Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Klub Miłośników Zegarków TISSOT

Recommended Posts

59 minut temu, Oizo napisał(-a):

Im dluzej czytam ten temat,tym bardziej mysle ze nie powinienem tego robic,bo rodza mi sie chore mysli


Tutaj w klubie Tissota jest jeszcze względnie bezpiecznie, ale od klubotematu Longinesa, Omegi, Rolexa, JLC itp. lepiej trzymac sie z daleka! 😉😄
 

011AFB3F-B208-4BE4-8BFF-F4FCA0B63B9B.thumb.jpeg.f5be159b5937b7000385a9c03b84811b.jpeg

Edited by rads

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam nie mam zamiaru wchodzic,bo choc zegarki cenie,lubie na nie popatrzec-to raz,trzeba liczyc sily na zamiary a dwa-najzwyczjniej w swiecie zegarkowym maniakiem nie jestem ;) Absolutnie szanuje takie hobby,ale glebiej w ten swiat nie bede wchodzic ;)

natomiast od dluzszego czasu czuje potrzebe posiadania dwoch w miare przyzwoitych zegarkow.Jakies dwa mam,ale raczej nie mozna uznac ich za przyzwoite :)

Tak czy inaczej,wybor padl na Tissota ,a na drugi strzal mysle ze jednak pojdzie model Citizena w ktorym sie zakochalem.

Tissot zamowiony-jako ze z drugiej reki,bede na dniach potrzebowal rady czy to nie replika-no ale to juz w innym temacie.Poki co sie przygladam i ciesze oko waszymi skarbami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.11.2021 o 20:39, AddMaster napisał(-a):

Mam go prawie 10 lat. Kilka ślubów zaliczył :)

IMG_20211115_111345_201.jpg

 

 

Jak go zawsze nosisz z odciągniętą koronką, to musi być "prawie nówka" i niejedno jeszcze przeżyje 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że w tym ze złotym bezelem tarcza wygląda jakoś tak tandetnie... Takie mam odczucie. Może to przez światło podczas nagrywania.


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

5Q7CB5.jpg

 

Wklejam,bo to zabawna historia.

Niedawno postanowilem poskladac jakas skromna kolekcje,ot 5-6 zegarkow.

 

Zaczalem od tego,wtedy wpadl mi w oko...czyli  okolo 10 dni temu :)

Po tygodniu juz wiedzialem,ze to byla zla decyzja,zegarek jest okropny.

I wlasnie go sprzedalem....ufff...

 

Jak szybko,po przegladaniu tego forum ,mozna zmienic zdanie i ogolny odbior zegarkow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję, że szybko do tego doszedłeś :)

 

 


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Sol napisał(-a):

Gratuluję, że szybko do tego doszedłeś :)

 

 

Szczerze dziekuje.

 

Doprawdy nie wiem co mna kierowalo.

Tissotowi nie mowie nie,natomiast tego typu koszmarkom z cala pewnoscia :)

Plus taki,ze nic nie stracilem  finansowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po latach nadal twierdzę, że to jeden z najładniejszych zegarków wogóle, nie tylko Tissota

Hogg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba będę musiał się skusić na niebieskiego…a może jednak wersje taka jak Twoja? 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Oizo napisał(-a):

5Q7CB5.jpg

 

Wklejam,bo to zabawna historia.

Niedawno postanowilem poskladac jakas skromna kolekcje,ot 5-6 zegarkow.

 

Zaczalem od tego,wtedy wpadl mi w oko...czyli  okolo 10 dni temu :)

Po tygodniu juz wiedzialem,ze to byla zla decyzja,zegarek jest okropny.

I wlasnie go sprzedalem....ufff...

 

Jak szybko,po przegladaniu tego forum ,mozna zmienic zdanie i ogolny odbior zegarkow.

Najgorsze że ta dziadowska seria jest ostro reklamowana przy okazji zawodów MotoGP. Nie wiem co Tissot sobie myślał, że motocykliści/fani MotoGP są ślepi? :) Dobrze, że się go pozbyłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie dni patrzylem na niego z odraza,serio-nie wiem dlaczego go kupilem...no ale kolejne szwajcary beda juz zupelnie inne,przemyslane,mam nadzieje ze w przyszlym tygodniu beda juz mnie cieszyc-to bedzie juz inna historia...a po tej szkaradce pozostanie juz tylko wstydliwe wspomnienie ;)

 

Co ciekawe,czlowiek ktory jes sprzedawal(z tego co wywnioskowalem ,po historii sprzedazy jest motocyklista),likwidowal kolekcje i mial chyba 8 albo 9 zegarkow z serii T-Race,edycje kolekcjonerskie Nicky Hyden moto gp... ,wiec akurat jego rozumiem i chyba masz odpowiedz ze jednak motocyklisci moga to kupowac...ale dlaczego to cos kupilem ja,to juz naprawde nie wiem 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.