Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A pamiętacie, były takie auta Olcit ? :D

Chyba Rumuński.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LSE: tak długo już wybierasz, że indywidualną konfigurację już byś odbierał przy zamówieniu na początku poszukiwań ;)

 

(Pół żartem, pół serio)

 

Wysłane z mojego G-Shocka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LSE: tak długo już wybierasz, że indywidualną konfigurację już byś odbierał przy zamówieniu na początku poszukiwań wink.png

 

(Pół żartem, pół serio)

 

Wysłane z mojego G-Shocka

 

Nie. Przesadziłeś. Popatrz na datę mojego pierwszego posta. A średni czas oczekiwania na od zera skonfigurowane autko interesującej mnie marki to 3-6 miesięcy.


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olcit z kołem na 3 śruby hehe. Co do MB, tam jest raczej jakas listwa pod zdrzakiem, która tez można uszkodzić i to zmniejsza przeswit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto email, który otrzymałem od "Product Managera" w odpowiedzi na moje pytania/wątpliwości dotyczące prześwitu. Mile widziane - w ramach dalszego ciągu sagi :D - Wasze komentarze. Od "jesteś poj... ny, kup se rower!" do "masz całkowitą rację, niech spadają na drzewo". ;)

 

Parametry, z którymi spotkał się Pan na witrynach internetowych są prawidłowe – producent oznajmia 92 mm prześwitu dla C 180 z 2019 roku.

Należy tutaj zaznaczyć, że ta wartość występuje w ściśle określonych warunkach, które są obecne niebywale rzadko. Prześwit o wartości 92 mm występuje tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy pojazd jest dociążony z poziomu masy własnej 1475 kg do swojej dopuszczalnej masy całkowitej – tutaj 2055 kg – a ładunek rozłożony jest równomiernie w każdym kierunku. Oznacza to balast o masie 580 kg, czyli mniej więcej czworo wyjątkowo rosłych pasażerów oraz ich solidny bagaż. O ile pojazd nie będzie służył jako wycieczkowe auto czterech 2-metrowych kulturystów, to w przeważającej większości innych przypadków znakomicie spełni swoje zadanie jako fantastyczna limuzyna klasy średniej premium, zapewniająca znaczny i nieprzeciętny poziom komfortu.

Warto się tu odnieść do naszego doświadczenia jako autoryzowany dealer regularnie sprzedający Mercedesy Klasy C. Model ten jest jednym z najczęściej wybieranym przez klientów, a obecna generacja W205 pozwala na konfigurację pojazdu w niemal skrajnie różny sposób – od eleganckiej skromnej limuzyny, której nie powstydziłby się żaden dżentelmen, do iście torowej bestii, krzyczącej na wszystkie strony „mam 510 koni i nie zawaham się ich użyć!”. Te ostatnie charakteryzują się nawet mniejszym niż 92 mm prześwitem. Spośród setek zadowolonych klientów, którzy zdecydowali się na dowolną Klasę C, jak dotąd żaden nie zgłosił najmniejszego problemu związanego z przestrzenią pod pojazdem. Ma się to zarówno w przypadku standardowych C 160 na oponach wysokoprofilowych, jak i wyczynowych C 63 S AMG z oponami o profilu 30 i elementami aerodynamicznymi wyznaczającymi granice pojazdu.

Te dwa powyższe akapity doprowadzają do jednoznacznego wniosku, że prześwit obecnie oferowanego C 180 nie będzie stanowił najmniejszych problemów w codziennej eksploatacji. Mimo że 92 mm to wartość mniejsza od podobnych pojazdów, to fakt, iż jest ona osiągana dopiero w wyjątkowo skrajnym i niecodziennym przypadku sprawia, że nie powinna stanowić powodu do obaw. Co więcej – każdy milimetr prześwitu mniej oznacza lepszą stabilność pojazdu i czytelniejsze „komunikaty” z drogi na kierownicy. Skutkuje to przede wszystkim zwiększeniem pewności kierowcy oraz aktywnego bezpieczeństwa na drodze.

Zapraszam do kontaktu w razie pytań lub wątpliwości w kwestiach technicznych i obsługowych pojazdu.


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz bym zapytał, jaki jest prześwit, jezeli w samochodzie nikogo nie ma, bagażnik jest pusty, a bak jest nalany do pelna. Wtedy wyliczysz, ile mm za każdy kilogram pójdzie "w dół" - zastanowisz się na dietą, a Żona/Partnerka będzie wysiadać pod bramą garażową ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, jaki piękny list o prześwicie można napisać....Tylko po co te porównania do kulturystów? Czy dzięki tej barwnej formie potencjalny klient chętniej stanie się faktycznym klientem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za sam fakt, że chciało mu się odpisać w taki sposób powinieneś kupić MB właśnie u niego. Ponadto ubiegł mnie, ponieważ właśnie miałem Ci napisać, żebyś nie sugerował się prześwitem z papieru, ponieważ jest podawany zazywczaj przy DMC. Ponadto wpływ na to ma jeszcze profil opony i ciśnienie powietrza. Nawet gdybyś jakimś cudem dostał dane prześwitu 'na pusto' różnych aut to ich porównanie nie ma sensu, ponieważ, zawieszenie nie ugina się liniowo i nie tak samo  w każdym aucie. Słowem kupuj C/GLA/GLC u autora tego maila i kończ waść telenowelę  ;)

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech product manager poda teraz przeswit zatankowanego auta z kierowcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prześwit jest znaczącym parametrem ponieważ w połączeniu z długim przednim zwisem ( nowa Corolla taki ma, miałem taki też w Alfie 159 ) macie niemal jak w banku pogruchotany przedni spojler i powyrywaną osłonę silnika z zaczepów. Tutaj chodzi o to jak auto zjeżdża np. z krawężnika przy długim zwisie i niskim prześwicie łupiecie przodem o nawierzchnie gdy koło zjedzie z krawężnika a amortyzator jeszcze nie zdąży odbić. Podobna sytuacja będzie miała miejsce gdy o 10km/h szybciej przejedziecie przez jakąś złośliwą hopkę. Mercedesy współczesne mają mały prześwit ale mają także małe zwisy więc problem nie występuje. Dziękuję za uwagę! Profesor Dąb-Rozwadowski

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego SUV'y stały się takie "modne", to pogromcy krawężników i miejskiej dżungli :D

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem rozumowania niedługo wrócą do popularności samochody marki Star 244.

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem rozumowania niedługo wrócą do popularności samochody marki Star 244.

Nie wiem jaki jest Twój tok rozumowania, ale mi SUV, VAN bądź terenówka w zupełności wystarcza.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając aspekt czysto językowy (sporo tu jednak, jak na menedżera, "nieświeżej kiszki"), to zastanawiam się, po co robić normę z czegoś, co jest "obecne niebywale rzadko". Ciekawy jest również ten fragment: "O ile pojazd nie będzie służył jako wycieczkowe auto czterech 2-metrowych kulturystów, to w przeważającej większości innych przypadków znakomicie spełni swoje zadanie". Innymi słowy, z jednej strony, powinienem być raczej ostrożny w dobieraniu pasażerów, z drugiej natomiast, mogę optymistycznie zakładać, że jeśli będę, to PRZEWAŻNIE ;) samochód nie da ciała. :D

Edytowane przez Lincoln Six Echo

WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem rozumowania niedługo wrócą do popularności samochody marki Star 244.

 Chodzi chyba o 266...wink.png jeszcze lepiej...

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doładnie ten, tzn. 266. Dzięki za poprawkę :) chociaż 244 też ma prześwit wystarczający dla "wygodnego" miłośnika bezproblemowe jazdy po krawężnikach.

 

Opowiadając:

Nie wiem jaki jest Twój tok rozumowania, ale mi SUV, VAN bądź terenówka w zupełności wystarcza.

Mój tok rozumowania jest taki, że odnoszę wrażenie że robi się coraz czesciej z igly widły i coraz mniej kierowców potrafi poruszać się samochodem w normalnych warunkach. Zaznaczam, że nie pije tu do dyskusji o preswicie LSE a raczej do komentarza o "pogromcach kraweznikow w miejskiej dżungli". Po prostu troche to śmiesznie. Chcialbym też dodać, że całe życie mieszkam w miejskiej dżungli i jakoś nie potrzebuje ani suv ani van bądź terenówki choć zawiasy mam w aucie dosyć nisko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc widocznie masz drogi wyłącznie asfaltowe i gładkie jak stół. Jeździłem plaskaczami, suvami, vanami, busami, terenówkami. Nikt mnie na siłę nie wsadzi z powrotem do ciasnej blaszanej puszki, gdzie mam szorować d..ą po drodze, ale to tylko moje odczucia i moja opinia. No i widocznie z wiekiem zmienia się punkt siedzenia/widzenia. Peace and love :)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam normalne drogi jak każdy, nie jeżdżę też wyciśnięty do ciasnej blaszane puszki, wiek też mam odpowiedni i być może dlatego nie robię wielkiego halo, że w mieście i nie tylko nie da się jeździć samochodami innymi niż suv czy terenowka.

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że się da jeździć samochodami innymi niż crossover lub SUV. Jednak Tommly ma zapewne na myśli poczucie "pełnego komfortu i luzu". I mnie, na przykład, trudno byłoby zaprzeczyć (chociaż nigdy nie miałem ani crossovera, ani SUVa), że są (coraz częściej) chwile, kiedy człowiek ma podstawy żałować, że takiego auta nie posiada. W mojej okolicy (tzw. Stare Miasto) jest sporo paskudnych dziur, kostka z lejami, jak po bombie, itp. Jadąc zwykłą osobówką trzeba naprawdę uważać.


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszymi osobowkami to trzeba uwazac i na prograch spowalniajacych... mam standardowe auto bez tuningu w postaci obnizonego zawieszenia i czasem slysze jak przy zjezdzie z progu przycieram o asfalt :/ 

 

Dla mnie do miejskiej dzungli najlepszy jest zwykly kompakt. Czuje znaczna roznice pomiedzy np. bmw 1 a bmw 3. Od razu wiecej miejsc rownoleglych do zaparkowania ;)

 

Z prozy zycia dzisiaj wjezdza 3 komplet opon do mojej 3 letniej fury.

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że się da jeździć samochodami innymi niż crossover lub SUV. Jednak Tommly ma zapewne na myśli poczucie "pełnego komfortu i luzu".

 

 

Znajomy który od x lat jeździ suvami jak wczoraj wsiadł do mojego Civica to nie mógł wstac bo tak nisko się siedzi...czyli SUV to dobry samochód dla starszych panów. Progi i inne swoją drogą;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.