tommly 11849 #29376 Napisano 18 Maja 2020 Wszystkie terenówki są fajne, dopóki nie potrzebują inwestycji: modernizacji/remontu. Krótki wypad w teren kończy się długim i drogim okresem bezruchu Miałem Disco II przez chyba 4-5 lat, bardzo fajne auto, ale ... to trzeba lubić. Z wiekiem człowiek jednak potrzebuje trochę więcej "luksusu" 1 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souls_hunter 873 #29377 Napisano 18 Maja 2020 8 godzin temu, maritimeeng napisał: Nowe opony. Letnie Dunlopy Sport Max RT2. Po 2 tygodniach mogę powiedzieć tyle, że są ciche w porównaniu do Conti Sport 6. Na razie wydaje mi się że trzymają na suchym bardzo dobrze - potrzeba jeszcze trochę czasu. Tak czy inaczej zawsze włącza się ESP przy ostrym ruszaniu ale to raczej wina dość dużej mocy na tyle. Ma rondzie przy sporych prędkościach nie zauważyłem tendencji do uślizgu bocznego. Jak na razie jest dobrze. Zobaczymy za miesiąc. Co prawda mam tylko BluResponse na których pomykam już 3 sezon, ale mam odczucie, że guma w Dunlopach ma jakiś inny skład. One po prostu lepią się do drogi. Nigdy tak pewnie nie czułem się własnie w zakrętach o prostej nawet nie wspominając. W deszczu tez radzą sobie całkiem nie źle, choć wolę nie sprawdzać do końca ich możliwości. W każdym razie opony są jak dla mnie genialne. 0 Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 68532 #29378 Napisano 18 Maja 2020 8 godzin temu, maritimeeng napisał: Nowe opony. Letnie Dunlopy Sport Max RT2. Po 2 tygodniach mogę powiedzieć tyle, że są ciche w porównaniu do Conti Sport 6. Na razie wydaje mi się że trzymają na suchym bardzo dobrze - potrzeba jeszcze trochę czasu. Tak czy inaczej zawsze włącza się ESP przy ostrym ruszaniu ale to raczej wina dość dużej mocy na tyle. Ma rondzie przy sporych prędkościach nie zauważyłem tendencji do uślizgu bocznego. Jak na razie jest dobrze. Zobaczymy za miesiąc. Potwierdzam. Ciche, dobrze trzymają się w zakrętach zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Zobaczymy, jak będzie z ich wytrzymałością. 0 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11849 #29379 Napisano 18 Maja 2020 Miałem zimówki Dunlopa WinterSport i potwierdzam słowa kolegów, nawet przy minimalnym bieżniku (jak na zimówki 4-5mm) super się wgryzały w śnieg, błoto itp. 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkl1 6296 #29380 Napisano 18 Maja 2020 Używałem, potwierdzam , Ale Nokiany wydawały się "przyjemniejsze" 0 Pozdrawiam Mirek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniewko 115 #29381 Napisano 21 Maja 2020 Mam takie pytanie bo może ktoś z kolegów jest oblatany w temacie. Zrobiłem dwa dni temu przegląd samochodu w ASO i podczas przeglądu dostałem informacje, że cieknie pompa wody. Na moje szczęście okazało się, że jest jeszcze na gwarancji (ostatni dzień!), ale chcieli fakturę VAT sprzed 2 lat gdzie był wymieniany rozrząd no i wiadomo pompa wody. Dostarczyłem im i ponoć pompa wody została wymieniona w ramach gwarancji. Jakie było moje zdziwienie gdy na fakturze nie widziałem pozycji dotyczącej wymiany pompy wody w ramach gwarancji. Chciałem dokonać korekty danej faktury celem wpisania powyższej usługi wykonanej w ramach gwarancji. Niestety ale nie jestem w stanie się tego doprosić... Jedyne co to zaproponowali mi wpisanie do książki serwisowej. I tu pytania czy mogą mi odmówić wpisania takiej czynności do faktury VAT gdy była wykonana w ramach gwarancji? Czy potencjalnie w razie awarii kolejny raz pompy wody ASO nie będzie chciało takiej faktury z wymiany gwarancyjnej, której nie będę mógł przedstawić bo mi jej nie chcą wydać? Czy jednak wystarczy wpis do książki serwisowej i po sprawie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clusca 4903 #29382 Napisano 21 Maja 2020 Fakturę wystawia się przy sprzedaży lub świadczeniu odpłatnej usługi. Wymiana pompy odbyła się nieodpłatnie w ramach gwarancji, więc nie może znaleźć się na fakturze. Sprawa by się nieco skomplikowała, gdybyś, w przypadku nieusunięcia usterki przez sprzedawcę usługi, wykonał naprawy z udziałem innego podmiotu i domagał się zwrotu kosztów od gwaranta. Wtedy musiałbyś mieć fakturę od rzeczywistego wykonawcy danej naprawy, związanej z usunięciem usterki, która wystąpiła na gwarancji. W rzeczonym przypadku poproś po prostu o wpis do książki serwisowej oraz o protokół naprawy gwarancyjnej. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniewko 115 #29383 Napisano 21 Maja 2020 5 minut temu, clusca napisał: Fakturę wystawia się przy sprzedaży lub świadczeniu odpłatnej usługi. Wymiana pompy odbyła się nieodpłatnie w ramach gwarancji, więc nie może znaleźć się na fakturze. Sprawa by się nieco skomplikowała, gdybyś, w przypadku nieusunięcia usterki przez sprzedawcę usługi, wykonał naprawy z udziałem innego podmiotu i domagał się zwrotu kosztów od gwaranta. Wtedy musiałbyś mieć fakturę od rzeczywistego wykonawcy danej naprawy, związanej z usunięciem usterki, która wystąpiła na gwarancji. W rzeczonym przypadku poproś po prostu o wpis do książki serwisowej oraz o protokół naprawy gwarancyjnej. Dzięki! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #29384 Napisano 21 Maja 2020 3 godziny temu, gniewko napisał: , ale chcieli fakturę VAT sprzed 2 lat gdzie był wymieniany rozrząd no i wiadomo pompa wody. ASO chciało z własnej sieci dowód że wymieniałeś? Przecież mają to w bazie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 74121 #29385 Napisano 21 Maja 2020 Piękna Mercedes i czterech wyjątkowo wesołych muzyków. 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 725 #29386 Napisano 21 Maja 2020 (edytowane) to jakaś kapela death metalowa? Bez włosów zasłaniających twarze ciężko poznać ale nr rejestracyjny chyba nie jest przypadkowy a jak "mercedes" i "muzyka" to takie 3 utwory od razu przychodzą mi na myśl z ostatnią piosenką można powiązać historię pewnej S W220 z okolicy - gość pojechał z walizką pieniędzy bo nie ufał bankom wiec auto wolał kupić za gotówkę a że bardzo lubi disco-polo to w S musiał być odtwarzacz kasetowy - nie wiem czy W220 jeszcze takowy posiadała, jakby nie było to był już czasy płyt CD w tym momencie chyba już nie ma tej S - poza problemami z airmaticem słyszałem też o odpadającym zabezpieczeniu antykorozyjnym z podłogi (w e34 - srebrne 525i które też miał nowe z salonu - też podłoga gniła ale to przez jego głupotę lub ułańską fantazję, jak kto woli) a od niedawna wozi się nowym 740D. I pewnie dalej z głośników słychać disco Edytowane 21 Maja 2020 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 74121 #29387 Napisano 21 Maja 2020 To zespół wokalno-instrumentalny Kraftwerk. 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #29388 Napisano 22 Maja 2020 I W115/114 sprzed 1974 roku... ech miałem... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo122 1316 #29389 Napisano 24 Maja 2020 Obcenki u Herza https://jalopnik.com/hertzs-late-night-bankruptcy-filing-sends-ripples-throu-1843628287/amp?__twitter_impression=true "On Monday, Hertz dumped a bunch of bumble bee-colored Corvette z06s on to the used car market for a heck of a good deal. More used car deals were rolling in Saturday morning on Hertz’s website after the filing announcement. Here’s a 2020 BMW 740i for $52,949 and only 8,595 miles on the odometer, a full $5,000-$8,000 less than similar cars with similar milage in the same area, for instance." 