Zbysiu Bida 14 #9526 Napisano 18 Marca 2014 Nazywam rzeczy po imieniu Marceli - długo szukałeś żony czy może "hodowałeś" sobie ją od kołyski? To takie pytanie w nawiązaniu do obrzydzenia ze względów higienicznych...Chyba sobie wziol z hodowli Specjalnie dobranej , do jego potrzeb , to pewnie PO domu w kombinezonie chodzi zeby czasem cie czyms nie skazic. Hehe dobre 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lotek 25 #9527 Napisano 18 Marca 2014 Chyba sobie wziol z hodowli Specjalnie dobranej , do jego potrzeb , to pewnie PO domu w kombinezonie chodzi zeby czasem cie czyms nie skazic. Hehe dobre Eh.....szkoda słów. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman #9528 Napisano 18 Marca 2014 Orientujesz się ile musiałbym wydać na Silver Shadow z 67' w wersji 2door/coupe, ten sam model, którym jeździł Steve McQueen w Thomas Crown Affair? Strasznie spodobał mi się ten model RR, a z tego co widzę Shadow był najpopularniejszym RR i przez to najtańszym w czasach obecnych Mysle, ze w miare dobry egzemplarz mozna kupic w granicach £15 000 do £20 000, ale jezeli mial ciekawa historie to cena idzie w gore znacznie . Sa i tansze ale trzeba troche pracy wlozyc. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9529 Napisano 18 Marca 2014 To nie lepiej kupić np. S6 Avant :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu TapatalkaNie wiem dlaczego ale Audi mnie nie rusza - taki jakiś techniczny bez polotu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boogie 260 #9530 Napisano 18 Marca 2014 Szukam teraz E klasy W211 w wersji 500 lub AMG - ktoś coś wie? Ktoś chce się pozbyć? A jeździłeś takim W211 ?Pytam, bo wiele osób jeżdżących wcześniej bmw nie może sie przestawić na czucie auta w MBenz, pomimo pozytywnego nastawienia i doceniania tej marki.... Matt2485 na którym track day'u scigałeś się z tym m5 bo jakoś nie kojarzę białego sl'a?No właśnie po tym sie odróżnia dzieciarnie czytającą kolorową prase i rojącą o dwutonowych mastodontach mknących po torze Zawieszenie z przodu jest w 540i takie samo jak w 530i. Tył w kombi NIVO - też to samo. Z ciekawości podpytam gdzie są różnice? A nie jest czasem tak, że coś bliższego M było montowane w SportPakiecie?Niemniej - zawieszenie nie jest aż tak drogie, jakby sie można było spodziewać... M5 ma inne sprężyny chyba tylko w porównaniu do 540, reszta ta sama, amorki chyba też. Youngtimer M5 e34 ma zawieszenie droższe, przy zawieszeniu z EDC amorki kosztują po 4tys za sztuke i zamienników nie ma. To nie lepiej kupić np. S6 Avant :-) Przy całej sympatii dla Audi, S6 to totalny niewypał.... silnik V10 z kosztami mocno premium, a prowadzenie, osiągi beznadziejne... Auto pomimo 430KM jedzie jak niespełne 300KM bmw, pali bardzo dużo, ma beznadziejny tiptronic i silnik wystawiający korbowody przez obudowe bez przyczyny. To najbardziej porażkowy samochód w całej gamie Audi. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M_Michal 9 #9531 Napisano 18 Marca 2014 Szukam teraz E klasy W211 w wersji 500 lub AMG - ktoś coś wie? Ktoś chce się pozbyć? Jak mój kolega informatyk z pracy będzie chciał się swojej E500 pozbyć to dam znać. Ostatnio coś przebąkiwał, że szuka wersji AMG, więc niedługo będzie chciał szukać kupca na obecnego Mercedesa. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytejro 3 #9532 Napisano 18 Marca 2014 A moze 500E w124 w stanie salonowym Cie interesuje? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #9533 Napisano 18 Marca 2014 Napisz coś więcej o tym W124, może byłbym zainteresowany... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytejro 3 #9534 Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) http://otomoto.pl/mercedes-benz-w124-500-e-124-036-C32567819.html Znam to auto, bo to kolega z klubu MB w ktorym i ja jestem. Auto ma "ciekawą" historię w sensie nie dzwon, ale wlasciciel.., a samo auto.... prowadziłem to.. i .. myslalem ze do czasu az je wystawi bedzie mnie stac na niego heh. Więcej nie chce mowic, mysle ze Przemek własciciel jak go znam to opowie wszystko dokaldnie dodam ze na zdjeciach to on i tak nie robi tego wow co w realu Edytowane 18 Marca 2014 przez Frytejro 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #9535 Napisano 18 Marca 2014 Wygląda pięknie, ale cena... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytejro 3 #9536 Napisano 18 Marca 2014 No niestety.. :/ ale z mojej strony , naprawde gdybym mial $$ to chetnie bym ja przygarnął. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9537 Napisano 18 Marca 2014 Tomek, cena to okazja jeżeli samochód jest stanie dobrym. Ideały z przebiegiem do 100tys km chodzą po 25tys EUR! Co do Merca - jeździłęm S klasą W220 - pasuje mi taka snuja A zawieszenie w 540 - na 100% w moim kombi przednie zawieszenie było zbieżne z tym z 530i, nie wiem czy z innymi, mniejszymi motorami też. Tył było NIVO więc też było takie same jak w innych kombi. Czym się więc różni zawieszenie w M? Może to tylko szczegóły. Ja piszę o zbieżności tych części co wymieniałem, czyli chyba kompletu tulei i dolnych wahaczy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lemax 178 #9538 Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) po co wymienialeś ten "super" układ SBC skoro taki wspaniały?mercedes skończył się na modelu W123 ew W124Nie rozumiesz - nie wymieniłem na inny tylko wymieniłem na nowy tak jak zmienia się np. koło dwu-masowe czy inne podzespoły które kończą żywot. SBC ma zaprogramowaną konkretną liczbę cykli hamowania. Jak zbliżasz się do granicy to informuje o tym i masz sporo czasu żeby się pojawić w ASO i za darmo wymienić na nowe. Pokaż mi inną markę, która wzięła "na klatę" wymianę tak drogiego podzespołu ?? Co ci przeszkadza raz, na średnio 5-7 lat wymienić ten podzespół ?? A jest to bardzo wygodna zabawka bo np. w aucie z automatem po zatrzymaniu np. na światłach lekko dociskasz hamulec i zdejmujesz nogę - auto samo trzyma hamulec. Nie musisz deptać w pedał cały czas. Jak masz distronic to auto samo utrzymuje stała odległość od auta przed tobą (np. w korku), samo rusza i zatrzymuje się właśnie m.in. dzięki SBC. Jak wjedziesz w kałuże czy jedziesz w deszczu to SBC dba o to byś miał suche tarcze hamulcowe co daje większą skuteczność hamowania - w końcu chyba to jest najważniejsze. Jak hamujesz awaryjnie to SBC podnosi siłę hamowania do wartości których w klasycznym układzie "nie wydepczesz" i robi to szybciej. Pod względem bezpieczeństwa jazdy jest to naprawę super pomysł tyle tylko że drogo MB kosztuje Edytowane 18 Marca 2014 przez Lemax 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9539 Napisano 18 Marca 2014 Z Twojego opisu wynika, że miałęm to w W220. Możliwe? Wszystkie te funkcje miałem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marceliboczar 1 #9540 Napisano 18 Marca 2014 Chyba sobie wziol z hodowli Specjalnie dobranej , do jego potrzeb , to pewnie PO domu w kombinezonie chodzi zeby czasem cie czyms nie skazic. Hehe dobreZbysiu. Jeszcze nie spotkałem na tym forum Twojej wypowiedzi, która coś by wynosiła. W zasadzie, mało która nie wzbudza politowania. Weź może coś zmień w życiu, albo chociaż zastanów się zanim coś napiszesz. Kij w komentowanie moich decyzji, ale te bzdety w innych tematach..... Hehe 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lemax 178 #9541 Napisano 18 Marca 2014 Z Twojego opisu wynika, że miałęm to w W220. Możliwe? Wszystkie te funkcje miałem.Z tego co wiem to chyba nie - ale pewności nie mam. Na pewno SBC występuje w modelach W211 i S211 (Klasa E sedan i kombi do 2006(lift)) a także w C219 (CLS do 2011) oraz R230 (SL) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9542 Napisano 19 Marca 2014 Tak tylko pytam. Ale też miała radar i "holda" przy postoju. Rocznik 2003 a na szybach 4- fajna była 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #9543 Napisano 19 Marca 2014 Bo Hold i funkcję aktywnego tempomatu można spokojnie realizować bez SBC. Mam i jedno i drugie już w drugim samochodzie bez mercedesowskich wynalazków.I nikt mi nie wmówi, że SBC to najlepsze hamulce pod słońcem. Swego czasu interesowałem się tematem i wiem, że w samych Niemczech były udokumentowane przypadki, potwierdzone przez Mercedesa spektakularnych awarii układu hamulcowego (brak funkcji hamowania w czasie jazdy). Ja sam byłem 2-krotnie wzywany na akcje serwisowe związane z układem hamulcowym. Mercedes się z niego wycofał, a jeśli byłaby to wyłącznie kwestia ceny to zostałby w klasie S, a tam nawet nie próbowano go wprowadzić. Ale mi też w serwisie sprzedawano taką marketingową papkę, tylko, że ja nie jestem na nią podatny... PozdrawiamTomek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
primabaleron 1175 #9544 Napisano 19 Marca 2014 W E- Klasie przejechałem z SBC 300kkm. Faktycznie, po ok 170kkm został wymieniony w ASO z darmo. Za darmo, bo się tam serwisowałem od początku, a wymieniony z uwagi na ilość cykli hamowania które przeżył. W sumie nie zauważałem żadnych objawów dysfunkcji, ale też słyszałem o niebezpiecznych awariach tego systemu. I pewnie dlatego, a nie z uwagi na koszty, Mercedes się z tego systemu wycofał. Rada: serwisować SBC i da radę 0 https://www.instagram.com/primabaleron/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miś Uszatek 14 #9545 Napisano 19 Marca 2014 Świetna ta gwiazda. Wogóle stare Mercedesy to było to - 190D czy "trzysetki", ależ się tym jeździło! Jedno z moich marzeń to odrestaurować sobie kiedyś takie cacko. A drugi "vintadż", który przyśpiesza u mnie krążenie krwi to BMW 850, jak na tamte czasy to był potężny wyskok w przyszłość, do dzisiaj te auta osiągami zadziwiają. Problem to trafić na dobry egzemplarz. A ja właśnie posiadam MB 124 tzw.baleron z silnikiem 250 d,bez turbiny z 1991 roku.Taki właśnie dziadek dla dziadka. Jego klekot jest tylko odrobinę mniej przyjemny dla ucha niż Cztery pory roku Vivaldiego. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman #9546 Napisano 20 Marca 2014 Kiedys, bardzo dawno temu mialem W123 300D. Jasno niebieski metalik ( fabryczny kolor ), fabrycznie przyciemnione szyby ( oryginalne MB bez folii ) i tapicerka rodem z W126 lub bliznaczo podobna. Nie spotykana czesto w W123. Do tej pory uwazam, ze to byl jeden z najlepszych samochodow jakie mialem w zyciu. A mialem ich naprawde duzo z roznych polek. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaktus22 50 #9547 Napisano 2 Kwietnia 2014 A Ja pomykam sobie takim cały czas 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9548 Napisano 2 Kwietnia 2014 A ja tak się zastanawiam... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jash #9549 Napisano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) Marcin sprzedaje takie, które będą Ci lepiej pasowały do terenówki Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez Jash 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wristwatch 2 #9550 Napisano 2 Kwietnia 2014 Panowie, czy ktoś z was jeździ astrą IV w benzynowej wersji? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach