Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

W Kanadzie.

W Polsce kary idą zawsze na rzecz budżetu.

Właściciele mogą dochodzić odszkodowań na drodze prawnej, czyli w sądzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak podwójne standardy maja się całkiem dobrze na świecie. 

Wyciialem taki kawałek z tego artykułu 

"„Podstawowym celem działania Volkswagena w Kanadzie jest traktowanie swoich klientów uczciwie. Wierzymy, że przedstawiona przez nas propozycja osiąga ten cel"

 

 

Tomek, zgadzam się w 100% co do norm nie możliwych do osiągnięcia 

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nicon, wydaje mi się że nie rozumiesz za co VW płaci, płaci za oszukiwanie. Każde państwo ma prawo do decydowania co w nim wolno a czego nie i od tego mają służby żeby je przestrzegać. 

Skoro na Alasce nie wolno wyrzucać Łosi z lecacego samolotu a ty zdecydujesz się je jednak wyrzucać to nie powinieneś się dziwić że jak cie złapią to ci za to przywala karę. 

 

VW nie musiał w stanach sprzedawać diesli, prawie nikt tego tutaj nie kupuje, zdecydowali się to zrobić i teraz ponoszą konsekwencje. I nie ma żadnego znaczenia czy amerykański pickup z silnikiem diesla 6.7l pali 10x tyle 

 

I tak jak już pisałem, ci co złapali VW na oszustwie robili test tylko po to żeby udowodnić publice to że oferta VW" clean diesel " jest rozwiązaniem ich potencjalnych problemów w przyszłości :)

Chcieli VW pomoc a wyszło jak wyszlo

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ja popieram ścisłe przestrzeganie prawa i zasady że nie ma świętych krów nawet wśród wielkich korporacji. Irytuje mnie tylko święte oburzenie przeciętnego obywatela USA który z pewnością dopiero wczoraj się dowiedział że jakieś eko normy istnieją ale do tej pory nie rozumie o co w nich chodzi. Obok w stodole stoi ciężarówka z 1970 która nadal jeździ i zostawia plamy oleju ale w sumie kogo to obchodzi skoro i tak nikt tego tam nie sprawdza :).

 

 

Myślę ,że masz nieco wypaczony obraz społeczeństwa USA.,Świadomość ekologiczna jest tu na dużo wyższym poziomie niż w Polsce.,W tej chwili w US  jest ok 600 000 EV's(Electric Vehicles) i cały czas się doskonale sprzedają,.Nabywcy EV w Stanach nie kupują bynajmniej tych samochodów żeby taniej jeździć,gdyż benzyna jest śmiesznie tania i taki zakup nie ma ekonomicznego uzasadnienia.,Głównym motywem nabywców Tesli są względy ekologiczne.,Nie ma także sytuacji żeby ktoś ogrzewał dom śmieciami czy odpadami z kopalń,przeciwnie ludzie sortują śmieci i to dosyć dokładnie, chociaż  proces ten jest mocno upierdliwy dla przeciętnego obywatela USA.,  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisał ktoś tu już wrażenia z Insignii B live?

 

Ja dziś zrobiłem 50km na szybko wersją 170KM cdti, manual, fwd, liftback. Wersja wyposażenia elite plus sporo dodatków.

 

W skrócie najważniejsze obserwacje:

- z zewnątrz wygląda mega zgrabnie i całkiem dynamicznie.

- w środku to zupełnie inne auto niż poprzedniczka, a jednak każdy kto jeździł wcześniejszą nie będzie miał wątpliwości, że siedzi w oplu. Uważam to za plus.

- wewnątrz conajmniej pół numeru więcej miejsca, szczególnie na wysokości ramion, siedzi się też niżej. Kawał wygodnej komnaty!

- fajne wykonanie, dobre spasowanie, dobre materiały. To co jest słabe, to twardy plastik na tunelu środkowym mocno wpadający u mnie w tor goleni. Zastanawiam się po co robić pseudo skórę na wierzchu deski (tak, każdy tam lubi macać jak kiedyś kopać w koło), skoro to ma zerowy wpływ na komfort, a tam gdzie potrzeba takie wstydliwe oszczędności... 

- mega fajne fotele z masażem, wentylacją, wieloma opcjami ustawień i pamięcią.

- świetna jakość hud, pokuszę się o opinię, że nie odstaje od beemwej (!)

- niestety słaba jakość kamer 360st...

- niezrozumiały dla mnie brak możliwości wyboru innych wersji koloru/materiału listew dekoracyjnych,

- bardzo skromny zakres ambientu, zdaje się tylko pod listwami w drzwiach,

- bardzo poprawne audio premium, natomiast BOSE (na salonie mieli taką plus jeszcze pakiet OPC wewnątrz z m.in. bardzo fajną kierownicą) naprawdę robiło wrażenie. Zdziwiło mnie natomiast, iż BOSE miało w zasadzie tylko manualny equalizer, a to drugie wiele fajnie skalibrowanych predefiniowanych profili, 

- fajna ergonomia, z jednym MEGA złym wyjątkiem. Likwidacja pokrętła sterowania infotaiment na tunelu to jest porażka niebywała (to już daje się zabrali w wersji poliftowej?),

- większe kieszenie w drzwiach, mniejsze na oparciach foteli,

 

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy (dynamika), to szału nie ma, choć jest wyraźnie żwawsza od poprzedniczki 160KM. Natomiast jest bardzo sztywna, wręcz lekko sportowa (może dlatego że stan licznika 150km? bez flexride), natomiast wspomaganie zbyt duże i lekko odrealnione. Na pewno jest też ciszej. Za ok 2 tyg będę miał ten egzemplarz na weekend to porównam co się zmieniło. No i czekam kiedy dostaną 210 4x4.

 

Ogólnie GM strasznie cienko z organizacją teraz, nie wiem czy to przez Francuzów (?) Auta na salonie, a sprzedawcy nie maja nawet dokładnych parametrów silników czy wzorników kolorów. Słabe to, ale tak czy siak uważam, że to auto będzie hitem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świeżo cyknięte...

 

Cyknięte kilka dni temu

20170413_165712.jpgupload images freecertificity.com

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ktorys z kolegow. Wrzuc do tematu milosnikow Rolexa, moze sie ujawni ;)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej chłop nie ma ''bulu''  :lol:, nie tylko w temacie zlecenia oklejenia BMW pod wybrany kolor .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba ma go raczej za dużo.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nowe opony mają większy opór toczenia niż stare, zdezelowane? Mowa o letnich o tym samym rozmiarze.

 

Wymieniłem stare 9. letnie Matadory na nówki Continentale i zaobserwowałem większe spalanie. Chyba maleje.

Edytowane przez pływak_wodnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nowe opony mają większy opór toczenia niż stare, zdezelowane? Mowa o letnich o tym samym rozmiarze.

 

Wymieniłem stare 9. letnie Matadory na nówki Continentale i zaobserwowałem większe spalanie. Chyba maleje.

Moze byc z kilku powodow

 

1. Opona jest nowa i lepiej sie klei

2. Ma po prostu wieksze opory toczenia

3. Zmienilo sie cos w twojej jezdzie - uzywasz klimy? Zmienila sie trasa codzienna?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasa codziennie taka sama, dynamika podobna, klimy jeszcze nie używam (upałów póki co nie ma).

 

Po 2. tankowaniu po 300 km policzyłem spalanie i wyszło o .25 l/100km mniejsze od 1. tankowania - też po dystansie ~300 km. I tak w sumie ~ litr więcej niż przed zmianą opon.

 

Może ta nowa mieszanka gumy potrzebuje trochę czasu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj mieszkanki opony lub także ciśnienie powietrza oraz to, ze teoretycznie mimo opona rozmiarowo taka sama w rzeczywistości może być minimalna różnica rozmiarów. Ale to by raczej nie miało znaczenia w kwestii spalania. Chodzi mi o "owal" opony. Tzn mimo takiej samej szerokości opony i profilu powierzchnia styku z podłożem mos być inna śle aż na tyle?

 

Opony obu firm o podobnej strukturze bieżnika?

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz do sprawy podejsc naukowo. Teraz kazda opona ma etykiete z oporem toczenia. Jezeli kupiles opone klasy A i samochod pali Ci wiecej niz ta stara guma, to moze przyczyna niekoniecznie tkwi w oponach.

No chyba, ze Continental poszedl w slady Volkswagena i podaje na etykietach, to co chcieliby zobaczyc ekolodzy, a nie to co wynika z rzeczywistego uzytkowania :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i potem się sypia silniki, kosztowne awarie, obsługa..... Niedobrze się robi od tego downsizingu.... 

Kiedyś 550 to było 5 litów pojemności - a teraz jakieś żarciki....

Niedługo będzie 760i z 2 litrowym dieslem, 8 turbo i 2 kompresorami. 600 koni i żywotność 2 lata "jazdy do kościoła". Oczywiście spełni normy Euro 15 i będzie spalał 3 litry paliwa i dwie krople majonezu. Tylko po co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Tylko po co?

 

 

Żeby serwisy miały co robić i zarabiały na salony :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale stwierdzenie " najmocniejszy szesciocylindrowy silnik diesla, na swiecie " jest troche nieprawdziwe :D.  Sie autor podniecil za bardzo, piszac ten artykuł 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale stwierdzenie " najmocniejszy szesciocylindrowy silnik diesla, na swiecie " jest troche nieprawdziwe :D.  Sie autor podniecil za bardzo, piszac ten artykuł 

 

Ciężarówki mają mocniejsze diesle + do tego pickupy. :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że ktoś po szkole wyremontowal silnik, to specjalnie mnie nie dziwi. Ostatecznie, po to uczęszczał do tej szkoly. Dużo bardziej zainteresowało mnie to, że trafił do niej zupełnie przypadkiem :)

"Jednak cztery lata temu zupełnym przypadkiem Jakub trafił do szkoły mechanicznej." W Polsce teraz za kierunek kształcenia odpowiada jakas maszyna losujaca? :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dramaturgia, emocje... Może wdepnął w psie g... przechodząc akurat obok szkoły i wszedł by sobie but wyczyścić, autor akurat milczy na ten temat... :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie milczy i czuje niedosyt, a Twoje przypuszczenia wcale nie musza byc dalekie od prawdy, tym bardziej ze w Polsce duzo latwiej jest wdepnac w psie g... niz znalezc dobrego mechanika :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.