Krzysiek16 49 #14576 Napisano 28 Czerwca 2016 Takie autko spotkałem na parkingu ;-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albiNOS 01 897 #14577 Napisano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Wszystko ładnie pięknie, i że niby po 30 tyś wymienia się olej. Albo co dwa lata. I naprawdę ludzie w to wierzą. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez albiNOS 01 0 Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14578 Napisano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Świece z napisem irydowe też są lekko mylące, dlatego że w zwykłych irydowych jedna elektroda jest z irydu druga platynowa , te "lepsze" irydowe są maja dwie elektrody z tego materiału : D ztad też zwiększony czas wymiany. A i tak najlepsze w normalnych samochodach są z miedziana elektroda lub srebrna, te ostatnie to chyba jeszcze Beru robi, tylko że okres pomiędzy wymianami jest krotki Edytowane 28 Czerwca 2016 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zoltyy 0 #14579 Napisano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Moge duzo powiedziec, silnik nie do zdarcia praktycznie bezobslugowy, o problemach nie slyszalem,chociaz pewnie cos tam komus moze sie przydarzyc. Toyota zalecala wymiane oleju 0w20 / 5w20 co 8k km, teraz wydluzyli do 16k km ale tylko pdzy użyciu 0w20, wymiane swiec po 160k km najlepiej kupic je oryginalne u dilera ( Denso) nie warto kupowac zamiennikow, wymienic filtr powietrza od czasu do czasu I tyle. Warto do tego silnika kupic " cold air intake " Spalanie 50-50 trasa miasto około 15- 16l/100 km, spalanje jest wysokie ale biorac pod uwage ze praktycznie nie ma zadnych nie planowanych wydatkow ( samochod jest tak dobry) wiec koszty utrzymania nie sa jakies wieksze od innych pojazdow w tej klasie Dzieki za info - slyszalem tylko o problemach z walem (?) w 2008 I o padajacych pompach wody.Co do swiec/oleju/filtrow - mam w zwyczaju skracac zalecane przez producenta przebiegi o polowe (olej wymieniam co 10, w skrzyni co 30, swiece co 2 lata).Spalanie mnie nie przeraza - moj ekologiczny 2.0 turbo pali 15 w miescie wiec portfel przyzwyczajony, a frajda z wolnossaka V8 bezcenna.Niestety mialem okazje pojezdzic tylko wersja 4.5 D4D - prowadzenie I co gorsza hamulce to najslabsza strona tego mastodonta. Wiem ze w USA chlopaki kombinuja z hamulcami od bodajze Sequoi, a Toyota dopiero od modelu 2016 poprawila uklad.Pozostaje sprawdzic samochod (2014 niby 65 kkm), podrapac sie w glowe I zdecydowac. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Zoltyy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #14580 Napisano 28 Czerwca 2016 to już kawał klasyka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg 23 #14581 Napisano 28 Czerwca 2016 Z fotelikiem dla dziecka :-). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14582 Napisano 28 Czerwca 2016 Jestem zdziwiony że w tym modelu Toyota nie zastosowała systemu hamulcowego z Tundry / Sequoia / lexus lx 570. Jeżeli da się zamontować zaciski hamulcowe ( Toyota podobnie jak Honda robi dużo elementów które używają takiego samego mocowania pomiędzy modelami) to wtedy załóż tarcze i klocki z Tundry i napewno nie będziesz narzekał na system hamulcowy O problemach z wałem i pompa wody nigdy nie słyszałem, używałem samochód z 2007 roku przez kilka lat, zero problemów, dałem ja w z przebiegiem 200k km w rozliczeniu za nowego trucka. U nas Tundra jest najlepiej sprzedającym się używanym truckiem na rynku,po prostu się nie psuje. Ja tylko wymieniłem oleje, filtry, raz świece jak już wspominałem i pasek klinowy, tak to sie chyba nazywa, raz zmieniłem tarcze i klocki Tyle 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41731 #14583 Napisano 28 Czerwca 2016 Piękna Beemka.Teraz już takich nie robią. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #14584 Napisano 29 Czerwca 2016 Benzyna turbo? Konkretnie jaki silnik?Dokładnie, jaki silnik benzynowy w CX-5 maturbinę? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14585 Napisano 29 Czerwca 2016 Prototyp 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #14586 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Fordowski 2,3 Edytowane 29 Czerwca 2016 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldek1988BDG 9 #14587 Napisano 29 Czerwca 2016 A co powiecie o Peugeot 508 SW 1.6 THP 156KM, czytam i czytam jedni że te silniki to porażka (niby poprawione po 2011-2012) a jedni jeżdżą i chwalą sobie.Ma ktoś jakieś informacje z pierwszej bądź też drugiej ręki ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #14588 Napisano 29 Czerwca 2016 Ja coś nie mam zaufania do tych małych silników turbo w dużych autach. Jak nowy - to pewnie pojeździsz - ale na dłuższą metę, czy używany..... sam nie wiem. Kolega kupił Skodę Superb. 1.4! - 150 KM. Po mieście - daje radę - i to nieźle ale przy dużych prędkościach fajne doły dzięki turbo psu na budę.... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marti007 12 #14589 Napisano 29 Czerwca 2016 jak dla mnie to ta cala idea ekoterrorystow z downsizeingiem w aspekcie trwalosci jednostek napedowych I ich osprzetu nalezy skwitowac znanym juz memem. oczywiscie to jaknajbardziej jest na reke producentow ale wiadomo ze to niby o ekologie idzie.... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldek1988BDG 9 #14590 Napisano 29 Czerwca 2016 Myślę że 1.6 nie jest aż tak wysilony w stosunku do 1.0-1.2 ECOBOOST TSI itd po 150KM , samochód stylistycznie mi oraz małżonce bardzo się podoba. Jedyny mankament to właśnie te silniki (wielkość też) ponoć rozrząd często się rozciąga pomimo że jest na łańcuszku. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #14591 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Dokładnie, jaki silnik benzynowy w CX-5 maturbinę? No i dodatkowo I-Stop nie da się na stałe wyłączyć w Maździe jaki pisze kolega Lemax. Przynajmniej nie bez ingerencji w system - a to oznacza kłopoty z gwarancją. Można tylko wyłączać przed każdym ruszeniem. Ale aktywuje się gdy kolejny raz "zapalimy" silnik. NA początku w CX-5 był chyba dodatkowy akumulator - jego odłączenie dezaktywowało system - ale świeciła się denerwujące kontrolka. W aktualnych modelach odbywa się to przy użyciu głównego akumulatora, więc odłączenie nie wchodzi w grę. Poza tym w egzemplarzach z I-eloop (system odzyskiwania energii) energia elektryczna na krótki czas (ok 10 min) dostarczana jest nie z akumulatora a z kondensatora, który ładuje się błyskawicznie. Pozwala to nie katować aku przy wspomaganiu zapalania. Ale jeszcze bardziej komplikuje chyba dezaktywacje systemu I-stop. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Adi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marti007 12 #14592 Napisano 29 Czerwca 2016 pegi 508 kombi to dosc duze auto i 240 Nm momentu to jak dla mnie dla niego malo. przeklada sie to na zuzycie paliwa - ponad 7 litrow!!! w cyklu mieszanym hmmm to tyle samo co moj trzylitrowy diesel. mialem okazje jezdzic poprzednikiem 407 i zaraz po okresie gwarancji zaczely sie jaja z elektronika, ktorych zaden ASO nie byl w stanie naprawic. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #14593 Napisano 29 Czerwca 2016 Kolega ma w C5 - 7l/100km to byłby szczęśliwy. Z 9 nie wychodzi. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #14594 Napisano 29 Czerwca 2016 Niemam juz sily Powiem szczerze, ze jesli mnie i mojego mechanika nie naprowadzicie co to moze byc, to ja juz niewiem Pisalem jakis czas temu, ze mam problem z automatyczna skrzynia w bmw e46. Naprawilem ustrojstwo, a tu nagle zaczol silnik nierowno pracowac i po nagrzaniu trudno odpala.Podlaczylismy komputer i okazalo sie, ze pompa jest ok. Podaje 320barow na wolnych obrotach.Komputer wykazal blad zwiazany z czujnikiem polozenia walka rozrzadu... wymienilem i caly czas to samo Czy jest mozliwe, ze siadl ktorys ze wtryskow? (Nie mielismy oprogramowania, by sprawdzic wtryski), lub pompa jednak sie przegrzewa i nie jest w stanie podac odpowiedniej ilosci paliwa?Prosze panowie o jakies sugestie.Auto to francowate poliftowr 320d (e46) Dzis bedziemy robic test przelewowy wtryskiwaczy... zobaczym co bedzie :| disel suck 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #14595 Napisano 29 Czerwca 2016 Fordowski 2,3w CX-5? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg 23 #14596 Napisano 29 Czerwca 2016 No i dodatkowo I-Stop nie da się na stałe wyłączyć w Maździe jaki pisze kolega Lemax. Przynajmniej nie bez ingerencji w system - a to oznacza kłopoty z gwarancją. Można tylko wyłączać przed każdym ruszeniem. Ale aktywuje się gdy kolejny raz "zapalimy" silnik. W większosci aut tak jest, że trzeba każdorazowo wyłączać przyciskiem po zapłonie, ale można sobie wyrobić taki nawyk, jak zapinanie pasów to i wyłączanie start-stop. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #14597 Napisano 29 Czerwca 2016 Prototyp irekm, jako moje wsparcie od Forda, wypowiedz się czy jest cx-5 z silnikiem 2,3T z Forda?No i dodatkowo I-Stop nie da się na stałe wyłączyć w Maździe jaki pisze kolega Lemax. Przynajmniej nie bez ingerencji w system - a to oznacza kłopoty z gwarancją. Można tylko wyłączać przed każdym ruszeniem. Ale aktywuje się gdy kolejny raz "zapalimy" silnik. NA początku w CX-5 był chyba dodatkowy akumulator - jego odłączenie dezaktywowało system - ale świeciła się denerwujące kontrolka. W aktualnych modelach odbywa się to przy użyciu głównego akumulatora, więc odłączenie nie wchodzi w grę. Poza tym w egzemplarzach z I-eloop (system odzyskiwania energii) energia elektryczna na krótki czas (ok 10 min) dostarczana jest nie z akumulatora a z kondensatora, który ładuje się błyskawicznie. Pozwala to nie katować aku przy wspomaganiu zapalania. Ale jeszcze bardziej komplikuje chyba dezaktywacje systemu I-stop.I-eloop to się nazywa zdaje się Niemam juz sily Powiem szczerze, ze jesli mnie i mojego mechanika nie naprowadzicie co to moze byc, to ja juz niewiem Pisalem jakis czas temu, ze mam problem z automatyczna skrzynia w bmw e46. Naprawilem ustrojstwo, a tu nagle zaczol silnik nierowno pracowac i po nagrzaniu trudno odpala.Podlaczylismy komputer i okazalo sie, ze pompa jest ok. Podaje 320barow na wolnych obrotach.Komputer wykazal blad zwiazany z czujnikiem polozenia walka rozrzadu... wymienilem i caly czas to samo Czy jest mozliwe, ze siadl ktorys ze wtryskow? (Nie mielismy oprogramowania, by sprawdzic wtryski), lub pompa jednak sie przegrzewa i nie jest w stanie podac odpowiedniej ilosci paliwa?Prosze panowie o jakies sugestie.Auto to francowate poliftowr 320d (e46)Nie do końca jestem pewny, ale klapki w kolektorze sprawdzone? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #14598 Napisano 29 Czerwca 2016 Nie, nie sprawdzone, ale silnik nie traci mocy, ani nic, wiec raczej to nie ten problem. taki jakis rozchwiany sie stal ten silnik Ale dzieki za podpowiedz, do tych klapek i tak trzeba zajrzec 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lemax 174 #14599 Napisano 29 Czerwca 2016 Mea culpa CX-5 nie ma oczywiście turbo, jeździłem wersją 2.5 w ramach jazd testowych. Szukam powoli nowego pojazdu i testuje co tam mi ewentualnie by pasowało, stąd pomyłka. Co do stałego wyłączenia I-Stop to pytałem się w salonie Mazdy w Lublinie i serwisant twierdził, że można to dezaktywować na stałe z poziomu komputera serwisowego. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #14600 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Angelo, zajrzyj tutajhttp://bmw-sport.pl/index.php?sid=52bdefdf18da0bd4cefa06787a1aaa91 Wtryski mogą być przytkane jeżeli pompa się grzeje, na przytkanym wtrysku rośnie ciśnienie i to jest wina. Taki przypadek miał mój sąsiad w A klasie z dieslem. Zapalał się check, okazało się, że jeden z wtrysków pokazuje błąd - było na nim za duże ciśnienie. Płukanka do wtrysków z shella załatwiła sprawę i jest spokój. Mechanik mówił, że to jedyna sensowna płukanka bo ma jakieś substancje czyszczące a nie naftę która ma rozpuścić nagar. Z poziomu komputera serwisowego można zrobić wszystko tylko czy przewidują to przepisy/zasady itd. Może się okazać, że gość nie powiedział że się nie da, ale że jak to zrobią to tracisz gwarancję bo takie są zapisy w ich firmie. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach