zielony.m 2129 #38276 Napisano 30 Grudnia 2022 Zawsze chciałem takiego Yarisa... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38277 Napisano 30 Grudnia 2022 Zawsze chciałem takiego Yarisa...To kup 0 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2405 #38278 Napisano 30 Grudnia 2022 To auto swój pazur pokazuje w kiepskich warunkach. Na mokrym, a jeszcze lepiej na śniegu dwa torseny robią swoje i można nim robić cuda, Dziurawe drogi, gdzie np 911 GT3 się poddaje i jedzie 40 km/h GR przelatuje jakby był tam równy asfalt. IMO to godny następca kultowych Imprez STI czy Lancerów Evo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11169 #38279 Napisano 30 Grudnia 2022 (edytowane) 32 minuty temu, Valygaar napisał(-a): No ale to nie GR (?) Czy mi coś uciekło? Btw. świetny ten kierowca, ja piernicze... GR, aż taki bojowy to nie jest. Prowadził swoje GT3RS. Tutaj na filmie poniżej "Sebastian Vittel" kierowca jest amatorem prowadzącym swoje GT2RS(autem mocniejszym i o lepszej aerodynamice, aniżeli GT3RS) i który prawdopodobnie przejechał setki, a może tysiące okrążeń. Film pokazuje różnicę pomiędzy PRO i Amatorem, który zdobył ogromne doświadczenie i zna ten tor jak własną kieszeń. Przyczynę jaką podał, to zbyt wysokie ciśnienie w oponach. Edytowane 30 Grudnia 2022 przez Autor1984 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38280 Napisano 30 Grudnia 2022 To auto swój pazur pokazuje w kiepskich warunkach. Na mokrym, a jeszcze lepiej na śniegu dwa torseny robią swoje i można nim robić cuda, Dziurawe drogi, gdzie np 911 GT3 się poddaje i jedzie 40 km/h GR przelatuje jakby był tam równy asfalt. IMO to godny następca kultowych Imprez STI czy Lancerów Evo.Potwierdzam Balem sie, ze oemowe zawieszenie bedzie super twarde, a super wybiera nierownosci. Nie przechyla sie, nie buja, ale tez nie jest betonem. 0 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2405 #38281 Napisano 30 Grudnia 2022 No zawias im się udał. Dopiero na torze fajnie byłoby go minimalnie utwardzić. Na zwykłych drogach jest perfekcyjny 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Londek 49597 #38282 Napisano 30 Grudnia 2022 1 hour ago, SzefSzefow said: Ta, i dziek suszarki zamienilbys na dzwiek odkurzacza. To naprawde nie ma znaczenia czy 3 czy 4 cylindry i tak jest do d*py. Brzmienie zaczyna sie powoli od V6, ale jest swietny w 8, 10 i 12 cylindrowcach GR ma problem z tym, ze zastosowali tam kiepskie rozwiazanie z tlumikiem srodkowym, ale sa na rynku rozwiazania… Dla mnie dźwięk z wydechu ma tutaj raczej drugorzędne znaczenie (i raczej słabo wychodzi jego poprawienie) od początku chodzi mi tutaj o pracę/ odgłosy wydobywające się z tego trzy cylindrowca (chodzi o wszystkie wykastrowane z jednego garnka silniki, nie tylko ten z GR’a). Auto wyglada świetnie, ma super osiągi… pewnie i tak też się prowadzi, ale tą trójką podcięli mu trochę skrzydła do całkowitego zakochania😉. Jasne że większe motory brzmią lepiej, i mój faworyt od wielu lat jest ten sam… 63AMG🔥 Zatem niech cieszy i bezpiecznie dowozi do celu (troszeczkę szybciej, a czasami nawet bokiem, jeżeli warunki będą sprzyjać🔥). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rebrov 186 #38283 Napisano 31 Grudnia 2022 7 godzin temu, beniowski napisał(-a): Ja to się zastanawiam jak takie marki jak Ferrari przetrwają zakaz stosowania silników spalinowych. Nagle się okaże że sportowe samochody może robić koncern energetyczny 😂. Czyż nie przeszła poprawka, że ten zakaz ma dotyczyć tylko plebsu ? Pewnie do 2035 jeszcze kilka poprawek będzie. Cytat W głosowaniu w Parlamencie Europejskim udało się jednak wprowadzić poprawki dotyczące aut produkowanych przez firmy sprzedające rocznie mniej niż 10 tysięcy modeli. W praktyce oznacza to przedsiębiorstwa produkujące samochody luksusowe. Na wyjątku skorzystają więc np. włoscy producent tacy jak Ferrari, Bugatti i Lamborghini 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38284 Napisano 31 Grudnia 2022 Dla mnie dźwięk z wydechu ma tutaj raczej drugorzędne znaczenie (i raczej słabo wychodzi jego poprawienie) od początku chodzi mi tutaj o pracę/ odgłosy wydobywające się z tego trzy cylindrowca (chodzi o wszystkie wykastrowane z jednego garnka silniki, nie tylko ten z GR’a). Auto wyglada świetnie, ma super osiągi… pewnie i tak też się prowadzi, ale tą trójką podcięli mu trochę skrzydła do całkowitego zakochania. Jasne że większe motory brzmią lepiej, i mój faworyt od wielu lat jest ten sam… 63AMG Zatem niech cieszy i bezpiecznie dowozi do celu (troszeczkę szybciej, a czasami nawet bokiem, jeżeli warunki będą sprzyjać). Jak najbardziej sie zgadzam, oba M156 i M176-8 brzmia bardzo dobrze. Chodzi mi o to, ze nie ma znaczenia czy sa 3 czy 4 cylindry, bo i tak brzmienie bedzie do d*py w porownaniu do duzego, prawdziwego, silnika A wrzucili 3 cylindry, zeby zejsc z masy, a ze ma to jakis sens udowadnia Koenigsegg, tez zastosowali 3 cylindrowke Bogaci sobie nie pozwola na zabranie zabawek 0 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2405 #38285 Napisano 31 Grudnia 2022 (edytowane) Tylko, że ta trzycylindówka Koenigsegga to technologiczne mistrzostwo świata, silnik wręcz rewolucyjny. Tu jest ciekawy materiał: A tu Misha mówi o problemie Miss Shift, który często przydarza się driverom GR Yarisa, a kończy się Blow upem silnika: Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Tommaso 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38286 Napisano 31 Grudnia 2022 Tylko, że ta trzycylindówka Koenigsegga to technologiczne mistrzostwo świata, silnik wręcz rewolucyjny. Tu jest ciekawy materiał: [/url] A tu Misha mówi o problemie Miss Shift, który często przydarza się driverom GR Yarisa, a kończy się Blow upem silnika: Money shift Samochod z wypozyczalni Nurburgring Apex, lekko nie ma, ztcp jeden z klientow zamiast 4 wbil 2 Zdarza sie wszystkim, i w Hondach, i w Porsche, i w Nissanie. Czy latwo pomylic w GR? Do tej pory odbylem jedynie 2 godz jazde probna (moj jest jeszcze u dealera), i skrzynia na tyle dobrze dziala, ze nie powiedzialbym… czy inaczej bedzie to wygladac na torze…? Zobaczymy 0 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2405 #38287 Napisano 31 Grudnia 2022 Ja jechałem nią po torze i sam miałem chwile zawahania, czy dobrze wbiłem bieg. Tak jak już napisałem, na zagranicznych forach użytkownicy piszą, że Toyota bardzo miękko zawiesiła zespół napędowy w nadwoziu, prawdopodobnie w celu wyeliminowania drgań 3-cylindrowca. Ale to ma skutki uboczne, bo przy dynamicznej jeździe cały układ "pracuje" i czwórka nie zawsze jest dokładnie w tym miejscu, gdzie byś jej oczekiwał. Jedni sobie z tym radzą, inni gorzej, faktem jest, że dużo jest miss shiftów w GR Yarisach, prawdopodobnie procentowo znacznie więcej niż w innych autach. Dużo osób jeżdżących GR Yarisem po torze sugeruje założenie Quick shiftera. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #38288 Napisano 31 Grudnia 2022 12 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a): Brzmienie zaczyna sie powoli od V6, ale jest swietny w 8, 10 i 12 cylindrowcach zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24400 #38289 Napisano 31 Grudnia 2022 Ja musiałem zrobić cały wydech od kolektora żeby zaczęło brzmieć te 5 cyl;) A 6 w BMW już fajnie seryjnie mi brzmi. 