycznego.
Co do C6, to wersje V6 miały dodatkowe czujniki wysokości na każdym kole i tu już było więcej zabawy z komputerem ( w wersjach niższych i C5 były tylko 2 czujniki - przód i tył). Tu problem było to, że tych samochodów w ogóle było mało, stąd ciężko było o kogoś, kto się na tym zna i potafi postawić właściwą diagnozę.
A co do silników V6 - to tylko 3.0HDI; benzyna była bez sensu - słabsza i więcej paliła, z 2.7HDI omijać szerokim łukiem (żeby nie dostać krobą wychodzącą bokiem;-) ).

W każdym razie - 150k wystarczyłoby na zakup dobrego egzemplarza i porządny serwis pozakupowy:-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Proponuje noworoczna zabawe, macie ok 150k, chcecie kupic auto - co wybieracie?
Ja chyba poszedlbym w kilkuletnie volvo s60 iii generacji lub bmw 3 g20, a Wy?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

 

Jak to miałoby być jedyne auto to musi być nowe - więc pewnie Mazda CX-5. 

Jak dodatkowe do tego co mam to pewnie Maserati Quattroporte

----------

Przy okazji zapytam - jeżeli chodzi o samochody dostawcze (bus albo blaszak) po 2015 roku - co najlepiej kupić i z jakim silnikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, plszcto napisał(-a):


mam słabość do Citroenów z hyrdo, a C6 jest mały, motoryzacyjnym marzeniem.
Osobiście przerobiłem BX i C5 III, bliski znajomy dorzucił doświadczenia z Xantii. Co do komfortu - najlepiej w BX, Xantia i C5; co do trwałości układów - odwrotnie.
Samo serwisowanie tego zawieszenia wbrew pozorom jest dość proste, pod warunkiem, że albo wlasciciel wie jak to serwisować i ma mechanika, który go słucha, albo mechanik sam wie co robić;-).
W praktyce sprowadza się to zwykłej mechaniki, nawet w C5, choć tutaj już można było pogrzebać w zawieszeniu z poziomu komputera diagnostycznego.
Co do C6, to wersje V6 miały dodatkowe czujniki wysokości na każdym kole i tu już było więcej zabawy z komputerem ( w wersjach niższych i C5 były tylko 2 czujniki - przód i tył). Tu problem było to, że tych samochodów w ogóle było mało, stąd ciężko było o kogoś, kto się na tym zna i potafi postawić właściwą diagnozę.
A co do silników V6 - to tylko 3.0HDI; benzyna była bez sensu - słabsza i więcej paliła, z 2.7HDI omijać szerokim łukiem (żeby nie dostać krobą wychodzącą bokiem;-) ).

W każdym razie - 150k wystarczyłoby na zakup dobrego egzemplarza i porządny serwis pozakupowy:-).

Tu na serwis zostawiłeś sobie połowę kwoty. Z jednej strony bezpiecznie, z drugiej pesymistycznie. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, zielony.m napisał(-a):

 

Jak dodatkowe do tego co mam to pewnie Maserati Quattroporte

----------

Przy okazji zapytam - jeżeli chodzi o samochody dostawcze (bus albo blaszak) po 2015 roku - co najlepiej kupić i z jakim silnikiem?

Rozumiem, że Nubira?


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu na serwis zostawiłeś sobie połowę kwoty. Z jednej strony bezpiecznie, z drugiej pesymistycznie.  

czysto teoretycznie - raczej realne szacunki;
ca. 80-90k za auto, serwis startowy w wersji pesymistycznej - max 25k.
Reszta na inne hobby:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Proponuje noworoczna zabawe, macie ok 150k, chcecie kupic auto - co wybieracie?
Ja chyba poszedlbym w kilkuletnie volvo s60 iii generacji lub bmw 3 g20, a Wy?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Ja bardzo pragmatycznie, auto to dla mnie narzędzie takie samo jak telefon. Ma być w miarę  bezproblemowo, więc preferuje nowe. Aktualnie brałbym pod uwagę

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/cupra-formentor-cupra-formentor-1-5-tsi-150km-dsg7-ID6FX9xb.html

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybraliśmy się z moją piękniejszą połową obejrzeć zamki Czocha i Książ, w S3 stuknęło 3k km i po takim dystansie i przegonieniu Audi nocą po śląskich serpentynach można napisać kilka słów o aucie. 

