Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

QuadrifoglioVerde

Domowa siłownia

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki, chciałbym sobie zanabyć jakiś sprzęt do ćwiczeń w domu.

Zastanawiałem się nad atlasem ale jak poczytałem opinie to przeważają takie że lepiej wydać kasę na wolne ciężary czyli ławeczkę itd..

Nie jestem profesjonalistą, ani rzeźbienie swojego ciała nie jest moim hobby, potrzebuję sprzętu amatorskiego ale po prostu rozsądnej jakości do ćwiczeń max godzinę dziennie.

Budżet z racji, że to nie jest moje hobby to nie bardzo chcę wydawać na to majątku, powiedzmy, że do 800zł.

Fajnie jakby sprzęt nadawał się do ćwiczeń różnych partii ciała, brzuch, biceps, nogi.

Z góry dziękuję za podpowiedzi, ja nawet nie wiem na jakich firm sprzęt warto zwracać uwagę, jestem zupełnym laikiem. Na allegro jest mnóstwo tanich bubli których już ponoć złożenie jest problematyczne bo śrub np. brakuje. a przy ćwiczeniach całe urządzenie się przesuwa po podłodze :-)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość breslauer

polecam

TRX Suspension Trainer

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość breslauer

aliexpress

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Takiego czegoś nie znajdziesz. Ławeczka skos regulowana pion ok 300 400 plus sztanga i stojak jakieś 500 do tego sztangietki. ... troszkę mały budżet. Wiem bo troszkę się na tym znam 176 - 95 kg zero tłuszczu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chłopaki, chciałbym sobie zanabyć jakiś sprzęt do ćwiczeń w domu.

Zastanawiałem się nad atlasem ale jak poczytałem opinie to przeważają takie że lepiej wydać kasę na wolne ciężary czyli ławeczkę itd..