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceteth 6283 #29390 Napisano 24 Maja 2020 (edytowane) W ten weekend zapakowaliśmy się z ojcem w jego Mustanga (Eco Boost 2.3 2015r) na Pirelli P Zero no i pojechalim w Polskę Ojciec jako "pilot", a mnie użyczył swoją zabawkę na prawie 1k km. Pierwsze przemyślenia - po naszych polskich drogach, chyba bałbym się trochę GT-ka Na co dzień u siebie mam 200 kuców i 315Nm tył napęd, Mustang około 320km i niecałe 400Nm. Pierwszy raz zrobiłem w tak krótkim czasie, tyle kilometrów, autem o takiej mocy. Nie ma co się oszukiwać, Ford prowadzi się przyjemnie, ale nie ma tutaj wiele fajerwerków jeśli chodzi o branie zakrętów, jak się okazało, moja Alfa dba o to żeby jej kuperek nie uciekał skuteczniej, raz czy dwa ciśnienie skoczyło lekko (testowane na trasie Czaplinek-Połczyn Zdrój, bardzo przyjemne miejsce ) Dźwięk - do tego podchodziłem najbardziej sceptycznie, bo "rycie" silnika jest emulowane z głośników, podsumuję krótko, zdecydowanie wolę mieć ten "fejk" z głośników, niż "turkot" 4 cylindów eco boosta. Odebrałem to bardzo pozytywnie i przy mniejszych silnikach, fajnie to mieć ,daje radochy troszkę, mimo, że takiej trochę fałszywej. Miło było się po tygodniach wyrwać z chaty i móc spędzić tyle czasu ze swoim marzeniem z dzieciństwa, w nowszym wydaniu Cały przyszły tydzień będę chodził z rogalem na twarzy. A wracając do początku, tego akapitu, chyba pierwszy raz w życiu mam myśl, że jeśli chciałbym mieć na co dzień auto ~300koni plus, to bez dobrego napędu na 4 łapy, mogłaby to nie być przyjemność, a jazda w ciągłym skupieniu i spięciu. Tak czy inaczej, Mustang jest świetnym, ciężkim, przyjemnie prowadzącym się autem i widziałbym je do przemieszczania się na co dzień, może kiedyś uda się porównać z GT Edytowane 24 Maja 2020 przez Ceteth 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foti 917 #29391 Napisano 25 Maja 2020 Dźwięk silnika z głośników. To lepsze niż podroba zegarka Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 725 #29392 Napisano 25 Maja 2020 największą patologią są głośniki w zderzaku w Audi - nie wiem czy jeszcze to praktykują i czy są inne firmy które w to się bawiły ale takie absurdy teraz mamy.Dodajmy plastikowe atrapy wydechów i mamy motoryzację XXI wieku - wszystko udawane 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muzzy 4019 #29393 Napisano 25 Maja 2020 (edytowane) 9 godzin temu, Ceteth napisał: W ten weekend zapakowaliśmy się z ojcem w jego Mustanga (Eco Boost 2.3 2015r) na Pirelli P Zero no i pojechalim w Polskę Ojciec jako "pilot", a mnie użyczył swoją zabawkę na prawie 1k km. Pierwsze przemyślenia - po naszych polskich drogach, chyba bałbym się trochę GT-ka Na co dzień u siebie mam 200 kuców i 315Nm tył napęd, Mustang około 320km i niecałe 400Nm. Pierwszy raz zrobiłem w tak krótkim czasie, tyle kilometrów, autem o takiej mocy. Nie ma co się oszukiwać, Ford prowadzi się przyjemnie, ale nie ma tutaj wiele fajerwerków jeśli chodzi o branie zakrętów, jak się okazało, moja Alfa dba o to żeby jej kuperek nie uciekał skuteczniej, raz czy dwa ciśnienie skoczyło lekko (testowane na trasie Czaplinek-Połczyn Zdrój, bardzo przyjemne miejsce ) Dźwięk - do tego podchodziłem najbardziej sceptycznie, bo "rycie" silnika jest emulowane z głośników, podsumuję krótko, zdecydowanie wolę mieć ten "fejk" z głośników, niż "turkot" 4 cylindów eco boosta. Odebrałem to bardzo pozytywnie i przy mniejszych silnikach, fajnie to mieć ,daje radochy troszkę, mimo, że takiej trochę fałszywej. Miło było się po tygodniach wyrwać z chaty i móc spędzić tyle czasu ze swoim marzeniem z dzieciństwa, w nowszym wydaniu Cały przyszły tydzień będę chodził z rogalem na twarzy. A wracając do początku, tego akapitu, chyba pierwszy raz w życiu mam myśl, że jeśli chciałbym mieć na co dzień auto ~300koni plus, to bez dobrego napędu na 4 łapy, mogłaby to nie być przyjemność, a jazda w ciągłym skupieniu i spięciu. Tak czy inaczej, Mustang jest świetnym, ciężkim, przyjemnie prowadzącym się autem i widziałbym je do przemieszczania się na co dzień, może kiedyś uda się porównać z GT Od jakiegoś czasu zachorowałem na takiego Mustanga w wersji 5.0 GT. Miałby mi służyć jako 2 auto . Do tego stopnia że postanowiłem nawet uszczuplić trochę swoją kolekcję zegarków żeby zrealizować to marzenie. Przyznam że też trochę się obawiam tej mocy i napędu na tylne koła. No ale do odważnych świat należy! Mam też myśli o zakupie w podobnych pieniądzach egzemplarza z lat 1964 - 1971 tez z v8 pod maską, jednak tutaj boję się że będe miał cały czas w głowie myśli czy coś się nagle nie zepsuję gdy np będę miał jakaś większa prędkość na zakręcie... Edytowane 25 Maja 2020 przez Muzzy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo122 1316 #29394 Napisano 25 Maja 2020 (edytowane) 8 minut temu, Muzzy napisał: Od jakiegoś czasu zachorowałem na takiego Mustanga jako drugie auto właśnie w wersji 5.0 GT. Do tego stopnia że postanowiłem nawet uszczuplić trochę swoją kolekcję zegarków żeby zrealizować to marzenie. Przyznam że też trochę się obawiam tej mocy i napędu na tylne koła. No ale do odważnych świat należy! Weź sobie z wypożyczalni na dzień wersję z manualem i na dzień wersję z 10stopniowym automatem, bo tu naprawdę niezła zagwostka co wybrać, to i to świetne ?? Edytowane 25 Maja 2020 przez pablo122 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muzzy 4019 #29395 Napisano 25 Maja 2020 Teraz, pablo122 napisał: Weź sobie z wypożyczalni na dzień wersję z manualem i na dzień wersję z 10stopniowym automatem, bo tu naprawdę nie zła zagwostka co wybrać, to i to świetne ?? Poluję na wersję przed liftem w manualu z niezniszczalnym kojotem 5.0 najlepiej z rocznika 2016/2017 i . Czytałem że te automaty 10 stopniowe są awaryjne , oraz mało płynne. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo122 1316 #29396 Napisano 25 Maja 2020 Teraz, Muzzy napisał: Poluję na wersję przed liftem w manualu z niezniszczalnym kojotem 5.0 najlepiej z rocznika 2016/2017 i . Czytałem że te automaty 10 stopniowe są awaryjne , oraz mało płynne. ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #29397 Napisano 25 Maja 2020 @Ceteth jakie spalanie Mustanga 2.3 tak +/-? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souls_hunter 873 #29398 Napisano 25 Maja 2020 Taka mała dygresyjka. amerykańskie samochody były projektowane na amerykańskie drogi i autostrady a nie na nasze europejskie wąskie, kręte kocie ścieżki. Tak więc to co tam się sprawdza u nas może nie koniecznie. Tak wiem, Appalachy, highway nr 1 w Californii itp. Można powiedzieć to wyjątki potwierdzające regułę. 0 Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepco 1 #29399 Napisano 25 Maja 2020 Co do spalania mustanga - to myślę że wiaderko! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceteth 6283 #29400 Napisano 26 Maja 2020 Bez tragedii ze spalaniem, powiedziałbym nawet, pozytywne zaskoczenie - 11,4l/100 się średnia zamknęła. Dość dynamiczna jazda, trochę autostrady, powrót częściowo w deszczu więc delikatniej. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach