kiniol 2281 #18926 Napisano 15 Maja 2017 Oooo taaak... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 42468 #18927 Napisano 15 Maja 2017 Bmw 550d z 4 turbosprężarkami http://autowizja.pl/2017/04/2017-bmw-m550d-pierwszy-seryjny-samochod-z-czterema-turbinami/EkoTeroryści wraz z księgowymi zabijają motoryzację. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18928 Napisano 15 Maja 2017 Ja tam specjalnie nie narzekam na downsizing. Zarówno 2l aktualna BMW 330 robi miazgę z poprzednich generacji o pojemności 3l, jak i Fabia i Golf 1,2 deklasują wręcz poprzedników o pojemności 1,6. 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 42468 #18929 Napisano 15 Maja 2017 Jakie max przebiegi będą w Golfie 1.2 bez remontów silników, wymian turbin i innych elementów z tym zwiazanych❓ A jakie były/są w 1.6❓ BMW z 3 cylindrowymi silnikami to jakaś farsa. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18930 Napisano 15 Maja 2017 (edytowane) Niezależnie od downsizingu czasy silników na melon kilometrów odeszli. Kiedyś silnik Fiata 126 pomimo zaledwie 37 KM z litra miał trwałość 100 kkm i co? Jajco, postęp techniczny. I ten sam postęp doprowadzi do większej trwałości silników z 200 KM z litra ale tylko na tyle, na ile będzie się to kalkulować producentom. Edytowane 15 Maja 2017 przez gustaw6666 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 293 #18931 Napisano 15 Maja 2017 Jakby co to jestem Wracam do dyskusji po długiej przerwie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18932 Napisano 15 Maja 2017 Zuch 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 42468 #18933 Napisano 15 Maja 2017 ...Kiedyś silnik Fiata 126 pomimo zaledwie 37 KM z litra miał trwałość 100 kkm i co? Jajco, postęp techniczny. I ten sam postęp doprowadzi do większej trwałości silników z 200 KM z litra ale tylko na tyle, na ile będzie się to kalkulować producentom.Wiele vw z 1.2 oraz 1.4 nie djeżdżają do tych 100kkm. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar #18934 Napisano 15 Maja 2017 Mialem golfa dwojke 1.3 co mial miliona przejechane, niemiec plakal jak sprzedawal a jak bym nie bral to oddal by dla corki 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18935 Napisano 16 Maja 2017 link do artykulu o Toyocie z przebiegiem 1.6mln kilometrow http://www.trucktrend.com/how-to/project-trucks/1705-million-mile-tundra-the-tear-down/ 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andm 5 #18936 Napisano 16 Maja 2017 To tylko potwierdza, że Toyoty jeżeli są dobrze, poprawnie eksploatowane, wykonywane są niezbędne poprawki, naprawy to będzie jeździła dłuuuugo. Ale jeszcze gdzieś niedawno czytałem też artykuł, że gość jeździł Skodą i zrobił nią też coś koło 1 mln km. Także tego. A mi się za to marzy jakieś auto terenowe typu Jeep Cherokke, lub inne z zestawienia: http://www.asmoto.pl/terenowy-klasyk-przeglad-samochodow-marki-jeep/ Jak wam się podobają? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18937 Napisano 16 Maja 2017 Wymiany oleju co 30 tys. km i się sypią. Peugeot po cichu wymieniał gwarancyjnie silniki R3 1.2 Purtec ( nie chodzi, ze to auto francuskie, ale ze to doładowana popierdółka). EkoTeroryści wraz z księgowymi zabijają motoryzację. ''Pół biedy'', gdy w ofercie są do wyboru jak np w Aurisie 1.2T/1.6 czy Swifcie 1.0T/1.2 . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #18938 Napisano 16 Maja 2017 Nie wiem jak doładowane, ale wolnossące 1,2 82 KM wymieniał na pewno. I nie było to związane z wymianami oleju, bo mojej żonie wymieniali przy 2 tys. km przebeiegu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ritter #18939 Napisano 16 Maja 2017 (edytowane) O przyszłe "stare" samochody bym się nie martwił. Z prostej przyczyny, nie będzie ich. Ma być eko oraz opętańcze normy spalin śrubowane przez pozbawionych rozumu i pojęcia humanistów to pogódźcie się z max. 3 cylindrami.Z tych 3. cylinderków da się sporo wycisnąć. Jak trzeba doda się awariogenną sprężareczkę . Dodanie EGR było wręcz diabolicznym posunięciem ...Ktoś tu marzy o Mercedesie W123 o średnim przebiegu do pierwszej poważniejszej awarii np. mostu po 723000km ?Czas wrócić do rzeczywistości jednorazówek. Nowe trzycylindrówki mają celowo pocienione ścianki cylindrów. Daje to korzyść na mniejszej ilości materiału produkcyjnego, można je lepiej chłodzić czytaj wysilić, czytaj silnik pociągnie tyle ile powinien .Aby rozpadło się w odpowiednim terminie a naprawa była pozbawiona sensu dodaje się jeszcze w zależności od wersji koło dwumasowe albo automat no i oczywiście klimę, którą po góra 3. latach "Pan sobie naładuje" .Byłbym zapomniał o najważniejszym czyli sterownikach. Teraz ich pełno, coraz pełniej. One też mają określoną żywotność a trudne warunki, zmiany pór roku im specjalnie nie sprzyjają. W trosce o bezpieczeństwo jak nie działa sterownik podgrzewacza kubka to samochód nie jedzie... . Edytowane 16 Maja 2017 przez Ritter 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18940 Napisano 16 Maja 2017 Tomasso, silnik wyciągnął kopyta czy byla jakaś akcja serwisowa? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #18941 Napisano 17 Maja 2017 Akcja, silnik działał bez zarzutu zdaniem mojej żony. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #18942 Napisano 17 Maja 2017 Trasa codziennie taka sama, dynamika podobna, klimy jeszcze nie używam (upałów póki co nie ma). Po 2. tankowaniu po 300 km policzyłem spalanie i wyszło o .25 l/100km mniejsze od 1. tankowania - też po dystansie ~300 km. I tak w sumie ~ litr więcej niż przed zmianą opon. Może ta nowa mieszanka gumy potrzebuje trochę czasu... to w końcu 0,25 czy litr? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pływak_wodnik 119 #18943 Napisano 17 Maja 2017 Po 1. tankowaniu: spalanie o 1 litr więcej niż dotychczas.Po 2. tankowaniu: spalanie o 0.75 litra więcej niż dotychczas. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #18944 Napisano 17 Maja 2017 link do artykulu o Toyocie z przebiegiem 1.6mln kilometrow http://www.trucktrend.com/how-to/project-trucks/1705-million-mile-tundra-the-tear-down/ Irek, ale to jest auto raz ze z niewysilonym silnikiem [60 KM z litra] z automatem a dwa, ze jeżdżące trasy. To żadna sztuka. Bardziej podziwiam ownera, ze sie nie znudził. Po 1. tankowaniu: spalanie o 1 litr więcej niż dotychczas. Po 2. tankowaniu: spalanie o 0.75 litra więcej niż dotychczas. czyli spada.... Poobserwuj jeszcze. Może się dotrą. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70' 374 #18945 Napisano 17 Maja 2017 Kiedys na nowych samochodach i ciagnikach sluzbowych pisano farba olejna "Nie dotarty". Najwyrazniej teraz powinno sie to malowac na oponach 0 Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18946 Napisano 17 Maja 2017 Czas wrócić do rzeczywistości jednorazówek. Nie da się ukryć. Poza mechaniką także elektronika i sterowanie przez panel dotykowy, którego ekran nie jest wieczny. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ritter #18947 Napisano 17 Maja 2017 (edytowane) Obecnie produkowane samochody z segmentu popularnego specjalnie nie będą miały szansy zostać kupione jako dobrej jakości używane auta. Zmiany konstrukcyjne jakich dokonano np. na skutek wdrożenia norm spowodują, że jednostka napędowa oraz przeniesienie napędu do tego czasu rozsypią się albo będą ku temu dążyły przez co naprawa wszelkich bolączek będzie nieopłacalna. Jedyna szansa to "squadak" czyli do dobrej "starej" karoserii przeszczepiony powypadkowy zespół napędowy.Dobra jakość samochodów była poczęści związana z chęcią producentów do ekspansji na rynki gdzie była duża konkurencja. Obecnie po kilku kryzysach motoryzacyjnych i nie tylko zostało raptem kilku graczy, którzy przezornie pozostawili nazwy starych marek ale to nic nie znaczy. Wystarczy zerknąć np. na typ płyty podłogowej w ilu modelach jest ta sama montowana?Nie ma ciśnienia na rynku by się wyróżnić to po co pakować się w jakość i długość eksploatacji skoro i tak klient w nieodległym czasie przyjdzie po wyrób może pod inną marką ale przelew i tak pójdzie do tej samej kieszeni? Obecnie kupując używany samochód, który nie ma jeszcze wdrożonego "pakietu oszczędnościowo-ekologicznego" bez kręconego licznika i innego picowania, trzeba się liczyć z koniecznościa dołożenia przynajmniej 20% ceny zakupu by zrobić najpotrzebniejsze rzeczy. Rzeczywisty przebieg rzędu 80-120tyś. km oznacza konieczność wymian w obrębie zawieszenia i przeniesienia napędu. Takie minimum dla normalnie eksploatowanego samochodu. Prowadzona uczciwie książka i zrobione przeglądy wcale nie powodują "zerowania resursu" lecz jedynie kontrolowane zużycie.Oczywiście można jeździ póki się nie rozsypie i np. amortyzatory nie będą wspirane drewnianymi kołkami ale to chyba nie tak ma być? Edytowane 17 Maja 2017 przez Ritter 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18948 Napisano 17 Maja 2017 Irek, ale to jest auto raz ze z niewysilonym silnikiem [60 KM z litra] z automatem a dwa, ze jeżdżące trasy.To żadna sztuka.Bardziej podziwiam ownera, ze sie nie znudził.czyli spada....Poobserwuj jeszcze.Może się dotrą.Zgadzam sie z tym ze warunki uzytkowania byly wyjatkowo korzystne dla osiagniecia duzego przebiegu, ale tak Czy inaczej osiagniecie 1.6mln km jest jednak wyczynem, nie sadze ze mój ecoboost dociagnalby do takiego przebiegu. Kumpel zrobil swoim ponad 300k km w ciagu 4lat I samochod był juz powaznie zmeczony życiem, moze zrobilby dodatkowe +100k km ale raczej nie wiecej 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 725 #18949 Napisano 17 Maja 2017 (edytowane) nie wiem czy już było ale jeżeli nie - my tu gadu gadu a elektryki leją wszystkich na nurburgringuhttps://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ chińczyk, przeszło 1300KM, lekko ponad 7s 0-200km/h. No nie wiem, McLaren podobno czai się na bicie rekordu, Koenigsegg już od roku się kręci po torze kręcąc czasówki ale to wszytko jest wymierzone w Porsche 918 i jego czas, z pobiciem czasu elektryka może być ciężko Edytowane 17 Maja 2017 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #18950 Napisano 17 Maja 2017 Zatarła mi się w aucie sprężarka klimatyzacji... kutfa... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach