siruspan 212 #14976 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Kolega pytał o leasing konsumencki i o nim pisałem. Nie spotkałem się z leasingiem konsumenckim 102% oraz osoba na etacie biorąca taki nie odlicza sobie vatu tak że to nie ja namieszałem Kredyt samochodowy i leasing konsumencki wychodzą około 10-15% (zależy jaki wkład i okres) a różnice między nimi mieszczą się po przecinku. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez siruspan 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valygaar 4830 #14977 Napisano 30 Sierpnia 2016 Sirus, ok, moze źle zrozumiałem, teraz to wyedytowales posty Anyway każdy leasing zwrotny wymaga przełamania jakiejś bariery psychologicznej - płacisz de facto za usługę, nie towar, po zabawie zostajesz z samym portfelem. Nawet jeśli byłby grubszy niż wkładając tenże przedmiot Na konsumenckim się nie znam, ale jeśli podatkowo korzyści są identyczne jak przy operacyjnym na firmę (chociaż nie wiem jakim cudem), to na pewno warto rozważyć. Ja kiedyś myślałem o najmie, ale u mnie zaważył fakt, że auta wykupione po leasingu to jednak sprawdzone, pewne auto na "spadek" czy to w firmie czy rodzinie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #14978 Napisano 30 Sierpnia 2016 Siruspan - no - ale 10% to nie 1,5 auta.. prawda? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #14979 Napisano 30 Sierpnia 2016 Kurcze, mój samochód jest stary ale zapłacony... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siruspan 212 #14980 Napisano 30 Sierpnia 2016 Valygar posty były edytowane do 2 minut po wpisaniu w celu poprawy literówek Adi 1,5 auta odnosiło się do wynajmów długoterminowych z wymianami na nowe co 2-3 lata 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #14981 Napisano 30 Sierpnia 2016 ok 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #14982 Napisano 30 Sierpnia 2016 Przy leasingu nie odliczysz całości VAT-u chyba, że auto używasz 100 % tylko w pracy.Jeżeli bierzesz osobówkę to pół VAT-u z raty odliczasz i całość raty leasingowej [netto] obniża koszt uzyskania przychodu - wtedy płacisz mniejszy PIT5. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burns 4511 #14983 Napisano 30 Sierpnia 2016 jak patrzę na współczesne wypusty samochodowe to dochodzę do wniosku, że spełnia się wizja z MadMax... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ricardo216 104 #14984 Napisano 30 Sierpnia 2016 Mam nadzieję, że przyzwoita, bo taką mam u siebie, a chłopaki trochę za nią sobie policzyli 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #14985 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Prins i Vialle to jest najwyższa półka instalacji holenderskich lpg. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism 606 #14986 Napisano 30 Sierpnia 2016 Miałem kiedyś saaba 93 kupionego w Holandii z instalką viaale ciekły wtrysk.Powiem szczerze prawie nie odczuwałem różnicy w jeździe paliwo-gaz..Jedyne co to wtedy(2000r)trudno było o obsługę w razie awarii.Cale szczęście nic się nie działo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #14987 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Myślałem, że jak już, to wypuszczą z gazem wersję 5.0 V8. Wersja 2,3EB z założenia jest dla oszczędnych, natomiast pewnie znalazłoby się grono chętnych na wersję V8 z gazem, bo jednak koszty spalania ich zniechęcają do V8.Gdybym był singlem z aspiracjami, to już dawno woziłbym się 5.0 V8, a tak mam rodzinnego Mondka MK5 z którego po 5 miesiącach jestem mega zadowolony Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #14988 Napisano 30 Sierpnia 2016 Osiem, czym zasluguje sobie mondek na tak dobra opinie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #14989 Napisano 30 Sierpnia 2016 Osiem, czym zasluguje sobie mondek na tak dobra opinie?Wszystkim. Auto nie ma słabych stron i mówię to całkowicie obiektywnie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #14990 Napisano 30 Sierpnia 2016 Taką informację dziś dostałem, że Ford dogaduje się/dogadał z Prinsem (producent instalacji LPG). Prawdopodobnie będzie m.in. Ford Mustang R4 2.3 EcoBoost z fabryczną instalacją LPG. @gustaw6666: znasz tego producenta? Co sądzisz o ich instalacjach?Siedząc w branży autogaz i nie znać Prinsa to tak jakby być kibicem Formuły 1 i nie znać Raeikkoenena. Były najlepszy kierowca, producent byłego najlepszego układu 4 generacji.Do dziś zresztą w zakresie wtryskiwaczy są najlepsi. A w zakresie 6 generacji znów są z przodu. Przy czym 6 generacja to też nie jest na tę chwilę "sam miód". Przypomnę, że to układ LPG który wykorzystuje fabryczne wtryskiwacze benzyny do wtrysku LPG w fazie ciekłej. Temat trzeba traktować indywidualnie bo nie każde pompy wysokiego ciśnienia są przygotowane do pracy z gazem.Póki co 4 generacja do silników z wtryskiem bezpośrednim jest rozwiązaniem zapewniającym nieco mniejsze oszczędności - 35- 40% ale za to dużo tańszym i bezpieczniejszym dla niektórych motorów. Mustang V8, z tym się nikt nie certoli tylko daje się dobry układ 4 generacji i oszczędza kupę kasy, jeżdżąc identycznie jak na benzynie tylko czyściej.Nie zawsze instalacje fabryczne są lepsze. 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14991 Napisano 30 Sierpnia 2016 Dla mnie Mustang z gazem to prawie tak jak 911, Ferrari, Lamborghini i wiele innych samochodów tego typu z gazem, nie pasuje jak cholera. I nie ma sposobu żeby mnie przekonać że jest inaczej 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #14992 Napisano 30 Sierpnia 2016 Irku a Mustang po zwiększeniu nocy za pomocą niefabrycznych części? 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14993 Napisano 30 Sierpnia 2016 To mi pasuje, rowniez pasuje mi samochod napedzany nitrometanem, ale sportowy samochod napedzany gazem niestety nie. Racjonalnie tego wytlumaczyc pewnie sie nie da, ale gaz nie pasuje mi do charakteru sportowych samochodow. Potancjal gazu jest duży, wg mnie jeszcze lepszym rozwiazaniem byłby metan bo kazda obora moglaby byc jednoczesnie stacja paliw. Mowie powaznie, chyba wszystkie nasze miejskie autobusy sa napedzane CNG 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3911 #14994 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Irku a Mustang po zwiększeniu nocy za pomocą niefabrycznych części? To zwykle kosztuje, a nie redukuje koszty. Więc jest prestiżowe W prestiżu odrzuca się logikę i rozsądek. Prestiż = drogo , bez ciułania i oszczędzania. Tyle postów tutaj natłuczono... Dobra Panowie a jak wygląda sprawa zakupu nowego auta przez przedsiębiorcę który nie chce leasingu ?Przy zakupie jednorazowo może odliczyć 50% VAT, tak ? i potem od paliwa 50% vat ?A co jeśli zechce sprzedać auto po powiedzmy 3 latach ? Słyszałem że w takim wypadku trzeba przy sprzedaży zapłacić VAT. Dla mnie to chore i bez sensu.Nie jasne są te amortyzacje i inne głupoty. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #14995 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Wszystko jest w naszych głowach, w naszych przyzwyczajeniach i skojarzeniach. Sam Irku podałeś przykład tuningu Diesla za pomocą LPG. Ja od siebie mogę dodać, że podanie gazu w fazie ciekłej w silniku benzynowym powoduje PRZYROST mocy. Nawet o 8%.Tuning za pomocą gazu. Do Mustanga. Efekt większy niż chip w silniku wolnossącym. Teraz bardziej pasuje? Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14996 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Uzycie LPG w dieslu pasuje bardzo bo to sa pickupy, tak jak pisalem mam problem nie do przeskoczenia jeżeli chodzi o samochod sportowy I gaz. Lpg ma wyzsza liczbe oktanowa I gdyby samochody byly " dlubane " żeby to wykorzystac to byłby z tego konkretny benefit, w normalnej sytuacji redukcja BTU o około 30% musi niesc ze soba zwiekszenie zuzycia gazu o praktycznie taka sama wartosc ( w teorii, praktycznie nie wiem) Wszystko jest w naszych głowach, w naszych przyzwyczajeniach i skojarzeniach.Sam Irku podałeś przykład tuningu Diesla za pomocą LPG. Ja od siebie mogę dodać, że podanie gazu w fazie ciekłej w silniku benzynowym powoduje PRZYROST mocy. Nawet o 8%.Tuning za pomocą gazu. Do Mustanga. Efekt większy niż chip w silniku wolnossącym. Teraz bardziej pasuje?Gustaw nie sadze ze" fuel tables " w mustangu sa zapisane tak żeby Ecu był w stanie zmierzyc I przyspieszyc zaplon na tyle żeby wykorzystac " lepsze " paliwo. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #14997 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Irek, jeśli używa czujnika spalania stukowego to czemu nie? Wtedy użycie wariatora zapłonu to kolejny benefit, niezależny od wykorzystania fazy ciekłej do schłodzenia ładunku. Zgoda. Tak czy inaczej to o czym piszemy dowodzi tylko, że odpowiednio zastosowany LPG ma wyraźnie większy potencjał niż benzyna, przynajmniej ta dostępna komercyjnie. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #14998 Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgadzam sie w 100% Moze ktoś kiedys zaprojektuje silnik spalinowy od podstaw, tak aby wykorzystac w 100% to co oferuje gaz. 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jash #14999 Napisano 30 Sierpnia 2016 Wszystko jest w naszych głowach, w naszych przyzwyczajeniach i skojarzeniach. Sam Irku podałeś przykład tuningu Diesla za pomocą LPG. Ja od siebie mogę dodać, że podanie gazu w fazie ciekłej w silniku benzynowym powoduje PRZYROST mocy. Nawet o 8%.Tuning za pomocą gazu. Do Mustanga. Efekt większy niż chip w silniku wolnossącym. Teraz bardziej pasuje? Chyba będę musiał kiedyś do Ciebie podjechać w mojej Mazdzie 323F po przełączeniu na gaz moc spada o 50% i z 88 koni robi się może 40. Auto pod górkę nie chce podjechać nawet. Byłem już u wszystkich wrocławskich magików - nikt nie odczarował. Jakieś dwa lata temu przestaliśmy z gazu korzystać, bo nie dało się jeździć normalnie, a wyprzedzały nas na drodze rowery 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #15000 Napisano 30 Sierpnia 2016 A co masz za układ? 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach