Valygaar 4607 #18051 Napisano 28 Lutego 2017 Jest tak jak mówisz. Wg wczorajszych statystyk- te 20 km po skończeniu się prądu auto pokonało ze średnim zużyciem 5,9. Dlaczego nie zwiększać mocy? 313KM tylko na tył? Wydaje mi się, że to już mocno funcar, taki Mustang prawie. Nie twierdze, że to źle, ale ta idea oszczędnej hybrydy i machanie tyłem po zakrętach..? Nie wspominając o zimie... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #18052 Napisano 28 Lutego 2017 330e ratują nieprzeciętne osiągi. W innym wypadku co z tego, że koszt przejechania 100km to 20 pare zł, skoro trzeba za auto zapłacić ponad 170 tys zł. Można kupić auto za połowę tej kwoty i również mieć takie koszty przejechania 100km. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 693 #18053 Napisano 28 Lutego 2017 330e ratują nieprzeciętne osiągi. W innym wypadku co z tego, że koszt przejechania 100km to 20 pare zł, skoro trzeba za auto zapłacić ponad 170 tys zł. Można kupić auto za połowę tej kwoty i również mieć takie koszty przejechania 100km.pytanie czy za połowę tej kwoty dostaniesz również jakość, wykonanie BMW 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #18054 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Tylko 170k PLN ? Czy ta liczba jest poprawna ? Najtańszego A4 za tyle się nie skonfiguruje... Edytowane 28 Lutego 2017 przez switch107 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #18055 Napisano 28 Lutego 2017 pytanie czy za połowę tej kwoty dostaniesz również jakość, wykonanie BMWJakość i wykonanie to było kiedyś E46 , E39, E38. Porównaj dzisiaj insignie- f30 czy fokus-f20, nie ma różnicy, wszędzie plastik fantastk. Tylko 170k PLN ? Czy ta liczba jest poprawna ? Najtańszego A4 za tyle się nie skonfiguruje...Dokładnie od 175 tys 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18056 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Rafał, nie gniewaj się ale nie wiesz o czym piszesz. 330e kosztuje praktycznie tyle co 330i. VW, Audi, Mercedes za taki napęd doliczają 40- 60 tys. zł.Tylko 170k PLN ? Czy ta liczba jest poprawna ? Najtańszego A4 za tyle się nie skonfiguruje...Dokładnie tak i jeszcze dostaniesz rabat większy niż u Audi, Merca, Volkswagena. 313KM tylko na tył? Wydaje mi się, że to już mocno funcar, taki Mustang prawie. Nie twierdze, że to źle, ale ta idea oszczędnej hybrydy i machanie tyłem po zakrętach..? Nie wspominając o zimie...Przyrost z 252 do 313 przy tylnym napędzie praktycznie nic nie wniesie do 50 kph ale od 50 do 200 kph różnica będzie znacząca.A co do hipotetycznego machania tyłem to przez dużo lepszą reakcję na dodanie gazu paradoksalnie może być lepszy niż 330i. A, że przy okazji oszczędny? Cóż, jakoś to rozchodzę https://youtu.be/HL264sQJGn8 Edytowane 28 Lutego 2017 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18057 Napisano 28 Lutego 2017 Rafi za polowe ceny tej 330e z miła chęcią kupię nowe auto, które zaoferuje aż tyle 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #18058 Napisano 28 Lutego 2017 Sprawdziłem - u mnie najtańsza kosztuje 46100 eur (z najmniejsza nawigacja) czyli 200 000 pln. Moje doświadczenia z zakupem BMW (mialem 2) są takie że zawsze trzeba coś jeszcze dokupić bo taki jest standard. Co nie zmienia postaci rzeczy ze cena mnie zaskoczyła ... 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #18059 Napisano 28 Lutego 2017 Rafał, nie gniewaj się ale nie wiesz o czym piszesz. 