Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, teston napisał(-a):

Panowie latka lecą i chciałoby się pojeździć czymś nieprzeciętnym. Czy to warte uwagi, a może jest tu ktoś z Wrocławia, kto mógłby go obejrzeć ?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-bmw-x1-xdrive-z-2013-roku-2-0-silnikiem-benzyna-245-km-180kw-ID6E2PSB.html


A nie przeszkadza Ci wypadkowa przeszłość ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie widzę nigdzie informacji o przeszłości, a raportu vin nie kupowałem.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, teston napisał(-a):

No właśnie nie widzę nigdzie informacji o przeszłości, a raportu vin nie kupowałem.

 

W 2018 roku jak go sprzedawali to napisali, że wypadkowy

https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-x1-e84-2-8i-xdrive-automat-skora-navi-i7010032210.html

 

VINy te same, więc to raczej to samo auto. A jak masz zamiar wydać 50k na auto to chyba warto wydać kilkanaście dolarów na raport z Carfaxa, czy tam z aukcji ubezpieczyciela i po obejrzeniu zdjęć zastanowić się czy Ci to przeszkadza, czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykup raport, w wypadku aut ze stanów to z reguły dobre źródło informacji, na pewno 5 lat temu miał soprego dzwona lewym przodem. Natomiast badvin kojarzy ten VIN z całkowicie spalonym autem 7 lat temu ale to może być błąd.

2013-bmw-x1-xdrive2-WBAVL1C53DVR82140.jpg.b1ed522d8e9a36246c00734261cdb220.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o silnikach N20 to ci się odechce tego auta 🙂 X1 tylko w dieslu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Przed ewentualnym kupnem oczywiście zapłaciłbym za raport. Co do X1 w dieslu, to już jakiś czas temu mi się odechciało.

Edytowane przez teston

Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Kuba83 napisał(-a):

Poczytaj o silnikach N20 to ci się odechce tego auta 🙂 X1 tylko w dieslu

2-litrowe diesle N47 BMW z tych lat to też niezbyt udane silniki. Problemy z rozrządem (którego naprawa wymaga wymontowania silnika) i padające wtryskiwacze to jedne z głównych bolączek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój GLC przy 120k km zafundował mi najdroższy przegląd. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pykło 10k? Wrzuć do celów edukacyjnych szczegóły z faktury  tu lub na priv. 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, mario1971 napisał(-a):

A mój GLC przy 120k km zafundował mi najdroższy przegląd. 

Ja do 100k mam wszystkie przeglądy gratis na szczęście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

Ja do 100k mam wszystkie przeglądy gratis na szczęście

A ja tym razem wykupiłem pakiet serwisowy na 3 lata. Miałem do zrobienia po 5 latach lub 120k km wymianę oleju w skrzyni biegów, która wchodzi w skład pakietu serwisowego P1, także warto było. Extra do wymiany z tyłu tarcze i klocki, akumulator główny i bateria zapasowa, plus wszystkie standardowe dodatki.

 

A skąd masz te gratisowe przeglądy? Też jakiś pakiet wykupiłeś/dostałeś?  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, mario1971 napisał(-a):

A ja tym razem wykupiłem pakiet serwisowy na 3 lata. Miałem do zrobienia po 5 latach lub 120k km wymianę oleju w skrzyni biegów, która wchodzi w skład pakietu serwisowego P1, także warto było. Extra do wymiany z tyłu tarcze i klocki, akumulator główny i bateria zapasowa, plus wszystkie standardowe dodatki.

 

A skąd masz te gratisowe przeglądy? Też jakiś pakiet wykupiłeś/dostałeś?  

Jak kupowałem BMW dobre dwa lata temu to przeglądy do 100kkm były w cenie. Dopłacam tylko za klocki i tarcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Jak kupowałem BMW dobre dwa lata temu to przeglądy do 100kkm były w cenie. Dopłacam tylko za klocki i tarcze.

Płyny eksploatacyjne tez są w tym pakiecie i nie było ograniczenia czasowego ?

 


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko poza płynem do spryskiwacza.

Ograniczenie czasowe 5 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Tommaso napisał(-a):

2-litrowe diesle N47 BMW z tych lat to też niezbyt udane silniki. Problemy z rozrządem (którego naprawa wymaga wymontowania silnika) i padające wtryskiwacze to jedne z głównych bolączek. 

Miałem taki silnik.nie trzeba wyciągać silnika do wymiany rozrządu  , to już tylko mit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tam rozrząd jest od strony przegrody. Jak to zrobić bez wyciągania?

 

Ja akurat z rozrządem nie miałem w nim problemu, ale wtryskiwacze wymieniałem i to po gwarancji niestety.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Jak kupowałem BMW dobre dwa lata temu to przeglądy do 100kkm były w cenie. Dopłacam tylko za klocki i tarcze.

Nic, tylko jeździć.

 

A u mnie taka historia. Odbieram wieczorem samochód po przeglądzie i jadę powoli do domu. Stojąc w korku czytam poszczególne pozycje na fakturze. W tym momencie włącza się kontrolka - uzupełnij płyn do spryskiwaczy! Przeglądam dalej, a tu w ostatniej pozycji - uzupełniono koncentrat płynu zimowego - koszt 15zł. Zrobiłem fotkę, i wysłałem mms-a do mojego doradcy w serwisie. Rano pod moją firmę pojechał tenże doradca, uzupełnił płyn, drugi w ramach przeprosin zostawił gratis. Wiem, każdy popełnia błędy. Dobrze, że śruby w kołach dokręcili... ;)  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, teston napisał(-a):

Panowie latka lecą i chciałoby się pojeździć czymś nieprzeciętnym. Czy to warte uwagi, a może jest tu ktoś z Wrocławia, kto mógłby go obejrzeć ?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-bmw-x1-xdrive-z-2013-roku-2-0-silnikiem-benzyna-245-km-180kw-ID6E2PSB.html

 

Nieprzeciętnym? Dorzuć stówkę a latka przestaną lecieć i czas się zatrzyma 🤠

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-corvette-corvette-stingray-cabrio-7-0-oldtimer-klasyk-inwestycja-ID6E4due.html?utm_source=facebook&utm_medium=promoted&utm_campaign=cars_post_chevrolet&fbclid=IwAR29iDACmH2nB6xD9q-T8b20aXo4fwPAI5nW3IgGwkdRbnkTxSKKpmVJTVY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Wszystko poza płynem do spryskiwacza.

Ograniczenie czasowe 5 lat

 

2 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Nic, tylko jeździć.

 

A u mnie taka historia. Odbieram wieczorem samochód po przeglądzie i jadę powoli do domu. Stojąc w korku czytam poszczególne pozycje na fakturze. W tym momencie włącza się kontrolka - uzupełnij płyn do spryskiwaczy! Przeglądam dalej, a tu w ostatniej pozycji - uzupełniono koncentrat płynu zimowego - koszt 15zł. Zrobiłem fotkę, i wysłałem mms-a do mojego doradcy w serwisie. Rano pod moją firmę pojechał tenże doradca, uzupełnił płyn, drugi w ramach przeprosin zostawił gratis. Wiem, każdy popełnia błędy. Dobrze, że śruby w kołach dokręcili... ;)  


No to podobnie jest w Jaguarze tylko jest do 180 tys km. no i ostatnio płyn do spryskiwaczy tez mi uzupełnili gratis, chociaż tego chyba akurat nie ma w umowie :)

Jeszcze jedna zaleta jest taka, ze serwis gratis mogę robić u wszystkich dealerów JLR w Europie. 

Zachowanie doradcy w Mercedesie godne pochwały, ale jakoś trudno mi uwierzyć w ich niedopatrzenie :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, zbyniu70 napisał(-a):

Miałem taki silnik.nie trzeba wyciągać silnika do wymiany rozrządu  , to już tylko mit.

Dokładnie , wystarczy lekko odsunąć skrzynie i masz rozrząd na wierzchu, robota na kilka godzin. Poza tym te diesle nie mają was większych niż jednostki innych koncernów. Tak naprawdę nie spotkał się tam z padniętymi wtryskami. Częściej EGR i dpf ale to standard u wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, teston napisał(-a):

Panowie latka lecą i chciałoby się pojeździć czymś nieprzeciętnym. Czy to warte uwagi, a może jest tu ktoś z Wrocławia, kto mógłby go obejrzeć ?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-bmw-x1-xdrive-z-2013-roku-2-0-silnikiem-benzyna-245-km-180kw-ID6E2PSB.html


 

Na poczatek wbij VIN w google czasami wysarczy. 
 

jak chcesz cos z jajem to lepiej S2000 kup albo mx5 (jak < 180 cm)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prawie 190 cm 😁 a ponadto jestem żonaty.

Ja chcę coś z "jajem"  a żona coś "dużego", przy czym "duży" oznacze o numer większy, niż to, czym jeździmy obecnie (Note i SX4). Nawet jakby się dało znaleźć niewymiętą Bawarkę, np. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-2-0-benzyna-79ooo-km-ID6E6qn9.html

to jak się okazuje ani silnik benzynowy ani diesel nie będą równie bezawaryjne, jak to, do czego przywykłem (wcześniej miałem jeszcze 2 Hondy Civic). Pewnie - jak to z żoną - skończy się na kompromisie, tj. bez "jaj" ale "duży" (np. ASX).

 

Edytowane przez teston

Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Kuba83 napisał(-a):

Dokładnie , wystarczy lekko odsunąć skrzynie i masz rozrząd na wierzchu, robota na kilka godzin. Poza tym te diesle nie mają was większych niż jednostki innych koncernów. Tak naprawdę nie spotkał się tam z padniętymi wtryskami. Częściej EGR i dpf ale to standard u wszystkich.

W serwisie to by chcieli cały samochód rozebrać, nie mają zielonego pojęcia o wielu sprawach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASX ma więcej "jaj" niż ta paskudna beemka, straszna maszkara🤢 (do tego ona jest mała... ASX z resztą też). Poszukaj lepiej xc60 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.