Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym poszedł nawet dalej megepowerecoboost o ile udało by się to upchnąć na klapie ale chyba by dało biorąc pod uwagę możliwości inżynierów forda  ;)

 

Ale tak na poważnie mi nazwa silnika ze słowem power w nazwie niestety się dobrze nie kojarzy. Żony twin power turbo wiele razy gościł na serwisie i gdyby nie gwarancja to mielibyśmy świnkę skarbonkę zamiast auta. 

 

silniki  forda sa the best ,zadne japonskie ani niemieckie badziewie nie ma startu do nich 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silniki  forda sa the best ,zadne japonskie ani niemieckie badziewie nie ma startu do nich 

 

Nie lubię Japończyków ale nie gadaj tak bo japońska benzyna jest w czołówce jeżeli chodzi o trwałość. Mam na myśli głownie hondę i toyotę. Co innego diesel bo tu jest rożnie. Znajomy który ma fordy na wypożyczalni chwali benzyny ale jeszcze nie te najświeższe i tu pozostanę sceptyczny bo tak jak pisałem mała pojemność i turbo to dobrze nie wróży. 

Edytowane przez mati7811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zartowalem ,bo po niemieckiej traumie uzywalem w miare dlugo  japonskie samochody , jeden uzywam nadal i nigdy nic zlego sie nie wydazylo ,100% niezawodnosci ,

 

i gdyby nie to ze w Toyocie nie moglem skonfigurowac samochodu tak jak chcialem to dalej jezdzil bym ich produktem

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że mieszkasz w Kanadzie wiec przypuszczam że to nie diesel a jakaś benzynowa jednostka ze stajni VW napsuła ci nerwów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 rozne Mercedesy , i wlasciwie nie silniki tylko wszystko inne , najgorszy byl ML , E klasa tylny most sie rozsypal przy 1500km . ,wiec jak sie tylko skonczyla gwarncja to sie ich pozbylem 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mercedes jest mocno przereklamowany i nie jest to juz ten mercedes co 20 lat temu. U ciebie tam ciągle pada to może od nadmiaru wody te problemy  ;).  A na marginesie to nie wiem czy niemieckie koncerny nie produkują aut gorszej jakości na USA I Kanadę. Jak oglądam auta które przypłynęły do Polski zza oceanu to odnoszę takie wrażenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

    A na marginesie to nie wiem czy niemieckie koncerny nie produkują aut gorszej jakości na USA I Kanadę. Jak oglądam auta które przypłynęły do Polski zza oceanu to odnoszę takie wrażenie. 

 

bardzo mozliwe


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa teoria. Jaki byłby powód takiego stanu rzeczy?

Mercedesowi nie zależy na dobrej opinii za oceanem?

Nie wydaje mi się. Mercedes zawsze dobrze się sprzedawał za oceanem.

Nie wiem jak dzisiaj, ale naście lat temu chyba sprzedawał się najlepiej z niemieckiej trjócy premium.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre samochody na amerykański rynek są produkowane na innych podzespołach niż na rynek europejski. 

Wpływa to bardzo na cenę samochodu ale przy okazji odbija się na jakości. 

 

Taka ciekawostka, 

Wszystkie SUVy BMW produkowane są w USA. Klient w USA od zamówienia do odbioru samochodu czeka średnio 2 tygodnie.W Europie minimum 2 miesiące.

Podobnie sytuacja wygląda z AUDI.

 

Wkrótce również fabryka BMW w Północnej Karolinie będzie największą fabryką koncernu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa teoria. Jaki byłby powód takiego stanu rzeczy?

Mercedesowi nie zależy na dobrej opinii za oceanem?

Nie wydaje mi się. Mercedes zawsze dobrze się sprzedawał za oceanem.

 

Powód to ciecie kosztów produkcji. Amerykańskiej rodzimej motoryzacji jeszcze dużo brakuje do Europejskich pionierów. Takie marki jak Mercedes, Bmw czy Audi nie muszą wchodzić na wyżyny swoich możliwości bo i tak wypadają lepiej. Wiec po co dawać materiały najlepszej jakości jak można dać drugiej czy trzeciej. A to skóra gorsza a to plastik słabszy a to gumy w zawieszeniu mniej trwale itd. Amerykański konsument i tak tego nie odczuje bo po przesiadce z Chryslera będzie w szoku że jest ciszej, nie trzeszczy, deska miękka a w starym była twarda itd. Kiedyś czytałem jakiś artykuł i pisało o tym że niemieccy producenci nie pochwalają sprowadzania swoich aut z powrotem do Europy. Nie było podane czemu ale coś w tym musi być a moim zdaniem właśnie różnica w jakości. Laik może tego nie dostrzec ale dla wprawnego oka różnice są. 

