Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Jedrek: idz do salonu i sie przejedz. IMHO wszystkie trzy moga okazac sie zbyt narowiste jak na pierwsze moto i mozesz zalowac, ale to Twoj wybor. Jesli chodzi o ocene tych motocykli, abstrahujac od przydatnosci na pierwszy sprzet, to zgadzam sie z poprzednikiem, bierz sv650.


Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ksylo1, tdmka waży mniej więcej tyle co inne motocykle, tyle, że ma wysoko położony środek ciężkości, o którym trzeba pamiętać przy manewrach z małymi prędkościami. Fazer jest mniejszy, poręczniejszy, mając 4 cylindry rozpędza się spokojnie, miarowo a nie nerwowo (tdm'ka trochę jak turbodiesel - nic, nic, nic, 3 tyś obrotów - ŁUBUDU i ciągnie jak lokomotywa). Generalnie Fazer ze swoimi 100KM jest szybszy a tdm lepiej przyspiesza :) No i tdm ma z przodu koło 18" i większe skoki miększego zawieszenia, co znacząco zwiększa komfort na naszych drogach.

Tdm'a to mój pierwszy motocykl, leżałem tylko raz (nagła śnieżyca w marcu B), wywaliłbym się na każdym innym sprzęcie). Zwykle śmigam z prędkościami rzędu 120 km/h i tak jest najprzyjemniej - wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą, niezła ochrona przed wiatrem, pozostaje tylko podziwiać krajobraz.

 

paprot dzieki wielkie za cenne wskazówki, bede szukał TDM-ki w komisie. poogladam, przejade sie i zobaczymy...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedrek: idz do salonu i sie przejedz. IMHO wszystkie trzy moga okazac sie zbyt narowiste jak na pierwsze moto i mozesz zalowac, ale to Twoj wybor. Jesli chodzi o ocene tych motocykli, abstrahujac od przydatnosci na pierwszy sprzet, to zgadzam sie z poprzednikiem, bierz sv650.

 

To co kupic w takim razie? Mialem ograniczyc sie do tej trojki, ale niech bedzie. Nie chce zeby motocykl byl duzo ponad moje mozliwosci, a doswiadczenie mam mikre. Co proponujecie?

 

Pozdrawiam.

Edyta. Z drugiej strony podobaja mi sie czopery, i chcialbym drag stara 600, ale takie moto to raczej na wycieczki, bo na miescie stoisz w korku jak samochodem B) Z tym raczej dalbym sobie rade, bo nie jest to raczej strzala.

Edytowane przez Jędrek_38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy to zawsze poleca sie: Honde VTR 250, Kawasaki Z250R, albo uzywane Suzuki GS500 czy Honda CB500. Jednak najlepiej umowic sie na jazde probna w salonie i samemu sprobowac, tylko wtedy tak naprawde dowiesz sie, co jest najlepsze dla Ciebie.


Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat teraz jezdze na MICHELIN power sport. Zmienilem po Dunlpach (nie pamietam nazwy) o charakterystyce sport-turyst, bo wydawalo mi sie, ze mialy slaba przyczepnosc, ale Micheliny mnie wcale nie zachwycily. Owszem jest lepiej, ale zdarza sie niekontrolowany zanik przyczepnosci tu i owdzie, spodziewalem sie lepszych parametrow. Mam Ducati St2, 83 KM wiec niezbyt wiele i przy umiarkowanej jezdzie udalo mi sie zrobic na Michelinach 10 tkm, wiec to niezly rezultat, tym bardziej ze maja jeszcze troche bieznika. Nastepnym razem chyba zdecyduje sie na Pirelli Corsa, kazdy kto je mial to je zachwala, pewne cos w tym jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info. ja mialem na swoim osiolku Bridgestone BT014 super "lepkie" ale na dlugo nie wystarczyly i ostatnio mialem maly wystrzal z tylu przy 150km/h , szybko mi to podnioslo cisnienie . Zalozylem Micheliny dwa dni temu i sa OK


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cholera a juz prawie byłem zdecydowany na SV-ke! fazer i GS zdecydowanie za małe

VFR trzeba pooglądać<_< BMW! jakie np?

juz odpowiadam w sprawie BMW. chodzi o R 1200 GS. duzy i wygodny sprzet. ale to juz duzy wydatek. ma zalety. niemiecka robota, walrk Kardana wygodna pozycja i mnostwo doadatkow, ktore ulatwiaja jazde. . po za tym chcialem sprostowac blad, ktory zrobilem w poprzednim wpisie. . nie chodzilo mi o Suzuki gs Varadero (to jakas kompletna bzdura!) ale o Suzuki V.Strom. wielki i ciezki motocykl. ale fajny na polskie drogi a i po polnej drodze tez mozna sie przrejechac. niestety w Polsce w salonach nie jest dostepna wersja 1000ccm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy to zawsze poleca sie: Honde VTR 250, Kawasaki Z250R, albo uzywane Suzuki GS500 czy Honda CB500. Jednak najlepiej umowic sie na jazde probna w salonie i samemu sprobowac, tylko wtedy tak naprawde dowiesz sie, co jest najlepsze dla Ciebie.

odradzam motocykl o pojemnosci 250 ccm. po pol roku bediesz sie czul jak na rowerze. ja zaczynalem od GS 500 w wersji z owiewkami i bylem bardzo z niego zadowolony ale po roku zaczalem odczuwac niedosyt mocy. dlatego jesli jestes rozsadny polecilbym jakas rzedowa czworke o wygodnej pozycji, ktora wystarczylaby na dluzej. ale wszystko zalezy od srodkow jakimi dysponujesz, rodzaju motocykla jaki chcesz kupic, czy to ma byc nowka sztuka z salonu czy uzywany, sposobu eksploatacji (na codzien, do roboty, czy od wielkiego dzwonu?9. a i tak jak odpowiesz soSobie na te pytania, to bedziesz musial przejsc sie do salonow i " przysiasc sie " na ew. kandytatach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako ze nie mam doswiadczenia na motocyklach, ale radze sobie z duzymi quadami i smigam skuterem, na pierwsze moto wybralem Yamahe XJ 600. Nowa z salonu. Hołk.

Edytowane przez Jędrek_38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odradzam motocykl o pojemnosci 250 ccm. po pol roku bediesz sie czul jak na rowerze. ja zaczynalem od GS 500 w wersji z owiewkami i bylem bardzo z niego zadowolony ale po roku zaczalem odczuwac niedosyt mocy. dlatego jesli jestes rozsadny polecilbym jakas rzedowa czworke o wygodnej pozycji, ktora wystarczylaby na dluzej. ale wszystko zalezy od srodkow jakimi dysponujesz, rodzaju motocykla jaki chcesz kupic, czy to ma byc nowka sztuka z salonu czy uzywany, sposobu eksploatacji (na codzien, do roboty, czy od wielkiego dzwonu?9. a i tak jak odpowiesz soSobie na te pytania, to bedziesz musial przejsc sie do salonow i " przysiasc sie " na ew. kandytatach

Chyba nie ma w Polsce motocykla do ktorego sie nie przymierzalem.-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś spotkanie z nowym "na dzielnicy" <_< KTM-em ,fajny sprzęt, LC8-pojemność ? ,bodajże 950..szacun...

 

post-23173-0-41469100-1331586141.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

y60, pokaż się na bemce, wygląda na moto z dobrą, wygodną pozycją.


Wojtek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

y60, pokaż się na bemce, wygląda na moto z dobrą, wygodną pozycją.

 

postaram się coś osobiście sfocić,

 

tymczasem...:)

 

ogilvy-motorcycle-girls-400.jpg

 

 

pozycja rzeczywiście komfortowa,choć wersja RT jest jeszcze bardziej "turystyczna " od RS-a,

 

R100RT%2060th%20Anniversary.JPG

 

 

RS ma niższą i węższą od RT kierownicę i nieco inną owiewkę z niższą szybą..

ale i tak to kawał kanapy ...

