Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Ten jest fajniejszy:

 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szalony kierowca maluszka  ^_^  :D

 

 

 


Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angelo co do 55amg to tylko po liście a najlepiej sięgnij jednak po xkra jezeli ma być szybko i miękko. :) Kompresor to niezapomniane doznania dźwiękowe :)

Ale tak na marginesie, jezeli chcesz ang i liczysz sie z pewnymi kosztami to kup quattroporte i będzie stylowo i pięknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, nie, nie. Odpinanie całego tylnego zawieszenia i podnoszenie karoserii, żeby wymienić tarczę sprzęgła w Quattroporte... :-)

Edited by lewandek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguara nie biore pod uwage... nie moja bajka.

Ostatnio ogladalem nastepne E55 i troche jestem zawiedziony  <_<

bardzo ciezko znalesc dobrze utrzymany, oryginalny bez tjuningu egzemplaz  :mellow:

Jesli jest, to cena przeraza  :(

 quattroporte, to piekne auto  :), ale takie Maserati, to dwa E55 w210... na to chwile troche za duzo. :(  ... ale moze kiedys  ;)

 

 

  ps. Zona namawia na disla :)
 

... dzisiaj jak jechalismy mowi ,,o popatrz!!! disel po 92 centy  ,,  ^_^ 

Edited by Angelo

Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, nie, nie. Odpinanie całego tylnego zawieszenia i podnoszenie karoserii, żeby wymienić tarczę sprzęgła w Quattroporte... :-)

Że co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprzednia generacja, że skrzynia F1, jak najbardziej. Do tego (o ile dobrze pamiętam), wal napędowy biegnie w osłonie w formie rury. Więc do wymiany sprzęgła, uszczelnień, lub zabawy przy skrzyni:

- odkręcamy ramę pomocnicza na której spoczywa silnik i do której zamocowane jest zawieszenie,

- odkręcamy ramę pomocnicza z tyłu, z mostem/skrzynią,

- odkręcamy detale, przewody hamulcowe, chłodnicze, klimatyzację, jakieś tam wydechy, i inne wiązki elektryczne,

- unosimy karoserię, a układ napędowy z zawieszeniem zostaje na podłodze.

Edited by lewandek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprzednia generacja, że skrzynia F1, jak najbardziej. Do tego (o ile dobrze pamiętam), wal napędowy biegnie w osłonie w formie rury. Więc do wymiany sprzęgła, uszczelnień, lub zabawy przy skrzyni:

- odkręcamy ramę pomocnicza na której spoczywa silnik i do której zamocowane jest zawieszenie,

- odkręcamy ramę pomocnicza z tyłu, z mostem/skrzynią,

- odkręcamy detale, przewody hamulcowe, chłodnicze, klimatyzację, jakieś tam wydechy, i inne wiązki elektryczne,

- unosimy karoserię, a układ napędowy z zawieszeniem zostaje na podłodze.

Czyli odkręcamy tylko dwie rzeczy i trochę drobnych elementów. 

Jakie to proste. :)


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprzednia generacja, że skrzynia F1, jak najbardziej. Do tego (o ile dobrze pamiętam), wal napędowy biegnie w osłonie w formie rury. Więc do wymiany sprzęgła, uszczelnień, lub zabawy przy skrzyni:

- odkręcamy ramę pomocnicza na której spoczywa silnik i do której zamocowane jest zawieszenie,

- odkręcamy ramę pomocnicza z tyłu, z mostem/skrzynią,

- odkręcamy detale, przewody hamulcowe, chłodnicze, klimatyzację, jakieś tam wydechy, i inne wiązki elektryczne,

- unosimy karoserię, a układ napędowy z zawieszeniem zostaje na podłodze.

I czym to się różni w stosunku do wymiany sprzęgieł np w S klasie? Ramę pod silnikiem sobie odpuść bo ten spoczywa na podłużnicach... W S klasie dla przykłady musisz jeszcze spuścić ciśnienie z zawiasu. Nie wdrazajac sie w szczegóły - nic w tym wyjątkowego a uwierz mi że e55amg nie będzie tańsze w obsłudze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale masz konwerter, który też podlega wymianie.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

zepsuć się może wszystko ale żywotność sprzęgła ciernego a konwertera są zupełnie inne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem już konwertery niebieściutkie po 50tys km... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja mojego garażu...

 

Do tej pory miałem trzy "osobiste" samochody, plus samochód żony. O dzieciach nie wspominam, bo choć mieszkają z nami, to ich aut nie ruszam.

 

IMG-2353.jpg  

 

GOPR0332.jpg

 

To moje M3 i 328i Grażynki:

 

IMG-4376.jpg

 

Ale ja pracuję 4 dni w tygodniu, a żona mi nie chce pożyczać auta, bo sama nim co dzień jeździ, więc musiałem dwa razy jechać do pracy tym samym autem. Ale no more! Do mojej kolekcji dołączył czwarty pojazd i teraz mogę każdego dnia pokazać się w robocie w innym samochodzie. :lol:

 

IMG-7029.jpg  

 

IMG-7027.jpg

 

IMG-6979.jpg

 

IMG-6962.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten nie rzuca się w oczy ;)23638b072a6629139b18311f2ce1576f.jpg

 

A autka w poprzednim poście - super. Jeden to cadillac, a drugi oldtimer?

 

Edyta: juz widzę - Mercury !

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by alex_k

Share this post


Link to post
Share on other sites

No różni się kilkoma detalami, przede wszystkim tym, że w S-klasie nie ma sprzęgła...

Cos tam jednak musi być takiego bo na fv mam wyraźnie napisane wymiana sprzęgła i podpory wału. Rozebrane było pół auta...

No i jebitnie sie ślizgało.

Auto nie moje ale informacyjnie s320cdi.

Edited by Mikołaj N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęgło w mechanice to coś, co łączy ze sobą jakieś 2 elementy i przekazuje energię, więc konwerter to nic innego jak sprzęgło, tyle że działa na innej zasadzie niż "zwykłe" cierne w manualu. Cierne sprzęgło można spalić w ciągu paru minut, i tak uważam że konwerter ma większą żywotność, oczywiście pomijam rzeczy pt wyliczona żywotność, czynnik ludzki czyli niewłaściwe użytkowanie.

niezły garaż hiobie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ale ja pracuję 4 dni w tygodniu, a żona mi nie chce pożyczać auta, bo sama nim co dzień jeździ, więc musiałem dwa razy jechać do pracy tym samym autem. Ale no more! Do mojej kolekcji dołączył czwarty pojazd i teraz mogę każdego dnia pokazać się w robocie w innym samochodzie. :lol:

 

 

Cougar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hiob - do pracy jeździłbym wyłącznie M3, a pozostałe podziwiał w czasie wolnym i zabierał na przejażdżki dla przyjemności.

Ale co by nie powiedzieć, robi się piękna kolekcja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hiob - do pracy jeździłbym wyłącznie M3, a pozostałe podziwiał w czasie wolnym i zabierał na przejażdżki dla przyjemności.

Ale co by nie powiedzieć, robi się piękna kolekcja.

 

Ale jazda do pracy także może być przyjemnością. :D

 

 

Cougar?

 

Tak, 1972 Mercury Cougar XR7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.