Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

Mnie raz wyrzucili z kolejki, konkretnie chodziło o Cermita, ale dostałem SUBa, (który z perspektywy czasu pasuje mi bardziej przez symetrię tarczy) poza tym do tej pory otrzymywałem wszystko co zamówiłem.
Na obsługę też nie mogę narzekać. Raz tylko było małe, nazwijmy to „nieporozumienie”, które zostało szybko naprawione przez kierownika sklepu.
Czasami czekam dłużej na odbiór zegarka, a czasami krócej, ale nie widzę w tym nic uwłaczającego. Podjeżdżam we właściwym terminie, zamawiam i po jakimś czasie odbieram telefon z miłą informacją. Nie siedzę pod salonem 24h na dobę (jak niektórzy tu chyba sobie wyobrażają czekanie na odbiór), a wręcz odwiedzam bardzo rzadko i tylko przy okazji, ale też nie chcę kupić każdego zegarka jaki tylko się pojawił, a jedynie te co mi się podobają.
Jedno co mi mocno przeszkadzało w pewnym momencie to puste gabloty, gdzie nie można było nic zobaczyć na żywo (ale tu ciężko obwiniać KRUKa, bo problem występował na całym świecie). Na szczęście problem ten chyba został wyeliminowany. Obsługa w Poznaniu moim zdaniem jest dobra, a szczególnie w Starym Browarze. Zawsze z uśmiechem (nie politowania) i miło można porozmawiać o zegarkach.
Wracając do SUBa, to gdyby jeszcze zrobili ND z zielonym bezelem lub zielonym bezelem i tarczą (taki nowy, proporcjonalny Hulk) to byłby dla mnie idealnym dopełnieniem kolekcji.
Życzę Wam szybkich odbiorów zamówionych zegarków i dużo radości w te Święta, a tym którzy tylko marudzą po to żeby marudzić, życzę tylko Wesołych Świąt bo zegarków nie odbiorą przecież

BEF619-BB-BC7-F-45-A9-AFA5-5-BEC2871-D1-DA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem DJ? 1,5 miesiąca. Chciałem Batmana? 7 miesięcy i jest. Chciałem AK i DJ Mint. AK dostałem po 8 miesiącach, Mint wypadłem z kolejki. Zapisuje się i czekam. Będzie to będzie, nie będzie to nie będzie. Po co sobie życie komplikować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na swoich chyba najlepiej bazować.
Ps. znam osoby, które pierwszy raz w życiu coś zamawiały w KRUKu i dostały „gorące modele” Także nie jest tak, że trzeba być w jakichkolwiek relacjach z AD żeby coś kupić. Jednym się udaje, a drugim nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Krystian napisał(-a):

Na swoich chyba najlepiej bazować.
Ps. znam osoby, które pierwszy raz w życiu coś zamawiały w KRUKu i dostały „gorące modele” Także nie jest tak, że trzeba być w jakichkolwiek relacjach z AD żeby coś kupić. Jednym się udaje, a drugim nie.

Dokładnie tak jest.

Nie ma tak wiele razy tu poruszanego "systemu" Kruka . Są indywidualne doświadczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Krystian napisał(-a):

Mnie raz wyrzucili z kolejki, konkretnie chodziło o Cermita, ale dostałem SUBa, (który z perspektywy czasu pasuje mi bardziej przez symetrię tarczy) poza tym do tej pory otrzymywałem wszystko co zamówiłem.
Na obsługę też nie mogę narzekać. Raz tylko było małe, nazwijmy to „nieporozumienie”, które zostało szybko naprawione przez kierownika sklepu.
Czasami czekam dłużej na odbiór zegarka, a czasami krócej, ale nie widzę w tym nic uwłaczającego. Podjeżdżam we właściwym terminie, zamawiam i po jakimś czasie odbieram telefon z miłą informacją. Nie siedzę pod salonem 24h na dobę (jak niektórzy tu chyba sobie wyobrażają czekanie na odbiór), a wręcz odwiedzam bardzo rzadko i tylko przy okazji, ale też nie chcę kupić każdego zegarka jaki tylko się pojawił, a jedynie te co mi się podobają.
Jedno co mi mocno przeszkadzało w pewnym momencie to puste gabloty, gdzie nie można było nic zobaczyć na żywo (ale tu ciężko obwiniać KRUKa, bo problem występował na całym świecie). Na szczęście problem ten chyba został wyeliminowany. Obsługa w Poznaniu moim zdaniem jest dobra, a szczególnie w Starym Browarze. Zawsze z uśmiechem (nie politowania) i miło można porozmawiać o zegarkach.
Wracając do SUBa, to gdyby jeszcze zrobili ND z zielonym bezelem lub zielonym bezelem i tarczą (taki nowy, proporcjonalny Hulk) to byłby dla mnie idealnym dopełnieniem kolekcji.
Życzę Wam szybkich odbiorów zamówionych zegarków i dużo radości w te Święta, a tym którzy tylko marudzą po to żeby marudzić, życzę tylko Wesołych Świąt bo zegarków nie odbiorą przecież emoji2371.png

 

 

1 godzinę temu, Michal93 napisał(-a):

Chciałem DJ? 1,5 miesiąca. Chciałem Batmana? 7 miesięcy i jest. Chciałem AK i DJ Mint. AK dostałem po 8 miesiącach, Mint wypadłem z kolejki. Zapisuje się i czekam. Będzie to będzie, nie będzie to nie będzie. Po co sobie życie komplikować :)

Cieszę się, że jest nas tu więcej - tych pozytywnie doświadczonych na tym Forum. :)

 

 

 

 

 

Wiem także to, że ten wątek będzie tak czy siak przystanią i paśnikiem dla wszelkiej maści malkontentów.  

Edited by mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sanik napisał(-a):

Dokładnie tak jest.

Nie ma tak wiele razy tu poruszanego "systemu" Kruka . Są indywidualne doświadczenia.

Ja chyba użyłbym określeń 'bajzel' i 'chaos', ale ja nie mam doświadczeń z Krukiem, więc w sumie to nie wiem 😄.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, beniowski napisał(-a):

Ja chyba użyłbym określeń 'bajzel' i 'chaos', ale ja nie mam doświadczeń z Krukiem, więc w sumie to nie wiem 😄.

Ale jak widać, odbiory odbywają się non stop, więc da się kupić Rolexa u AD. Choć nie jest to zakup z półki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, sanik napisał(-a):

Ale jak widać, odbiory odbywają się non stop, więc da się kupić Rolexa u AD. Choć nie jest to zakup z półki.

Mnie chodzi o to że niektórzy, wg tego co tu piszą, będąc stałymi klientami Kruka i zostawiwszy tam wagon pieniędzy, czekają długo na zegarek, a niektórzy nowi, z ulicy, dostają swoje modele szybko. No to jak taką sytuację nazwać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Wiem także to, że ten wątek będzie tak czy siak przystanią i paśnikiem dla wszelkiej maści malkontentów.  

 

Szkoda, że przy okazji przystań znaleźli tu sobie hipokryci i prostaki.


FS: Zenith A384 | Grand Seiko SBGX093 | Tudor BB58

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: to do postu Kolegi Beniowski

Pozyskiwanie nowych klientów?
Też byłem nowym klientem dla KRUKa jakiś czas temu jak każdy. Nawet ten co zostawił u nich setki tysięcy był kiedyś nowym klientem
Fakt, że można się obrażać za brak wskazania miejsca w kolejce, ale z drugiej strony chyba żyjecie w jakiejś bajce jeżeli myślicie, że skoro kiedyś Wam mówili, że jesteście np. na 20 miejscu w oczekiwaniu na dany model to faktycznie 19 osób przed Wami odbierze.
Ten numer w kolejce szczerze wątpię żeby kiedykolwiek coś wnosił do terminu odbioru (ale to już moje domysły). Zawsze mimo wszystko są klienci premium, którzy dostaną towar poza kolejką.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, machlo napisał(-a):

 

Szkoda, że przy okazji przystań znaleźli tu sobie hipokryci i prostaki.

Nie oceniaj dnia po tym, jakie zebrałeś żniwo. Sądź po ziarnach, które siejesz.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja niby nie mogę narzekać - zapisałem się w sumie na 6 modeli, 3 odebrałem, z jednego zrezygnowałem, jeden przesunąłem, na jeden czekam.

Zniesmaczyła mnie jednak sytuacja gdy po wpłaceniu zaliczki - a w praktyce nieoprocentowanej pożyczki - na Submarinera dostałem go dopiero po ponad roku od premiery podczas gdy ci którzy zapisali się z ulicy odbierali za chwilę, a jeszcze bardziej gdy wskutek wprowadzenia w błąd przez salon zrobiłem sobie niepotrzebną 700-kilometrową zimową przejażdżkę i pozbawiono mnie możliwości zapisu na GMT. 

Wkurzyło mnie to bo relacje oparte na widzimisiach i uznaniowości są mi obce, mój fryzjer jest zdecydowanie bardziej solidny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Krystian napisał(-a):

Edit: to do postu Kolegi Beniowski

Pozyskiwanie nowych klientów?
Też byłem nowym klientem dla KRUKa jakiś czas temu jak każdy. Nawet ten co zostawił u nich setki tysięcy był kiedyś nowym klientem emoji2371.png
Fakt, że można się obrażać za brak wskazania miejsca w kolejce, ale z drugiej strony chyba żyjecie w jakiejś bajce jeżeli myślicie, że skoro kiedyś Wam mówili, że jesteście np. na 20 miejscu w oczekiwaniu na dany model to faktycznie 19 osób przed Wami odbierze.
Ten numer w kolejce szczerze wątpię żeby kiedykolwiek coś wnosił do terminu odbioru (ale to już moje domysły). Zawsze mimo wszystko są klienci premium, którzy dostaną towar poza kolejką.

Ależ ja się na nic i nikogo nie obrażam, bo nie stoję w kolejce. A gdybym stał to mógłbym czekać nawet i rok czy więcej, ale chciałbym choć w przybliżeniu wiedzieć jakie zasady w owej kolejce obowiązują. Może ja zbyt prosty chłop jestem i na handlu/marketingu się nie znam, ale jak zapisuję się na coś co kosztuje w sumie spore pieniądze i czekam sobie, bo tak mi powiedziano (a do tego wcześniej, 'budując relacje' zostawiłem w danym salonie dużo pieniędzy), a potem wchodzę na forum takie jak to i widzę że ktoś wszedł do salonu tej samej sieci i odebrał model na który ja czekam ponad rok w kilka miesięcy, to chyba mam prawo być zirytowany czy coś takiego. 

 

Czekam teraz na pewien zegarek z niszowego mikrobrandu, ale na bieżąco mnie informują jaki jest status zamówienia. I wygląda to na dość dobry model komunikacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Nie oceniaj dnia po tym, jakie zebrałeś żniwo. Sądź po ziarnach, które siejesz.


Litościwie skończ już pierd... M.in. to ty sumiennie zapracowałeś na taką ocenę.


FS: Zenith A384 | Grand Seiko SBGX093 | Tudor BB58

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie zegarki, na które była zaliczka, odebrałem. Czekam obecnie na jeden model, gdzie zapisy były już bez zaliczek. W marcu 2023 będą 2 latka🙂

Nie ma co się frustrować, byłem w 4 salonach Kruka w Wawie i w każdym obsługa była co najmniej poprawna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, machlo napisał(-a):


Litościwie skończ już pierd... M.in. to ty sumiennie zapracowałeś na taką ocenę.

Jeżeli w podobnych tonach komunikowałeś się w salonach Rolex, to nie dziw się, że potraktowali Cię jak kawiorkę. 🙃


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Krystian napisał(-a):

Z tą „przejażdżką” pamiętam jak opisywałeś, też bym się ostro wkurzył.

No, wkurzyłem się i obraziłem na nich - następny zegar zamówiłem w innym salonie.

Na pewno się przejęli ;) 

Niestety to nadal Kruk i nadal te same zasady - nic nie wiemy, nic nie powiemy, robimy co chcemy i co nam Pan zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się zapisałem. Czekałem cierpliwie. Nie chodziłem i nie dzwoniłem do Nich. Pewnego dnia zadzwonili, poszedłem i odebrałem. Szampana ani innych gratisów nie dostałem. 

Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem najładniejszego Rolka jaki jest w ofercie. Jeżeli nie będzie w produkcji "PanAm" to pepsi ma dożywocie. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Dorian06 napisał(-a):

 

Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem najładniejszego Rolka jaki jest w ofercie. Jeżeli nie będzie w produkcji "PanAm" to pepsi ma dożywocie. 

 

Zgadzam się, że GMT Pepsi to piękny Rolex, choć może jednak nie najładniejszy ze wszystkich. Niestety, według mojego gustu, zdejmując z niego bransoletę i zakładając paski, odbierasz mu dosłownie cały urok. Dosyć często publikujesz tu zdjęcia GMT na kolorowych paskach, więc zakładam, że jesteś gotowy na przyjęcie szczerej - aczkolwiek w żadnym razie złośliwej - krytyki.


" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, mylof napisał(-a):

Zgadzam się, że GMT Pepsi to piękny Rolex, choć może jednak nie najładniejszy ze wszystkich. ...

Zawsze wypowiadam się w swoim imieniu i co mi się podoba lub nie. Co za tym idzie, dla mnie jest najładniejszy. Nie dlatego, że go mam a dla tego właśnie go mam. Jakby mi się nie podobał to nie zapisałbym sie na nIego. Kupiłem go dla siebie a nie dla innych. 

 

17 minut temu, mylof napisał(-a):

...  Niestety, według mojego gustu, zdejmując z niego bransoletę i zakładając paski, odbierasz mu dosłownie cały urok. ...

Dla mnie na tej szmacie wyglada super. Zupełnie inny zegar niż na bransolecie. Na nią też przyjdzie czas. 

 

17 minut temu, mylof napisał(-a):

... zakładam, że jesteś gotowy na przyjęcie szczerej - aczkolwiek w żadnym razie złośliwej - krytyki.

Publikując zdjęcia na publicznym forum, zdaję sobie sprawę, że nie będę miał tylko klepania po ramieniu ale również będę kopany po doopie. Krytykę, jeśli nie jest obraźliwa i chamska zawsze przyjmuje i nie obrażam się. Czego życzę innym. 

Edited by Dorian06

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby ktoś się zastanawiał to nie, do Dubaju nie warto lecieć się zapisywać. Chyba że z kawką i bombonierką.

1030187570_Zrzutekranu2022-12-24o13_34_48.thumb.png.a28e4335e13e66510d544c0ddcec246d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.