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Londek 49597 #38290 Napisano 31 Grudnia 2022 2 hours ago, SzefSzefow said: Chodzi mi o to, ze nie ma znaczenia czy sa 3 czy 4 cylindry Odpowiedź jest u kolegi w poniższym poście 😜 1 hour ago, Tommaso said: prawdopodobnie w celu wyeliminowania drgań 3-cylindrowca Taka to praca tego motoru, a co za tym idzie i odgłosy… o tym piszę od pierwszego postu bez porównywania do V6 +. Ale jest jak jest, silnik tam już siedzi, auto jeździ i wysprzedaje się na pniu😉 Czekać aż np Audi wepchnie jakieś trzy garnki do któregoś RS’a… chyba że coś mnie ominęło? To przepraszam😊 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11169 #38291 Napisano 31 Grudnia 2022 (edytowane) 49 minut temu, trollu napisał(-a): zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią 5 cylindowe Audiki brzmiały już od modelu Quattro, by nie wspomnieć o S1, które darło ryja wniebogłosy. Poniżej trochę balsamu na bębenki. Ja ogólnie Audice dobrze wspominam m.in. TT z silnikiem 1.8 T Quattro 225 KM, które dawało bardzo dużo frajdy z jazdy co prawda tam tylko 4 cylindry, ale wrażenia pozytywne. A6 C6 2.4 V6 też świetnie gadało, jak sobie przypomnę to do b5 ładowali dużo silników V6 2.4, 2.6 i 2.8 oraz 2,7 do S4 i RS4, które brzmiały rewelacyjnie. Audi zawsze dbało o wydech. Tak samo BMW. Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada. Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Autor1984 2 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #38292 Napisano 31 Grudnia 2022 36 minut temu, eye_lip napisał(-a): Ja musiałem zrobić cały wydech od kolektora żeby zaczęło brzmieć te 5 cyl;) które dokładnie? R czy VR? Daawno temu poważnie myślałem nad VR5 ale i tak mocniej ciągnęło mnie do R6. W moim N52 końcowy zmieniony na komorowy Magnaflow, delikatnie dotknięty soft na popcorn powyżej 3k. Poza końcowym wydech seria więc jest w sam raz, w granicach rozsądku i przepisów w poprzednim 2.8 w e46 był przelot (katy były ori) i strasznie mnie męczyło. Co nie zmienia faktu, że na drodze najmilej brzmiały stare 2 zaworowce M20/M30. Niestety dawno nie miałem okazji na żywo spotkać e30 czy e34. 29 minut temu, Autor1984 napisał(-a): Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada. Mi chyba bardziej pasuje e46 M3. Wielu od zawsze psioczyło na metaliczny jazgot (niby konsekwencja ułożenia końcowego tłumika i przepływu spalin przez niego) ale dla mnie ma swój urok jak już ruszamy temat motorsportu sprzed lat przeszło 150KM/L z wolnossącego silnika 50 lat temu stary ale świetny onboard 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24400 #38293 Napisano 31 Grudnia 2022 We włoszczyźnie;) 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZawszeKwadrat 227 #38294 Napisano 31 Grudnia 2022 Widzialem kilka fajnych aut podczas dzisiejszego deszczowego spaceru... ale XK ma taka linie, ze nadal wyglada mega dobrze. 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11169 #38295 Napisano 31 Grudnia 2022 3 godziny temu, trollu napisał(-a): które dokładnie? R czy VR? Daawno temu poważnie myślałem nad VR5 ale i tak mocniej ciągnęło mnie do R6. W moim N52 końcowy zmieniony na komorowy Magnaflow, delikatnie dotknięty soft na popcorn powyżej 3k. Poza końcowym wydech seria więc jest w sam raz, w granicach rozsądku i przepisów w poprzednim 2.8 w e46 był przelot (katy były ori) i strasznie mnie męczyło. Co nie zmienia faktu, że na drodze najmilej brzmiały stare 2 zaworowce M20/M30. Niestety dawno nie miałem okazji na żywo spotkać e30 czy e34. Mi chyba bardziej pasuje e46 M3. Wielu od zawsze psioczyło na metaliczny jazgot (niby konsekwencja ułożenia końcowego tłumika i przepływu spalin przez niego) ale dla mnie ma swój urok jak już ruszamy temat motorsportu sprzed lat przeszło 150KM/L z wolnossącego silnika 50 lat temu stary ale świetny onboard Ja polecam ten onboard. Hans frunął, geny nie poszły w las Warto zerknąć w szczególności na przejazd północnej pętli. Wersja m3 w specyfikacji GTR miała już pod maską V8 Co do E46 zwłaszcza w w wersji M3 CSL, to jedno z najpiękniejszych aut nakreślonych przez projektantów w historii. 1 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41817 #38296 Napisano 31 Grudnia 2022 Najładniejsze M3 to E 30. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38297 Napisano 31 Grudnia 2022 8 godzin temu, trollu napisał(-a): zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią 5tki dla mnie nigdy nie brzmialy 8 godzin temu, Autor1984 napisał(-a): 5 cylindowe Audiki brzmiały już od modelu Quattro, by nie wspomnieć o S1, które darło ryja wniebogłosy. Poniżej trochę balsamu na bębenki. Ja ogólnie Audice dobrze wspominam m.in. TT z silnikiem 1.8 T Quattro 225 KM, które dawało bardzo dużo frajdy z jazdy co prawda tam tylko 4 cylindry, ale wrażenia pozytywne. A6 C6 2.4 V6 też świetnie gadało, jak sobie przypomnę to do b5 ładowali dużo silników V6 2.4, 2.6 i 2.8 oraz 2,7 do S4 i RS4, które brzmiały rewelacyjnie. Audi zawsze dbało o wydech. Tak samo BMW. Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada. nawet S1 brzmi jakby ktos zalozyl balon na wydech... fuj. to jest wg mnie, jedyne audi, ktore brzmi: 2 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11169 #38298 Napisano 31 Grudnia 2022 (edytowane) 30 minut temu, SzefSzefow napisał(-a): 5tki dla mnie nigdy nie brzmialy nawet S1 brzmi jakby ktos zalozyl balon na wydech... fuj. to jest wg mnie, jedyne audi, ktore brzmi: To mamy już wspólny mianownik, ja też V10 kocham, a jeszcze nie miałem... 😕 No i najlepsze V10 dla Kowalskiego A R5 nie są złe w RS3 fajnie brzmiały. Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Autor1984 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2880 #38299 Napisano 31 Grudnia 2022 6 minut temu, Autor1984 napisał(-a): To mamy już wspólny mianownik, ja też V10 kocham, a jeszcze nie miałem... 😕 No i najlepsze V10 dla Kowalskiego A R5 nie są złe w RS3 fajnie brzmiały. Owszem, to jest tez czad 10 godzin temu, Tommaso napisał(-a): Ja jechałem nią po torze i sam miałem chwile zawahania, czy dobrze wbiłem bieg. Tak jak już napisałem, na zagranicznych forach użytkownicy piszą, że Toyota bardzo miękko zawiesiła zespół napędowy w nadwoziu, prawdopodobnie w celu wyeliminowania drgań 3-cylindrowca. Ale to ma skutki uboczne, bo przy dynamicznej jeździe cały układ "pracuje" i czwórka nie zawsze jest dokładnie w tym miejscu, gdzie byś jej oczekiwał. Jedni sobie z tym radzą, inni gorzej, faktem jest, że dużo jest miss shiftów w GR Yarisach, prawdopodobnie procentowo znacznie więcej niż w innych autach. Dużo osób jeżdżących GR Yarisem po torze sugeruje założenie Quick shiftera. mam zamiar wybrac sie na Nurburgring w przyszlym roku, moze zrobie jakies track days w CH, zobaczymy... Jesli bede miec czas na wiecej, to bede myslec o modach na tor 1 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11169 #38300 Napisano 31 Grudnia 2022 (edytowane) 12 minut temu, SzefSzefow napisał(-a): Owszem, to jest tez czad Choć przyznam, że V12 też potrafi pięknie brzmieć np w Apollo IE, Zondzie R i paru jeszcze "pojazdach kosmicznych" NOVITEC też potrafi przygotować zestaw muzyczny dla np 812 Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Autor1984 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach