Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, markali napisał(-a):

Trzeba uważać na policję. Uczulona na Polaków.

Potwierdzam. Nam kiedyś dowalili mandaty za parkowanie na zakazie, choć staliśmy przed znakiem, a nie za znakiem. Jak się zacząłem z nimi kłócić, to stawki zaczęli zwiększać i odpuściliśmy.

W dniu 16.08.2022 o 10:37, pechagto napisał(-a):

Rozważam Kawasaki Versys x-300, Hondę CB500x

 

Przecież to też waży ponad 200 kg i w adventure się średnio nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



 
Przecież to też waży ponad 200 kg i w adventure się średnio nadaje.


Niestety masz rację. Spróbuję sobie ją wziąć z wypożyczalni na dzień/dwa i zobaczę.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega z nami tym lata i na plus to mega oszczedne spalanie, ale w lekkim terenie już się męczy. Dla mnie XL650 jest genialną maszyną, obuty agresywnie w Motoza daje mi frajdę i w cięższym terenie, ale waga również jest słuszna. Genialny stosunek wagi do mocy ma Husqvarna 701 ale cena też niemała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.08.2022 o 15:12, Żaki-Czan napisał(-a):

Przecież to też waży ponad 200 kg i w adventure się średnio nadaje

W takie "adventure" jak kolega pisał, czyli szutry, nieuczęszczane i gorsze drogi asfaltowe ewentualnie leśne dukty, to się spokojnie nadaje nawet z tą wagą - ewentualnie jakieś lepsze oponku dualowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jest regulacja, daj bardziej na bok i będzie dobrze albo trzeba je trochę skrócić i wtedy ustawić bardziej na zewnątrz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wersję „na bombkę” …nigdy nie zobaczysz tam swoich łokci 😉 albo bardziej zaawansowane  - tylko lewe nisko ale wtedy musisz wracać na prawy pas najszybciej na drodze 😉

8E614A62-3B51-4368-9EBF-8530E2455310.jpeg

AB854045-0C1A-4E95-AB30-DCD52725272D.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitoł

To nie kwestia ustawiania tych co mam - ustawione są optymalnie. Wystawać jak czułki będą zawsze.

Po oryginalnych, które pokazywały tyko ramiona, przesterowałem w drugą stronę :D

Barendy testowałem i podziękuję. Widoczność różna, a w korku zawsze jakieś lusterko jest akurat na takiej wysokości jak nie trzeba ;)

 

Będę wchodził głębiej w estetykę moto (szlifiera, lakier, spawara, te klimaty) to pomyślimy też o stylistyce lusterek.

Na razie użytkowość na pierwszym miejscu.


porcelanowy: Nóż to Narzędzie => ntn.knives.pl

Z pamiętnika strapmakera amatora :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, porcelanowy napisał(-a):

Powitoł

To nie kwestia ustawiania tych co mam - ustawione są optymalnie. Wystawać jak czułki będą zawsze.

Po oryginalnych, które pokazywały tyko ramiona, przesterowałem w drugą stronę :D

Barendy testowałem i podziękuję. Widoczność różna, a w korku zawsze jakieś lusterko jest akurat na takiej wysokości jak nie trzeba ;)

 

Będę wchodził głębiej w estetykę moto (szlifiera, lakier, spawara, te klimaty) to pomyślimy też o stylistyce lusterek.

Na razie użytkowość na pierwszym miejscu.

Dolne lusterka nie muszą być na końcu kierownicy ( patrz poprzednie sportstery ) a tej uwagi o lusterkach samochodów na różnych wysokościach nie załapałem 🤔 przecież i tak bezpieczny dystans tworzy szerokość kiery…

Te nad kierownicą mogą być mniejsze/ ładniejsze ale zawsze będzie to kompromis między wyglądem a użytecznością. W przypadku dobrze ustawionych dolnych masz dwa w jednym ( estetycznie i funkcjonalnie) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w przyszłym roku sprzedaję skuter i chcę kupić moto. Max co chcę wydać to 50zł za nowy. Typ - adventure. Na razie mój nr jeden to BMW F750 GS. Za 50 dych doposażony wystarczająco jak dla mnie. Poproszę o jakieś opinie, może inne propozycje. Ma być nowy - pójdzie w koszty…

 

 

B2BB7782-B2EC-4E73-BBFF-F87B5979400A.jpeg

Edytowane przez Louis Cypher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tenere 700 może tiger 900 też się załapie w limicie, ale jak Ci się spodobał GS to będzie GS ;)

 

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiger - droższy ale fajny. Yamaha - estetycznie mi mocno nie odpowiada…

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tenere 700 może tiger 900 też się załapie w limicie, ale jak Ci się spodobał GS to będzie GS ;)

 

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również w stronę Tigera 900 bym spoglądał, większość czasu pewnie spędzisz na asfalcie gdzie R3 będzie bardziej kulturalne, poza tym wydaje się lżejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, artooro napisał(-a):

Również w stronę Tigera 900 bym spoglądał, większość czasu pewnie spędzisz na asfalcie gdzie R3 będzie bardziej kulturalne, poza tym wydaje się lżejszy


Ale Triumph podobnie wyposażony to 15k zł więcej. 50 dych i basta.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Louis Cypher napisał(-a):

Panowie, w przyszłym roku sprzedaję skuter i chcę kupić moto.

 

Dobra decyzja ;) i padły już chyba najlepsze propozycje w tym stylu I budżecie.

 

 

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to będzie GS ;) przejedź się jeszcze tylko przed zakupem, sprawdź czy Ci wszystko odpowiada 

 

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej kolega będzie miał już z górki potem tylko zmiana pojemności ;) 

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, vvv napisał(-a):

Przynajmniej kolega będzie miał już z górki potem tylko zmiana pojemności ;) 

 


77 KM i 83 Nm to chyba nie jest źle? Da chyba radę pojeździć po szosach górskich?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdą się tacy co zawsze powiedzą, że mało jak z samochodami ;)

 

Bardziej nawiązywałem do tego, że teraz zmieniasz skuter na motocykl to za jakiś czas może i będziesz chciał większy motocykl a GS ma kilka opcji kończąc na 1250. 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, vvv napisał(-a):

Znajdą się tacy co zawsze powiedzą, że mało jak z samochodami ;)

 

Bardziej nawiązywałem do tego, że teraz zmieniasz skuter na motocykl to za jakiś czas może i będziesz chciał większy motocykl a GS ma kilka opcji kończąc na 1250. 


Chyba mnie to nie kręci. Wystarczy, że w samochodzie mam 5,5 litra i 400 KM… W moto ma być relaksik i luzik.

 

1250 GS to już wielka i droga krowa…

 

 

Edytowane przez Louis Cypher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Louis Cypher napisał(-a):


Chyba mnie to nie kręci. Wystarczy, że w samochodzie mam 5,5 litra i 400 KM… W moto ma być relaksik i luzik.

 

1250 GS to już wielka i droga krowa…

 

 

 

Wiem wiem, sąsiad ma raz do roku wyciąga z garażu, ale jak już wyjedzie to go z tydzień nie ma 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitoł

35 minut temu, Louis Cypher napisał(-a):

77 KM i 83 Nm to chyba nie jest źle? Da chyba radę pojeździć po szosach górskich?

Po drogach pod-górkich (Beskid Wyspowy) solo jeżdżę zapakowany na 14KM :)

Koni i niutonów starczy. Mierzyłeś natomiast, czy ci kończyn starczy?

 

p.s. Po sobie patrząc: nie szukaj zamiennika. Jak GS pasuje wizualnie/gabarytowo to bierz GSa.

Do założonych 50tys zostanie jeszcze na zestaw kufrów.

 

p.p.s. Yamaha Tracer 7? ;)

Edytowane przez porcelanowy

porcelanowy: Nóż to Narzędzie => ntn.knives.pl

Z pamiętnika strapmakera amatora :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.