Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Hybryda v8 jak do tej pory?

Brak jakiejkolwiek informacji na ten temat.


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszperalem troche i wychodzi ze Lexus nie bedzie juz  oferowal v8 w Nowym LS


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wolnossące V6 plus wyraźnie mocniejszy niż dotąd silnik elektryczny. Miałoby to głęboki sens.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezly samochod


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potem pewnie się okaże jak zwykle, że 365 KM w Kia przegrywa na prostej z 300 KM w BMW a w zakrętach z 250 KM w tymże.

 

Ale może wreszcie tym razem nie :)


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bmw notorycznie zaniza publikowana moc swoich turbodoladowanych silnikow.

Praktycznie wszystkie testy z hamowni jakie widzialem to ich wyniki sugerowalyby moc zanizona o około 20%.

 

Niektore silniki Hondy, szczegolnie k24 maja tak samo

Nissan 3.7 v6 rowniez.

Natomiast ford na hamowni prawie zawsze pokazuje 20% mniej co sugerowaloby ze ich reklamowana moc silnika jest taka jaka naprawde otrzymujemy

 

Edit

 

Skoro juz kiedys wspominalem o roznych dyno to uznajmy ze standard w testach ( u nas) to jest hamownia Dynojet.

Hamownia Mustang bedzie pokazywala wyniki około 10% nizsze a Dynapack ( tak sie chyba nazywa ta trzecia) około 10% wyzsze niż Dynojet

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW to samo, choć może nie aż 20% -ale notorycznie jeżdżą lepiej niż na papierze i relatywnie bardzo dobrze w odniesieniu do mocy i masy. 

Oby Koreańczycy nauczyli się budować dobrze jeżdżące auta. Piękny ten Stinger.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie, jeżeli koreanczycy nie zwolnia tempa w jakim rozwijaja swoja motoryzacje to baaardzo niedlugo wiekszosc budzetowych producentow pozostanie za nimi.

Mowie o Nissanach, Mitsubishin, Renault, fiatach itp markach.


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Już teraz wolałbym Ceeda czy i30 niż odpowiednik od Włochów i Francuzów.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam u Was, ale Hyundai ma w swojej ofercie nawet taki silnik

 

6494ea5dcadb3a1766f24ca4851bff31.jpg

 

Ida ta droga ktora poszla Toyota z Lexusem, mysle ze sa na dobrej drodze żeby osiagnac spory sukces.

 

Sent from my SGP312 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się nie widzi tył w tej Kiji, jakiś ciężki taki. Co do wnętrza :lol:

2015-mercedes-c-class-002-1.jpg

 

a BMW od dawna bawiło się w zaniżanie mocy. Wystarczy spojrzeć na dane M60B40 i M62B44. Ale to że auto ma "bonus" w porównaniu do papierka to chyba nie jest problem  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koreanczycy ida do przodu jednak pod wzgledem jakosci wnetrza jeszcze troche im brakuje. Mam tu na mysli wnetrze ceeda. W porownaniu do megane czy c4 to zdecydowanie nie ta polka :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Genesis V8 - nie wiem co z tej marki "wyrośnie", ale zapowiada się fajnie......

 

post-6254-0-29940600-1484126940_thumb.jpg

post-6254-0-81164400-1484126982_thumb.jpg

post-6254-0-68999600-1484127060_thumb.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potem pewnie się okaże jak zwykle, że 365 KM w Kia przegrywa na prostej z 300 KM w BMW a w zakrętach z 250 KM w tymże.

 

Ale może wreszcie tym razem nie :)

 

Wg zapewnień prasy:

Nowa Kia bazuje na Genesisie G80 – wykorzystano tutaj w dużej mierze jego płytę podłogową oraz część podzespołów. Zawieszenie zostało jednak na nowo zaprojektowane i zestrojone – nad projektem czuwał Albert Biermann, który do Kii przeszedł prosto z działu M GmbH w BMW, którego to był szefem. Jak mówi “Myślę, że Stinger GT to szczególne wydarzenie w historii marki, ponieważ nikt nie spodziewał się takiego samochodu – nie tylko z powodu wyglądu, ale także tego jak jeździ”. Po raz pierwszy w Kii znajdziemy aktywne zawieszenie oraz nowy układ wspomagania z 5 trybami pracy.

