Smycel 4772 #16651 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Silnik 1.4 150 km (benzyna) plus DSG Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Smycel 0 Instagram WIS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #16652 Napisano 14 Grudnia 2016 To chyba najrozsądniejsze zestawienie, jeśli nie chcesz diesla.Żona wybrała 125KM z DSG i poza miastem czuć niedostatki mocy, ale u Ciebie będzie OK. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smycel 4772 #16653 Napisano 14 Grudnia 2016 Diesel w ogóle mnie nie interesował. A pojeździłem wersją 125 i 150 (akurat ten silnik sprawdziłem też w Octavii i Leonie) i czuć było różnicę - na tyle, że chyba warto dopłacić. 0 Instagram WIS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #16654 Napisano 14 Grudnia 2016 Na 100% tak.U nas poszło o to, że tylko 125KM był w odpowiadającej żonie kolorystyce nadwozia i wnętrza. A o kolorach z żoną dyskutować się nie odważyłem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smycel 4772 #16655 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) No tak - z takimi argumentami się nie dyskutuje Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Smycel 0 Instagram WIS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #16656 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Ostatnio przejechałem się z ciekawości Subaru Levorg, lubię niszowe marki i niekonwencjonalne podejście do motoryzacji.1.6, 170km, automat cvt ale udający klasyczny automat. Fajne praktyczne auto, jedno z ładniej narysowanych kombi na rynku. Przyjemne w prowadzeniu ale bez wielkiego łał. Zaleta salonu we Wrocku, wszedłem do salonu i za 5 minut już obywałem jazdę testową :-), nie trzeba się umawiać.Posiada ktoś może to auto ? Albo inne z nowszych Subaru po 2014r ?? Słyszałem dużo narzekań na upadłą jakość tych aut. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #16657 Napisano 14 Grudnia 2016 Zależy o jakiej jakości myślisz. Jeśli chodzi Ci o jakość wykończeń, plastików wewnątrz, stylistykę - to ta jakość nie upadłą. Subaru bardzo nonszalancko od zawsze do niej podchodziła - jest wyjątkowo słaba, szczególnie w zestawieniu z cenami za auta. Tylko, że miłośnicy nie za to kochają te auta. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #16658 Napisano 14 Grudnia 2016 CVT to ślepa uliczka, nie kupiłbym samochodu z tą skrzynią.A sam samochód bardzo przyzwoicie wygląda (poza samym przodem).No i stałe AWD - w tej klasie cenowej to rzadkość, same Haldexy... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #16659 Napisano 14 Grudnia 2016 ja w ogóle pierwszy raz w życiu automatem jechałem , ale nawet jako laik zauważyłem, że jest wyraźne opóźnienie od mocniejszego wciśnięcia gazu do faktycznej reakcji silnika, który zaczyna się brac do pracy po ok 1,5 -2 sek . Może to normalka ?Akurat w tym modelu CVT nie razi, bo Subaru zainstalowało emulator klasycznego automatu, i nie ma tego wycia silnika znanego z cvt toyoty 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #16660 Napisano 14 Grudnia 2016 W multitroniku Audi też była symulacja biegów. Ale uwierz mi Marcin, pomiędzy pracą jakiegokolwiek CVT a skrzyni dwusprzęgłowej, czy nowoczesnego automatu jest przepaść. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #16661 Napisano 14 Grudnia 2016 CVT może ma jakiś sens w miejskich maluszkach. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #16662 Napisano 14 Grudnia 2016 W multitroniku Audi też była symulacja biegów. Ale uwierz mi Marcin, pomiędzy pracą jakiegokolwiek CVT a skrzyni dwusprzęgłowej, czy nowoczesnego automatu jest przepaść. Ale chyba ma jakieś zalety skoro Japończycy idą w tą stronę 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24530 #16663 Napisano 14 Grudnia 2016 Nie zapomnę min innych kierowców jak pod koniec lat 90 gonilismy z kumplem na światłach surową micra 1.4 ncvt - ciąg max pedał od dołu i jazda, jak zmieniali biegi to już byliśmy przed nimi 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #16664 Napisano 14 Grudnia 2016 może mniejsza awaryjność ?, nie słyszałem o rozlecianych CVT, natomiast o 2-sprzęgłowych padających po 100tys owszem wiele. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #16665 Napisano 14 Grudnia 2016 Nie czytałeś o awariach multitronika w Audi? To temat rzeka.Zaletą skrzyń CVT jest niski koszt produkcji i niska masa. W teorii te skrzynie są bezobsługowe i o ile mają przenosić niewielkie momenty małolitrażowych silników wolnossących, to rzeczywiście tak jest. Wadą są opóźnienia w reakcjach i straty momentu.Obecnie najpopularniejsze z bezstopniowych są przekładnie planetarne w hybrydach Toyoty, ale to już nie są klasyczne CVT. Nie ma tam pasa napędowego i dwóch stożków. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #16666 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) może mniejsza awaryjność ?, nie słyszałem o rozlecianych CVT, natomiast o 2-sprzęgłowych padających po 100tys owszem wiele.W Nissanie Murano cvt padają jak muchy, już po 150.000 masz ją do remontu... Edytowane 14 Grudnia 2016 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 723 #16667 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) czasami jeżdżę A-klasą II 180CDI z CVT - na zimnym nie chce jechać, na ciepłym jedzie na prawdę fajnie do 120km/h, później można się zdziwić przy wyprzedzaniu, że auto nagle przestaje sie rozpędzać, skrzynia nie wie co ma robić jak wskazówka mija 140km/h. Ogólnie do miasta wypas. Sam bym nie kupił auta z takim cvt, bezstopniówka jest dobra w sprzętach takich jak Fendt ale tam jest inaczej zbudowana. Może najnowsze bezstopniówki dają radę ale ogólnie w osobówkach jest bardzo duża dynamika jazdy, ciągłe przyspieszania, zwalniania, zmiana obrotów silnika - bardziej przemawia do mnie zwykła skrzynia gdzie "twardo" wybrane jest konkretne przełożenie i jakieś sprzęgło które to realizuje. Bezstopniówka jest dobra w rolnictwie - podczas pracy są praktycznie stałe parametry a największym plusem jest możliwość praktycznie niezależnego dobrania obrotów silnika do prędkości pojazdu. Odpada zwłoka i zastanawianie się skrzyni czy redukować czy nie Edytowane 14 Grudnia 2016 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #16668 Napisano 14 Grudnia 2016 zUo przez duże "U". Marcin, skoro degustacja dania pt. skrzynia automatyczna już za Tobą - spróbuj teraz koniecznie dobrej hydrokinetyki oraz dwóch sprzęgieł. 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #16669 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) W Nissanie Murano cvt padają jak muchy, już po 150.000 masz ją do remontu...Jeżeli ktoś nawet je remontuje, a np cvt mercedesa B class u nas kosztuje $7k. Oczywiscie jest to " non serviceable item " I jak sie sp***doli to musisz wymienic na nowa, nie pytaj sie skad wiem. Samochod sprzedalem na czesci w ostatnia sobote, przebieg 163k km, a chciałem go jeszcze przytrzymac rok, bo corka bedzie robic prawojazdy to miala by czym jezdzic do szkoly. Pewnie kupie jej Mazde3, Moze honde civic W mercku najczesciej nie pierdzieli sie mechaniczna czesc skrzyni, tylko elektronika której nie da sie wymienic Edytowane 14 Grudnia 2016 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 723 #16670 Napisano 14 Grudnia 2016 znajomy miał poprzednią generację B-klasy - nie wiem czy CVT ale na pewno automat, zaczęło padać jakieś łożysko w korpusie skrzyni, niewymienne. Teraz też ma B-klasę, też automat ale chyba juz nie cvt, jak na razie nowe auto to jeździ. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #16671 Napisano 14 Grudnia 2016 Tak, Mercedes odszedl od cvt Miałem 3 samochody tej marki B E ML, takie chujowe samochody ze szkoda gadac. Jak jezdza to jezdza fajnie ale qr** tyle problemow z każdym znich miałem ze pewnie moglbym obdzielic polowe forum. Tylko B trzymalem po gwarancji injak widac nie bylo warto. 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #16672 Napisano 14 Grudnia 2016 Jeżeli ktoś nawet je remontuje, a np cvt mercedesa B class u nas kosztuje $7k. Oczywiscie jest to " non serviceable item " I jak sie sp***doli to musisz wymienic na nowa, nie pytaj sie skad wiem. Samochod sprzedalem na czesci w ostatnia sobote, przebieg 163k km, a chciałem go jeszcze przytrzymac rok, bo corka bedzie robic prawojazdy to miala by czym jezdzic do szkoly. Pewnie kupie jej Mazde3, Moze honde civic W mercku najczesciej nie pierdzieli sie mechaniczna czesc skrzyni, tylko elektronika której nie da sie wymienicKolega naprawia te skrzynie z powodzeniem ale ich nie lubi ... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #16673 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Czytając fora można dojść do wniosku, że każde auto to kupa złomu i za chwilę coś się posypie. No i weź tu człowieku coś kup Chyba najmniejszego kaca ma się po zakupie stosunkowo taniego auta, przynajmniej zawsze można zwalić na to że jaka cena taka jakość. Ale jak zaczyna się przedwcześnie je..ać auto za ponad 100tys to faktycznie człowiek może się poczuć jak po lewatywie. Najlepiej chyba brać w leasing na 3 lata ( tyle trwa gwara na auto fabryczna ) i nie wykupywać na końcu albo wykupić i od razu sprzedać. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #16674 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Miałem 3 samochody tej marki B E ML, takie chujowe samochody ze szkoda gadac. Jak jezdza to jezdza fajnie ale qr** tyle problemow z każdym znich ...Hahahaha Natychmiast mi się przypomniały wkurzone słowa mojego przyjaciela - pod adresem aut Mercedesa - który przesiadł się wtedy z e46 do poprzedniej wersji C- klasy. "Te samochody poza wyglądem nie reprezentują sobą NIC!" Ja osobiście dodałbym do tego świetne materiały wewnątrz i bardzo dobrą ergonomię wnętrz. Natomiast bardzo często ich prowadzenie, dynamika, akustyka to raczej poziom między Oplem a Fordem. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #16675 Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Tak, samochody na 2-3 letni lease a później spowrotem do dilera, niech znajdą jakiegoś jelenia który wierzy w hasło typu " nie ma jazdy bez gwiazdy" Dodam że w nowej E klasie spier***lil się tylny most przy 1500km, samochód stał u dilera przez 1.5 miesiąca. Nigdy więcej nie kupię u nich samochodu, Edytowane 14 Grudnia 2016 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach