Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

maluszek nigdy ekonomiczny nie był a stosunek osiągów do spalania był bardzo nie fajny

 

Cóż, konstrukcja raczej stara a jakość była, jaka była...

Ale masakry nie było. Pamiętam, ze mój maluszek spalał średnio coś koło 5,3-5,5dm3/100km, a w trasie (hehe, naprawdę sie tym jeździło na dłuższe dystanse) to nawet poniżej 5 potrafił zejść.

Łza się w oku kręci...


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój palił 8,5 w zimie. Ale widocznie czerwone palą więcej.

 

Gdybym miał gdzie trzymać, teź kupiłbym kaszlaka. Tańsze już nie będą :-)


Co-Axial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czerwony - to dużo wyjaśnia. Mój był biały ;)

Żeby utrzymać niskie spalanie trzeba było wykonywać abstrakcyjne z dzisiejszego punktu widzenia czynności - co troche zapłon podregulować, gaźnik przeczyścić, pilnować, żeby ssanie było wyłączone, przewody do świec zakupić "lepsze" a i w same świece zainwestować, luz na zworach kontrolować... Fajnie było :)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...hehe, naprawdę sie tym jeździło na dłuższe dystanse...

Łza się w oku kręci...

 

Oj kręci się, kręci... Kraków - Lwów - Rumunia - Węgry - NRD i powrót do Krakowa... praktycznie non stop, w cztery osoby i kupą bagażu na dachu, bo to była wyprawa handlowa... A powrót przez NRD, bo można było schować wkładkę paszportową i wrócić na dowód osobisty, dzięki czemu można było wyjechać ponownie. Ale kto to dziś zrozumie? :ph34r:

 

A na czym się zarabiało? Na przykład na skórze. Pewexowskie kurtki skórzane dobrze można było sprzedać we Lwowie, ukraińskie tanie i marnej jakości skórzane płaszcze cieszyły się popytem w Rumunii, a rumuńskie kożuszki były szczytem mody naszych rodaczek. Ma każdej transakcji przebitka 200%, jak się nie wpadło na granicy. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czerwony - to dużo wyjaśnia. Mój był biały ;)

Żeby utrzymać niskie spalanie trzeba było wykonywać abstrakcyjne z dzisiejszego punktu widzenia czynności - co troche zapłon podregulować, gaźnik przeczyścić, pilnować, żeby ssanie było wyłączone, przewody do świec zakupić "lepsze" a i w same świece zainwestować, luz na zworach kontrolować... Fajnie było :)

... i smarować zwrotnice żeby nie stanęły dęba :(

Hiob mam nadzieję, że zakup "malucha" to początek kolekcji wytworów PRL-owskiej motoryzacji.

Pozdro od użytkownika ///M :)


(00)[][](00)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciii , bo się wyda :D . Szukam Omegi na tą chwilę ,dla ułatwienia dodam że nie chodzi o Opla ;)

 

Jeśli Lotusa to ma mój kolega. Nie wiem czy na sprzedaż, choć pewnie nie. Kolekcjoner. Ale może do czegoś się przyda...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czerwony - to dużo wyjaśnia. Mój był biały ;)

 

Mój też był biały...

 

5.-Maluch.jpg

 

... a teraz będzie czerwony. Ale chyba nie spali więcej, niż eMka. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli Lotusa to ma mój kolega. Nie wiem czy na sprzedaż, choć pewnie nie. Kolekcjoner. Ale może do czegoś się przyda...?

 

Seamastera :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swojego nie sprzedaję. :ph34r::unsure:

 

Zegarki.jpg

 

:D

 

I bardzo dobrze :D wolę nówkę sztukę z salonu bez przebiegu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas nie ma wielu z tych aut, o których mówicie, ale z tych, co są, zarówno Focus jak i Golf mają bardzo dobrą prasę - na przykład obydwa trafiły na prestiżową listę "10 Best" miesięcznika Car and Driver: http://www.caranddriver.com/features/2013-10best-cars-feature

 

Jeśli kogoś by zadowalał mniej praktyczny samochód, to bardzo dobrą opinię otrzymują bliźniaki Subaru BRZ i Scion (Toyota) FR-S - ale nie wiem, czy są one dostępne w Polsce.

 

A ja osobiście polecałbym maluszka... właśnie sobie go kupiłem, choć jeszcze nie miałem okazji się nim przejechać, bo przypłynie do Stanów dopiero za dwa miesiące. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas nie ma wielu z tych aut, o których mówicie, ale z tych, co są, zarówno Focus jak i Golf mają bardzo dobrą prasę - na przykład obydwa trafiły na prestiżową listę "10 Best" miesięcznika Car and Driver: http://www.caranddri...st-cars-feature

 

Jeśli kogoś by zadowalał mniej praktyczny samochód, to bardzo dobrą opinię otrzymują bliźniaki Subaru BRZ i Scion (Toyota) FR-S - ale nie wiem, czy są one dostępne w Polsce.

. :lol:

 

Są oba w sprzedaży z tym że Scion FR-S w polsce nazywa się Toyota GT86 i co dziwne mimo że to bliźniaki to 80% ich sprzedaży przypada na tego ze znaczkiem Toyoty :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Odbiegne troche od planktonu w postaci nowych samochodow. ;)

 

Packard Super 8 z 1936 roku. :P

 

 

20130330100053.jpg

 

 

20130406092242.jpg

 

 

20130406092202.jpg

 

 

20130406091637.jpg

 

 

20130406091722.jpg

 

 

20130406091744.jpg

 

 

20130406091958.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piekny samochod , zazdroszcze :) ale tak pozytywnie


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czego zazdrościsz? Zdjęcia w muzeum każdy umie zrobić :)

A zapewne mozliwosci obcowania z historią....bo napewno nie robienia zdjec... ;)

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Zdjecia robione komorka w slabo oswietlonym ( do zdjec ) pomieszczeniu. Wiem bez komentarza, ze nie najlepszej jakosci. ;) Nie byly tez robione w muzeum. :)

Co do umiejetnosci to sa przecietne. Tu pare zrobionych dawno temu lepszym aparatem, ktorego na codzien ze soba nie nosze. :)

 

 

02lipiec2009057.jpg

 

 

02lipiec2009056.jpg

 

 

02lipiec2009061.jpg

Edited by romseyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjecia robione komorka w slabo oswietlonym ( do zdjec ) pomieszczeniu. Wiem bez komentarza, ze nie najlepszej jakosci. ;) Nie byly tez robione w muzeum. :)

 

Czyżby to były Twoje sprzęty? Cudowne maszyny! :)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ktoś tu na forum ma taka Ampere... Tylko nie pamietam kto :)

Edited by Mikołaj N

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez słyszałem już kilka opinii ze jest fenomenalny ten Volt,

również prosiłbym o wypowiedź właściciela w tym temacie

Edited by Marcinkowski

Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez słyszałem już kilka opinii ze jest fenomenalny ten Volt,

również prosiłbym o wypowiedź właściciela w tym temacie

 

za 42 000 EURO mozna kupic ciekawsze auto ;p

Edited by Odir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja teraz jezdze Jeep Wrangler sahara i musze stwierdzic ze zmienilem zdanie co do tego samochodu , jest calkiem fajny , niekoniecznie dobry samochod rodzinny lub na dlugie szybkie jazdy po autostradzie , bo przy takim wygladzie jest troche glosnawo . Ale ma super hamulce aerodynamiczne :-) , bardzo wydajne , i nowy 3.6 v6 jest bardzo mocny . Ogolnie. Jak ktos szuka samochodu do zabawy to warto vo kupic

 

2upa3yga.jpg

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.