Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ciągnie to może za dużo powiedziane ale używałem kilka aut co prawda nie rodzimej produkcji US ale na ich rynek.

Wszystkie trzy były niezawodne. 


A cadillacami jeździłem ale SUV-ami i fajnie się to prowadziło. 

Jedyne czego im troszkę brakowało to kucyków ale dawały radę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik spawacz jak ci z "Usterki".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci z Usterki takiej partyzantki nie odstawiali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z amerykańcem ma to niewiele wspólnego. Techniczny bliźniak saaba 9-3, na skróconej płycie od vectry C. Produkowany w Europie, dla Europy, z europejskimi silnikami.

 

Ja bym odpuścił. Już wolałbym saaba 9-3. 

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do gazu super ale z przypadłościami o których pisali koledzy. Ogólnie praktycznie każde auto poza BMW z bezpośrednim wtryskiem nadaje się dobrze do gazu, tylko niektóre wozy nie tolerują fuszery a potem się gada, że nie tolerują gazu.

 

rozwiń co jest ograniczeniem w BMW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z amerykańcem ma to niewiele wspólnego. Techniczny bliźniak saaba 9-3, na skróconej płycie od vectry C. Produkowany w Europie, dla Europy, z europejskimi silnikami.

 

Ja bym odpuścił. Już wolałbym saaba 9-3. 

 

Odszedł w zapomnienie ten niby Amerykan.

 

 

A ostatecznie nabyłem Peugeota 3008 żona jest zachwycona a ja mam spokój :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odszedł w zapomnienie ten niby Amerykan.

 

 

A ostatecznie nabyłem Peugeota 3008 żona jest zachwycona a ja mam spokój :)

Do czasu :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mina mojej wybranki jak ujrzała peugeota była bezcenna i bardzo wymowna.

Będzie spokój na kilka lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest piękny. Poprzednia wersja? Może konkurować o tytuł najpiękniejszego auta z Suzuki Liana oraz Fiat Albea.

 

Wybrałeś już wóz dla siebie, Arek? Nie zabrałem głosu bo jak napisałeś, że jesteś zadowolony z Peugeota 307 to sytuacja mnie przerosła i system mi się zawiesił bo ja mam skłonności do zupełnie innych w charakterze aut... Przyjąłech blue screena.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozwiń co jest ograniczeniem w BMW?

Wojtek, przepraszam że tak długo.

 

U zrębów założeń konstrukcyjnych zasilania wtryskiem bezpośrednim były korzyści wypływające ze spalania ubogich mieszanek. Wymagało to wykorzystania zdolności tego wtrysku do uwarstwiania mieszanki przez wielofazowy wtrysk na ubogo i wykańczanie na bogato pod świecą. Tak działał np. Mitsubishi GDI. Nie wiem czy również Renault IDE. Na pewno także pierwsze VW TFSI. Jednakowoż wdali się problemy z tlenkami azotu i dalej poszło to generalnie u wszystkich w kierunku wtrysku bezpośredniego, jednak homogenicznego. I takie wozy konwertuje się nawet 4 generacją, zachowując pewną część benzyny nawet po rozgrzaniu.

 

A BMW opanowało tlenki azotu, wprowadziło niewiarygodnie zaawansowany system na wtryskiwaczach piezoelektrycznych, w dodatku zaopatrzyło te silniki w tak rozwinięty i czuły system autodiagnozy, że nie ma jak do tego podejść z gazem. Można puścić szóstą generacją gaz przez wtryskiwacze benzyny ale i tak nie da się tak jak w przypadku benzyny zamodelowac wtrysku tak, żeby było na ubogo a pod świecą bogata chmurka, która umożliwi inicjację zapłonu. Gaz na wyjściu z wtryskiwacza zachowuje się inaczej niż benzyna, dużo bardziej burzliwie.

 

I d*pa zbita, natenczas. Szansa w nowych normach emisji, bo one mogą przekreślić system wtrysku BMW. Słyszałem że BMW szykuje powrót do wtrysku homogenicznego ze zwykłymi, elektromagnetycznymi wtryskiwaczami.

 

Paweł Bury, informacja że STAG jest bardzo dobry - jest zgodna z prawdą. Przy czym należy pamiętać, że STAG to tylko układ sterujący. Najważniejszy jest montaż i strojenie, ma to największy udział w poprawnej pracy instalacji. Na szczęście Zafira jest mało wrażliwa na przeciętną jakość instalacji. Najwyżej będzie palić o litr, dwa litry więcej niż optimum. A klient i tak jest zazwyczaj zadowolony.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest piękny. Poprzednia wersja? Może konkurować o tytuł najpiękniejszego auta z Suzuki Liana oraz Fiat Albea.

 

Wybrałeś już wóz dla siebie, Arek? Nie zabrałem głosu bo jak napisałeś, że jesteś zadowolony z Peugeota 307 to sytuacja mnie przerosła i system mi się zawiesił bo ja mam skłonności do zupełnie innych w charakterze aut... Przyjąłech blue screena.

 

W końcu jak pisałem kupiłem 3008.

A 307 jednak też zostaję bo szkoda mi tego auta a kilka groszy się pozbywać. 

 

A z 307 jestem zadowolony bardzo. Mam go od 6-7 lat jakoś i jedyne co w nim robiłem to oleje, klocki tarczerozrząd  i filtry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, dawno temu kupiłem siostrze zieloną 307-kę z silnikiem 2.0 HDI 90 KM. Chodził jak traktor, ale generalnie był bezawaryjny. Jedynie tarcze krzywiły się na potęgę, średnio co 10 tys. km trzeba było wymieniać (zalecenie serwisu: nie hamować w kałużach :) ). No i przednich żarówek wymieniła przez 5 lat chyba ze 100, przepalały się bez przerwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 


 

Paweł Bury, informacja że STAG jest bardzo dobry - jest zgodna z prawdą. Przy czym należy pamiętać, że STAG to tylko układ sterujący. Najważniejszy jest montaż i strojenie, ma to największy udział w poprawnej pracy instalacji. Na szczęście Zafira jest mało wrażliwa na przeciętną jakość instalacji. Najwyżej będzie palić o litr, dwa litry więcej niż optimum. A klient i tak jest zazwyczaj zadowolony.

 

 

 

 

Tak juz mam jeżdżę i działa dobrze - muszę się nauczyć benzyną jeżdżić bo mi czasem zgaśnie jak ruszam (za mało gazu wciskam  :lol: ) ale juz jest lepiej - porównując faktycznie samochód bardziej mułowaty od 19 TDi  czy 2.0 TDi

 

Fotka tego co mi założyli dla mnie to tylko symbole pewnie wyłuskasz więcej 

post-68206-0-04588100-1490521111_thumb.jpg

post-68206-0-77076600-1490521117_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak Wam się podoba nowa Toyota Rav4? Ogolnie sam jestem pod wrażeniem samej sylwetki. Nie podoba mi się jedynie w kolorze białym ( A ten jest włąśnie najczęścije reklamowany). O wiele lepiej wyglaałaby w jakimś ciemnym lakierze.

 

...

 

Żonka odebrała 2tyg temu. Ciemny brąz. Fajne auto jak ktoś lubi SUVy.

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak juz mam jeżdżę i działa dobrze - muszę się nauczyć benzyną jeżdżić bo mi czasem zgaśnie jak ruszam (za mało gazu wciskam :lol: ) ale juz jest lepiej - porównując faktycznie samochód bardziej mułowaty od 19 TDi czy 2.0 TDi

 

Fotka tego co mi założyli dla mnie to tylko symbole pewnie wyłuskasz więcej

Układ sterujący STAG 200 Go Fast - najtańszy możliwy Stag ale i tak bardzo dobry, pod warunkiem, że strojony na trasie, z uwzględnieniem kilku obciążeń w całym zakresie obrotów i zweryfikowane zapotrzebowanie na korekcję po obrotach. To ostatnie to coś co robi może 1% warsztatów a bywa często o tyle ważne, że jak wypadasz na autostradę i intensywnie dusisz przy powiedzmy 4-5 rpm to może robić się ubogo a właśnie wtedy bywa to zabójcze dla głowicy. Najlepiej jak będziesz w okolicy to wpadnij, ja Tobie to po koleżeńsku gratis sprawdzę i prawdopodobnie zestroję precyzyjnie.

 

Reduktor bardzo dobry, nawet świetny przy tej mocy auta, choć ustawicznie notował dotąd wycieki.

 

Wtryskiwacze słabe. Tzn. wprawdzie szybkością i wydajnością w zupelnosci wystarczą do Twojego auta, ich problem przez lata polegał na tym, że mocno zmieniały wydatek w funkcji przebiegu i najlepiej byłoby to stroić co 10 tys. km. Ale zaznaczam, że od roku ich nie obserwowałem i fabryka mogła to poprawić. Ale przez 5 lat była lipa.

 

Ile kosztowała ta instalacja?

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układ sterujący STAG 200 Go Fast - najtańszy możliwy Stag ale i tak bardzo dobry, pod warunkiem, że strojony na trasie, z uwzględnieniem kilku obciążeń w całym zakresie obrotów i zweryfikowane zapotrzebowanie na korekcję po obrotach. To ostatnie to coś co robi może 1% warsztatów a bywa często o tyle ważne, że jak wypadasz na autostradę i intensywnie dusisz przy powiedzmy 4-5 rpm to może robić się ubogo a właśnie wtedy bywa to zabójcze dla głowicy. Najlepiej jak będziesz w okolicy to wpadnij, ja Tobie to po koleżeńsku gratis sprawdzę i prawdopodobnie zestroję precyzyjnie.

 

Reduktor bardzo dobry, nawet świetny przy tej mocy auta, choć ustawicznie notował dotąd wycieki.

 

Wtryskiwacze słabe. Tzn. wprawdzie szybkością i wydajnością w zupelnosci wystarczą do Twojego auta, ich problem przez lata polegał na tym, że mocno zmieniały wydatek w funkcji przebiegu i najlepiej byłoby to stroić co 10 tys. km. Ale zaznaczam, że od roku ich nie obserwowałem i fabryka mogła to poprawić. Ale przez 5 lat była lipa.

 

Ile kosztowała ta instalacja?

Oni ją cenią 2700zł normalnie ja miałem upustu troche bo robiłem hak od razu u nich i szło po znajomości 

Jak zamontowali gaz to samochód stał bo czekałem na rejestrację - jak im zawiozłem to pojechali w miasto we dwóch jeden kierował drugi siedział obok z laptopem, kable przez okno pod maskę gdzieś wpięli - jeździli jakieś 30 minut 

Za tydzień odbieram te homologacje i mają się przejechać jeszcze raz tak na 15 minut i potem po 1000 km ponownie na regulację i sprawdzenie 

Będę obserwował jak coś się będzie działo to gwarancję mam 

 

 

 

 

No chyba że jak nie robisz po znajomości i zapłacisz te 2700 to dostaje się lepsze sprzęty

To co zauważyłem dzisiaj to to że w kabinie mam taki pizdryk mały co pokazuje ile jest gazu za pomocą diód zielonych - jest ich chyba 4 i czerwona jako rezerwa - samochód odebrałem w piątek, zalałem go pełna gazu i zrobiłem niecałe 40 km.Dzisiaj  rano po odpaleniu pokazało mi jedną diodę myślałem że gaz gdzieś się ulotnił więc pojechałem na stację paliw żeby dolać i zobaczyć ile uciekło ale weszło mi tylko 5 litrów więc gaz był - po dobiciu diody dobiły do 3 ale nie max - to normalne?

Edytowane przez Paweł Bury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, musisz sobie to wyregulować, poza tym te pizdryki g... pokazują. Musisz instalacje wyczuć. 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, dawno temu kupiłem siostrze zieloną 307-kę z silnikiem 2.0 HDI 90 KM. Chodził jak traktor, ale generalnie był bezawaryjny. Jedynie tarcze krzywiły się na potęgę, średnio co 10 tys. km trzeba było wymieniać (zalecenie serwisu: nie hamować w kałużach :) ). No i przednich żarówek wymieniła przez 5 lat chyba ze 100, przepalały się bez przerwy.

ja kupilem kiedys (w 1996 ??? nie pamietam) poloneza :) z tym silnikiem. 10 lat nic sie nie zepsulo - tylko korozja zjadla pol samochodu. Pamietam ze chodzil jak traktor :D ale palil 6 litrow/100km


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polonez nie miał HDI tylko wolnossące 1,9 starszej generacji.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar

Ale porucznik Borewicz dawal rade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale porucznik Borewicz dawal rade :)

Taa, zwłaszcza gdy moja mama odebrała w 1989r z polmozgrzytu nowego poldka i po 3 tys km pękł pasek rozrządu...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, dawno temu kupiłem siostrze zieloną 307-kę z silnikiem 2.0 HDI 90 KM. Chodził jak traktor, ale generalnie był bezawaryjny. Jedynie tarcze krzywiły się na potęgę, średnio co 10 tys. km trzeba było wymieniać (zalecenie serwisu: nie hamować w kałużach :) ). No i przednich żarówek wymieniła przez 5 lat chyba ze 100, przepalały się bez przerwy.

 A to faktycznie jest wada auta te żarówki ja też średnio 2 razy w roku wymieniam.

Ale to chyba coś z układem elektrycznym, nie znam się na tym ale moim zdaniem z masą jest jakaś lipa i się przepalają gadziny.

A tarcze wymieniłem po roku używania i póki co są okej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie techniczne do mechaników.

Czy dla auta Peugeot 3008 2010 rok silnik 1.6HDi 110km jest dedykowany jakiś olej silnikowy?

lub ewentualnie jaki olej kupić.


Czytałem po forach ale co mechanizm i co artykuł to inne zdanie na ten temat. 


A może ktoś ma możliwość załatwić trochę części w rozsądnej cenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.