Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pamiętam, ale w okolicach 110-120.

Ale tak jak pisałem, były i miasta i normalne drogi.

Przy stałej szybkości 150 na autostradzie na pewno będzie poniżej 7, silnik ma wtedy ok. 2 tys. obrotów. Sprawdzę przy najbliższej okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zwolenikiem gazu nie jestem... jesli chcesz jezdzic ekonomicznie... kup disla.. proste.

A potem go serwisuj i naprawiaj...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tommaso, dla mnie nie sprawdzaj :) 

Sam sobie ogladam ile mi spala i przy jakiej jezdzie. Poziom 6.8 to u mnie autostrada z predkoscia okolo 120 km/h teraz zima, latem troche mniej. Zwykle A6 bez quatro i obciazenia. Przy sredniej 150 i wiecej robi soe okolo 8 moze nawet 8.6 ;)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja średnio 12 litrów/100 x 4,29 - 51,48 na 100 km. Silnik 2,5 T R5 - 272 KM, 410 Nm,

ale spod świateł ciężko znaleźć kozaka, który da radę. Dziękuję, pozdrawiam ;)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dubel, sorki internet przymulił :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

A potem go serwisuj i naprawiaj...

 

sa plusy i misnusy disla... trzeba sie z tym pogodzic  ;)

 

a tak na serio to mialem kiedys auto na gaz i padalo wszystko co sie da...

mysle, ze bylo to spowodowane slaba kondycja tegoz auta.. ale jednak niesmak pozostal :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam, ale w okolicach 110-120.

Ale tak jak pisałem, były i miasta i normalne drogi.

Przy stałej szybkości 150 na autostradzie na pewno będzie poniżej 7, silnik ma wtedy ok. 2 tys. obrotów. Sprawdzę przy najbliższej okazji.

Sprawdź, bo tyle, przy 150, to on chyba oleju i płynu w spryskiwaczu spala... :lol:


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

:rolleyes:

 

ja kilka lat temu mialem 735i brzydkiej generacji e65..

w miascie palilo 25l na trasie przy 150 palilo 10/11 litrow... to mysle, ze nie tak duzo

 

przy 150 mniej palila niz przy 120... mysle, ze czynikiem powodujacym byla masa auta

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, Panowie. Ja wprawdzie poddalem w watpliwosc to co napisal Tommaso ale to nie jest tak, ze mu nie wierze. Moze byc tak jak napisal i moga miec na to wplyw rozne czynniki.  

Edytowane przez 70'

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko sprawdzę jak tylko dorwę się do autostrady, z czystej ciekawości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, zestresujesz sie tylko ;) Ja wlasciwie na spalanie nie zwracam uwagi, tylko od grudnia mam troche silnik na "cenzurowanym" :) Bo mam wrazenie, ze wlasnie podnioslo mu sie troche spalanie i trudno mu osiagnac temperature robocza :( No ale pewnie "taki mamy klimat" :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A potem go serwisuj i naprawiaj...

 

W Polsce troszkę boją się diesla ponieważ 90% sprowadzanych aut z tym silnikiem na najechane 300-400tys km..Na zachodzie diesle użytkują głównie firmy ze względu na wysokie podatki,jazda dieslem ma się zwrócić.Sam widziałem roczne audi czy BMW z przebiegiem po 150 tys km,byłem w szoku.Kup nowego dobrego diesla to go przez pierwsze kilka lat użytkowania nie tkniesz.A przyjemność z jazdy jest spora ze względu na wysoki moment obrotowy.Ja w swoim turku mam 3.0tdi i powiem szczerze auto o wadze 2400kg ma 8,5s/100km moment to 550nm,naprawdę jest czym jechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, zestresujesz sie tylko ;) Ja wlasciwie na spalanie nie zwracam uwagi, tylko od grudnia mam troche silnik na "cenzurowanym" :) Bo mam wrazenie, ze wlasnie podnioslo mu sie troche spalanie i trudno mu osiagnac temperature robocza :( No ale pewnie "taki mamy klimat" :)

Zwróć uwagę na termostat, być może zablokował się w pozycji otwartej i auto się nie dogrzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce troszkę boją się diesla ponieważ 90% sprowadzanych aut z tym silnikiem na najechane 300-400tys km..Na zachodzie diesle użytkują głównie firmy ze względu na wysokie podatki,jazda dieslem ma się zwrócić.Sam widziałem roczne audi czy BMW z przebiegiem po 150 tys km,byłem w szoku.Kup nowego dobrego diesla to go przez pierwsze kilka lat użytkowania nie tkniesz.A przyjemność z jazdy jest spora ze względu na wysoki moment obrotowy.Ja w swoim turku mam 3.0tdi i powiem szczerze auto o wadze 2400kg ma 8,5s/100km moment to 550nm,naprawdę jest czym jechać.

