Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, mario1971 napisał(-a):

Powolutku będą wprowadzać "manekiny" do witryn. Z tego co czytałem, parę butików Rolexa już otrzymało takowe próbniki.   

nie dziwie się że ktoś to zobaczył że to średnio wygląda.Wchodzi do salonu w Pradze,4 osoby bodajże stoją z obsługi a tam większość witryn szklanych pustych.Śmiech na sali.Jedynie co to możesz zobaczyć DJ jakieś drogie.

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, robol1 napisał(-a):

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

Jak ktoś będzie chciał sobie zrobić na złość, to faktycznie zamiast Roleksa kupi Brajtka lub Pama. :lol:  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kornel91 napisał(-a):

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 

Marcin, Roleks przypomina klientom epokę PRL-u. Kasa jest, towaru brak. Słabo to wygląda przy tak dużej rocznej produkcji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i sama firma Rolex na tej dziwnej sytuacji zarabia (sprzedaje wszystkie chodliwe modele na pniu) plus dodatkowo schodzą pewnie częściej te biżuteryjne, na które mniej klientów zwróciłoby uwagę gdyby w salonach dostępne były wszystkie modele. Niemniej, rozmawiałem ostatnio z kilkoma sprzedawcami w salonach i oni twierdzą że są sfrustrowani obecną sytuacją, bo ile razy można dziennie mówić "nie ma". Do tego, stali klienci zaczynają kupować inne, bardziej dostępne marki. To pewnie jest promil i wciąż "inwestorów" poszukujących szybkiego zarobku jest o wiele więcej, więc jest nieustający popyt i biznes się kręci.

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kolejny krok kreowania niedostępności i wyjątkowości - nie można kupić, potem nie można się zapisać, teraz nie można obejrzeć.
Jeszcze trochę i zejdą do podziemia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Jeff-Daniels-and-Jim-Carrey-Cry-and-Wipe-Their-Tears-With-Money-In-Dumb-and-Dumber.gif

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, beniowski napisał(-a):

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Eee tam, to nie koniec świata. Odwrócę się na pięcie i pójdę dalej przez życie.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolex to nie koniec swiata. Jesli ktos ma pieniadze i jest to jego jedyne marzenie, to kupi z rynku wtornego i tyle. Nie ma co plakac. Jest jak jest i tego nie zmienimy. To tylko towar luksusowy i zwyklemu smiertelnikowi do niczego niepotrzebny a jak ktos chce sobie podniesc prestiz wlasnej osoby, to wyzsza cena go nie zrazi 😉 Biadolic tylko moga tacy jak my pamietajacy inne czasy i bawiacy sie swoim hobby, ale w wiekszosci tacy jak my sa przynajmniej na cos dla siebie pozapisywani i tylko trzeba troche poczekac... zycie 😉

Edytowane przez artme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, desmo napisał(-a):

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Chyba nie do końca rozumiesz pojęcie customer experience 😉 ...miękki dywan, wiedza merytoryczna ( o ile jest) ,kawa to mile dodatki ale mają znaczenie drugorzędowe gdy klient nie dostaje tego po co przyszedł - a to jest dzisiejsza rzeczywistość w większości przypadków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.08.2021 o 15:39, dawid7 napisał(-a):

Dziękuje bardzo

W Bydgoszczy 

U Pani Ewy ;) ?

W dniu 15.08.2021 o 20:16, dawid7 napisał(-a):

Hehe dokładnie.Nie pytałem się w sumie czy mieli wcześniej kogoś kto był zainteresowany kupnem.

Odbierałem tam conajmniej kilka R, także nie pierwszy raz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ROLEX trzykrotnił swoją produkcje, to światowa sytuacja wcale by się nie zmieniła. 

 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja kolejkowa ulega stopniowej poprawie. Rolex dementuje pogłoski o niedoborach i zwiększa produkcję. Podstawowe potrzeby mieszkańców zostaną w końcu zaspokojone. 

A9AF5561-6172-4A4A-99D4-BA18BE879D62.jpeg

Edytowane przez zorro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To konkurs na najbrzydszego Rolexa? Trudny wybór…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po takich zdjęciach autentycznie cieszę się, ze nie mam rolexa😏😏😏

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, wieloryb napisał(-a):

Po takich zdjęciach autentycznie cieszę się, ze nie mam rolexa😏😏😏

Spoko, będzie więcej dla innych. 😁


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już krążyło to zdjęcie po sieci - to bodajże z Instagrama jakiegoś meksykańskiego mafiosa; jakoś trzeba pokazać że biznes prosperuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie fotomontaż? Naprawdę komuś chciało się rozpinać te wszystkie bransolety?😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio w gablocie Kruka stalowy OP 34 silver do wzięcia od ręki. Zawsze te mniejsze były łatwo dostępne, czy rzeczywiście dostępność się poprawia ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, facecik napisał(-a):

To nie fotomontaż? Naprawdę komuś chciało się rozpinać te wszystkie bransolety?😆

Pewnie jest tak jak mówisz.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.