Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

No niby tak, tylko w USA żeby jeździć autem Tesli trzeba płacić jego osobistemu wrogowi Edisonowi za prąd. :(

W końcu był kiedyś jego "bossem" ;)


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edison chyba zszedł jakiś czas temu? Chociaż dziad był pazerny, to może i nadal pobiera :)

Założone przez Edisona firmy Edison Illuminating Company to dzisiaj Consolidated Edison,z kolei Edison General Electric to obecne General Electric.,Tak że dzisiejsi odbiorcy prądu w USA nadal płacą rachunki Edisonowi,. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, tak jak Fordem? ;)

Coś w tym rodzaju, łamię stereotyp, że Ford g...o wort :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następna pojemność to 2.2 16V. Większych motorów nie polecam. Z tym 2.2 jest problem, mają niskie tłoki i czasami lubią kołysać się w cylindrach powodując nieprzyjemny klekot.

Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 :) słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana,

to całkiem dobry wybór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 :) słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana,

to całkiem dobry wybór.

A spróbuj w niej wymienić uszczelki pod kolektorami wydechowymi bez wyjmowania silnika :P .  Niestety produkcje zakończono w 2003 roku i będą już z nimi problemy z racji wieku.

Ja wprawdzie mam 15 letnią Legend, ale to była wtedy trochę inna półka i znacznie większa trwałość...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?

To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka -  silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.

Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?

To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka - silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.

Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością.

Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania.

 

Wysłane z z1c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania.

 

Wysłane z z1c

No spalić musi, ale poza tym jest naprawdę ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach.

 

Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r.

 

J1WCwlD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się pytam, stoi u mnie na osiedlu, dziadek ma, tylko czasami go przepala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za klasyk e30 :D :D

Wyprodukowany w 92 to on nie jest na 100% chyba że go dziadek przytargał z RPA ;)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wieki temu e30 i całkiem miło ją wspominam- całkiem przyjemne i w miarę bezawaryjne auto(ale kiedy to było). Też z silnikiem 1,8 i jego osiągi były delikatnie mówiąc... zresztą jakie osiągi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach.

 

Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r.

 

J1WCwlD.jpg

Z tego co pamiętam 16 V ma wersja 318iS a ona jest rzadziej spotykana .

W mojej rodzinie takie auto jest od wielu lat tylko 316i z 1990 roku , teraz auto ojciec przekazał mojemu młodszemu bratu a on ostatnio zrobił sobie wycieczkę po Niemczech z kumplami , wrócił na kołach ;) bez żadnych problemów , no może poza jednym , zatankował do tego silnika jakieś biopaliwo i auto zaczeło protestować :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie tak kojarzyłem, że is raczej. Koledzy się śmieją z powyższego auta, jakbym zrobił zdjęcie lustrzanką (moja fotka z komórki w słabym świetle) to by była pewnie inna rozmowa, bo auto jest bardzo zadbane i wygląda na żywo ok, mniej więcej tak:

 

1367537992_2705d86775_z.jpg

Edited by eye_lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :D :D


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera:

 

BMW-M3-E301.jpg

Edited by eye_lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :D :D

Nie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane.  

Ale spojlerek to bym zdemontował ;)

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasyk to pierwsza M3 lub konkurencyjny dla niej Mercedes W201 Cosworth 2.3-16v ;) 

Poszukaj tej pierwszej, u nas dużo miłośników starych BMW.


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam mam sentyment do E30 i uważam za klasyka. Kiedyś jeździłem 2-litrówką 6-cylindrową jak na lata 90-te to był szał


JACEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane.

Ale spojlerek to bym zdemontował ;)

Może inaczej, moim zdaniem auta regularnie widywanego na ulicach, dresowozu używanego do upalania pod dyskoteką nie można nazwać klasykiem.

Co nie znaczy, że zadbany, utrzymany w oryginale egzemplarz nie może być fajnym autkiem weekendowo-piknikowym ;)

Tylko egzemplarz z pierwszego zdjęcia dyskwalifikuje ta wieśniacka płetwa i to że ma nieokreśloną przeszłość...drugie zdjęcie i styl "nisko szeroko" też nie w moim guście...

A, zapomniałem, nie lubię niemieckich aut :P


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera:

 

BMW-M3-E301.jpg

 

Piękne...


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

E30 to już youngtimer pełna gębą, coraz mniej go na drogach, a teraz się upala pod oborami chyba e46, latka lecą

 

Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.