Na szczycie stać będzie podwójnie doładowane V6 o pojemności 3.3-litra produkujące 365 koni i 510 Nm. Osiągi? Setka w 5,1 sekundy oraz prędkość maksymalna wynosząca równo 269 km/h.

 

moim zdaniem zapowiada się hit.

 

mi się nie widzi tył w tej Kiji, jakiś ciężki taki. Co do wnętrza :lol:

 

 

a BMW od dawna bawiło się w zaniżanie mocy. Wystarczy spojrzeć na dane M60B40 i M62B44. Ale to że auto ma "bonus" w porównaniu do papierka to chyba nie jest problem  ;)

 

A co do wnętrza to nawiązuje chyba tylko 3 okrągłymi centralnymi nawiewami do merca - poza tym co innego. Na silę to można szukać podobieństw prawie każdej marki do każdej innej.

 

Dla mnie nowa Optima - wnętrze to kopia BMW F10

 

2012-BMW-F10-M5-Interior-Front-Dash.jpg

2016-Kia-Optima-Interior.jpg

 

Wg mnie i w prasie (jakieś tam test porównawcze) piszą, że najnowsze Kie i Hyundaie jakością wnętrza przegoniły Francuzy czy Włochy - porównują do VW.

Genesis V8 - nie wiem co z tej marki "wyrośnie", ale zapowiada się fajnie......

 

to juz "przeżytek" - model schodzący - widziałeś następcę?

http://autogaleria.pl/nowosci/hyundai-genesis-g90-czy-to-sie-uda/

Zgodnie z oczekiwaniami w kabinie zastaniemy jedynie materiały o najwyższej jakości wykonania. Pasażerów i szofera (bo chyba taki skład najczęściej zastaniemy w G90) będą rozpieszczać prawdziwe drewno, naturalna skóra z przeszyciami i dyskretne, „otulające” podświetlenie wnętrza. Nawet obudowy głośników wchodzących w skład pokładowego zestawu audio są wykonane z odpornej stali nierdzewnej. System infotainment korzysta z ekranu o wielkości netbooka (12,3-cala) obsługiwanego także z tylnej kanapy…

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wilku - wiem - ale V8  ;) G90 chyba zostanie na V6...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wilku - wiem - ale V8   ;) G90 chyba zostanie na V6...

 

Z linka  który wkleiłem:

 

Dla bardziej wymagających klientów Hyundai przygotował 5-litrową jednostkę V8 legitymującą się mocą 425 KM. Obie jednostki są standardowo sprzężone z 8-biegowym automatem. Dodatkowo klienci mogą zamówić napęd na 4 koła „HTRAC AWD” znany z mniejszego Genesisa. Możliwości tego napędu możecie zobaczyć na filmiku poniżej:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O nieuwaga moja,....

Fajne auto - ale wybierając tego typu wóz - chyba bym jeszcze nie zaryzykował.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg testów długodystansowych autobilda (100 kkm i rozbiórka auta na części pierwsze) pierwsze 2 miejsca w historii testów przypadają hyundaiowi i30 SW (generacja 2012-2016) i Kia Sportage (model zastąpiony rok temu). Co ciekawe poprawa nastąpiła większości słabych punktów poprzednika - w przypadku i30 - zero oznak korozji po rozbiórce i świetnie położone zabezpieczenie antykorozyjne w profilach zamkniętych.

 

Jakość się moim zdaniem już wyrównała z europą i japonią, ceny prawie też, ceny używek czasami nawet wyższe - Ceed, czy I30 drugiej generacji (po 2012) kosztują często drożej niż podobne focusy, czy astry IV.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.