Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam niemal identyczną, tylko słabszy silnik. Gratuluję dobrego wyboru :D


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lestaf błagam.

A myslisz, ze te wszystkie igły i perełki bez wkładu to ile mają?

 

Nie kupuj auta jak polaczek ;)

Wśród ton złomu, raz na jakiś czas trafia się perełka jak ta. Większość to śmieci z Niemiec, z cofniętymi o 300k licznikami. Przy odrobinie cierpliwości można znaleźć coś fajnego i właśnie dlatego wybrzydzałem. Auto z Twojego linka też jest fajne, ale dużo droższe i daleko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem nowym Civikiem 1,5, miałem brać nawet, ale nie wypalił mi biznes i zrezygnowałem z zakupu. Fajne auto, bardzo wygodne i 182KM dają radę. Ja rozważałem tego niżej, spoko cena i wpasuje się w budżet, można pewnie coś jeszcze urwać. Sedan jest 100x ladniejszy niz hb.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-1-5t-182km-mt-executive-2017-od-reki-z-lakierem-promocja-ID6B1miP.html

 

Dobra podpowiedź. Civic się spodobał i jest w trio rozważanych: Passat tsi 150 KM, Tiguan tsi 150 KM i Honda Civic 1.5 182 KM.

Każdy jest inny, ale każdy wydaje się dobrą ofertą w swojej klasie.

 

W civicu jest trochę bieda z tymi poziomami wyposażenia. Najbogatsza wersja executive mieściła by się w budżecie (rocznik 2017), ale nie zachwyciła Ekoskóra :(, z kolei jeśli wybierzemy Elegance, to niewiele zyskamy cenowo (ale juz rocznik 2018), a tracimy reflektory led,kilka systemów bezpieczeństwa i pare pierdół niedostępnych nawet w opcji.

Osiągi na papierze civica tez nie zachwycają - gorsze przyspieszenia niż passat ze 150 KM.

 

Za 90 000 można mieć golfika highline, kombi, "full" opcja za 90 000 zł na firmę:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-1-4-150-km-led-felgi-17-gotowy-do-dbioru-ID6Bbztm.html#198e7008d1

 

Za 99 900 passata comfort line + wiele dodatków, ledy głowne, navi itd, 2018:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-150-km-comfortline-vw-staszak-duszniki-wlkp-ID6A4Knm.html#8c8da723d1

 

Wybór Hondy Elegance 1.5 182 KM, 2018, w metalicu i z kilkoma dodatkami za ok 96 000 nie wydaje się najrozsądniejszy.

 

Szkoda, że nie moze być diesel i marki premium (z przyczyn "politycznych") - to wydaje mi sie super opcja. Z Pakietem serwisowym 5lat/ 100 000 km, troche ponad budżet, ale oferta wydaje się konkretna:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-150km-czujniki-parkowania-reflektory-led-automat-ID6zkP7a.html#69a9fe7233

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę biedne to BMW ale aż 40% rabatu? Co ich tak ciśnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę biedne to BMW ale aż 40% rabatu? Co ich tak ciśnie?

mi wychodzi z obliczeń 28%, za chwilę nowy model, auto raczej od ręki stojące na salonie i macane, więc coś za cos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi wychodzi z obliczeń 28%, za chwilę nowy model, auto raczej od ręki stojące na salonie i macane, więc coś za cos.

 

Faktycznie 28 ale to i tak bardzo dużo, koledzy zamawiali teraz nowe X3 i nikt nie dostał więcej niż kilkanaście procent. Nowa 3er w salonach ma być chyba dopiero w przyszłym roku. Jak nie spadł z lawety to to jest fajna oferta, cena jak za 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiesz czy dopracowali ten silnik 2,0? B47 to przerobiony N47, czy nowa konstrukcja?

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra podpowiedź. Civic się spodobał i jest w trio rozważanych: Passat tsi 150 KM, Tiguan tsi 150 KM i Honda Civic 1.5 182 KM.

Każdy jest inny, ale każdy wydaje się dobrą ofertą w swojej klasie.

 

W civicu jest trochę bieda z tymi poziomami wyposażenia. Najbogatsza wersja executive mieściła by się w budżecie (rocznik 2017), ale nie zachwyciła Ekoskóra :(, z kolei jeśli wybierzemy Elegance, to niewiele zyskamy cenowo (ale juz rocznik 2018), a tracimy reflektory led,kilka systemów bezpieczeństwa i pare pierdół niedostępnych nawet w opcji.

Osiągi na papierze civica tez nie zachwycają - gorsze przyspieszenia niż passat ze 150 KM.

 

Za 90 000 można mieć golfika highline, kombi, "full" opcja za 90 000 zł na firmę:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-1-4-150-km-led-felgi-17-gotowy-do-dbioru-ID6Bbztm.html#198e7008d1

 

Za 99 900 passata comfort line + wiele dodatków, ledy głowne, navi itd, 2018:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-150-km-comfortline-vw-staszak-duszniki-wlkp-ID6A4Knm.html#8c8da723d1

 

Wybór Hondy Elegance 1.5 182 KM, 2018, w metalicu i z kilkoma dodatkami za ok 96 000 nie wydaje się najrozsądniejszy.

 

Szkoda, że nie moze być diesel i marki premium (z przyczyn "politycznych") - to wydaje mi sie super opcja. Z Pakietem serwisowym 5lat/ 100 000 km, troche ponad budżet, ale oferta wydaje się konkretna:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-150km-czujniki-parkowania-reflektory-led-automat-ID6zkP7a.html#69a9fe7233

 

 

Ja z tych 3 na pewno brałbym kiwika, ale całą grupę VAG omijam szerokim łukiem więc... ;p


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiesz czy dopracowali ten silnik 2,0? B47 to przerobiony N47, czy nowa konstrukcja?

 

Podobno N47 po marcu 2011 są już wolne od wad a najbardziej problematyczne z roczników 2007-2009. U mnie dwa auta z 2009r przejechały jedno 160tys drugie prawie 150 i w żadnym rozrząd się nie odezwał, silniki całkowicie bezawaryjne i bezobsługowe poza olejem i filtrami ( co 15tys ), jazda przyjemna a zużycie przyzwoite.

B47 jest niby nowy, od 2014r ale bardzo podobny do starszego, na pewno poprawili dawne wady, silnik jest czystszy i oszczędniejszy. Teraz to już nie ma "pewnych" silników bo wszystko jest bardzo pokomplikowane i drogie w naprawach ale w BMW możesz wykupić przedłużoną gwarancję nawet do 5 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno N47 po marcu 2011 są już wolne od wad a najbardziej problematyczne z roczników 2007-2009. U mnie dwa auta z 2009r przejechały jedno 160tys drugie prawie 150 i w żadnym rozrząd się nie odezwał, silniki całkowicie bezawaryjne i bezobsługowe poza olejem i filtrami ( co 15tys ), jazda przyjemna a zużycie przyzwoite.

B47 jest niby nowy, od 2014r ale bardzo podobny do starszego, na pewno poprawili dawne wady, silnik jest czystszy i oszczędniejszy. Teraz to już nie ma "pewnych" silników bo wszystko jest bardzo pokomplikowane i drogie w naprawach ale w BMW możesz wykupić przedłużoną gwarancję nawet do 5 lat.

Mnie najbardziej interesuje jak one się sprawdzają przy przebiegach 150-400 tys km. To bardziej mój target, niż nówka z salonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej interesuje jak one się sprawdzają przy przebiegach 150-400 tys km. To bardziej mój target, niż nówka z salonu.

 

Tego niestety nie wiem, na pewno dużo zależy od eksploatacji - wymiany oleju częstsze niż sugeruje komputer, w N47 najwyższego ryzyka wymiana rozrządu, no i znajdź taki który naprawdę ma 150tys, nieprzypadkowo nie jest to wtedy najtańsza oferta ( wiem bo taki kupowałem i taki sprzedaję )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dekade czy dwie mechanicznie auta mogą jeszcze :D dac rade. Gorzej  z tzw virtual cocpit czyli elektronicznymim zegarami, coraz czesciej dostępnymi. Jak z ekranami tv czy telefonów, nie są wieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd w rozumowaniu.

 

Jak wchodziły na rynek wtryski bezpośrednie, ABS-y, komputery pokladowe, to też wszyscy lapali się za głowę co to będzie za 10 lat. Minęła epoka, a największym problemem nowoczesnych aut jest... rdza i spalanie oleju.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wchodził wtrysk bezpośredniego to  patrzono na niego z  dystansem z uwagi na  LPG. Długi czas nie było oferowanych instalacji do wtr bezp, a jak są to  droższe niz ludzie byli przyzwyczajeni. Nie 2-3k  za 4 cyl, a sporo wiecej np do fokusa ecoboosta 9k. Kto jeżdzi na PB, nie zamula stylem jazdy, nie narzeka.

Najwiekszym problemem nowoczesnych aut jest elektronika, komunikaty serwisowe itd. Zwykła czynność czyli zmiana opon z czujnikami  ciśnienia i trzeba było kodować bo kontrolki i pikanie.   Sterowanie komp pokł przez panel dotykowy,wspomiany virtual cocpit nie bedzie wieczny tak jak nie są ekrany tv czy smartfonów ( to kłopot po latach ktoregoś z rzędu właściela).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dekade czy dwie mechanicznie auta mogą jeszcze :D dac rade. Gorzej z tzw virtual cocpit czyli elektronicznymim zegarami, coraz czesciej dostępnymi. Jak z ekranami tv czy telefonów, nie są wieczne.

Mam już 3 samochód z takim i nie widzę problemu. Taki ekran wyprodukowany przez chińczyka tez majątku nie kosztuje.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektronika to nie problem, tanieje z dnia na dzień. Głównym wrogiem użytkownika jest ekonomista, który dyktuje inżynierowi z czego ma zbudować samochód.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd w rozumowaniu.

 

Jak wchodziły na rynek wtryski bezpośrednie, ABS-y, komputery pokladowe, to też wszyscy lapali się za głowę co to będzie za 10 lat. Minęła epoka, a największym problemem nowoczesnych aut jest... rdza i spalanie oleju.

Nie do końca. Full led w niektórych autach (np. Seat Leon) woła o pomste. Gorzej toto świeci niż zwykły, poczciwy halogen.

Niby nowa technologia a daje ciała w porównaniu z xenonem (przeważnie).

 

S7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Full led w niektórych autach (np. Seat Leon) woła o pomste. Gorzej toto świeci niż zwykły, poczciwy halogen.

Niby nowa technologia a daje ciała w porównaniu z xenonem (przeważnie).

 

S7

 

To jest wina ekoterrorystów przez których auta muszą palić tak mało i być tak "czyste" że już nie daje się tego zrobić kosztem jakości i trwałości bo z kolei dzięki kreatorom potrzeb są coraz cięższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie wczoraj stówka stuknęła.

Póki co wszystko działa jedyne problemy jakie miałem to właśnie z paskiem led cały reflektor poszedł do wymiany i z adblue czujnik nox i zbiornik, również do wymiany. Adblue o tyle upierdliwe, że elektronika zdecydowała, że mam jeszcze 1kkm na naprawę bo jak nie to nie uruchomię samochodu.

c58f44418ae21c7ce50dfc647de1bc0f.jpg

Przy moich przebiegach to myśle do 150kkm dojadę do końca leasingu, więc liczę że nic się nie sypnie. O dziwo na razie nie wciąga oleju, a wymieniam jak producent przewidział...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to diesel a problemy z braniem oleju miały w VAG benzyniaki o ile dobrze kojarzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://wiadomosci.wp.pl/polacy-doprowadzili-do-tragedii-na-slowacji-scigali-sie-porsche-i-ferrari-6301199120787073a

 

Powiedzcie skąd to się bierze... Gdy się dorobią, z punktu tracą szacunek do wszystkiego i wszystkich...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jest - już "wszystko" wiemy o nowej serii 3 (targi w Parużu lada dzień), rendery dziś:

https://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/2019-bmw-serii-3-g20-zdjecia-informacje-premiera/

 

Ale jeszcze ciekawszy news - podejście Amerykanów do EKO. W tańcu się nie pierniczą jak EKO świrnięci Lobby juropejskie, właśnie opublikowali najnowszy raport:

https://autogaleria.pl/nowosci/producenci-i-rynek/wedlug-nhtsa-motoryzacja-nie-ma-wplywu-na-globalne-ocieplenie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://wiadomosci.wp.pl/polacy-doprowadzili-do-tragedii-na-slowacji-scigali-sie-porsche-i-ferrari-6301199120787073a

 

Powiedzcie skąd to się bierze... Gdy się dorobią, z punktu tracą szacunek do wszystkiego i wszystkich...

spora większość "dorobkiewiczów" w takich autach ma whiskas między uszami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.