Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Jak masz już wybraną wersje to obdzwoń salony. Zdziwisz się jakie są różnice. Wiem po swoim przykładzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

F10 jest niby większe (niby, bo prawdziwą przestrzeń dostaje się albo w X5 albo w szkaradnym 5GT), ale to już trochę krążownik - jednak F30 jest zwinniejsze i bardziej pasuje do hasła "radość z jazdy", no chyba, że mówimy o "radości na autostradzie" :).

 

>>Black_SRT

 

A może Volvo S60? Imho fajne auto za swoją cenę (jednak niższą niż standardowe marki premium).  

Zapomnij... Dostałem to Volvo jako auto zastępcze, nówka - 30km przejechanych - od jednej z firm, która w ramach ubezpieczenia oferuje auta zastępcze... Jak się przesiadłem z mojego SUV`a to miałem wrażenie, że siedzę tyłkiem na asfalcie. Oczywiście (wiem) to inny segment, ale chodzi chyba jednak o komfort jazdy (i osiągi - czyli czasami: bezpieczeństwo). Jak ja miałbym wybierać pomiędzy BMW (a miałem....) i Mercedesem (a miałem...) to wybieram AUDI :P


avid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomnij... Dostałem to Volvo jako auto zastępcze, nówka - 30km przejechanych - od jednej z firm, która w ramach ubezpieczenia oferuje auta zastępcze... Jak się przesiadłem z mojego SUV`a to miałem wrażenie, że siedzę tyłkiem na asfalcie. Oczywiście (wiem) to inny segment, ale chodzi chyba jednak o komfort jazdy (i osiągi - czyli czasami: bezpieczeństwo). Jak ja miałbym wybierać pomiędzy BMW (a miałem....) i Mercedesem (a miałem...) to wybieram AUDI :P

 

Co do Audi to zgodzę się, ale gdy mowa o autach wyższego segmentu. U mnie A6 pół roku temu zdecydowanie wygrało z F10 i W212, zresztą F10 właśnie zamieniłem na C7.

Natomiast w klasie, o którą kolega dopytuje A4 nie ma startu do BMW 3 i C-klasy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli IS to pominąłbym wersje 250 ( silnik trochę za słaby do tego samochodu) i wybrałbym 350 mocy ma wystarczająco.


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irek, ja wiem, że Ty masz amerykańskie podejście do silników i np cztery cylindry widzisz tylko w kosiarkach :)

W naszych europejskich warunkach 2,5-litrowy V6 z 207 KM to naprawdę wystarczająco...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Stanach też nie zaszalejesz na autostradzie,Europa nie musi mieć kompleksów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi bardziej o koszty paliwa - tam jest dwa-trzy razy taniej, więc nie trzeba się przejmować spalaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt...ale pocieszające jest to że płacimy drogo za sporo lepsze paliwo

Edited by akism

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze?

 

 

@ Tomek

:-))

 

Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-)

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze?

 

 

@ Tomek

:-))

 

Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-)

 

 

Dołóż jej turbo i nitro na bardziej zarośnięte odcinki...  :D

 

A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akis,tak myślałem ze to masz na myśli bo u nas na dystrybutorach pisze 87 89 91 92 93 94, różnica polega na tym ze metoda badania liczby octanowej jest inna niż w EU. Różnica nie jest liniowa ale średnio jest to pomiędzy 4-5, dlatego u nas liczby są niższe.

U nas standard to MON+RON/2 U was podają tylko RON


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli to troszkę jak z temperaturą U nas Celsjusz u Was Fahrenheit :)

Edited by akism

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM)

 

Szwagier kosmonauta? :) Posiada własną rakietę?

 

A tak na serio, co to za auto? 900KM robi wrażenie (coś japońskiego?)

Edited by pepepatryk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów 


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pepepatryk - to mocno "dłubnięty" Nissan GTR, pojeździłem nim w czerwcu, to potwór...

 

Mile, farenhaity, stopy, uncje, cale. Szlak może człowieka trafić, nigdy nie mogę się połapać, jak tam jestem :)

Dobrze, że prędkości nie podają w furlongach na dwa tygodnie :)

Edited by Tommaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp.

 

A tutaj moja toyotka

 

 

657ab72b44f875b51f36a724682585ee.jpg


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam aktualnego IS zarówno w wersji 250 jak i hybrydowej 300h - 250 niby ma te 200KM, ale skrzynia kastruje to auto i osiągi są mocno średnie. 300h jest ok, ale minusem jest bezstopniowa skrzynia CVT - auto jedzie jak tramwaj :rolleyes:.

 

W S60 siedzi się dosyć wysoko do tego standardowe zawieszenie dobrze wybiera nierówności więc nie rozumiem tej tezy o niskim komforcie jazdy - przecież to zupełnie inna klasa niż SUV. W nowej C klasie oraz F30 dopiero da się usiąść naprawdę nisko, ale to też nie wpływa na komfort jazdy, który w obu jest przynajmniej dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Witam, kupuję nową C-klase, jaki rabat można wyciągnąć w salonie na auto do produkcji i ze stocku? 

 

 

 

Napisz na priv. Pracowaem 2 lata w centrali Mercedesa w PL. Pomoge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp.

 

 

 

 

Ja tez jakos nie moge przez te ''Fawrenhajty'' przebrnac. MPG, cale, mile, yardy, stone'y  itp nie stanowi zadnego problemu. Choc powoli UK staje sie metryczne to jeszcze pokolenie 30+ nadal jest w duzym stopniu ''imperial''.

Edited by romseyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów 

Mnie najbardziej zaskoczyły w Kanadzie ceny benzyny.,Na pierwszy rzut oka niby dwa razy niższe, a w rzeczywistości dwukrotnie wyższe niż w US,.Dziwne, gdyż kraj ten posiada drugie co do wielkości złoża ropy naftowej na świecie.,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas tak jak i u Was cena paliwa bardzo zależy od rejonu. W BC jest najwyższa w kraju ale w Albercie ceny są bardzo podobne do tych w USA. 

Ogólnie to różnica w cenie paliwa to różnica w.wielkosci opodatkowania pomiędzy Canada i US, tak samo z papierosami i alkoholem 

 

 

Na dzień dzisiejszy różnica jest taka 

WA $2.84 /gal.

BC. $3.59/gal. 

Obydwie ceny podane w US $

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy jechałem do Toronto to po amerykańskiej stronie benzyna kosztowała $3.50,a w Kanadzie $1.45.,Tylko cena w Kanadzie była za litr benzyny.,Cena w poszczególnych rejonach US może się różnić o około 50 centów na galonie..Zwyczajowo w NYC benzyna jest najdroższa,ale tu jest niewiele stacji,ludzie mają mało samochodów a nawet jak ktoś ma auto to rzadko z niego korzysta,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.