Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kto pamięta ?
 

image.thumb.jpeg.75f7e7b3216ee088d0c51c4c6dfb790f.jpeg

W 1988 roku na starcie najtrudniejszego maratonu czyli Rajdu Paryz-Dakar stanęły dwa Stary 266. Pierwszy był prowadzony przez Jerzego Mazura, natomiast za kierownica drugiego
siedział Tomasz Sikora, mimo braku wsparcia serwisowego, licznych problemów technicznych, samodzielnie dokonywanych napraw na trasie, posługując się kompasem i gwiazdami do nawigacji, oba Stary dojechały do mety w Senegalu, pokonując 13 tys. km
morderczego rajdu.

 

https://www.redbull.com/pl-pl/jerzy-mazur-star-rajd-dakar-1988

Edytowane przez Osmodeusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Osmodeusz napisał(-a):

Kto pamięta ?
 

image.thumb.jpeg.75f7e7b3216ee088d0c51c4c6dfb790f.jpeg

W 1988 roku na starcie najtrudniejszego maratonu czyli Rajdu Paryz-Dakar stanęły dwa Stary 266. Pierwszy był prowadzony przez Jerzego Mazura, natomiast za kierownica drugiego
siedział Tomasz Sikora, mimo braku wsparcia serwisowego, licznych problemów technicznych, samodzielnie dokonywanych napraw na trasie, posługując się kompasem i gwiazdami do nawigacji, oba Stary dojechały do mety w Senegalu, pokonując 13 tys. km
morderczego rajdu.

 

https://www.redbull.com/pl-pl/jerzy-mazur-star-rajd-dakar-1988

Ja pamietam: śledziliśmy chyba w Motorze relacje z bratem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Robnyc napisał(-a):

Święty Mikołaj przyniósł pod choinkę…

IMG_2700.jpeg

Piękny kolor a i całość zwraca uwagę. Gratulacje. :) 

Swoją drogą Mikołai to macie na sterydach. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minutes ago, Paulus57 said:

Piękny kolor


Specjalność Mazdy… bardzo dobrze to wygląda 🔥

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Robnyc napisał(-a):

Święty Mikołaj przyniósł pod choinkę…

IMG_2700.jpeg

 

Gratulacje, genialne auto, mam same pozytywne wspomnienia.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem tym kiedyś jak mi się nudziło na przeglądzie w ASO. Genialne. W sekundę po ruszeniu masz banana na twarzy. Super samochodzik, szczerze gratuluję i szczerze zazdroszczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, pmwas napisał(-a):

 

IMG_20241222_083443.thumb.jpg.6d4bd56924dc254a55ca379cfd0f5e16.jpg

 

A faktycznie 🤣

czy ten pan koło lawety to nowy właściciel? chyba się śmieje z tego co właśnie zrobił ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Admof napisał(-a):

czy ten pan koło lawety to nowy właściciel? chyba się śmieje z tego co właśnie zrobił ;D

 

Nie, nie, to zdjęcie jak się olejem obrzygał, a pan to mechanik 😅


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cyklotymik

111

 

 

Edytowane przez cyklotymik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.12.2024 o 14:20, Londek napisał(-a):

@Robnyc jeździłbym i zimą 🔥 niech bezpiecznie służy 👍🏻

 Zima tutaj to jak lato w PL

IMG_2786.png


ROBERT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.12.2024 o 19:49, Robnyc napisał(-a):

Święty Mikołaj przyniósł pod choinkę…

IMG_2700.jpeg

Miata Is Always The Answer. :)

 

20240818_132944.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, Robnyc said:

Zima tutaj to jak lato w PL


U mnie trochę inaczej, ale sporo ludzi śmiga tutaj bez dachu zimą mając ubrane czapki i szaliki 😂… a nie raz się zdarzyło że i deszcz padał, taka to ci ta angielska pogoda i kultura przemieszczania się 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie trochę inaczej, ale sporo ludzi śmiga tutaj bez dachu zimą mając ubrane czapki i szaliki … a nie raz się zdarzyło że i deszcz padał, taka to ci ta angielska pogoda i kultura przemieszczania się

Skoro się uaktywniłeś , to wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin Sylwester
Chyba się nie mylę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, Perpetuum Mobile said:

Skoro się uaktywniłeś emoji6.png


Słabiutko, ale bez większej przerwy😉

 

2 hours ago, Perpetuum Mobile said:

Chyba się nie mylę?


A jednak… nie przejmuj się, sporo osób mówi do mnie Sylwek wiedząc że na imię mam Seweryn 🤭

A życzenia zawsze mogę przyjąć, w szczególności takie bombowo wyskokowe 👍🏻

 

Życzę Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! 
 

No i co by za dużo nie wychodzić poza temat, wklejam zdjęcie z neta fajnego SEC’a. 
 

Pozdro👋🏻

 

 

IMG_8328.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Robnyc napisał(-a):

 Zima tutaj to jak lato w PL

IMG_2786.png

Miałem właśnie tak skomentować, ale uznałem że Ty masz jednak pierwszeństwo. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.12.2024 o 19:49, Robnyc napisał(-a):

Święty Mikołaj przyniósł pod choinkę…

IMG_2700.jpeg

Gratuluję, świetne auto.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.12.2024 o 22:24, Kierownik napisał(-a):

Miata Is Always The Answer. :)

 

20240818_132944.jpg

Się nam Mazd trochę wysypało :)

Fajne samochody.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem okazje zrobic troche km nowym Volvo S90 T8. I chcialoby sie napisac - Volvo! Quo Vadis?! Ale wiecej o tym w minusach samochodu.


Zaczne od plusow:
- Najmocniejsza hybrydowa wersja, Recharge AWD o mocy 407KM, przy wyzszych predkosciach nawet sie to zbiera i dobrze reaguje na gaz.
- Samochod jest przestronny, takze z tylu
- Jesli akumulator jest naladowany to spalanie jest nawet dobre

- Pneumatyczne zawieszenie w trybie hybryd dobrze wybieralo nierownosci

- Bagaznik byl wymiarowy
 

I to by bylo na tyle 🤣

Minusy:
- Najwiekszym jest caly nowy system oparty na Android i Google. Kilka razy mi sie wylaczyl w trakcie jazdy. Oba ekrany staly sie czarne. Reboot trwal kilka minut. Zdarzylo mi sie, ze ekrany sie zawiesily i nie chcial sie przelaczyc na kamere, nie zniknelo to po wylaczeniu i wlaczeniu samochodu. Musialem go sotawic na noc. Bylo tez tak, ze po wyjsciu i zamknieciu LCD nie gasly. Musialem wsiasc, przejechac sie, znow zaparkowac i wtedy zadzialalo. Masakra...
- Wszystkie systemy sa leciwe i stare i da sie to wyczuc. Pilot assist kontruje bardzo mocno i zamiast utrzymywac samochod na srodku pasa, odbija sie lewo - prawo. Malo tego, dziala jedynie do 135km/h, co jest pewnie spowodowane kwestia bezpieczenstwa. No ale... problem pojawia sie wtedy, gdy jedziemy na tempomacie  z pilot assist np 150km/h, wtedy jest zdeaktywowany. Dojezdzamy do jakiegos samochodu, i automatycznie zwalnia, jesli predkosc jest ponizej 135km/h to pilot zaczyna dzialac. Gdy inny samochod, ktory byl przed nami zjedzie, volvo przyspiesza do zadanej wczesniej predkosci, a powyzej 135km/h dezaktywuje system. Mozna sie niefajnie zdziwic. Ja sie dziwilem za kazdym razem, a raz na zarkecie na tyle, ze wjechalem prawie w ciezarowke.
- Swiatla: przedpotopowe. Niby maja automatyczne dlugie i wycinanie innych samochodow, ale w rzeczywistosci dziala to bardzo kiepsko i z duzym opoznieniem.
- Pneumatyczne zawieszenie - jak wspomnialem w plusach, wybieralo niezle nierownosci. Niestety pozbawione jest jakichkolwiek mozliowsci regulacji. W trybie Hybrid jest ustawioone na komfort, w trybie power jest twarde i tyle. Nie da sie ustawic wysokosci, czy twardosci. Bez sensu.

- Glosnosc. Samochod nie mial podwojnych szyb, wiec byl niesamowicie glosny.
- Glosniki - niby wypozazony w system Browers & Wilkins, ale nie gralo to dobrze, ale ja tam gluchy jestem 😉
- Mapy google - pozbawione mozliwosci wyswietlenia miejsc, ktore chcemy miec na mapie, np stacji benzynowych 🤦‍♂️

- Naped - podczas przyspieszania z miejsca, buksowal przednimi kolami zanim dolaczyl naped. Na rondzie pokrytym czarnym lodem wyjechal przodem, zanil dolaczyl tyl, to sam zdazylem zareagowac.
- Spalanie - przy predkosciach autostradowych - ze srednia 120km/h - 9l. Na drogach krajowych 7,5l
- Teoretycznie samochod powinien sobie zaprogramowac uzycie akumulatorow w zaleznosci od ustawien nawigacji. Mialem trase, ktora zaczynala sie miastem, pozniej normalnymi drogami, nastepnie autostrada i dwa miasta podzielone autostrada. Aku byl naladowany na 30km. Samochod trzymal te 30km do autostrady, a nastepnie na niej wszystko zuzyl. W efekcie po dwoch ostatnich miastach jezdzil na wlaczonym silniku spalinowym.
- Jakosc... Teoretycznie wszystko ladne. Niestety plastikowa krowa na fotelach sprawiala zle wrazenie i mysle, ze lecie jest koszmarem. Deska wyglada jaky ktos przeszyl gume. Spasowanie jest nawet ok, ale mialem problem z gwizdajaca szyba kierowcy. Jakby obnizala sie w krakcie jazdy. Po nacisnieciu przycisku podnoszenia szyb, bylo ok na jakis czas, po czym pojawial sie gwizd.
- Wycieraczki - pewnie pochodza pod jakosc. Wycieraczka kierowcy zbierala ladnie unoszac sie i rozchlapywala wode na szybie wracajac. Masakra. Czasem po uzyciu bylo gorzej niz przed. 

 

Podsumowujac jestem bardzo rozczarowany. Volvo nie rozwijajac sie - cofa sie okrutnie. Wszystko jest sprzed 10 lat. Nieprorownowalnie do Mercedesa, BMW czy Audi. Nie ma mozliwosci ustawien, nie ma podstawowach juz opcji znanych z innych marek. Volvo nie jest juz premium 😔

 

IMG_1229.thumb.jpg.5284bea0d211e0f08f486e672f5030a3.jpg


IMG_1277.thumb.jpg.7837c2b45242d2b90a2b30f6c990cdbb.jpg

 

IMG_1282.thumb.jpg.6f82a2c143029c15836f4eaa80c4d999.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
35 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

Mialem okazje zrobic troche km nowym Volvo S90 T8. I chcialoby sie napisac - Volvo! Quo Vadis?! Ale wiecej o tym w minusach samochodu.


Zaczne od plusow:
- Najmocniejsza hybrydowa wersja, Recharge AWD o mocy 407KM, przy wyzszych predkosciach nawet sie to zbiera i dobrze reaguje na gaz.
- Samochod jest przestronny, takze z tylu
- Jesli akumulator jest naladowany to spalanie jest nawet dobre

- Pneumatyczne zawieszenie w trybie hybryd dobrze wybieralo nierownosci

- Bagaznik byl wymiarowy
 

I to by bylo na tyle 🤣

Minusy:
- Najwiekszym jest caly nowy system oparty na Android i Google. Kilka razy mi sie wylaczyl w trakcie jazdy. Oba ekrany staly sie czarne. Reboot trwal kilka minut. Zdarzylo mi sie, ze ekrany sie zawiesily i nie chcial sie przelaczyc na kamere, nie zniknelo to po wylaczeniu i wlaczeniu samochodu. Musialem go sotawic na noc. Bylo tez tak, ze po wyjsciu i zamknieciu LCD nie gasly. Musialem wsiasc, przejechac sie, znow zaparkowac i wtedy zadzialalo. Masakra...
- Wszystkie systemy sa leciwe i stare i da sie to wyczuc. Pilot assist kontruje bardzo mocno i zamiast utrzymywac samochod na srodku pasa, odbija sie lewo - prawo. Malo tego, dziala jedynie do 135km/h, co jest pewnie spowodowane kwestia bezpieczenstwa. No ale... problem pojawia sie wtedy, gdy jedziemy na tempomacie  z pilot assist np 150km/h, wtedy jest zdeaktywowany. Dojezdzamy do jakiegos samochodu, i automatycznie zwalnia, jesli predkosc jest ponizej 135km/h to pilot zaczyna dzialac. Gdy inny samochod, ktory byl przed nami zjedzie, volvo przyspiesza do zadanej wczesniej predkosci, a powyzej 135km/h dezaktywuje system. Mozna sie niefajnie zdziwic. Ja sie dziwilem za kazdym razem, a raz na zarkecie na tyle, ze wjechalem prawie w ciezarowke.
- Swiatla: przedpotopowe. Niby maja automatyczne dlugie i wycinanie innych samochodow, ale w rzeczywistosci dziala to bardzo kiepsko i z duzym opoznieniem.
- Pneumatyczne zawieszenie - jak wspomnialem w plusach, wybieralo niezle nierownosci. Niestety pozbawione jest jakichkolwiek mozliowsci regulacji. W trybie Hybrid jest ustawioone na komfort, w trybie power jest twarde i tyle. Nie da sie ustawic wysokosci, czy twardosci. Bez sensu.

- Glosnosc. Samochod nie mial podwojnych szyb, wiec byl niesamowicie glosny.
- Glosniki - niby wypozazony w system Browers & Wilkins, ale nie gralo to dobrze, ale ja tam gluchy jestem 😉
- Mapy google - pozbawione mozliwosci wyswietlenia miejsc, ktore chcemy miec na mapie, np stacji benzynowych 🤦‍♂️

- Naped - podczas przyspieszania z miejsca, buksowal przednimi kolami zanim dolaczyl naped. Na rondzie pokrytym czarnym lodem wyjechal przodem, zanil dolaczyl tyl, to sam zdazylem zareagowac.
- Spalanie - przy predkosciach autostradowych - ze srednia 120km/h - 9l. Na drogach krajowych 7,5l
- Teoretycznie samochod powinien sobie zaprogramowac uzycie akumulatorow w zaleznosci od ustawien nawigacji. Mialem trase, ktora zaczynala sie miastem, pozniej normalnymi drogami, nastepnie autostrada i dwa miasta podzielone autostrada. Aku byl naladowany na 30km. Samochod trzymal te 30km do autostrady, a nastepnie na niej wszystko zuzyl. W efekcie po dwoch ostatnich miastach jezdzil na wlaczonym silniku spalinowym.
- Jakosc... Teoretycznie wszystko ladne. Niestety plastikowa krowa na fotelach sprawiala zle wrazenie i mysle, ze lecie jest koszmarem. Deska wyglada jaky ktos przeszyl gume. Spasowanie jest nawet ok, ale mialem problem z gwizdajaca szyba kierowcy. Jakby obnizala sie w krakcie jazdy. Po nacisnieciu przycisku podnoszenia szyb, bylo ok na jakis czas, po czym pojawial sie gwizd.
- Wycieraczki - pewnie pochodza pod jakosc. Wycieraczka kierowcy zbierala ladnie unoszac sie i rozchlapywala wode na szybie wracajac. Masakra. Czasem po uzyciu bylo gorzej niz przed. 

 

Podsumowujac jestem bardzo rozczarowany. Volvo nie rozwijajac sie - cofa sie okrutnie. Wszystko jest sprzed 10 lat. Nieprorownowalnie do Mercedesa, BMW czy Audi. Nie ma mozliwosci ustawien, nie ma podstawowach juz opcji znanych z innych marek. Volvo nie jest juz premium 😔

 

IMG_1229.thumb.jpg.5284bea0d211e0f08f486e672f5030a3.jpg


IMG_1277.thumb.jpg.7837c2b45242d2b90a2b30f6c990cdbb.jpg

 

IMG_1282.thumb.jpg.6f82a2c143029c15836f4eaa80c4d999.jpg

Ciekawa opinia.

S90 jest już nieprodukowanym modelem Pawle. Modele były produkowane do marca ubiegłego roku. Czyli to samochód, który ma już sporo lat i niektóre rzeczy są faktycznie archaiczne.

Z wieloma rzeczami nie mogę się zgodzić, chyba, że do XC90 upychają coś innego; być może nawet matryce są inne w SUVie, bo uważam, że działają świetnie i nie wiem  czy nie lepiej od 7mki. Pilot assist nigdy nie sprawiał mi problemu, a poza tym masz Harmana i Kardona w tym modelu, a nie B&W.

Stary napęd w recharge faktycznie był zmorą, dlatego ja np. wybrałem B5 - miękką hybrydę w Dieslu. Nie przyśpiesza to za bardzo, ale komfort jazdy jest na przyzwoitym poziomie. Ja np nie brałem pneumatyki, bo ta miałem wrażenie była tylko po to, aby zmieniać prześwit pojazdu. Ciekaw jestem nowego modelu. bo w nim poprawiono wszystko od pneumatyki po "tablet"; drażni natomiast fakt, że w nowym modelu nie można zmienić trybu jazdy, to poroniony pomysł.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Ciekawa opinia.

S90 jest już nieprodukowanym modelem Pawle. Modele były produkowane do marca ubiegłego roku. Czyli to samochód, który ma już sporo lat i niektóre rzeczy są faktycznie archaiczne.

Z wieloma rzeczami nie mogę się zgodzić, chyba, że do XC90 upychają coś innego; być może nawet matryce są inne w SUVie, bo uważam, że działają świetnie i nie wiem  czy nie lepiej od 7mki. Pilot assist nigdy nie sprawiał mi problemu, a poza tym masz Harmana i Kardona w tym modelu, a nie B&W.

Stary napęd w recharge faktycznie był zmorą, dlatego ja np. wybrałem B5 - miękką hybrydę w Dieslu. Nie przyśpiesza to za bardzo, ale komfort jazdy jest na przyzwoitym poziomie. Ja np nie brałem pneumatyki, bo ta miałem wrażenie była tylko po to, aby zmieniać prześwit pojazdu. Ciekaw jestem nowego modelu. bo w nim poprawiono wszystko od pneumatyki po "tablet"; drażni natomiast fakt, że w nowym modelu nie można zmienić trybu jazdy, to poroniony pomysł.

 

 

S90 nawet jesli nie jest produkowana nadal samochody sa oficjalnie sprzedawane z tzw placu. Egzemplarz, ktory otrzymalem mial 1000km przebiegu.
Tak, moj blad - Nie B&W, a Harman Kardon.

Ztcp Ty masz w XC90 jeszcze stary system, ktory byl o niebo lepszy pod kazdym wzgledem. Te nowe sa bardzo okrojone z jakichkolwiek ustawien, do tego przypomina prace starych komputerow, ktore sie zawieszaja, resetuja, czy przestaja dzialac.
Nawet zazwyczaj bardzo wygodne fotele Volvo ustepuja juz konkurencji. Nie ma dociagania pasa, nie ma regulacji boczkow, a regulacja ledzwiowa nie jest az tak gleboka. Nie ma HUD. Okno dachowe w rozmiarze szyberdachu z lat 90tych.
Wyglada na to, ze Volvo przerzucilo swoje zasoby na nastepna generacje samochodow. Aktualnie odstaja bardzo od konkurencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem bardzo podobne odczucia po jeździe XC60 T8. Multimedia koszmarne, brak bezprzewodowego Apple Carplay w 2024 roku w aucie premium to jakiś żart. Deska plastikowa, kolano obijało mi się o twardy tunel środkowy, napęd działał niezbyt płynnie. Fotelami niby się wszyscy zachwycają, ale mi nie siedziało się w nich dobrze, a wentylowana skóra jakoś nie zachwyciła mnie jakością. Nawet pneumatyka mnie rozczarowała, bo była jak na pneumatykę wyjątkowo mało komfortowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

S90 nawet jesli nie jest produkowana nadal samochody sa oficjalnie sprzedawane z tzw placu. Egzemplarz, ktory otrzymalem mial 1000km przebiegu.
Tak, moj blad - Nie B&W, a Harman Kardon.

Ztcp Ty masz w XC90 jeszcze stary system, ktory byl o niebo lepszy pod kazdym wzgledem. Te nowe sa bardzo okrojone z jakichkolwiek ustawien, do tego przypomina prace starych komputerow, ktore sie zawieszaja, resetuja, czy przestaja dzialac.
Nawet zazwyczaj bardzo wygodne fotele Volvo ustepuja juz konkurencji. Nie ma dociagania pasa, nie ma regulacji boczkow, a regulacja ledzwiowa nie jest az tak gleboka. Nie ma HUD. Okno dachowe w rozmiarze szyberdachu z lat 90tych.
Wyglada na to, ze Volvo przerzucilo swoje zasoby na nastepna generacje samochodow. Aktualnie odstaja bardzo od konkurencji.

Wiesz nie ma co ukrywać to już wiekowy model, tak samo XC90 ; u mnie system działa świetnie i bez lagów itd.
Nie podoba mi się fakt, że permanentny   top będzie się załączał na każdych światłach...

Jest na to obejście, ale trzeba dopłacić...
Trochę nowych modeli będzie, ale tak faktycznie, Volvo skupi się wyłącznie na SUV. Plus elektryczny sedan jakim jest ES90.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Miałem bardzo podobne odczucia po jeździe XC60 T8. Multimedia koszmarne, brak bezprzewodowego Apple Carplay w 2024 roku w aucie premium to jakiś żart. Deska plastikowa, kolano obijało mi się o twardy tunel środkowy, napęd działał niezbyt płynnie. Fotelami niby się wszyscy zachwycają, ale mi nie siedziało się w nich dobrze, a wentylowana skóra jakoś nie zachwyciła mnie jakością. Nawet pneumatyka mnie rozczarowała, bo była jak na pneumatykę wyjątkowo mało komfortowa.

 

Testowalem XC60 T8 i tak, pneumatyka tam byla o wiele twardsza (w tym najbardziej komfortowym ustawieniu) niz w S90. Niewspominajac o tym, ze nie ma mozliwosci regulacji wysokosci. 
Zapomnialem dodac to, o czym napisales. W S90 nie tylko AppleCar byl wylacznie przewodowy, to jeszcze nie bylo ladowania beprzewodowego komorki. Schowek podlokietnika mial moze z 2cm wysokosci. Masakra 🤦‍♂️ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.