Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Okej masz Racje S600 to V12 ale biturbo o tej samej pojemności silnika co S500 - to mnie zmyliło ;)

 

Kilkunastoletnia S-klasa tak, nowa bądź kilkuletnia wg. mnie ... nie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S600 zawsze było V12 jak S500 V8. V12 BiT było tylko w S65 AMG i w ostatniej S600. Brak turbin mniejsza awaryjność? pokaż mi statystyki awaryjności S600 a S65.

poczytaj np o M120, ja specem od merca nie jestem ale V8 z eSy to silnik dla ludu, nie ma żadnego podejścia do V12, wystarczy spojrzeć na silniki z Pagani. Jako fan BMW mogę napisać że BMW kiedyś wspięło się na wyżyny i pokazało S70/2 i S70/3, S70/1 jest do dziś dnia wielkim niespełnionym snem a S70 to tak naprawdę kicha na otarcie łez. Do merca porównanie mają tylko S70/2 i S70/3

 

co do pojemności S500 vs S600 - mylisz się

Edited by trollu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda tylko, że nie zaznaczyłeś, że bierzesz pod uwagę tylko generację W221, w każdym innym przypadku Twoja "prawidłowość" się nie sprawdza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Napisalem o W221.

W222 juz calkiem w gazie nie przystoi. O ile moze pracowac na lpg?

W220 to juz leciwe auto, tam lpg nie robi wstydu, a i silniki pewnie lepiej to znosza niz kolejne nowsze generacje.

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak :)

 

Amerykański downsizing

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak napisałem wcześniej specem od merca nie jestem. Co do generacji - z tego co wiem to V12  z Pagani to M120 - stare, 4 zaworowe V12 merca które to w mercu zabiły normy emisji spalin, nie wiem jak się mają wszystkie następne ale powiedzmy, że są to "nowożytne" V12 by MB. Jak stare i nowe V12 MB znoszą gaz? Nie wiem. Ale jak miały by znosić? W USA z tego co wiem kiedyś był problem z M60 BMW, gładzie cylindrów pokryte chyba alusilem nie radziły sobie z zawartością siarki w benzynie dostępnej w USA, jak się mylę niech mnie ktoś poprawi. W nawiązaniu do tego - jaki zgubny wpływ ma mieć LPG w starych vs nowych V12 merca? Jakieś badania, doświadczenia, dane statystyczne? To odnośne "znoszenia" LPG. 

Co do "nie robienia wstydu" to zostawiam to bez komentarza, jeszcze nidawno pisałeś o markach w których nie przystoi gaz, teraz wytyczasz generacje w których gaz jest ok a w których be. S600 to zawsze będzie S600, nie ważne której generacji. Jeżeli Twoja aprobata na LPG zależy od wieku to podaj jaki to wiek samochodu, domniemam na podstawie w/w W220, że jest to wiek 11 lat, bo tyle minęło od zakończenia produkcji W220 które uznałeś za leciwe i "nie robiące wstydu". Dla innych marek ta prawidłowość się sprawdza czy trzeba przyjąć inne kryteria?

Edited by trollu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest V12 w moim leciwym aucie ,ale jak ktos by mi zaproponowal lpg ,to ...

 

1472163376dsc_1417.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a myślisz że nie ma e38 750i z podtlenkiem? jak zamiast puszek z filtrami pod maska są stożki to na 99% jest gaziwo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy smokes!!! Miałem szybkiego pickupa, ale teraz..... .

Gościu pisze mi program na wasze 100 oktanowe paliwo. Bendzie ponad 500KM i około 800Nm

W taki właśnie sposób pozbywa się fabrycznej gwarancji

 

Sent from my E6653 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irek pochwal sie jak juz bedzie po zabiegu.

 

Trollu produkcja w220 zakonczyla sie 11 lat temu ale rozpoczela 18 wiec jest to juz pelnoletnie auto, ktore nie bije prestizem jak np w221, a przy w222 wyglada juz calkiem leciwie. Chociaz nie oznacza to, ze jest to zly samochod. Po prostu po tylu latach dla mnie stracilo juz swoj prestiz. Ale za pare lat gdy bedzie klasykiem w zadbanym stanie jak w/w kolegi v12 znow zacznie nabierac smaku i gracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy smokes!!! Miałem szybkiego pickupa, ale teraz..... .

Gościu pisze mi program na wasze 100 oktanowe paliwo. Bendzie ponad 500KM i około 800Nm

W taki właśnie sposób pozbywa się fabrycznej gwarancji

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Jaki przebieg przewidujesz do remontu, albo wywalenia kolanka ?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planuje nie remontowac silnika :), wiesz ja już nie mam 18lat, cały czas z butem w podlodze nie jezdze.

 

Tak szczeze powiedziawszy to nie wiem co to jest "wywalenie kolanka ",

 

silnik sie sprawdzil przez lata, block I wnetrznosci sa ok ( wg specjalistow) do 500KM zmierzonych na kołach. Najslabszy punkt w niemodyfikowanym samochodzie to turbosprezarki I intercooler. Sa za malo wydajne do takich mocy.


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ma 18 lat więc nie bije prestiżem. To zła wiadomość dla posiadaczy starych ferrari, porsche czy tutaj na forum rolexów czy patków. Ciekawe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sory dla mnie auto 18 letnie za 20k nie jest w zaden sposob prestizowe natomiast 18 letnie ferrari podejrzewam ze moze kosztowac +500k wiec nijak sie ma do starego trupa za 20k.

 

Poza tym piszemy o mercedesie, a Ty wyskakujesz o ferrari. Ferrari samow sobie jako marka jest wyzej wypozycjonowana niz mercedes wiec nijak ma sie Twoja teoria.

 

Ale co czlowiek to inne pojecie prestizu. Dla mnie prestizem bedzie nowa sklasa dla kogos nowy bentley, dla jeszcze kogos innego nowa octavia, a dla Ciebie jak widze prestiz wzbudza juz 18 letni mercedes ktory mozna kupic od 20k.

 

Nie mierz wszystkich swoja miara i nie probuj na sile zainteresowac tym innych. Wyrazilem jedynie swoje zdanie wiec prosze uszanuj je.

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty widzę masz problem natury psychicznej. Prestiż pochodzący z tankowania za 5 zamiast za 2 zł za litr? Pogratulować.

 

Taki mały Quiz, co jest bardziej prestiżowe jako pakiet - nowa Skoda Octavia na benzynę czy pięcioletnie Bmw 530i na LPG? Te dwa auta będą praktycznie kosztować identycznie w kontekście zakupu jak i kosztów eksploatacji.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gustaw Ty chyba montujesz gaz, ze tak sie uczepiles tego tematu.

 

Chcesz to sobie jezdzij na tym lpg i bentleyem.

 

Ile silnik wytrzyma km na lpg powiedz mi?

 

I co najwazniejsze!!!

W ktorym miejscu napisalem, ze tankowanie benzyny jest prestizowe!!!

 

Czytanie ze zrozumieniem sie klania!!! Napisalem, ze 18 letnia s'klasa za 20k nie jest autem prestizowym!!!!

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sory dla mnie auto 18 letnie za 20k nie jest w zaden sposob prestizowe natomiast 18 letnie ferrari podejrzewam ze moze kosztowac +500k wiec nijak sie ma do starego trupa za 20k.

 

Poza tym piszemy o mercedesie, a Ty wyskakujesz o ferrari. Ferrari samow sobie jako marka jest wyzej wypozycjonowana niz mercedes wiec nijak ma sie Twoja teoria.

 

Ale co czlowiek to inne pojecie prestizu. Dla mnie prestizem bedzie nowa sklasa dla kogos nowy bentley, dla jeszcze kogos innego nowa octavia, a dla Ciebie jak widze prestiz wzbudza juz 18 letni mercedes ktory mozna kupic od 20k.

 

Nie mierz wszystkich swoja miara i nie probuj na sile zainteresowac tym innych. Wyrazilem jedynie swoje zdanie wiec prosze uszanuj je.

No zależy kto o jakim 18letnim mercedesie myśli, bo masz Mercedesa

http://www.autoscout24.pl/oferty/mercedes-benz-600-s-c-benzyna-szary-287301970

 

i mercedesa

http://www.autoscout24.pl/oferty/mercedes-benz-600-sel-benzyna-czarny-269002546

 

A jak dla mnie to dobrze utrzymany stary mercedes ,to wcale nie jakiś trup ,tylko dobra inwestycja( szczególnie V8 lub V12)

A nie wierzę (MOJE ZDANIE) , że jakieś auto po 20latach jazdy na gazie będzie nadal dobrym autem.

Każdy wypisuje swoje zdanie ,a Wy jak jakieś koguciki ...

Nikt mnie nie przekona do gazu ,ale ja też nikogo nie przekonuje do mojego zdania!

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia z gazem lub bez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zibi masz calkowita racje i S600, ktore pokazales jest juz pieknym klasykiem, ktorym nie wstyd sie pokazac.

 

Ale zajezdzone w220 po 18 latach na gazie...

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za chwilę cała ta nasza dyskusja o V6, V8, czy gazie, pójdzie do muzeum  :P  Świat pędzi przed siebie, a w jego krwiobiegu krążą pieniądze i czy tego chcemy czy nie  pewnie już niedługo nawet u nas zaczniemy jeździć "melexami"  :D

 

 

Wczoraj miałem okazje jako pasażer przejechać się ok 1-2 km Teslą

No powiem ze "niezłe cacko"   :)

 

Osiagi, komfort, wykończenie i wygląda auta są u mnie na +

Jestem pod ogromnym wrażeniem przyspieszenia. Na krótkim odcinku drogi zrobiło się 170km/h w mgnieniu oka :)

 

Fajne doświadczenie motoryzacyjne

Edited by BraWo100

Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zibi masz calkowita racje i S600, ktore pokazales jest juz pieknym klasykiem, ktorym nie wstyd sie pokazac.

 

Ale zajezdzone w220 po 18 latach na gazie...

Każdy ma swoje granice prestiżu...

Moim marzeniem jest range rover, a zimą moja sąsiadka odśnieżala swojego dwu letniego metalowa szypa... granica jej prestizu (może glupoty) jest znacznie wyżej niż moja...

Z opinią jest jak z d*pa ... KAŻDY MA SWOJĄ.

Wczoraj miałem okazje jako pasażer przejechać się ok 1-2 km Teslą

No powiem ze "niezłe cacko" :)

 

Osiagi, komfort, wykończenie i wygląda auta są u mnie na +

Jestem pod ogromnym wrażeniem przyspieszenia. Na krótkim odcinku drogi zrobiło się 170km/h w mgnieniu oka :)

 

Fajne doświadczenie motoryzacyjne

Jechałes na atopilocie ??? Edited by Zibi8

Share this post


Link to post
Share on other sites

 nowa Skoda Octavia na benzynę czy pięcioletnie Bmw 530i na LPG? Te dwa auta będą praktycznie kosztować identycznie w kontekście zakupu jak i kosztów eksploatacji.

 

Tutaj można dyskutować, ile kkm rocznie, ile lat, uzględnić spadek wartości, ponadto kupić dobrą F10, niebitą, niekręconą, wolnossące R6, z 2011 roku nie jest tak prosto (tym bardziej w dobrej cenie - nowej octavi). Poza tym jaka ta octavia może być i 1.0 TSI teraz...Żeby porównać trzeba uwzględnić wiele czynników.

 

Nie mniej używane auto w 99% przypadków będzie tańsze w utrzymaniu niż nowe.

 

Skoda wprowadziła właśnie - 4 lata lub 65 000 km bezpłatnych przeglądów, łącznie z olejem, filtrami, klockami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzywany vs nowy trzeba rozpatrywac indywidualnie pod kazdego uzytkownika w sposob jaki napisales stary wilku.

 

Jesli ma byc auto na ladnych pare lat to wole sprawdzone jednostki, a nie jakies eco farmazony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzywany vs nowy trzeba rozpatrywac indywidualnie pod kazdego uzytkownika w sposob jaki napisales stary wilku.

 

Jesli ma byc auto na ladnych pare lat to wole sprawdzone jednostki, a nie jakies eco farmazony.

 

nowa skoda (/opel /bmw...) vs używana skoda (/opel / bmw...) - uwzględniając wszystko taniej finalnie w 99% wyjdzie uzywany.

nowy kompakt vs używan limuzyna - trzeba liczyć indywidualnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.