W Polsce wszyscy kupują diesle bo wuj Janusz przejeździł swoją beczką na taryfie milion pińcet tysięcy km i nic się nie zepsuło, a sąsiad Andrzej ma paska w tedeiku od Niemca...

Tymczasem nowoczesne diesle nie są mniej niezawodne od benzyny a biorąc pod uwagę różnice w koszcie zakupu, serwisu i w sumie małą różnice w cenie paliwa trzeba robić naprawdę dużo km żeby to się opłaciło "...


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie zawsze jest prawda.

W tym segmencie i przy tej mocy, którą ja brałem pod uwagę przy zakupie, masz do wyboru 3-litrowego turbodiesla lub 3-litrową turbobenzynę. Z tym, że ten drugi jest droższy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce wszyscy kupują diesle bo wuj Janusz przejeździł swoją beczką na taryfie milion pińcet tysięcy km i nic się nie zepsuło, a sąsiad Andrzej ma paska w tedeiku od Niemca...

Tymczasem nowoczesne diesle nie są mniej niezawodne od benzyny a biorąc pod uwagę różnice w koszcie zakupu, serwisu i w sumie małą różnice w cenie paliwa trzeba robić naprawdę dużo km żeby to się opłaciło "...

To prawda, większość szerzy takie opinie o awaryjności na podstawie diesli z lat ok. 95-2005.


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz do wyboru 3-litrowego turbodiesla lub 3-litrową turbobenzynę. Z tym, że ten drugi jest droższy...

Turbobenzyna, ot tak, tak, tak, to co tygryski lubią najbardziej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko w tym wypadku to silnik z bezpośrednim wtryskiem TFSI niezbyt chwalony i mający chrapkę na olej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko w tym wypadku to silnik z bezpośrednim wtryskiem TFSI niezbyt chwalony i mający chrapkę na olej...

Wiem, wiem, chodziło mi tylko ogólnie o ten rodzaj silnika.

A'propo VW, to u mnie się prawie skończyło też na Turku, nie wiem  czy pamiętasz spotkaliśmy się na forum Turka :) i trochę Cie tutaj podpytywałem co i jak :) Miałem ochotę na 4,2 V8 ale jakoś nie było nic ciekawego.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko w tym wypadku to silnik z bezpośrednim wtryskiem TFSI niezbyt chwalony i mający chrapkę na olej...

Każda turbobenzyna zużywa mniej lub więcej oleju , natomiast poważny problem był z 2.0TFSI o 3.0TFSI nie słyszałem żeby żłopał olej w ponadnormatywnych ilościach . Koledzy pracujący w ASO Audi nawet polecali 3.0 TFSI swego czasu . Kilka lat temu BOR zakupił partię różnych modeli (A6 ,Q7 ) z tym silnikiem , przeloty bardzo duże , auta mocno eksploatowane a problemów nie zgłaszano .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda turbobenzyna zużywa mniej lub więcej oleju ,

Nie chcę się sprzeczać, ale nie każda, wierz mi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się sprzeczać, ale nie każda, wierz mi :)

OK ,złapałes za słówko ;) Lepiej zabrzmi : Każda turbobenzyna ma prawo zużywać mniej lub więcej oleju :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby benzyna posiadała podobne osiągi do diesla musi palić prawie x2..

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest opinia opinia o V6, 3,6TFSI w benzynie ze stajni VW. 

Żona upatrzyła sobie taką skodę i napaliła się jak łysy na krem na porost włosów. 

Dużo nie jeździ ale ekonomiczna jazda dla niej to pojęcię abstrakcyjne (próbowałem jej wytłumaczyć o co biega ale Ona wie lepiej...). Generalnie metal od świateł i hamulce tuż przed następnymi. 99% miasto. Puści mnie z torbami czy samochód wytrzyma coś takiego?

 

Samochód ma niezłą cenę jako używany i sprzedaje go salon z pozostałą 2 letnią gwarancją. Inaczej nawet bym tego nie rozważał.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.