Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

rafi

Stowarzyszenie
  • Liczba zawartości

    4049
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana rafi w dniu 2 Sierpnia 2016

Użytkownicy przyznają rafi punkty reputacji!

Reputacja

12397 Guru zegarmistrzostwa

O rafi

  • Urodziny 01/24/1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ząbki
  • Hobby
    filozofia polityki, muzyka, zegarki

Ostatnie wizyty

5556 wyświetleń profilu
  1. Jakoś na przełomie sierpnia i września dawali mi 15% na Santosa, negocjacje polegały na zadaniu pytania, za ile oddadzą. No ale to było już prawie rok temu.
  2. rafi

    Klub Miłośników Grand Seiko

    Gratki [mention]Mirosuaw [/mention] niech się nosi!
  3. Dominik, ja nie usprawiedliwiam. Bardziej chciałem pokazać, że ChW nie jest tu żadnym wyjątkiem. Wyjątkiem byłaby firma, która załatwiałaby to w tydzień. A dlaczego jest jak jest? No to przeanalizujmy. Po pierwsze to nie jest tak, że firmy mogły by sobie bez żadnego wysiłku finansowego i organizacyjnego rozpatrywać nasze reklamacje w trzy dni, ale postanowiły, że będą to robić tygodniami czy miesiącami, żeby wpienić klienta. Zmiany wiązałyby się z kosztami. Żeby pokryć te koszty trzeba by zejść z marż, albo… podnieść cenę produktów. Schodzenie z marż nie ma sensu, skoro wszędzie trzeba czekać, a klienci i tak kupują. Ceny regularnie są podnoszone, ale tu korekta musiałaby być większa, a jednak jakaś tam konkurencja na rynku jest i pewna wrażliwość na cenę u klientów też występuje. Czyli ryzyko. Koniec końców nie ma sensu się poprawiać, nie opłaca się. Można oczywiście wprowadzić regulację, które by pewne rzeczy na firmach wymusiły. Wtedy pewnie trochę ograniczyli by marżę, ale nie ma się co oszukiwać - ceny też poszły by w górę. Jedyne, co można by zrobić, to wszcząć masowy, globalny protest konsumencki [emoji23] Ja już swój protest konsumencki zacząłem po akcji z L. Polega on na tym, że nie kupuję nowych. Sealander jest wyjątkiem, ale tu w sumie nie ja jestem kupującym. Robert [mention]Perpetuum Mobile [/mention] gratulacje! Super leży. Niech się nosi i cieszy jak najdłużej.
  4. [mention]Funky_Koval [/mention] w ubiegłym roku kupiłem Longinesa, stacjonarnie, krajowy AD. Okazał się felerny. Oddałem, wymienili na nowy. Oczywiście nie od ręki. Przyszedł nowy, miał wadę. Poleciał na gwarancję. Znowu pewnie ze 2 - 3 tygodnie. Także nalatalem się, nadenerwowałem, dobrych kilka tygodni zegarka nie miałem, a na koniec usłyszałem przepraszam. Ale żeby chociaż „firmowy breloczek” dostać? Nic w tym stylu. Także to też nie jest tak, że to problem ChW. A poczytajcie w wątkach marek topowych, ile czasu ludziska czekają na zegarki wysłane na serwis…
  5. rafi

    Jak wyglądamy?!

    Sto lat, Prezes! Trzymaj się, Kolego. Zdrowia!
  6. Nie krytykuję. Stwierdzam tylko, że niewiele po tych zdjęciach można powiedzieć, poza tym, że mierzyłeś zegarki PP.
  7. Przede wszystkim to zdjęcia robione nogą od stołu. Ten niebieski wygląda, jakby był metaforą śledzi upchanych w puszce. Pozostałe nosiłbym.
  8. Popularność marki wzrosła prawdopodobnie w dużej mierze dlatego, że wbiła się w tę lukę cenową, którą zrobiły w ostatnim okresie Longines czy Oris. Że ChWard nie ustępuje tym markom niczym, to w mojej opinii za dużo powiedziane, ale nie ustępuje na pewno jakością wykonania, a funfactorem je przebija. Popularność marki wzrosła prawdopodobnie w dużej mierze dlatego, że wbiła się w tę lukę cenową, którą zrobiły w ostatnim okresie Longines czy Oris. Że ChWard nie ustępuje tym markom niczym, to w mojej opinii za dużo powiedziane, ale nie ustępuje na pewno jakością wykonania, a funfactorem je przebija.
  9. Wszystkie niemal firmy zaliczają wtopy jakościowe. Efekt masowej produkcji. Nasz odbiór skali tych wtop zależy od częstotliwości występowania w przyrodzie danej marki. Przy czym jako przyrodę mam raczej na myśli światek zegarkowy niż ogół rynku. Stąd obserwowalna ilość wtop Krzyśka rośnie. Stąd też taka a nie inna opinia o Seiko (przy czym bylejakość ich mechanizmów jest raczej obiektywna).
  10. Gratki Andrzej, fajny jest. Niech nosi!
  11. A to widzisz Dominik, wydawało mi się, że ok. 13. Jeśli 11,5 to całkiem ok. Bardzo fajny zegarek. Kiedyś kupię z drugiej ręki [emoji41]
  12. Już przy premierze pisałem, że super zegarki. Tylko grube dość. Miałem nawet zamiar na spotkaniu zapytać, z czego wynika ta grubość. No ale o nic nie zapytałem, bo wyszło jak wyszło, i praktycznie na spotkaniu nie byłem. Żałuję.
  13. rafi

    Pogadajmy o samochodach :-)

    A ja Ci Paweł [mention]Paulus57 [/mention] powiem tak: koledzy się ponapalali na te „SUVy”* jak szczerbaty na pączki, a tymczasem jedyny słuszny wybór to Lex es 300h. Ten samochód jest obiektywnie ładny, silnik bardzo ekonomiczny, a i dynamiki mi nie brakuje. Taka lepsza Camry. No, chyba że Cię łamie w kręgosłupie, wtedy bierz którąś z tych damek. Albo kupujesz dla żony. Co do samej Camry, to w nowej jest ładniejsza linia. Gęba i d*pa lepsza w poprzedniej. *istnieją fajne SUVy (jak Range Rover, Land Cruiser, czy parę amerykańców), ale te popierdółki do nich nie należą. Opinia, nie fakt.
  14. Widziałem tydzień czy dwa tygodnie temu jak kolumna takich maluchów jechała Jerozolimskimi w Wawie. Wszystkie w stanie igła, niejeden pewnie po pełnej odbudowie. Raczej żaden nie był kilkakrotnie mniej wart od Omegi [emoji6] Widziałem tydzień czy dwa tygodnie temu jak kolumna takich maluchów jechała Jerozolimskimi w Wawie. Wszystkie w stanie igła, niejeden pewnie po pełnej odbudowie. Raczej żaden nie był kilkakrotnie mniej wart od Omegi [emoji6]
  15. Dominik, czyli Certina wraca do gry [emoji6]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.