330e kosztuje praktycznie tyle co 330i. VW, Audi, Mercedes za taki napęd doliczają 40- 60 tys. zł.Dokładnie tak i jeszcze dostaniesz rabat większy niż u Audi, Merca, Volkswagena.Przyrost z 252 do 313 przy tylnym napędzie praktycznie nic nie wniesie do 50 kph ale od 50 do 200 kph różnica będzie znacząca. Nie gniewam się, bo nie o to chodzi. Przewija się w temacie wątek ekonomiczny, zakupu, utrzymania. Stąd moja uwaga, że czym innym nieprzecietne osiągi + niski koszt przejechania 100km, a czym innym sam niski koszt przejechania 100 km w aucie, które kosztuje ponad 170 tys.O jakości piszę na podstawie własnych organoleptycznych doświadczeń. (pomijam wersje amerykańskie w skaju a u nich to skóra choćby E90 chciałem taką wolnossącą R6 kupić przesiadajac sie z E46) i przy okazji link z forum bmw na ten temat http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=147846 Rafi za polowe ceny tej 330e z miła chęcią kupię nowe auto, które zaoferuje aż tyle Jak wyżej czyli osiagi + niskie koszty vs tylko niskie koszty . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18060 Napisano 28 Lutego 2017 Chciałbym Ciebie dobrze zrozumieć. Na czym wg. Ciebie polega problem oferty na BMW 330e? 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #18061 Napisano 28 Lutego 2017 To inaczej. 330e vs 330i, 330e dobra oferta, łączy osiagi + ekonomię..Na innym przykładzie, Prius vs Avensis czy Qutlander vs Qutlander PHEVco z tego, że mniej spalią hybrydy, skoro droższe i kiedy jeśli w ogóle tą różnice w zakupie się przejeździ,żeby wyjść na zero i dopiero zarabiać. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #18062 Napisano 28 Lutego 2017 Piotrek - fajna bryka. Pozytywnie zazdroszczę..... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #18063 Napisano 28 Lutego 2017 Ciągle się nie mogę otrząsnąć z tej ceny :-) ale chyba rzeczywiście staniały. W zeszłym roku podstawili mi do prób A3 e-tron. Cena na metce była 59k Eur. Sprawdziłem ze teraz kosztuje 43k eur. 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18064 Napisano 28 Lutego 2017 Bardzo fajnej te hybrydy od BMW. Teraz zaczęli to montować w Mini i póki co tez same pozytywne odczucia w testach ludzie maja. Natomiast cena 330e jest poza konkurencją. 200tys to kosztuje Toyota rav4 w hybrydzie a jednak BMW to dwie klasy wyżej auto. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18065 Napisano 28 Lutego 2017 To inaczej. 330e vs 330i, 330e dobra oferta, łączy osiagi + ekonomię..Na innym przykładzie, Prius vs Avensis czy Qutlander vs Qutlander PHEVco z tego, że mniej spalią hybrydy, skoro droższe i kiedy jeśli w ogóle tą różnice w zakupie się przejeździ,żeby wyjść na zero i dopiero zarabiać.Ok, rozumiem. Poniekąd masz rację - Auris hybrydowy kosztuje dodatkowo 10k. Wprawdzie jeśli ktoś jeździ w większości po mieście to ma to sens bo obetnie 50% kosztów paliwa w mieście i około 5%-10% na trasie. Ale z drugiej strony - jeśli zamiast do hybrydy 10k. dołoży 3k do napędu LPG - obetnie wszędzie 50%. Z drugiej strony Plug in Passat, Golf, Audi A3- plus 50k, Mercedes C - plus 60k. To się zazwyczaj nawet nie zwróci. Więc tutaj pełna zgoda. Lepiej jeździć benzyną albo założyć do benzyny gaz. W zasadzie to 330e jest jedyną realnie korzystną ofertą na hybrydę jaką spotkałem na rynku.Piotrek - fajna bryka. Pozytywnie zazdroszczę..... Dzięki Adrian, choć będzie czego zazdrościć jak to będzie dobrze i bezawaryjnie służyć 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 693 #18066 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Ok, rozumiem. Poniekąd masz rację - Auris hybrydowy kosztuje dodatkowo 10k. Wprawdzie jeśli ktoś jeździ w większości po mieście to ma to sens bo obetnie 50% kosztów paliwa w mieście i około 5%-10% na trasie. Ale z drugiej strony - jeśli zamiast do hybrydy 10k. dołoży 3k do napędu LPG - obetnie wszędzie 50%. Z drugiej strony Plug in Passat, Golf, Audi A3- plus 50k, Mercedes C - plus 60k. To się zazwyczaj nawet nie zwróci. Więc tutaj pełna zgoda. Lepiej jeździć benzyną albo założyć do benzyny gaz. W zasadzie to 330e jest jedyną realnie korzystną ofertą na hybrydę jaką spotkałem na rynku. Dzięki Adrian, choć będzie czego zazdrościć jak to będzie dobrze i bezawaryjnie służyć A ta cena za Twoją 170 kpln to rozumiem od... a nie skonfigurowana? Czy jakieś demo z rocznika 2016? Broker czy salon pl?Bo katalogowo model 2017 stoi 176 000 zł i to golas totalny: "Normalna" oferta za sensownie wyglądający egzemplarz demo z 2016, z małym przebiegiem od dilera pl to już np. 235 kpln:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-seria-3-bmw-330e-hybryda-demo-dealer-bmw-lubin-ID6yGlyH.html Edytowane 28 Lutego 2017 przez StaryWilk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18067 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Wilku, golasa 330e kupisz za ok 140k po rabatach. Ja zamówiłem swojego do produkcji w listopadzie, z zastrzeżeniem, że ma być wyprodukowany w 2017, dodałem do golasa m.in.:- stylistyka sport line, felgi 17, czujniki parkowania przód i tył, kamera cofania, asystent parkowania, sportowe fotele, podgrzewane fotele, elektryczna regulacja lędźwi, tapicerka typu pół-skóra, reflektory led adaptacyjne, szyberdach, aktywny tempomat, nagłośnienie Harmann-Kardon, kierownica M-performance,skrzynia biegów sportowa z łopatkami na kierownicy, kierownica podgrzewana, nastrojowe podświetlenie wnętrza, dodatkowe schowki, ładniejsze listwy, czujnik deszczu i zmierzchu, fotochromatyczne i składane lusterka, lakier biel mineralna zamiast alpejska, bezkluczykowy dostęp, sportowy układ kierowniczy. Wyszło 233k, po rabacie 189k. Auto od autoryzowanego sprzedawcy w Polsce, z konfiguratora do produkcji, rocznik 2017. Edytowane 28 Lutego 2017 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18068 Napisano 28 Lutego 2017 Super rabat. Tylko wersja w prądzie ma takie rabaty? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18069 Napisano 28 Lutego 2017 Nie, chyba cała linia F30 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18070 Napisano 28 Lutego 2017 Piotrek nawet nie wiesz jak teraz żałuje ze w listopadzie nie zapytałem o to auto w salonie. Kurde wziąłbym golasa za 145 i tyle. To cena niższa niż za 120 w dieslu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18071 Napisano 28 Lutego 2017 A na jakiej wersji Countrymana stanęło i ile to wyszło finalnie? 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18072 Napisano 28 Lutego 2017 Kurde pełen S w benzynie 193 konie i tyle że z wszystkim co niepotrzebne. Nawet tv jest. Po rabacie na grupę zawodowa wyszło 128 tys. Katalogowa 183 tys. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18073 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) 30% rabatu? Jakaś rewelacja. To może w BMW też byś dostał więcej niż ja... Taka się robi na chwilę niebieska jak się jej wkłada wtyczkę w schaby: Edytowane 28 Lutego 2017 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18074 Napisano 28 Lutego 2017 Nie. Normalme 30 tys za koniec rocznika plus rabat zawodowy. Te 30 tys było dla każdego i na każdego Mini w listopadzie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18075 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Tuner TV nawet?? Masz fajny wóz. Najwyżej sprzedasz z niewielką stratą za jakiś czas, dzięki tak okazyjnemu zakupowi. Moje doświadczenie z hybrydami wygląda jak niżej:Auris TS 1.6 benzyna - 9.1l/100 km (miasto 60%, trasa 40%) 2000 km w tydzieńAuris TS Hybrid - 5.5l/100 km (miasto 60%, trasa 40%) 2000 km w tydzień Były to auta zastępcze Aurisa TS 1.6 D4D - 6.5/100 km (miasto 60%, trasa 40%) 40 000 km w rok Styl jazdy ten sam, czyli umiarkowanie dynamiczny.Czyli hybryda wykazuje oszczędność 40% względem benzyny przy aż 40% udziału jazdy na trasie. To jeszcze odrobinę lepiej niż sądziłem. Gdyby dołączyć opcję Auris TS 1,6 benzyna plus gaz i przyjąć, że gaz kosztuje przeciętnie 40% ceny benzyny, że silnik nadal spala pół litra benzyny na rozruch - taka Toyota spali równowartość 4,4 litra benzyny. Ta opcja wygrywa A klekot śmierydziel w tym porównaniu pali aż 71,5% tego co benzyna Edytowane 28 Lutego 2017 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach