Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

2s od 40 do 100? Wierzyc sie nie chce! :)

 

Ile trzeba miec na takie autko? Rozladowales baterie? Ile czasu na pelne ladowanie potrzeba ;) do miasta nic lepszego!! Jak wyciszenie i wlasciwosci jezdne? :)

No tak jak pisalem dziwne uczucie , jedziesz 45 kmh wciskasz do podłogi , mija sekunda , druga i nie masz prawka ;)

ceny startują od 153 000 zł . To było zastępcze na czas kilkugodzinnego serwisu więc nie interesowałem się zbytnio technikaliami tylko latałem po stolicy załatwiając swoje sprawy . Wyciszenie .. cóż słychać  opony tylko i wiatr :D  o własnie auto jest bardzo wrażliwe na podmuchy boczne  , natomiast dziwiłem się bardzo że przy tych przyspieszeniach jakie auto oferuje , koła nic nie buksują , nawet przez chwilę a było przecież dzisiaj mokro , zapytałem nawet o to serwisanta powiedział że i3 ma jakieś specsystemy trzymające koła w ryzach .  

Edytowane przez Drake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej ciekawa cecha, że tam są opony bodajże 155, jeśli dobrze pamiętam. A jak się trzyma w zakrętach?

Z agregatem przypomina koncepcyjnie Ampere oraz Volta.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej ciekawa cecha, że tam są opony bodajże 155, jeśli dobrze pamiętam. A jak się trzyma w zakrętach?

Z agregatem przypomina koncepcyjnie Ampere oraz Volta.

Lub to

 

38e96efcc011880b0b7099763291bdf9.jpg

 

Sent from my E6653 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej ciekawa cecha, że tam są opony bodajże 155, jeśli dobrze pamiętam. A jak się trzyma w zakrętach?

 

 

Było mokro , auta nie znam , więc nie testowałem jego granicznych możliwości na zakrętach ;) Slalom z dużą prędkością między autami jadącymi w tym samym kierunku zdał bez problemu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i dobre. Może i świetne. Ale brzydkie jak qpa po jagodach. W przeciwieństwie do I8.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie było wysokości autobusu to każdy by mówił, że ładne. No niestety taki urok aut typowo miejskich. jakbym miał jeździć tylko po mieście to takie i3 byłoby świetne  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o wysokość. Zobacz jak to auto z boku wygląda. Jakaś tragedia z masakrą połączona.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda jak i3, wszystko się zgadza  :lol:  jakoś specjalnie mi się nie podoba ale fajnie, że nie wygląda jak "każe inne". Tyle że mi się podoba np BMW e63 więc może mam dziwne spojrzenie na samochody  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW e63 też nie grzeszy urodą, ale do i3 to geniusz dizajnu. :lol:


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie ciężko cokolwiek zrobić z pudełkowatym autem, pudełko to pudełko i tyle. I3 i I8 pokazują za to pewną drogę, która mi się bardzo podoba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się podoba. Jestem ciekawy jakby mi się nią jeździło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie mozna porownac e63 do i3. Zupelnie dwa inne auta :) jednak w duzym zakorkowanym, ciasnym miescie i3 spisze sie lepiej. Ale tylko i wylacznie tu. W koncu do tego zostal stworzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tamto 6er i i3 mają jedna wspólną cechę - mają taką urodę, że nikt nie przechodzi obojętnie obok. Większość o e63 mówi że to kasztan  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie E65 i E63 to najbrzydsze BMW wszechczasów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

I chyba jedne z ogólnie najbrzydszych aut :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie E65 i E63 to najbrzydsze BMW wszechczasów.

To może ja jestem jak Kolega trollu dziwny, bo mi oba bardzo się podobają- szczególnie E63- piękne auto :D

Edytowane przez ricardo216

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście Rysiu, że mamy różne gusta, bo nie chciałbym dostać od Ciebie w zęby, jakby mi się Twoja żona spodobała... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Nie widzieliscie chyba multipli ;)

Mnie się akurat pierwsza generacja Multipli podoba :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e65 po klasycznym e38 to było coś więcej niż cios kluczem do kół w zęby  :lol:

ale e63 szczególnie w M6 jest świetne, nie pozostawia złudzeń, że to czysty wariat a to co się wydobywa z wydechu, tylko to potwierdza. Obecne BMW mają klasyczny dla marki badlook ale są bardziej stonowane. Jak ktoś oglądał "Mrocznego rycerza" to np obecne 6er porównałbym do Batmana a e63 do Jokera :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, elektryczne BMW... 

Szef testował, podobało mu się.

Ja tam lubię głosik mojego 2 litrowego bokserka i zabawę biegami, ale przejechać się, czemu nie...

Może bym się nawrócił ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 strony o elektrycznym chodziku marsjańskim BMW, podczas gdy inni producenci mają to już w ofercie od dawna.

Niemcy zaspali zarówno hybrydy jak i elektryki i nieudolnie coś tam próbują ale raczej nie mają szans dogonić Japończyków, którzy inwestowali w te technologie zanim ktokolwiek zauważył problem za dużą ilością aut i tym samym problem z ich emisyjnością w miastach.


Warto dodać, że zdaje się Toyota pokazała niedawno auto o napędzie wodorowym...Niemcy zostali przynajmniej 10 lat w tyle.

Japończycy rozwiązali wszystkie problemy z ogniwami wodorowymi i bezpieczeństwem tego typu napędu, podczas gdy Niemcy dali za wygraną dawno temu i uznali, że to fantastyka.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo niemieckie auta nie miały przecież problemu z emisją spalin, prawda :) ? Po co hybryda, jak diesel jest wystarczająco ekologiczny?

Tak na serio - co do hybryd pełna zgoda, elektrycznych aut znów nie jest tak dużo, ciekawi mnie jak tym się jeździ.

Jak mówię, spróbować - chętnie...

Mam wrażenie, ze Niemcy być może ogólnie troszkę zaspali i zostali za Japończykami, choć bardziej wydaje mi się, że może wybrali nie do końca dobry kierunek rozwoju. Inwestowanie e diesele i downsizing okazało się chybionym pomysłem, jakość poleciała na pysk, do tego wyszły przekręty z emisją spalin i czapa... 

Japończycy faktycznie ostatnio jakoś lepiej kombinują :)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hola hola, jakie wszyscy. Japończycy mają hybrydy, i3 nie jest hybrydą. Bliżej jej do tesli niż do hybrydy jaką znają wszyscy. Co do wodoru:

Hydrogen%207.jpg

bmw-hydrogen-7.jpgbmw_hydrogen_racecar-wide.jpg

 

tak wygląda projekt sprzed 10 lat, to te 10 lat w tyle?  ;)  Inna sprawa że to pokazało, że wodór nie jest złotym środkiem a raczej ślepą uliczką i tylko pewną ciekawostką

 

co do silników to japończycy faktycznie chyba ostrzej się wzięli za eko-udoskonalanie silników spalinowych, napędy hybrydowe też. Ale tak naprawdę i3 pokazuje w jakim kierunku będzie to wszystko szło - elektryki, włókno węglowe. Japończycy już dawno temu robili deski rozdzielcze z przetworzonych butelek po mineralnej ale to nie jest chyba to, czego byśmy oczekiwali

Być może są jakieś powody dla których w europie nie ma takiego tempa wprowadzania elektryków na drogę jak w Japonii ale technologicznie myślę, że nie ma tragedii. W LeMans 3 teamy w LMP1 jeżdżą hybrydami - 2 są już technologicznie "wyżej" - audi i porsche, toyota ich goni. BMW angażuje się w jakąś e-formułę. Może po prostu Japonia jest bardziej chłonnym rynkiem na takie nowości i szybciej tam wszystko wdrażają w zwykłe życie. Może nie mają problemu z malkontentami którzy miejskim i3 chcą jechać w podróż dookoła świata i płaczą, że nie będzie gdzie ładować aku  ;)

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładne rysunki koncepcyjne...ale Japończycy powiedzieli " we can" ! i zrobili jeżdżące auto spełniające wszystkie normy a nie pozostali na deskach kreślarskich. Wydaje mi się, że nie była to robota na zasadzie "sztuka dla sztuki" i że w niedalekiej przyszłości auta wodorowe będą popularne.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.