Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Te silniki to ponoć porażka toyoty chociaż znam osobiście właściciela takiego isa który ma go od nowości i przebieg prawie 400kkm i mówi, ze bezawaryjnie je przejechał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalogowo ma 8,9 s. , czyli nie tak najgorzej, w tym filmiku mam wrażenie, że dużo można poprawić zmianami biegów - wydają się dość 'leniwe'. 

 

A silnik to sławny 2,2 dcat Toyoty, opinie rzeczywiście niezbyt pochlebne, chociaż pewnie jeżeli od początku właściciel o niego dbał to i problemów nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy prędkościach autostradowych czasem mi brakuje właśnie te 10-20%. Chyba dobry pomysł, dzięki za radę.

Nie ma sprawy. A z ciekawości, ile pali 320i Twoje? W odniesieniu do różnych prędkości i warunków jazdy?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja lubię tę twardość, sztywność w BMW, czucie nawierzchni. Ostatnią rzeczą imo jaką ten samochód potrzebuje to zrobienie z niego miękkiej, rozbujanej kanapy. 

 

Mylisz sztywność ze sprężystością. C5 nie jest rozbujaną kanapą jak się tego nie chce. W trybie sport jest super.

 

Powtórzę c5 nie jest moje i za miesiąc się z nim rozstaje. Wybierałem kolejne auto za nie i żadne z testowanych na konkretnym odcinku drogi nie było w stanie zapewnić mi takiego trzymania drogi i komfortu jak c5. Niestety nie będę miał już c5 ze względu na brak serwisu autoryzowanego (warunek przy wyborze). Octavia najbardziej mnie rozczarowała przy 40 wydobywała takie dźwięki plastików i zawieszenia jakby miała się rozlecieć. Gdy w Elblagu był jeszcze dealer citroena - postek to specjalnie zabierał potencjalnych klientów na przejażdżkę ta właśnie droga. Żadne inne auto tej klasy na tym kawałku drogi nie nadążało za c5. I wiem co mówię bo ta sama droga jeździłem golfem, octavia, passatem, c4, berlingo itp. Wiec nie widzę powodów bym miał wymyślać niestworzone historie :)

 Kolejny raz tez napisze, ze nie mówię o drogach autostradowych/krajowych tylko odnoszę się do kilku dróg które nie powinny być drogami, a jednak z racji wykonywanego zawodu często nimi jeżdżę :)

 

 

Mikołaj nie wiem jak to powiedzieć ale przy octavii miałem wrażenie, że te auto podskakuje i nosi je po drodze, c5 natomiast jechała jakby "przyklejona" jak by lepiej "kopiowała" teren.

 

Bo te zawieszenie w wielu testach udowodniło, że ostatnie co mu grozi to poślizg przez utratę przez koło kontaktu z nawierzchnią. Ciecz szybciej się rozpręża.

 

To ja zapytam, dlaczego Citroen w rajdach dominował przez lata na sprężynach śrubowych a nie na hydropneumatyce?

 

Do czasu gdy mogli to stosowali. Piotrek, nie udawaj, że nie wiesz jak wyglądają obostrzenia rajdów :)http://www.citroenet.org.uk/sport/ds-rally-cars-01.html. Jak widzisz dominować może nie dominował ale odnosił sukcesy i na hydro.

 

A tu na 1:12 chyba wyprzedza naszą Syrenę :D Zobaczcie jak to zawieszenie pracuje!!!

 

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można zapominać, że czynnik ludzki też ma znaczenie. Citroen dominował, gdy miał rewelacyjnego Loeba,  z biegiem czasu dorównywał mu młodszy Sebastian Ogier. Loeb skończył karierę, Ogier przeniósł się do VW i w WRC  dominował Ogier w VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tbn

Mylisz sztywność ze sprężystością. C5 nie jest rozbujaną kanapą jak się tego nie chce. W trybie sport jest super.

 

 

Raczej nie mylę, bo pisałem o sztywności i twardości (czyli braku sprężystości) właśnie. Jeśli C5 jest sztywny i dobrze amortyzuje to fajnie, nie miałem do czynienia z tym autem. Zazwyczaj jednak "miękkie" auta lubią bujać się na zakrętach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym bujaniem to masz poniekąd tbn racje jednak np moje prywatne auto Lexus gs mk 3 ma jakiś system poziomowania auta i ni huhu w zakręcie się nie przechyli jednak mając na 4 dni f30 stwierdziłem, ze te "rozbujane" f30 lepiej się prowadzi :) wiec mógłbym powiedzieć, ze f30 jest rozbujane, a mimo tego "rozbujania" wydaje mi się, ze ma lepszy układ kierowniczy tzn lepszy, lepiej wg mnie się daje prowadzić i mimo tego rozbujania raczej tez lepiej trzyma się drogi :) to samo e90 i e60 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napęd na tył? :)

Mówisz o KOZMO? https://m.facebook.com/kozmo.cars/?locale2=pl_PL

 

Napęd na tył, śledzę projekt od początku, jak to było jeszcze plontaniną rurek i kupą styropianu. Warto prześledzić wątek z jednego forum tematycznego: http://www.racingforum.pl/Dziennik-budowy-KOZMO-t101768.html

 

Oraz strona projektu: http://www.kozmo.pl/dziennik.php


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenach

Edytowane przez bober5264

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenach

Alurat ibize bardzo bym odlecal - to juz duzo lepiej nowa fabie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej ciężko znaleść coś w tym temacie ale może ktoś pamięta czy był podejmowany temat piszczącego pedału sprzęgła w hondach 7 generacji? Jezeli tak i ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu wdzięczny bym był za podpowiedź jak sobie z tym poradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podbowiedź. Forum hondy już studiowałem i wynika z niego że nie ma jednego naprawde szkutecznego sposobu na tą przypadłość każdy ma inny swój sposób. Wygląda na to że i ja bedę musiał poszukać tego właściwego dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenach

Troszkę większe i ciut mniej ekonomicznie :) wychodzi Leon Cupra ;) jeszcze w Leasing No żyć nie umierać!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ekonomicznie ;)

Idąc tym tropem może a45?;)

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ibiza-Leon Cupra różnica  w cenie taka, że staczyłoby na 2 Ibize, ale po co komu 2 ibiza. :D  A serio, Leon Cupra dobra oferta w porownaniu do tego co oferuje i zestawiając go z choćby z golfem 1,5 na wypasie, gdzie  100k przekroczy,  nie ma już az tak cenowej przepaści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Leon Cupra 280km nie jedzie. Serio - nie kpię ale to nie jedzie. Gdzieś na sofcie skrzyni jest wina w moim odczuciu. Może wersja 4x4 300KM lepiej idzie ale jeżeli jest jak Golf R to też nie jedzie. W porównaniu do Focusa RS to są samochody znacznie bardziej flegmatyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są szybsze hot hatch'e, ale z 2 strony  Leon Cupra w oferuje osiągi  na poziomie dawniejszych  Porsche czy Ferrari. Cupra w kombi na Nurburgringu 7.58.4

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=E5Q8H52Xm6c

Edytowane przez rafi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Leon Cupra 280km nie jedzie. Serio - nie kpię ale to nie jedzie. Gdzieś na sofcie skrzyni jest wina w moim odczuciu. Może wersja 4x4 300KM lepiej idzie ale jeżeli jest jak Golf R to też nie jedzie. W porównaniu do Focusa RS to są samochody znacznie bardziej flegmatyczne.

Nie ma co porównywać cupry z RSem...

Golf R i Focus RS tak ale Cupra to bardziej polka golfa GTI i focusa ST

 

Btw gdy sie przesiadłem z 1.9tdi do mojego obecnego GTI to szedł jak rakieta tyle ze juz sie człowiek przyzwyczaił i nuda :/ ciągnie sie jak ślimak... zawsze bedzie mało i mało!

Czas zrobić reset i przesiąść sie na hybrydę aurisa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa. A najgorzej jak się pojeździ na motocyklu

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj prawda prawda do mocy silnika bardzo łatwo się przyzwyczajamy. Zejście w dół pozostawia mocny ból. Generalnie powinno tak być - nowsze auto mocniejszy silnik ale jak wiemy nie zawsze nasze wybory kierują się tą drogą.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego keidy postanowilem kupic nowa ibize wg wlasnej konfiguracji po wybraniu sie do salomu musialem dowiedziec sie ze auta 2017 wg wlasnej konfiguracji juz nie zamowie bo za pozno a na stronie sa nieaktualne informacje i do wyboru mam tylko lipne podstawowe wersje... wtf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im więcej mocy wiadomo - lepiej. Ale nie oszukujmy się. Do codziennej jazdy 200km w zupełności wystarcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konrad, wg mnie jeśli miewasz na drodze sytuacje, że przydaje się więcej mocy to jest sens. Przy silnikach N20, według dostępnej mi wiedzy - mechanicznie 320i i 328i to praktycznie identyczne motory... ale np. tłoki mają inne, pomimo identycznego stopnia sprężania.

 

Ja bym założył tzw. boksa, np. STAG Tuning. Wydasz grosze, jakieś 500 zł, zyskasz jakieś 15-20% mocy - z jednej strony na tyle niewiele, że masz pewność bezpieczeństwa silnika. A z drugiej to już na tyle sporo, że różnica w jeździe jest odczuwalna.

 

  To będzie na pewno bezpieczniejsze rozwiązanie niż robienie chipa i rozwiercanie sterownika silnika N20 . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.