Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo taniej wychodzi niż zakup w Polsce? A powiedz jeszcze jak suporty od chrisa wypadają.

 

http://www.bikeonlineshop.pl/marki/bsa-wklad-suportu-mtb-68-73

 

130 euro (ponad 500 zł) za suport. To są łożyska ceramiczne czy metalowe,  maszynowe czy otwarte?

 

Dobry suport na maszynach idzie kupić za 100 zł. Ciekawe ile trwalsze są te od chrisa i jak z ich uszczelnieniem.

Polecam piasty i stery Chris King oraz piasty DT Swiss Hugi FR. Lepszych zwyczajnie nie ma ;)


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę polecić też sklep www.avt.bike

Chłopaki to bardzo nietypowi amerykanie ;) Dla nich świat nie kończy się na atlantyku/pacyfiku.

Znają np. polskie realia, przepisy celne etc. Oferują darmową wysyłkę do Polski.

Przy zamówieniu powiedzmy na 400 USD otrzymamy automatycznie fakturę na 50 usd. Na przesyłce zostanie także automatycznie zadeklarowane customs value - 50 usd. Kocham ich za to podejście i zrozumienie że Polska to dziki kraj.

Ebay dla przykładu podchodzi do tego bardzo restrykcyjnie. Potrafią olać Kupującego, nawet jeśli Sprzedający go oszukał fianansowo, tylko dlatego, że poprosił o zadeklarowanie niższej wartości...


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pytanie bardziej do sprzedawców - gdzie leży granica opłacalności w sprzedaży nowych rowerów - jak puści się za 40% ceny katalogowej starszy zalegający model to jeszcze jest zysk czy już strata?

 

Przykład: Nówka wyczynowy GT Zaskar Team 2011 rok za 8500 zł:

 

http://allegro.pl/gt-zaskar-26-xtr-sid-crankbrothers-i4256505154.html

 

sam amorek w nim to koszt 2500-3000:

http://allegro.pl/rock-shox-sid-xx-world-cup26-1378g-tapered-i4213982281.html

 

cena katalogowa w 2011 roku jakieś 20 000, cena aktualnego modelu jakieś 25 000 zł.

http://www.sterba-kola.cz/zbozi/gt-zaskar-carbon-team-2011

http://www.yooyahcloud.com/MEGABIKE/27Nr2/GT_Zaskar_Review.pdf

 

a tu 2013:

http://www.bikekatalog.pl/2013//rowery/405/GT.Zaskar.Carbon.Team/

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co się będę patyczkował ;)

To ten rower:

http://www.zasada-ro...l/?id=106&p=129 Niech ludzie wiedzą.

 

no to nie ma co się patyczkowac. Złóż doniesienie do nadzoru zamówień publicznych. Niech się pogimnastykuja. Przecież to przewał w biały dzień. A tak pewnie ktoś w tym urzędzie się spoci :-) Trzeba pietnować takie patologie bo nigdy w tym kraju nie będzie normalnie. Esy floresy spod Desy

Edytowane przez chemik72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pytanie bardziej do sprzedawców - gdzie leży granica opłacalności w sprzedaży nowych rowerów - jak puści się za 40% ceny katalogowej starszy zalegający model to jeszcze jest zysk czy już strata?

 

Przykład: Nówka wyczynowy GT Zaskar Team 2011 rok za 8500 zł:

 

http://allegro.pl/gt-zaskar-26-xtr-sid-crankbrothers-i4256505154.html

 

sam amorek w nim to koszt 2500-3000:

http://allegro.pl/rock-shox-sid-xx-world-cup26-1378g-tapered-i4213982281.html

 

cena katalogowa w 2011 roku jakieś 20 000, cena aktualnego modelu jakieś 25 000 zł.

http://www.sterba-kola.cz/zbozi/gt-zaskar-carbon-team-2011

http://www.yooyahcloud.com/MEGABIKE/27Nr2/GT_Zaskar_Review.pdf

 

a tu 2013:

http://www.bikekatalog.pl/2013//rowery/405/GT.Zaskar.Carbon.Team/

To tak nie działa ;)

Chciałbym mieć tyle marży i żadnej konkurencji w sieci.

To mniej więcej działa tak:

Mamy powiedzmy stały narzut w wysokości powiedzmy 45% Kończy się sezon i zaczyna czas rabatów. Wtedy nie tylko sklep daje rabat "od siebie", dystrybutor i producent także opuszczają cenę hurtową dla sklepu.

Chcą się pozbyć zalegających stanów magazynowych i puszczają najbardziej niechodliwe sztuki po kosztach. Oni już zarobili w sezonie a miejsce w magazynie się samo nie zrobi ;)

Zauważ że z reguły są to jakieś nietypowe rozmiary albo rowery 2-3 lata stare. Hity sprzedażowe z reguły nie dotrwają do akcji rabatowej. Kończą się w magazynach już w maju/czerwcu i nie będą już produkowane.