Edytowane przez mati7811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do spalania - to fakt, podają dane osiągnięte w warunkach idealnych, z góry założonych i stałych. Inna sprawa to naiwność czy może niewiedza ludzi (sądzę jednak że to pierwsze) - ludzie myślą, że jak jest mniejszy silnik ale turbina nadmucha powietrza to auto będzie mocniejsze i tyle  :lol:  No niestety, na samym powietrzu samochody nie jeżdżą, jak turbina napompuje powietrza to trzeba to podlać paliwem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre samochody na amerykański rynek są produkowane na innych podzespołach niż na rynek europejski. 

Wpływa to bardzo na cenę samochodu ale przy okazji odbija się na jakości. 

 

Taka ciekawostka, 

Wszystkie SUVy BMW produkowane są w USA. Klient w USA od zamówienia do odbioru samochodu czeka średnio 2 tygodnie.W Europie minimum 2 miesiące.

Podobnie sytuacja wygląda z AUDI.

 

Wkrótce również fabryka BMW w Północnej Karolinie będzie największą fabryką koncernu. 

Dokladnie. Są dwa rodzaje BMW, jedno na Europe a drugie na Stany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapewne kwestia zapotrzebowania. Popyt jest duży, to i podaż musi być duża. Wielkość fabryki, świadczy o tym że dla BMW to bardzo ważny rynek. Nie musi korzystać z transportu morskiego, co znacznie obniża koszty i skraca czas dostawy. Mają też pewnie tańszy dostęp do podzespołów, które pewnie w znacznej mierze są produkowane u lokalnych poddostawców. No i klient amerykański jest mniej wymagający od europejskiego, co powoduje, że može faktycznie tamta fabryka nie trzyma takuej jakości.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapewne kwestia zapotrzebowania. Popyt jest duży, to i podaż musi być duża. Wielkość fabryki, świadczy o tym że dla BMW to bardzo ważny rynek. Nie musi korzystać z transportu morskiego, co znacznie obniża koszty i skraca czas dostawy. Mają też pewnie tańszy dostęp do podzespołów, które pewnie w znacznej mierze są produkowane u lokalnych poddostawców. No i klient amerykański jest mniej wymagający od europejskiego, co powoduje, że može faktycznie tamta fabryka nie trzyma takuej jakości.

 

W fabryce amerykańskiej produkowane są też samochody na Europę ale według innych specyfikacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch dni cieszy mnie:

 

 

 

Gratuluje fajnego Mondeo.

 

Ja zamowilem i czekam na nowe BMW X1 i jeszcze troche poczekam :( Moze ktos z kolegow juz jezdzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka,

Wszystkie SUVy BMW produkowane są w USA.

Nie wiem jak jest teraz, ale wczesniejsze x5 byly faktycznie w Stanach robione, natomiast x3 jesli dobrze pamietam w Austrii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest teraz, ale wczesniejsze x5 byly faktycznie w Stanach robione, natomiast x3 jesli dobrze pamietam w Austrii.

Od F25 - czyli ostatniej generacji X3 też jest produkowana w USA. Razem z x4,x5,x6 i w niedługiej przyszłości x7 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek powinienes sprobowac 3l diesel'a lub benzyny BMW i zmienisz zdanie co do niemieckich samochodów:) to sa jedne z najlepszych silnikow na swiecie z licznymi nagrodami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek powinienes sprobowac 3l diesel'a lub benzyny BMW i zmienisz zdanie co do niemieckich samochodów:) to sa jedne z najlepszych silnikow na swiecie z licznymi nagrodami

 

I tu masz racje. 6 garów w rzędzie dojedzie wszędzie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ile nie wypadnie mu klapka z dolotu  :lol:  ale z tym już się uporali, M57 to już dość dopracowana konstrukcja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe coś mi przypomniałeś. Dawno dawno temu strzeliło mi coś pod maska w e39 3.0d i to mogła być ta klapa o której piszesz bo kolektor się rozleciał i musiałem drugi założyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się ciesz, że klapka nie poleciała do silnika, bo rozwaliłaby turbo.

 

Ja w sześciocylindrowym dieslu BMW przeżyłem wszystkie bolączki - wymianę kolektora ssącego, pęknięcie kolektora wydechowego i przegrzewający się sterownik geometrii łopatek (nienaprawialny, trzeba wymienić całe turbo). Jeśli wydanie ponad 20k nadal pozwala nazywać silnik bezawaryjnym, to w takim razie nie protestuję. 

Wszystko wydarzyło się pomiędzy 70 a 110 kkm, samochód był bezwypadkowy, a ja byłem pierwszym właścicielem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.