Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
nonsens11

Zakup nowego samochodu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, przymierzam się do zakupu nowego (dla mnie) samochodu. Jaki silnik/model polecacie. Tylko i wyłącznie benzyna. Chciałbym dołożyć LPG to też pytanie jaki silnik nadawałby się pod LPG. A teraz trochę wymagań:
- auto na trasy 90% trasa, 10% miasto (wygląda na to, że hybryda odpada)
- rocznik 2018+
- zakup na 8-10 lat
- najważniejsze kwota 60-70 tys.
- sedan/kombi - SUV odpada
- skrzynia automatyczna

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Lawnowerman napisał(-a):

Octavia 3 1.5 dsg

te silniki nie nadają się do LPG (wtrysk bezpośredni)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starsze Forestery albo Outback

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, nonsens11 napisał(-a):

- sedan/kombi - SUV odpada
 

 

25 minut temu, pawel007 napisał(-a):

Starsze Forestery albo Outback

 

A jak je odSUVić?


Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, nonsens11 napisał(-a):

te silniki nie nadają się do LPG (wtrysk ma


 

Po

27 minut temu, pawel007 napisał(-a):

Starsze Forestery albo Outback


 

I od razu lawetę też kup

Godzinę temu, satanic napisał(-a):

Toyota Camry 2.0 lub 2.5.


 

do 70 tys?

chyba Euro. 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem! Ja wiem!

 

A nie… nie wiem ;)

53 minuty temu, Lawnowerman napisał(-a):

 

I od razu lawetę też kup

 


Ja z Subaru zawsze miałem dobre doświadczenia, ale bywa różnie. I ponoć LPG do tych silników można, ale jest to drogie i skomplikowane…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Anansi napisał(-a):

 

 

A jak je odSUVić?

Młotkiem... Ja stoję przed podobnym problemem... Ale mam połowę tej kwoty, którą przeznaczyłeś i szukam Mercedesa w204 z roku około 2010...

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pmwas napisał(-a):

Ja wiem! Ja wiem!

 

A nie… nie wiem ;)


Ja z Subaru zawsze miałem dobre doświadczenia, ale bywa różnie. I ponoć LPG do tych silników można, ale jest to drogie i skomplikowane…

Mialem Legacy z gazem- bez problemu; dwie listwy tylko byly( 204EJ jak dobrze pamietam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pmwas napisał(-a):

Ja wiem! Ja wiem!

 

A nie… nie wiem ;)


Ja z Subaru zawsze miałem dobre doświadczenia, ale bywa różnie. I ponoć LPG do tych silników można, ale jest to drogie i skomplikowane…


Forum SIP poczytaj. Nie pamietam auta na ich giełdzie ktore by nie miało remontu silnika albo jego wymiany. 
 

Generalnie super auta - sam miałem Forka - ale na dłużej sorry ale nie. 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Lawnowerman napisał(-a):


Forum SIP poczytaj. Nie pamietam auta na ich giełdzie ktore by nie miało remontu silnika albo jego wymiany. 
 

Generalnie super auta - sam miałem Forka - ale na dłużej sorry ale nie. 

Nie wszystkie silniki to dobrze znosza. Moj bez problemow kezdzil- czesciej olej tylko wymieniany 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Lawnowerman napisał(-a):


Forum SIP poczytaj. Nie pamietam auta na ich giełdzie ktore by nie miało remontu silnika albo jego wymiany. 

Generalnie super auta - sam miałem Forka - ale na dłużej sorry ale nie. 


Impreza - 200000km i sprzedałem. Troszkę oleju spalał, ale silnik pracował ok. Mamy tez XV - na razie ok, ale ma tylko 110000km.

Impreza nie była oszczędzana, silnik nie był traktowany delikatnie, bo zachęcał do pracy w wysokich zakresach obrotow.

 

Z silnikami Subaru jest kilka problemów - uszczelki pod głowicami na przykład. 
Turbodoładowane mają tez problemy ze smarowaniem i kilka „bączków” potrafi załatwić panewki. 
 

Ale ogólnie moje doświadczenia z Subaru są dobre. Choć muszę przyznać, że w ogóle mimo mojego upodobania do obrotów, póki co nie udało mi się zadnego silnika wykończyć. 
Może ZMZ 409 będzie pierwszy 😈

Choc jego to akurat nie „pałuję”, bo czuć, że nie lubi…

 

Na LPG jeździ natomiast KIA Rio żony - na razie 65000km i wszystko OK, ale to tylko 1,2 więc jego raczej nie polecę komuś, kto szuka większego autka ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, nonsens11 napisał(-a):

Cześć, przymierzam się do zakupu nowego (dla mnie) samochodu. Jaki silnik/model polecacie. Tylko i wyłącznie benzyna. Chciałbym dołożyć LPG to też pytanie jaki silnik nadawałby się pod LPG. A teraz trochę wymagań:
- auto na trasy 90% trasa, 10% miasto (wygląda na to, że hybryda odpada)
- rocznik 2018+
- zakup na 8-10 lat
- najważniejsze kwota 60-70 tys.
- sedan/kombi - SUV odpada
- skrzynia automatyczna

 

 


 

Taki kup:

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/honda-accord-ID6FTilN.html


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tylko starszy rocznik, bardzo fajne auto, dobrze się zbiera, do gazu dobre, tylko trzeba sprawdzać regulacje zaworów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak twraz cenowo z rocznikami ale mialem civica ix 1.8 i to bylo bardzo fajne bezawaryjne autko, na grupie duzo osob mialo gaz i sobie chwalilo, a wersja kombi byla bardzo pakowna i pojemna
Silnik prosty w budowie, bezawaryjny, bardzo milo wspominam

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z gazem bo ten etap zamknąłem kilkanaście lat temu, ale spójrz w stronę Mazdy 3 lub starszej 6. To jedne z ostatnich aut gdzie nie montowali silników od kosiarek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, mmaniek napisał(-a):

Nie wiem jak z gazem bo ten etap zamknąłem kilkanaście lat temu, ale spójrz w stronę Mazdy 3 lub starszej 6. To jedne z ostatnich aut gdzie nie montowali silników od kosiarek.
 


Tylko to gnije. 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lawnowerman napisał(-a):

Octavia 3 1.5 dsg

Bardzo dobry silnik i ekonomiczny, gazowanie go moim zdaniem nie ma sensu, ale oczywiście każdy robi co chce :) Użytkuję już drugie auto z tą jednostką z DSG i jestem bardzo zadowolony.

Teraz, Lawnowerman napisał(-a):


Tylko to gnije. 

Może 15 letni :) Rocznik oczekiwany przez kolegę będzie zdrowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Matti napisał(-a):

Bardzo dobry silnik i ekonomiczny, gazowanie go moim zdaniem nie ma sensu, ale oczywiście każdy robi co chce :) Użytkuję już drugie auto z tą jednostką z DSG i jestem bardzo 


 

Sens zawsze jest bo placisz polowe ceny benzyny. A jak kolega chce na 8-10 lat i jeszcze trasy robi to już w ogole bez pytania. 
 

Zjeździłem takim autem z pół Europy i jest super. 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Matti napisał(-a):

Jeździłeś 1,5 DSG z gazem?

 

Nie. A ty?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW z N52. Problem może być z pospinaniem wszystkich założeń bo roczniki chyba już nie będą pasować (F10/F11 skończyli w 2017 a później już nie było N52). Silnik jak każdy - ma już swoje problemy ale do wyleczenia. Ja kupiłem 2.5  w serii 3 z standardowymi objawami dla tej jednostki czyli palił olej jak smok - 192tys przebiegu. Nowe pierścienie, od razu wleciało LPG. Dzisiaj ma trochę ponad 300tys nalotu, olej zmieniam co 10-12tys, za każdym razem płukanka. Między wymianami - czasami coś łyknie a czasami nic, tak czy inaczej ani razu nie musiałem dolewać. W 5er silnik spięty z ZF 8HP, najlepsza wersja 3.0 - ja mam 218km i trochę mało, szczególnie na letnich 255 na tylnej osi. 3.0 teoretycznie nie ma wadliwych tłoków (wąskie rowki na pierścienie). Wersje oznaczone 25i też miały 3.0 tylko ograniczoną moc (program plus "gorszy" dolot). Trzeba uważać na silnik N53 jeśli myśli się o LPG - ten ma wtrysk bezpośredni, najłatwiej poznać go po braku valvetronica - da się rozróżnić te silniki już po samej obudowie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pomoc

 

Złożenia są jakie są, rocznik 2017 nie chce iść niżej no chyba że trafia się okazja której nie ma :) tak więc honda odpada, mazda i problem karoserii odpycha. Subaru zostaje mi do poczytania. 

 

Nie sądziłem że z takim budżetem jest tak ciężki wybór.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.