Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
johnbon

Tag Hauer czy Longines

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Bardzo bym prosił o pomoc w wyborze zegarka, dodam iż jest to mój pierwszy zakup powiedzmy wyższej półki zegarka i w temacie jestem laikiem.

 

Zastanawiam się nad Tag Heuer formula 1 i Longines hydroconquest.


Zależy mi na trwałości zegarka, gdyż nie chciałbym obchodzić się z nim delikatnie i uważać na zarysowania itp. 
Cena jest bardzo podobna prawie 10k.

Który z zegarków bardziej trzyma cenę, bardziej byłem skłonny za Tagiem ale czytając opinie namieszano mi w głowie. 

 

Czy w ogóle warte są ceny te zegarki czy może warto szukać czegoś innego ? 
 

z góry dziękuje za pomoc i życzę miłego wieczoru. 

3FBBBC7F-456E-491C-90F4-306DA9AD1107.jpeg

3B3CDAE0-7BF7-42F6-9E68-FEC222077471.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10k na zegarek, to sporo pieniędzy i wybór jest olbrzymi. Zwróciłbym Ci uwagę na nieco krzykliwą kolorystykę obu zegarków. Jeżeli ma to być Twój jedyny, to lepiej kupić coś bardziej stonowanego, Natomiast jeżeli masz jeszcze inne, to OK. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten Tag jest na baterię


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, natomiast longines w dwóch wersjach. Rozważam jak już to Longines automat. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolorystyka rzecz gustu, ja osobiście wolałbym bez tych złotych dodatków, np. taki: https://www.zegarki.zgora.pl/zegarek/28719_Longines_HydroConquest_Ceramic_L37814966