Edytowane przez y60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wielu zawirowaniach od tygodnia stoi w garazu Yamaha Drag Star 1100 Classic. Wczoraj i dzisiaj pierwsze jazdy. Jest super ;) Chcialem pojsc za glosem rozsadku i kupic jakiegos turystyka, ale wygraly emocje a zawsze podobaly mi sie czopery. Radzili mi pojemnosc 650, ale juz wiem ze dobtze zrobilem bo 650 moglo by byc za malo. Poza tym polecam kask Nolan N43 air, jest po prostu rewelacyjny, bez porownania z tymi ktore mam do tej pory. A mam jeszcze piec innych.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wielu zawirowaniach od tygodnia stoi w garazu Yamaha Drag Star 1100 Classic. Wczoraj i dzisiaj pierwsze jazdy. Jest super ;) Chcialem pojsc za glosem rozsadku i kupic jakiegos turystyka, ale wygraly emocje a zawsze podobaly mi sie czopery. Radzili mi pojemnosc 650, ale juz wiem ze dobtze zrobilem bo 650 moglo by byc za malo. Poza tym polecam kask Nolan N43 air, jest po prostu rewelacyjny, bez porownania z tymi ktore mam do tej pory. A mam jeszcze piec innych.

Pozdrawiam

 

 

oj, robi wrażenie gdy się go widzi i słyszy 'na żywo' : )

prosimy o zdjęcia!


life's a piece of shit [...] just remember that the last laugh is on you. and always look on the bright side of life

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pora na 2 kółka ;) Dzisiaj zapisałem się na prawo jazdy kat. A ;)

W planach zakup v-roda choć nie wiem czy to dobry pomysł na pierwszy motocykl ;)

 

Jędrek gratulacje!


Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej slaby pomysl.

 

Możesz to rozwinąć?

Słyszałem od osób z branży że HD pomimo swojej mocy i gabarytów prowadzi się bardzo łatwo, jedynym minusem jest duży promień skrętu.


Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj Fireblade tez prowadzi sie bardzo latwo [zwlaszcza latwo przyspiesza], a jednak bym go nie polecil na pierwszy motocykl ;). V-rod: duza masa, duza moc, duzy promien skretu, duza szerokosc i rozstaw osi - to utrudnia prowadzenie. Warto pojezdzic chociaz jeden sezon na czyms innym. Zrobic te 5k - 10k km na bardziej przyjaznym motocyklu, nabrac minimalnego doswiaczenia i mozna wsiadac na cos mocniejszego. I jeszcze uprzedze argument, ktory sie czesto pojawia, tzn. o rosadku kierowcy, ze nie bedzie szalal i bedzie uwazal, wiec moze kupic jako pierwszy motocykl cos mocnego albo trudniejszego w prowadzeniu. To nie dziala w ten sposob bo sam rozsadek nie wystarczy, aby w pelni cieszyc sie jazda, a gdy zajdzie potrzeba - wyjsc z podbramkowej sytuacji na drodze. Potrzeba do tego jeszcze minimum umiejetnosci. Warto najpierw ponosic Tissota, by za jakis czas w pelni docenic jakosc Rolexa, spoczywajacego na naszym przegubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MT-01 tez prowadzi sie bardzo latwo. Warto jednak przyswoic sobie odruchy na czyms lzejszym, tanszym i wolniejszym. Takie jest moje zdanie - znam oczywiscie takich, ktorzy zaczynali od Hayabusy i zyja i takich, ktorzy roztrzaskali sie na Simsonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze v-rod nie prowadzi sie tak jak niewielki turystyk, ale nie jest tqk strasznie. Spod tylka nie ucieka, mozna spokojnie dac sobie rade. Ale oczywiscie gdybym mial jezdzic mim glownie po miescie, to byloby nieporozumienie. Promien skretu faktycznie spory, gdy ruszasz ze skrzyzowania i zaraz trzeba oskro skrecic to szalu nie ma. Jezeli potrzebujesz go na dluzsze wycieczki, jest super. Masa w trasie jest raczej zaleta, nie miecie Cie z drogi byle podmuch zefirka. Poza tym nowe turystyczne motocykle tez sa coraz ciezsze, choc pozornie na takie nie wygladaja. Byle szescsetka to teraz okolo 220 kg.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze v-rod nie prowadzi sie tak jak niewielki turystyk, ale nie jest tqk strasznie. Spod tylka nie ucieka, mozna spokojnie dac sobie rade. Ale oczywiscie gdybym mial jezdzic mim glownie po miescie, to byloby nieporozumienie. Promien skretu faktycznie spory, gdy ruszasz ze skrzyzowania i zaraz trzeba oskro skrecic to szalu nie ma. Jezeli potrzebujesz go na dluzsze wycieczki, jest super. Masa w trasie jest raczej zaleta, nie miecie Cie z drogi byle podmuch zefirka. Poza tym nowe turystyczne motocykle tez sa coraz ciezsze, choc pozornie na takie nie wygladaja. Byle szescsetka to teraz okolo 220 kg.

Pzdr.

 

Jakiś czas temu uciekłem z miasta na wieś. Kiedyś miałem wszystko pod ręką teraz żeby coś załatwić muszę zrobić 15km.. Do tego ma mi właśnie służyć motor, nie planuję wycieczek nad morze czy w góry.. chociaż kto wie :)

Turystyki i ścigacze odpadają bo po prostu mi się nie podobają..

Myślę jeszcze nad HD Sportster 883 Iron lub Triumph Thunderbird ale to kruszynki w porównaniu z v-rodem

 

EDIT: Zapomniałem napisać że jeżeli Triumph Thunderbird to tylko starsze modele, te nowsze do mnie nie przemawiają. Rozważam też Triumph Thruxton (przepiękny klasyk :D )

Edytowane przez diesel

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posluchaj kolegow z doswiadczeniem ( nie mowie o sobie pomimo ze przejezdzam rocznie okolo 12k km ) ,zyje sie tylko raz . Na czym bedziesz sie uczyl jezdzic ? Jezeli na czyms w miare duzym to nie powinienes miec problemow z duzym motorem jak zaczniesz od jakies 125cm lub 250cm to na poczatek odpusc sobie V-rod'a . Kupisz sobie po kilku miesiacach jezdzenia na czyms mniejszym . Jezdzic prosto potrafi kazdy , gorzej jest na nieprostych drogach . Jechalem kiedys na przejazdzke po gorach za gosciem na H-D , szkoda ze niebylo tego jak nagrac i puscic pozniej w szkolach jazdy motocyklowej , zanim zaczely sie zakrety wszystko bylo OK pozniej nie bardzo , powiem tylko ze facet wylecial z drogi na szczescie w strone zbocza a nie przepasci . Dobrze sie zastanow czy nie kupisz czegos co przekracza Twoje sily/umiejetnosci , krzyzykow na drodze juz teraz stoi wystarczajaco duzo .

Irek


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kolege jezdzacego na sporym sprzecie, ktory do tej pory nie do konca jest przekonany, ze zeby szybko przejsc zakret trzeba pociagnac "druga strone" kierownicy - niz wynika to z kierunku zakretu... Tak jak pisze Irek - na prostej jest ok, problemy zaczynaja sie na zakretach, w deszczu, na brudnym asfalcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie racje Panowie. Trzeba mierzyć siły na zamiary. W tej chwili definitywnie odpuszczam v-roda.. ale nie rezygnuję z HD :)

Dla mnie przede wszystkim liczy się wygląd, motor ma mi się po prostu podobać dlatego aktualnie moim numerem 1 do zakupu jest HD Sportster Iron 883

 

2010_HD_Iron.jpg

 

Czytałem na forach motocyklowych że jest idealny dla początkujących i.. kobiet :D

Cena około 33kPLN więc moim zdaniem przyzwoita jak za legendę.

Jak już uporam się z prawkiem to umówię się na jazdę próbną i wtedy podejmę decyzję.


Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.