Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, facecik napisał(-a):

Dziś odebrałem. Nie było oklejania.

 

IMG_1453.thumb.jpg.665b161e846b5eadc56f9e05f9c2562c.jpgIMG_1451.thumb.jpg.4fd103a002a2497df077b46dd65ed27a.jpg

 

 

Gratuluję.
Bardzo ładny samochód. Mi najbardziej podobają się SUVy Lexusa. 

Tył UX jest mega. NX i RX ładniejsze od konkurencji. 

No i są trochę lepiej dopracowanie mechnicznie.
A taki przykład dotyczący problemów z silnikiem Audi A6 C8 2,0 TDI  dzisiaj mi się wyświetlił:
https://fb.watch/u83I_QAmbb/


Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium.
Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą.
Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego.  

 

image.png.43e30067b56dab2c6bdfcdfa2029a1c2.png

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Remy napisał(-a):

 

 

Gratuluję.
Bardzo ładny samochód. Mi najbardziej podobają się SUVy Lexusa. 

Tył UX jest mega. NX i RX ładniejsze od konkurencji. 

No i są trochę lepiej dopracowanie mechnicznie.
A taki przykład dotyczący problemów z silnikiem Audi A6 C8 2,0 TDI  dzisiaj mi się wyświetlił:
https://fb.watch/u83I_QAmbb/


Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium.
Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą.
Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego.  

 

image.png.43e30067b56dab2c6bdfcdfa2029a1c2.png

Wnętrze jest trochę dziwne. Te "rogi" to chyba znak rozpoznawczy Lexusów. W sumie to ja nie wiem co znaczy teraz premium. W premium nie ma przycisków? Wszystko ma być w dotyku? Jeśli tak, to dzięki za premium. Nie mam z czym tego porównać, nie miałem wcześniej takiego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w firmie też Lexy rządzą👍.

Ja jestem przekonany że to pełen premium, bez zbędnych bajerów multimedialnych. A, że uszy UFO niektórych dziwią? Ten typ tak ma. 

IMG_6849.jpeg

IMG_6851.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Es jest zdecydowanie premium, szczególnie w wersjach prestige i omotenaschi, te 'rogi' też mi się nie podobają, ale jako całokształt świetne auto z super zawieszeniem i skrzynia która ujdzie
Robilem do niego podchody ale jakoś mi od do mnie nie pasuje, przynajmniej na razie

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Lynx27 napisał(-a):

U mnie w firmie też Lexy rządzą👍.

Ja jestem przekonany że to pełen premium, bez zbędnych bajerów multimedialnych. A, że uszy UFO niektórych dziwią? Ten typ tak ma. 

IMG_6849.jpeg

IMG_6851.jpeg

👍Pomarańczowe (koniakowe) wnętrze? Jakie wstawki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, facecik napisał(-a):

Wnętrze jest trochę dziwne. Te "rogi" to chyba znak rozpoznawczy Lexusów. W sumie to ja nie wiem co znaczy teraz premium. W premium nie ma przycisków? Wszystko ma być w dotyku? Jeśli tak, to dzięki za premium. Nie mam z czym tego porównać, nie miałem wcześniej takiego auta.

 

Nie chodzi o to że wszystko ma być w dotyku tylko poziom wykonania, desingu przycisków fizycznych. 

Przyciski (pokazane czerwonymi strzałkami na zdjęciu z wnętrza Lexusa) wyglądają po prostu fatalnie. 
Te pod konsolą to już dramat.

Myślenie w stylu: "Tam nikt nie patrzy to wrzucimy coś z dostawczaka..."

 

 

 

Poniżej przykład z A classe, że przyciski można zrobić stosownie do klassy. 

 

image.thumb.png.fd54d02995666b00832b18b53205408d.png

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat te "wajchy" w Mietku to tandeta jakich mało. Straszny zgrzyt moim zdaniem. 

A Lexus - na dziś marka, której samochody mają taką stylistykę przez rok starzeje się ona tak jak w innych autach premium przez 10. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Remy napisał(-a):

 

Nie chodzi o to że wszystko ma być w dotyku tylko poziom wykonania, desingu.

Przyciski (pokazane czerwonymi strzałkami na zdjęciu z wnętrza Lexusa) wyglądają po prostu fatalnie. 
Te pod konsolą to już dramat. Tam nikt nie patrzy to wrzucimy coś z dostawczaka...

 

 

 

Poniżej przykład z A classe

 

image.thumb.png.fd54d02995666b00832b18b53205408d.png

No rzeczywiście, w porównaniu z tym powyżej wygląda to gorzej. No i teraz będę musiał z tym żyć😪;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, facecik napisał(-a):

👍Pomarańczowe (koniakowe) wnętrze? Jakie wstawki?

Aż poszliśmy cyknąć fotkę :). To hazel + bambus. 

IMG_6853.jpeg

IMG_6854.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akurat te "wajchy" w Mietku to tandeta jakich mało. Straszny zgrzyt moim zdaniem. 

Dlaczego tak uważasz? Są całkiem wygodne i dobrze dopasowane do kierownicy. To klasa A, nie S (chyba, że w S są takie same ;-) ).

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moje odczucie, mam najnowszą wersję CLA i uważam że te Przełączniki są na poziomie renault Clio z lat dziewięćdziesiątych. A odczucie wynika to z wyglądu, z odczucie kiedy je dotykam i z wrażenia, które robią, bo za każdym razem gdy używam ich wydaje mi się że złamią się albo odpadną 😇😇🤷🏼😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Remy napisał(-a):

Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium.
Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą.
Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego.  

 

image.png.43e30067b56dab2c6bdfcdfa2029a1c2.png

Pokrętła są rewelacyjne, tak w zasadzie są zaczerpnięte z LFA i zaadoptowane do ES i LS.

Co do przycisków te na konsoli za kolumną kierownicy nie są najgorszej jakości, ale fakt mogą przypominać chociażby z Toyoty Avensis z lat 2003 - 2009, ale tragedii nie ma. Te pod kolumną to juz wiadomo; byleby pełniły funkcję.

Lexus ma bardzo dobre materiały.

 

Dziś w końcu doczekałem się jazdy testowej.

A więc pokrótce, bo nie było zbyt wiele czasu.

Wygląd - to rzecz gustu, jak zobaczyłem pierwszy raz na zdjęciach, to pomyślałem, że Niemcom sufit zawalił się na łeb. Zmieniłem zdanie, gdy ujrzałem w czerni na żywo. I choć tył nadal jest "dziwny" to proporcje samochodu przyprawiają mnie o wspomnienie mokrych snów z czasu technikum, w których to marzyłem o E36 M3 Coupe. Tutaj dostrzegam te same proporcje; długa maska, krótki bagaznik, kierowca umieszczony "po środku" silnik cofnięty do środka. Rewelacyjny profil samochodu.

Ergonomia - nie ma wątpliwości, że BMW tworzy auta dla kierowców, to czuje się w każdym modelu począwszy od 1,3,5, itd...

We właściwych modelach M czyli tych prawdziwych, dopasowanie i ustawienie kolumny, siedziska gwarantuje idealną pozycję za kołem kierownicy. W moim odczuciu mogła by się bardziej wysuwać w stronę kierowcy, ale jest ok. Widoczność dobra, auto sprawa wrażenie zabudowanego, ale odczucie potęgowane jest małymi szybami bocznymi. Więcej pewnie opiszę jak się zdecyduję; ogólnie po zajęciu miejsca i kilku nastawach czułem jakby było skrojone na mnie, a nie mam postury kierowcy F1. Fotele pośrednie tj. między standardowymi a kubłami pewnie mnie trzymały i są choć twarde, to wygodne i zdrowe dla kręgosłupa. Bardzo fajne siedziska.

Właściwości jezdne - czym więcej minut mijało tym lepiej kleiło, lepiej je czułem i pewniej jechałem. Naturalnie to drogi publiczne więc w miarę rozsądnie. Przy 100 km/h i redukcji tył lata jak w "miota nim jak szatan" (jakby kogoś ominęło) :

Po dogrzaniu kapci, pewnie w zakrętach również na "wyjściu" można dociskać gaz i klei dobrze. Przyśpieszenie całkiem przyjemne, charakterystyka silnika mnie uwiodła podaż mocy i momentu bardzo liniowa bez "górek" i "spadków" auto rewelacyjnie nabiera prędkości i dokręcenie do 200km/h to w zasadzie(w domyśle) chwila, a można się zapomnieć.... Naturalnie my jeździliśmy przepisowo :) Zmiany biegów w automacie bardzo szybkie, mi to akurat dynda, bo i tak jak się zdecyduję to tylko i wyłącznie ze skrzynią w manualu; o dziwo za tą trzeba dopłacić 😆 

Jakość wykonania - M-ki odstają od "zwykłych"; jakość jest na prawdę wysoka i zarówno elementy skórzane, metalowe czy z włókna węglowego takimi tutaj są, nie ma wątpliwości, że są to atrapy imitujące właściwy materiał. Bardzo byłem zaskoczony gdy usiadłem pierwszy raz w salonie, oczywiście in plus.

W zasadzie to tyle, krótka jazda z handlowcem to jednak nie weekend i "sam na sam", po którym można opisać bardziej szczegółowo.

Czy wypadłem z butów po jeździe; nie. Czy zrobiła na mnie dobre wrażenie; tak - przede wszystkim charakterystyka układu napędowego jak i trakcji są "top" i o to mi w sumie w kolejnym aucie chodzi.

Pozostał jeden konkurent, który ma bardzo zbliżone parametry... Zobaczymy. Kilka fotek.

 

Oczywiście podziękowania dla BMW Dynamic Motors.

 

 

BMW3.png

BMW2.png

BMW1.png

20240823_111739.jpg

20240823_111652.jpg

20240823_111646.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na supre (o ile jeszcze je produkują bo nie jestem w temacie)


Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tommaso napisał(-a):

Ciekawe jaki czarny koń jest tym konkurentem? 😉

Intuicja dobrze Ci służy Tomaszu :)

Godzinę temu, bober5264 napisał(-a):

Stawiam na supre (o ile jeszcze je produkują bo nie jestem w temacie)


Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Gdyby Toyota stanęła na wysokości zadania i wyprodukowała coś na wzór 2JZ - najlepiej w odmianie GTE; to bym się chwili nie zastanawiał. Jednakże, mają przeszczep jednostki z BMW,a ponadto nie jest juz dostepna w Europie (brak aktualizacji do standardów GSR2).

5 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

stawiam na RS 3 

a tu taaaaki bajer 🎼 👌🏼

 

 

Świetnie to wygląda ;)

RS 3 - nie, musiałbym brać to co zostało na stocku, a nawet nie chcę 4x4.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, facecik napisał(-a):

w porównaniu z tym powyżej wygląda to gorzej. No i teraz będę musiał z tym żyć

 

Eeee tam, zawsze jest coś w tym lepszego, coś w innym. Wiadomo, że wybór zawsze jest wypadkową wielu elementów, a Twój był głęboko przemyślany.

Eleganckie i komfortowe auto, niech cieszy jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, mroova napisał(-a):

 

Eeee tam, zawsze jest coś w tym lepszego, coś w innym. Wiadomo, że wybór zawsze jest wypadkową wielu elementów, a Twój był głęboko przemyślany.

Eleganckie i komfortowe auto, niech cieszy jak najbardziej.

Dzięki za słowa pocieszenia🙂 Śmiałem się trochę. Te przyciski w Es są naprawdę w porządku, może plastik nie jest pociągnięty chromem i nie są tak wkomponowane, ale miejsca są intuicyjnie i przyciski są podświetlone. Zdaję sobie sprawę, że stylistycznie te auta nieco odstają od konkurencji, nie ma takiej spójności i wnętrze sprawia wrażenia trochę przypadkowego. Wiedziałem co brałem, bo stary LS też wygląda "ubogo" w porównaniu ze swoimi ówczesnymi konkurentami. No i nie oszukujmy się, jest to auto tańsze niż podobnie wyposażeni konkurenci, więc musi wyglądać taniej😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wnetrze tylko na zdjęciach wygląda slabo, na żywo jest świetne i niczego w nim nie brakuje, a jakość materiałów jest bardzo bardzo dobra

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem zmuszony ostatnio do zrobienia kilku tysiecy km nowym Mercedesem C200 4matic.

 

Duzo jezdzilem nowymi Volvo, BMW, Audi, Porsche, ale mercami - nie. Chcialem potestiwac E-klase, ale nie udalo sie.

 

Naped: Miekka hybryda, silnik 1.5 benzyna (204KM) i elektryk (23KM). Chyba najslabszy punkt tego samochodu. Niby 7.1s do 100km/h, ale w rzeczywistosci nie bardzo to jedzie. Problemy zaczynaja sie na drigach krajowych i autostrdach, gdy wcisniemy pedal gazu. Redukcja trwa wieki, nastepnie slyszymy glosne yyyyyyyy i nic sie nie dzieje. Przy przelaczaniu trybow i przekaczania na silnik elektryczny i z powrotem skrzynia potrafi mocno szarpnac. Fuj. Ten silnik 1.5 to porazka.

 

Wyposazenie: mialem doposaziny samochod prawie na max. Mial klimatyzowane fotele z masazem ktory bardzo dobrze dziala. Swietna wirtualna nawigacje. Niesamowite swiatla pokazujace informacje na drodze, co dziala super! Naglosnienie Burgerdurper, ktore muzyke klasyczna odtwarzalo cudownie. Lubie tez to Mercedesowskie pokazywanie swiatel na wyswietlaczu.
 

Zawieszenie: Niestety mialem zwykle, nieregulowane zawieszenie i bez tylnej osi skretnej. Z jednej strony zawiecha chyba bardzo cicha i majaca efekt ekskluzywnego bujania (ten kto jezdzil Ska, ten wie). Z drugiej strony zakrety nie sa mocna strona tego Merca. Przechylal sie bardzo.

 

Wyciszenie: duzy plus Merca. Bardzo cicho przy nizszych predkosciach. Mysle, ze porownywalnie do nowej 5, ale C-klasa przewyzszala 5tke przy wyzszych predkosciach. Milem wrazenie, ze bez wzgledu na to czy bylo to 140km/h czy 200km/h bylo tak samo “cicho”.

 

Spalanie: na autostradach przy predkosciach 140km/h - 170km/h plus 20% przebiegu na krajowkach - spalil 7,6l. Mysle, ze niezle.

 

Inforozrywka: bardzo pozytywnie. Latwosc obslugi zdecydowanie lepsza niz w BMW. Zegary jednak takie sobie. Nie bylo mozliwosci konfiguracji jaka bym sobie zyczyl. Reszta super!

 

Jakosc wykonania: bardzo dobra. Dolne czesci sa wykonane z twardego plastiku, ale nic nie trzeszczy, nic sie nie rusza. Nawiewy sa metalowe i pstrykaja z wyszukana klasa. Pozytywnie.

 

w sumie teraz jestem jeszcze bardziej ciekawy nowej E-klasy 🤔

 

CE218F60-CC75-4C03-8B59-C320D19B8E3A.thumb.jpeg.d199c796f7cb3dfb082030c94395b563.jpegF4A47206-574D-4458-B690-E008DF7FCCD8.thumb.jpeg.49e9275947b6e13beb4f9435309394d7.jpeg5E051A16-6C29-4E35-B903-E7AFDB924F77.thumb.jpeg.e5a736e6c9fec5f3f4705a92fbcd5236.jpegE2AE8D3C-6D9E-4C03-842D-A0E5C0D8DD8F.thumb.jpeg.25dd81800128dd51a0c2cd4dd9e8ea79.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

Bylem zmuszony ostatnio do zrobienia kilku tysiecy km nowym Mercedesem C200 4matic.

 

Cóż za udręka ... 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C200, mało miejsca na nogi i nad głową. Przy wysiadaniu można sobie nabić guza. Kierowca +180cm, który wygodnie ustawi fotel, nie przewiezie komfortowo na tylnych fotelach osób o podobnym wzroście. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem troche ostatnio tym nowym c200 i odnośnie wyciszenia przy małych predkosciach - jak najbardziej spoko to od 120km/h jest po prostu glosny

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka



Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.