 

1) Nie jeździłem jeszcze autem, które tak dobrze trzyma się drogi. Przez ten ponad miesiąc jak mam samochód nie zdarzyło się jeszcze żeby którekolwiek koło uciekło, a samochód nie jechał jak po szynach. Aż brakuje trochę takiego pazura, z drugiej strony, bardzo bezpiecznie. Auto prowadzi się idealnie, choć bez niespodziewanych fajerwerków. Na torze pewnie byłoby inaczej, na drogach publicznych, mimo, że były puste jednak starałem się zachować rozsądny umiar. 

2) Z wszystkim ustawionym na comfort podróżuje się tym całkiem przyjemnie w dłuższej trasie, choć na pewno zawieszenie trzeba postawić po tej twardej, a nie komfortowej stronie. Mnie to nie przeszkadza, choć na pewno znajdą się kierowcy, którzy uznają je za zbyt twarde. 

3) Pozycja za kierownicą i same fotele świetne. Ja, moje plecy i lewe kolano dajemy plusa :P 

4) Przy jeździe drogami krajowymi i przez zabudowane, spalanie 8-8,5l, przy 140+ albo jeżdżeniu jak małą rajdówką chlapnie 11-11,5. Mocy na daily zdecydowanie wystarczy, nie brakowało przy praktycznie żadnej prędkości. 

5) Launch control wypróbowany - u mnie wywołał duży uśmiech, u kobity, cóż, z nią na pokładzie mam tego nie robić :P 

6) Biały lakier przekonał mnie do siebie jeśli chodzi o wygląd i teraz podoba mi się nawet bardzo. Niestety mycie auta już nie podoba mi się w ogóle, będzie trzeba pewnie pomyśleć nad jakąś powłoką. 

7) Zdecydowanie jestem fanem dwóch rozwiązań z Giulii, jedno to cup holdery przy samej desce rozdzielczej. W audi jednego po środku da się jeszcze w miarę użyć, drugi chowa się pod podłokietnikiem i ani coś tam wsadzić, ani wyjąć. Drugie to obsługa systemu multimedialnego z poziomu gałki, a nie dotykowego ekranu. 

 

Jak na pierwsze 6 tygodni - odczucia bardzo pozytywne, za Julką nie tęsknię specjalnie, choć dalej uważam, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny Giulia jest dużo ładniejszym autem.

IMG_7665.jpeg

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Ceteth napisał(-a):

Wybraliśmy się z moją piękniejszą połową obejrzeć zamki Czocha i Książ, w S3 stuknęło 3k km i po takim dystansie i przegonieniu Audi nocą po śląskich serpentynach można napisać kilka słów o aucie. 

 

1) Nie jeździłem jeszcze autem, które tak dobrze trzyma się drogi. Przez ten ponad miesiąc jak mam samochód nie zdarzyło się jeszcze żeby którekolwiek koło uciekło, a samochód nie jechał jak po szynach. Aż brakuje trochę takiego pazura, z drugiej strony, bardzo bezpiecznie. Auto prowadzi się idealnie, choć bez niespodziewanych fajerwerków. Na torze pewnie byłoby inaczej, na drogach publicznych, mimo, że były puste jednak starałem się zachować rozsądny umiar. 

2) Z wszystkim ustawionym na comfort podróżuje się tym całkiem przyjemnie w dłuższej trasie, choć na pewno zawieszenie trzeba postawić po tej twardej, a nie komfortowej stronie. Mnie to nie przeszkadza, choć na pewno znajdą się kierowcy, którzy uznają je za zbyt twarde. 

3) Pozycja za kierownicą i same fotele świetne. Ja, moje plecy i lewe kolano dajemy plusa :P 

4) Przy jeździe drogami krajowymi i przez zabudowane, spalanie 8-8,5l, przy 140+ albo jeżdżeniu jak małą rajdówką chlapnie 11-11,5. Mocy na daily zdecydowanie wystarczy, nie brakowało przy praktycznie żadnej prędkości. 

5) Launch control wypróbowany - u mnie wywołał duży uśmiech, u kobity, cóż, z nią na pokładzie mam tego nie robić :P 

6) Biały lakier przekonał mnie do siebie jeśli chodzi o wygląd i teraz podoba mi się nawet bardzo. Niestety mycie auta już nie podoba mi się w ogóle, będzie trzeba pewnie pomyśleć nad jakąś powłoką. 

7) Zdecydowanie jestem fanem dwóch z Giulii, jedno to cup holdery przy samej desce rozdzielczej. W audi jednego po środku da się jeszcze w miarę użyć, drugi chowa się pod podłokietnikiem i ani coś tam wsadzić, ani wyjąć. Drugie to obsługa systemu multimedialnego z poziomu gałki, a nie dotykowego ekranu. 

 

Jak na pierwsze 6 tygodni - odczucia bardzo pozytywne, za Julką nie tęsknię specjalnie, choć dalej uważam, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny Giulia jest dużo ładniejszym autem.

IMG_7665.jpeg

Na biały folia lub wosk. Nie nakładaj ceramiki. MIałem biały w stangu, kolor wbrew pozorom łatwiejszy do utrzymania, aniżeli czarny.

Z bieli nie wyciągniesz głębi koloru, a w sumie nie ma co się oszukiwać większość właśnie w tym celu stosuje powłokę.

Na LC ile wyszło 0-100?

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie mierzyłem, ale też na zimowej oponie i lekko mokrej nawierzchni nie byłoby to zbyt miarodajne. Producent podaje 4,8s, większość testów, które oglądałem na YT wskazuje 4,5s. Zdarzały się przypadki gdzie wykręcali przy sprzyjających warunkach 4,25-4,3s. 

 

Zacznę pewnie od jakiegoś wosku, nie ma co inwestować za dużo w służbową zabawkę :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




6) Biały lakier przekonał mnie do siebie jeśli chodzi o wygląd i teraz podoba mi się nawet bardzo. Niestety mycie auta już nie podoba mi się w ogóle, będzie trzeba pewnie pomyśleć nad jakąś powłoką. 



Mam juz drugie biale auto, najbardziej mi siedzi ten kolor, jesli chodzi o utrzymanie czystosci polecam taz na miesiac mycoe reczne, osuszenie i polozenie szybkiego wosku w sprayu adbl synthetic spray wax,

Zawsze po zakupie nowego auta mam bzika na punkcie 'detailingu' a konczy sie zawsze na tym co najpraktyczniejsze.
po tym specyfiku normalne mycie myjka jest bardzo przyjemne, a +/- raz na miesiac umyc auto recznie tez raczje nie sprawia problemu, zwykle woskowanie to mordęga a tym robisz psik psik na wilgotny lakier i wycierasz

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, bober5264 napisał(-a):

Proponuje noworoczna zabawe, macie ok 150k, chcecie kupic auto - co wybieracie?
Ja chyba poszedlbym w kilkuletnie volvo s60 iii generacji lub bmw 3 g20, a Wy?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Jeśli na auto i tylko do uzupełnienia garażu:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/jeep-wrangler-jeep-wrangler-3-6-v6-jl-2020rok-4x4-idealny-po-serwisie-zarejestrowany-ID6G4XDn.html

jeśli na jedyne na stanie to:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/nissan-qashqai-n-connecta-2022r-epower-okazja-ID6G4JpY.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, trollu napisał(-a):

BMW e64 M6 np taka

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-m6-ID6ENV0k.html

chociaż e46 M3 w cabrio też by kusiło

Ja od razu opcja druga - E46 M3 - wymarzone od lat, może się kiedyś uda wstawić jakąś do garażu :) 

 

@bober5264

Dzięki za radę, rozejrzę się za tym.

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, trollu napisał(-a):

BMW e64 M6 np taka

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-m6-ID6ENV0k.html

chociaż e46 M3 w cabrio też by kusiło

A tej kwocie już coraz ciężej znaleźć coś "w miarę"

Ceny zaczynają się grubo od 200 - 250k zł. Mowa o M3 E46.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Ceteth napisał(-a):

Wybraliśmy się z moją piękniejszą połową obejrzeć zamki Czocha i Książ, w S3 stuknęło 3k km i po takim dystansie i przegonieniu Audi nocą po śląskich serpentynach można napisać kilka słów o aucie. 

 

1) Nie jeździłem jeszcze autem, które tak dobrze trzyma się drogi. Przez ten ponad miesiąc jak mam samochód nie zdarzyło się jeszcze żeby którekolwiek koło uciekło, a samochód nie jechał jak po szynach. Aż brakuje trochę takiego pazura, z drugiej strony, bardzo bezpiecznie. Auto prowadzi się idealnie, choć bez niespodziewanych fajerwerków. Na torze pewnie byłoby inaczej, na drogach publicznych, mimo, że były puste jednak starałem się zachować rozsądny umiar. 

2) Z wszystkim ustawionym na comfort podróżuje się tym całkiem przyjemnie w dłuższej trasie, choć na pewno zawieszenie trzeba postawić po tej twardej, a nie komfortowej stronie. Mnie to nie przeszkadza, choć na pewno znajdą się kierowcy, którzy uznają je za zbyt twarde. 

3) Pozycja za kierownicą i same fotele świetne. Ja, moje plecy i lewe kolano dajemy plusa :P 

4) Przy jeździe drogami krajowymi i przez zabudowane, spalanie 8-8,5l, przy 140+ albo jeżdżeniu jak małą rajdówką chlapnie 11-11,5. Mocy na daily zdecydowanie wystarczy, nie brakowało przy praktycznie żadnej prędkości. 

5) Launch control wypróbowany - u mnie wywołał duży uśmiech, u kobity, cóż, z nią na pokładzie mam tego nie robić :P 

6) Biały lakier przekonał mnie do siebie jeśli chodzi o wygląd i teraz podoba mi się nawet bardzo. Niestety mycie auta już nie podoba mi się w ogóle, będzie trzeba pewnie pomyśleć nad jakąś powłoką. 

7) Zdecydowanie jestem fanem dwóch rozwiązań z Giulii, jedno to cup holdery przy samej desce rozdzielczej. W audi jednego po środku da się jeszcze w miarę użyć, drugi chowa się pod podłokietnikiem i ani coś tam wsadzić, ani wyjąć. Drugie to obsługa systemu multimedialnego z poziomu gałki, a nie dotykowego ekranu. 

 

Jak na pierwsze 6 tygodni - odczucia bardzo pozytywne, za Julką nie tęsknię specjalnie, choć dalej uważam, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny Giulia jest dużo ładniejszym autem.

IMG_7665.jpeg


 

Co do designu Audi - Niemiec to siekierą strugał…

Pamiętam jak kiedyś z oddali widziałem, jak się chop drugiemu wrył przed nos. Pomyślałem, że cham w tym Audi straszny. Dojechałem do nich… jednak Skoda. Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać :P ?

Żartuję, ale… Giulia to Giulia. Jest piękna… a to Audi… jak to Audi. Fajne auta, ale z zewnątrz jak VW czy Skoda ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że przód jest po prostu akceptowalny, z profilu im się w miarę udała bo fajną robotę robią przetłoczenia nad kołami, dodają trochę pazura, a same proporcje też są całkiem fajne w sedanie. Najbardziej podoba mi się tył z 4 fajkami. 

Wnętrze już dużo lepiej, ale jak można się spodziewać jest plastikowo, chociaż jak miałem okazję z 2 lata temu jeździć Q2, to wydaje mi się, że było jeszcze gorzej z plastikiem. Fotele niezłe, sam kształt i wykończenie bardzo mi leżą, ekrany (ten z zegarami też) bardzo dobre, kierownica mogła by być deczko grubsza :) Ale to już takie pierdołki :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.