Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mój nie klekocze. Dodatkowo mam szyby dzwiękochłonne (acoustic glass) ;)

No bo to common rail, u mnie też nie słychać :D

Swoją drogą, od połowy grudnia będę miał na sprzedaż mojego firmowego Avensisa. 12 grudnia stuknie mu 4 lata, 130k przebiegu, wszystko robione w ASO Toyoty, 2.0 diesel, chyba najwyższa wersja wyposażenia, 90% przebiegu autostrada/trasa szybkiego ruchu, kolor czarny. Myślę, że dogadalibyśmy się tak, że obie strony byłyby zadowolone z ceny, szczególnie gdyby ktoś wykupował go prosto od firmy i nie musiałbym po drodze brać nic na siebie :)

Kuba wejdź no na PRIV :D

Wracając do tematu opon - jeździ ktoś na nokianach? Opinie w sieci dobre, cena wskazuje, że konkurują z czołówką... warto?

Koledzy używają zimówek i są bardzo zadowoleni ;)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czekam na pierwszy śnieg, zimówki założone.

Kolosalna różnica pomiędzy 19” a 17”.


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na zimę wziąłem 18 cali... myślicie, że za duże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem :)

 ja (ale to ja) stosuję wymiar mniej na feldze, a profil o "5" wyżej ( np z 18" na 17" a profil zamiast 50  to 55


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na zimę wziąłem 18 cali... myślicie, że za duże?

 

 

Ja też 18, ale wydają mi się za małe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstydu nie ma, ale wole 19”, ten rozmiar nadaje autu charakteru.


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstydu nie ma, ale wole 19”, ten rozmiar nadaje autu charakteru.

Charakter mam na lato, na zimę wyższy profil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Charakter mam na lato, na zimę wyższy profil

Mój wybór był jak najbardziej świadomy, gdybym musiał założyć łańcuchy, to wole to robić na mniejszym kole.

Jak do tej pory wystarczają mi zimowe opony, ale łańcuchy są jakby co pod ręka.


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Charakter to ma np. Lamborghini Miura (jej oryginalne felgi mają 15 cali). Później ktoś wpadł a pomysł, że będzie się wmawiało ludziom, że auto 100-200 KM na felgach 18-19 nagle stanie się sportowe i z charakterem. Później na mieście widuje się auto klasy B/C z silnikiem 1.0 115 KM 3 cylindry z felgami 19 cali i czerwonymi zaciskami oraz tarczami hamulcowymi o wielkości spodka od filiżanki :-D

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to zjawisko obserwuje coraz częściej w nowych autach. Wielkie, nadmuchane SUV-y na wypasionych felgach a tarczki hamulcowe jak od szlifierki

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko prawda - taka moda. Auta są mega nadmuchane i teraz w aucie średniej wielkości felga 18 wygląda jak kiedyś 14. Inna sprawa, że większe koło łatwiej się przetacza po nierównościach, powinno mieć mniejsze straty (wolniej się kręci) ale chyba te różnice są pomijalnie małe. Ja w tym tyg przeszedłem z 19 na lato na 16 zimowe i to dopiero jest przeskok, wygląd -500 ale spalanie na kompie od razu -1.5L  :lol:

co do tarcz prawda, u mnie jest wielka dziura na feldze 19 ale ostatnio moją uwagę zwróciła jakaś C-klasa - nie pamiętam dokładnie ale chyba poprzednia generacja - nie było to AMG, czy miało pakiet stylistyczny nie wiem - teraz znaczki AMG naklejają gdzie się tylko da. Zacisk i tarcza była ogromna. Ja mam bmw 3er czyli ta sama klasa, nie jest to najmocniejsza wersja ale już R6 a nie R4 i heble wielkością nie grzeszą - chociaż i tak zacisk jest sporo większy niż w poprzedniej e46 328i - a na tamte czasy była to największa dostępna benzyna w tym modelu (pomijając oczywiście M3)

 

heble z Bugatti - no niby fajnie bo się świeci na czerwono ale - w tym filmie pominięte jest najważniejsze - ten zacisk jest wykonany na drukarce 3D! Oczywiście nie domowej z alli ale to robi największe wrażenie - jak wytrzymałe stają się rzeczy wykonane tą metodą i jak rozwija się ta technologia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vitriol

Zacnie ! MLMSaqv.png

Z poprzednich postów wnioskuję, że jesteś Sabiarzem. Jakie masz doświadczenia z serwisowania? W sensie serwis GM jest pomocny, czy korzystasz z kogoś niezależnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super 9-5, klasa ( powiedział aktualny właściciel 9-5 2.0t, były 9-5 2.3t i brat właścicielki 9.5 1.9 TiD ) ;)


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś mniejsza felga i wiekszy profil,  a dziś odwrotnie dlatego, ze 

 

 

Auta są mega nadmuchane i teraz w aucie średniej wielkości felga 18 wygląda jak kiedyś 14.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O... Opel Insignia... No dobra Saaaaaab... ale fajny... ;)  :D

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacnie ! MLMSaqv.png

Z poprzednich postów wnioskuję, że jesteś Sabiarzem. Jakie masz doświadczenia z serwisowania? W sensie serwis GM jest pomocny, czy korzystasz z kogoś niezależnego?

Dzięki Doświadczenia z serwisowania mam takie, że jak mi się w końcu udało znaleźć dobry niezależny serwis robiący saaby, to zacząłem spać spokojniej

 

Z autoryzowanych saabowsko/oplowskich nie korzystałem nigdy.

 

Super 9-5, klasa ( powiedział aktualny właściciel 9-5 2.0t, były 9-5 2.3t i brat właścicielki 9.5 1.9 TiD ) ;)

Dzięki te starsze generacje dla mnie zawsze będą nie do pobicia z sentymentem do dziś wspominam moją 9-3 rocznik 1999... ech....

 

Pieeeekny Saab

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Dzięki

O... Opel Insignia... No dobra Saaaaaab... ale fajny... ;):D

Problem w tym, że jak się zaczyna szukać części, to nagle się okazuje, że nie aż tak bardzo insignia, jak by się czasem chciało ale owszem, w wielu miejscach są znaczki GM (niechaj będzie przeklęte ) Edytowane przez Szyszkops

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś doświadczenia z W205 c200 przedliftowym ? chciałbym wymienić spostrzeżenia.

 

PS. Lubię Saaby za ich kokpity - wyglądają jak high end sprzęt audio z lat minionych, ma to fajny klimat, tak wiem to nawiązanie do lotniczej czesci firmy. Te ostatnie przed upadkiem Saaby Aero bardzo mi się podobały. Myślę, że marka upadła ze względu na małą gamę modeli. Niestety w tej branży albo oferujesz auta dla każdego w każdym segmencie albo upadasz. Sedanem rynku europejskiego się nie zawojuje. Za chwilę ten sam los spotka Alfę. Nie rozumiem zupełnie dlaczego nie opracowano nowego HB kompaktowego następcy Giulietty i następcy MITO. Giulia i Stelvio sprzedają się mizernie bo to drogie auta a BMW czy MB nie mają szansy gamą i tak dogonić, więc upatrywał bym szansy w przetrwaniu produkcją fajnie stylizowanych nieco droższych tylko od np. Golfa aut kompaktowych i małego suva. Jak będą z Tonale się znowu cackać kolejne 2 lata to nie będzie czego zbierać po marce. Za długo trwa tam proces tworzenia i wrzucania do produkcji. Dziwne to wszystko bo przecież w przeszłości włoskie koncerny świetnie dawały sobie radę i nowe modele były regularnie wprowadzane na rynek.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PSA  / Peugeot & Citroen przejęły Opla, a następnie PSA połaczyło się z Fiat & Chrysler. Mają kapitał, modele praktycznie w każdym segmencie, wiec  moga sobie pozwolić na to, żeby  Alfa była marką niszową,  z wyposażonymi w mocne  silniki Giulia i Stelvio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PSA  / Peugeot & Citroen przejęły Opla, a następnie PSA połaczyło się z Fiat & Chrysler. Mają kapitał, modele praktycznie w każdym segmencie, wiec  moga sobie pozwolić na to, żeby  Alfa była marką niszową,  z wyposażonymi w mocne  silniki Giulia i Stelvio.

Niby tak, lecz maja niszowe Maserati.

Zgadzam się z Marcinem, że powinni mieś coś z segmentu B i C. Nie każdy chce jeździć Polo lub Golfem.

 

 

EDYTA: szukam obecnie auta max B. Nie ma w czym wybierać. :(

Edytowane przez Dorian06

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

EDYTA: szukam obecnie auta max B. Nie ma w czym wybierać. :(

Rozpisz formalnie konkurs - więcej konkretów. Pomożemy! :)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.