Od czerwca/lipca produkuje się już kolekcję na przyszły rok. Żadna marka nie będzie w czerwcu produkowała rowerów z aktualnego sezonu po to by je wyprzedać na wyprzedaży w sierpniu.

To normalne i naturalne w branży.

Np. Shimano czy Fox które z reguły puszczają nowości na rok 2015 już w kwietniu/maju. Np na początku czerwca jest już prezentacja kolekcji Shimano na 2015 rok dla sklepów. Będzie napęd 1x11 XTR oraz wkrótce później elektroniczny XTR 1x11 oraz 2x11 (ale o tym cichosza ;). Jest to robione dlatego że cykl produkcja-dostawa trwa około 3 miesiące. Fabryki rowerów muszą zobaczyć nowości, zamówić i dostać je w okolicy września.

Wtedy też mamy wysyp różnego rodzaju targów (Friedrihshaffen, Kielce Expo) oraz prezentacji kolekcji poszczególnych producentów.

 

Trochę się rozpisałem nie na temat ;) Sorry poniosło mnie.

Reasumując, jest zysk ale niewielki. Minimalny wręcz.

Edytowane przez Marcinkowski

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Byłbym w takim razie niezmiernie wdzięczny Marcin, za cynk, gdy zaczną się gdziekolwiek(może u Ciebie? :) dobre okazje na widelce FOX(jestem zainteresowany 36tką oraz 34 lub 32 CTD Float, bez manetki, nie potrzebuję, a także damperem DHX 5.0), napęd Shimano XTR lub SAINT oraz ramy Santa Cruz, najlepiej Bronson ;) Ewentualnie kierownice RaceFace, najlepiej Diabolous oraz Ritchey Carbon oraz obręcze DT Swiss FR6.1/600 i Mavic EX729 lub ewentualnie całe koła Deemax.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Promocje na foxy widzialem na stronie dystrybutora cult bikes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To tak nie działa ;)

Chciałbym mieć tyle marży i żadnej konkurencji w sieci.

To mniej więcej działa tak:

Mamy powiedzmy stały narzut w wysokości powiedzmy 45% Kończy się sezon i zaczyna czas rabatów. Wtedy nie tylko sklep daje rabat "od siebie", dystrybutor i producent także opuszczają cenę hurtową dla sklepu.

Chcą się pozbyć zalegających stanów magazynowych i puszczają najbardziej niechodliwe sztuki po kosztach. Oni już zarobili w sezonie a miejsce w magazynie się samo nie zrobi ;)

Zauważ że z reguły są to jakieś nietypowe rozmiary albo rowery 2-3 lata stare. Hity sprzedażowe z reguły nie dotrwają do akcji rabatowej. Kończą się w magazynach już w maju/czerwcu i nie będą już produkowane.

Od czerwca/lipca produkuje się już kolekcję na przyszły rok. Żadna marka nie będzie w czerwcu produkowała rowerów z aktualnego sezonu po to by je wyprzedać na wyprzedaży w sierpniu.

To normalne i naturalne w branży.

Np. Shimano czy Fox które z reguły puszczają nowości na rok 2015 już w kwietniu/maju. Np na początku czerwca jest już prezentacja kolekcji Shimano na 2015 rok dla sklepów. Będzie napęd 1x11 XTR oraz wkrótce później elektroniczny XTR 1x11 oraz 2x11 (ale o tym cichosza ;). Jest to robione dlatego że cykl produkcja-dostawa trwa około 3 miesiące. Fabryki rowerów muszą zobaczyć nowości, zamówić i dostać je w okolicy września.

Wtedy też mamy wysyp różnego rodzaju targów (Friedrihshaffen, Kielce Expo) oraz prezentacji kolekcji poszczególnych producentów.

 

Trochę się rozpisałem nie na temat ;) Sorry poniosło mnie.

Reasumując, jest zysk ale niewielki. Minimalny wręcz.

 

Działa prawie jak branża foto czy telefoniczna, co roku nowy model im więcej pikseli tym lepiej :) W zasadzie dla zaawansowanego amatora, któremu zależy na dobrym rowerze w dobrej cenie, a nie na nowych naklejkach (zdaje się, że niekiedy nowy model rocznikowy do tego się sprowadza, ewentualnie np. do zmiany tylnej przerzutki na xt z slx) warto szukać wyprzedażowego modelu za ok 50-60% ceny. Rozumiem, że system 11 speed nie będzie kompatybilny z systemem 10speed (kaseta inna, ale łańcuch, przednia korba- profil zębów)?

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wreszcie sprowadzić rower z domu. Nie jest to jakiś pogromca szos, ale działa i jest porządny.

 tu moje pytanie: czy warto w niego inwestować? Brak mu amortyzatorów co jest nieco uciążliwe w mieście gdzie pełno krawężników i chętnie zmieniłbym mu opony na bardziej uniwersalne. Jest to dość stary model Giant GSR100, rama ma 21,5 cala. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Rozumiem, że system 11 speed nie będzie kompatybilny z systemem 10speed (kaseta inna, ale łańcuch, przednia korba- profil zębów)?

Będzie inny ;)


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o proszę - 11 speed, czyli żywotność jednego maratonu, może dla zawodowców nie ma to znaczenia, ale dla amatora ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o proszę - 11 speed, czyli żywotność jednego maratonu, może dla zawodowców nie ma to znaczenia, ale dla amatora ... 

chciałem napisać, że po co amatorowi XTR, ale nie mogę, bo postęp idzie tak szybko, że DynaSys 10 speed trafił już jako standard do grupy Deore. Jak chcesz 9ke i coś z aktualnej kolekcji shimano zostaje Ci najwyższa grupa Alivio :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie o to mi chodziło, dzisiaj XTR jutro Alivio/SIS :)

grupa nie ma tu znaczenia, marketing owszem i kto wie czy zyski ze sprzedaży Alivio nie są kilkadziesiąt razy większe od XTR.

Ilość nowych rowerów z Alivio + ilość rowerów z Alivio wymagających zmiany na Alivio to dopiero równa się zysk.

Nie można zapomnieć o bardzo częstym braku kompatybilności wstecznej, a że się da i o dziwo jakoś to jeździ.

Jeszcze trochę i żeby dostrzec łańcuch potrzebna będzie lupa, przez którą niektórzy oglądają zegarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie o to mi chodziło, dzisiaj XTR jutro Alivio/SIS :)

grupa nie ma tu znaczenia, marketing owszem i kto wie czy zyski ze sprzedaży Alivio nie są kilkadziesiąt razy większe od XTR.

Ilość nowych rowerów z Alivio + ilość rowerów z Alivio wymagających zmiany na Alivio to dopiero równa się zysk.

Nie można zapomnieć o bardzo częstym braku kompatybilności wstecznej, a że się da i o dziwo jakoś to jeździ.

Jeszcze trochę i żeby dostrzec łańcuch potrzebna będzie lupa, przez którą niektórzy oglądają zegarki.

 

Zauważ, że 9 -ka była bardzo długo utrzymana - debiut rok 99 w XTR, dopiero w 2010 zadebiutowała 10-ka. Czyli po 11 latach. Teraz ledwie 4 minęły a 10 wyparła w większości grup 9-kę, a już jest szykowana 11-ka :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pomożecie? http://www.mudserwis.com/romet-rambler-4-0#!%23opis    . Czy takie cudo wystarczy na weekendowe pojeżdzawki ? :)

jaką masz wagę i wzrost. Cena jest dobra, amorek dobrej marki, ale najniższy model, więc żadna rewelacja. Przy większej masie dobrze żeby lagi miały przynajmniej te 30, 32 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaką masz wagę i wzrost. Cena jest dobra, amorek dobrej marki, ale najniższy model, więc żadna rewelacja. Przy większej masie dobrze żeby lagi miały przynajmniej te 30, 32 mm.

 

Mam 187 cm i ważę 83 kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam 187 cm i ważę 83 kg.

 

z rozwijanej listy dostępnych rozmiarów, wynika, że rama 20" jest dostępna. Myślę, że mogłaby być dobra na Ciebie. Nie jeździłem na Rometach, nie wiem jak z trwałością ram, ale myślę, że nie pęknie, widelec myślę, że starczy na Twoją wagę i łikendowe przejażdżki. Natomiast osprzęt to najniższa półka. Jedyna zaleta jaką widzę, to to że cały napęd łącznie z korbą wymienisz za jakieś 120 zł (cena nowych części z neta), albo w przyszłości kupisz sobie np. klasy Alivio na 3x9 jak to się zużyje po cenach z neta z manetkami zmieścisz się w 350-400 zł. Ale słabe koła pozostają. To trochę taka imitacja górala - zabawka wyglądająca jak poważny rower za 4000 zł, ale w detalach różni się znacząco. Opony dali strasznie szerokie prawie jak do FR 2.25 - zupełnie niepotrzebne w tej klasy rowerze.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dziękuję za opinię. Wywnioskowałem z Twojej wypowiedzi, że za te pieniążki opłaci się go kupić, dobrze zrozumiałem? :)

Edytowane przez lotek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o proszę - 11 speed, czyli żywotność jednego maratonu, może dla zawodowców nie ma to znaczenia, ale dla amatora ... 

Gruba przesada ;)

Grupy szosowe 11-rzędowe mają już ponad 2 lata i nie ma z nimi problemów (Ultegra Dura-Ace).

A śmiem twierdzić że na szosie siły działające na łańcuch są większe. Chyba że się mylę?

Te najwyższe grupy są testowane na długo przed oficjalną premierą przez najlepszych na świecie. Np. Julien Absalon ma w swoim rowerze napęd XTR 1x11 od początku tego sezonu.

A tej grupy trudno szukać w sklepie ;) Dostępność fizyczna będzie myślę w okolicach lipca/sierpnia.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie :)

Jeżeli pytasz o to na ramie pod siedzeniem to uchwyt do fotelika dla dziecka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.