Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

 

 

 

Zal faceta ja bym nie mial zdrowia...

 

Facet jest w potrzasku, bo nie jest właścicielem auta i w zasadzie nic nie może zrobić, zostają tylko męczarnie w sądzie, żeby zmusić dział leasingu MB do odstąpienia od umowy z działem sprzedaży MB... Mercedes swoją drogą pokazał "klasę"  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-95072-0-39028800-1582814278.jpg

 

Burak z zegarem bawi :lol:,  w przeciwieństwie  do buraków za  kierownicą. 

 

post-95072-0-91835700-1582814231_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieco nawiązując do przebiegów w ciężarówkach, ustrzelone przypadkiem - to małe na dole to głowica do 1.9 tdi, to większe na górze - jakiś ciągnik siodłowy DAFa  :P

2LAYc0z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z wymianą oleju po 1,5k się spotkałem i nawet oswoiłem, ale słyszeliscie o zrzucaniu oleju w skrzyni manualnej (w sumie automacie też) po takim przebiegu?

W sensie, słyszał każdy, tylko czy fizycznie kogoś znacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieco nawiązując do przebiegów w ciężarówkach, ustrzelone przypadkiem - to małe na dole to głowica do 1.9 tdi, to większe na górze - jakiś ciągnik siodłowy DAFa  tongue.png

 

 

to jeszcze taki maluszek, silnik to silnik:

14-cylindrowy motor o pojemności 25,5 tys. litrów mierzy 27 metrów długości, 13,5 metra wysokości (tyle samo, co 4-piętrowy blok mieszkalny), waży 2300 ton i generuje zawrotną moc 109 tysięcy koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy 7,6 MN*m osiąga przy 102 obr./min. Na każdy pełen cykl zużywa 2,73 litra ciężkiego paliwa (7,5 tys. na godzinę).

post-66434-0-09481600-1582827372_thumb.jpg


Prawda. Ludzie ją lubią, łakną jej są nawet gotowi oddać za nią życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do czego ten silnik okręt


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do czego ten silnik okręt

gdzie, tam, śfagier do malucha szykuje, będzie palił gumy pod biedrą na parkingu biggrin.png


Prawda. Ludzie ją lubią, łakną jej są nawet gotowi oddać za nią życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z wymianą oleju po 1,5k się spotkałem i nawet oswoiłem, ale słyszeliscie o zrzucaniu oleju w skrzyni manualnej (w sumie automacie też) po takim przebiegu?

W sensie, słyszał każdy, tylko czy fizycznie kogoś znacie?

nie po 1.5k ale przy 4-7k km w BMW M i Mercach AMG - wymiana oleju w skrzyni i dyfrze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomy od lat jeździ BMW. Zawsze twierdził, że nie da się wymienić oleju w aso kiedy chce tylko jak mu "każą". Pojechałem Mini z pakietem serwisowym i nawet się nie zajękneli. Tylko oczywiście usługa płatna. A wg Mini wymiana co 20k lub co 2 lata.

Reasumując. Klient żąda, klient płaci. Nie u nich to tu Franka Ropy da się wymienić olej.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak pisałem - jeśli przyjedziesz i zapłacisz to wymienią bez gadania jak w każdym innym aucie - chociaż pewnie mogą mówić "a po co, a na co to komu" - zależy kto siedzi po drugiej stronie lady. Ale żeby było czysto w papierach - bez wpisywania czy kasowania inspekcji.  A co do cen to ostatnio znajomy mi opowiadał - audi, nie pamiętam jaki model i silnik - ale w gruncie rzeczy - to VW. Olej pewnie ten sam, ilość ta sama, filtr ten sam. Ale wymiana oleju w audi - 2x tyle co w VW. Za premium się płaci  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrow swojego mandarynkowego pomagiera , ktory tez nie pamieta co i gdzie pisze . Swoim chamstwem, brakiem wiedzy osmieszasz sie, W oczekiwaniu na przystanku autobusowym poszukaj sobie informacji w https://www.google.com , bo jedyne co miales to katalogi japonskich aut.

 

Wiesz gdzie lezy Japonia?

Co Ty chłopie bierzesz? Wyluzuj. Przecież tu nikt nikogo nie chce obrażać, po co się tak napinać. Ja osobiście nic do Ciebie nie mam. Nie osobiście też mi ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja z innej beczki - wczoraj wziąłem z wypożyczalni fabię 1.0. Przejechałem ok 180 km i poziom paliwa wciąż jest na max. Średnia z wyświetlacza to ok 5.2.Czy ten typ tak ma?

Edited by Pankracy111

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeszcze taki maluszek, silnik to silnik:

14-cylindrowy motor o pojemności 25,5 tys. litrów mierzy 27 metrów długości, 13,5 metra wysokości (tyle samo, co 4-piętrowy blok mieszkalny), waży 2300 ton i generuje zawrotną moc 109 tysięcy koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy 7,6 MN*m osiąga przy 102 obr./min. Na każdy pełen cykl zużywa 2,73 litra ciężkiego paliwa (7,5 tys. na godzinę).

ale tam nie ma 14 cylindrów... z tego co widać to 8...

Tu największy silnik spalinowy spalania wewnętrznego na świecie... elektrownia Oersted w Kopemhadze...

 

To ciekawy układ, gdyż dwa tłoki pracują przeciwsobnie w cylindrze, tak że komora spalania jest między denkami zbliżających się do siebie tłoków górnego i dolnego... 

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co Ty chłopie bierzesz? Wyluzuj. Przecież tu nikt nikogo nie chce obrażać, po co się tak napinać. Ja osobiście nic do Ciebie nie mam. Nie osobiście też mi ....

Zastosowałes maść linkowana na poprzedniej stronie i od razu poprawa :D . Niektórzy członkowie forumowej spolecznosci powowinni brać z Ciebie przykład. Pozdro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To ciekawy układ, gdyż dwa tłoki pracują przeciwsobnie w cylindrze, tak że komora spalania jest między denkami zbliżających się do siebie tłoków górnego i dolnego... 

w zeszłym roku jakaś firma w jueseju zbudowała taki silnik - 4 tłoki, 2 cylindry - miało to niby zrewolucjonizować samochody - kompaktowa budowa, małe straty energii etc ale na razie cisza, na filmikach z symulacjami na yt się skończyło

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bo one pracują w cyklu dwusuwowym i jest problem z kontrolą czystości spalin...

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwusuw tak ale w dzisiejszych czasach twierdzą, że dwusuw może być eko na poziomie 4t przez zastosowanie wtrysku. Spaliny tak czy inaczej trzeba oczyszczać ale plusy z prostszej konstrukcji 2t i mniejsze straty energii to rekompensują. Ford ma podobno od dawna silnik 2t do samochodów ale z takich czy innych powodów nie widać go w produkcji. W takich biznesach kasa wszystkim rządzi, "ekologia" to też czyjś biznes i tyle 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 jeśli przyjedziesz i zapłacisz to wymienią bez gadania jak w każdym innym aucie - chociaż pewnie mogą mówić "a po co, a na co to komu" - zależy kto siedzi po drugiej stronie lady. Ale żeby było czysto w papierach - bez wpisywania czy kasowania inspekcji...

 

w serwisach bmw w niemczech i niderlandach wymiany oleju 'na zyczenie' sa wpisywane w system i widac je w centralnym wykazie

czesc wypozyczalni kupuje auta bez opcji serwisowych i mimo standardu longlife narzuca wymiany oleju co 15tys km (calkiem zdrowe podejscie)

o ile wiem rowniez system vag ma mozliwosc wpisywania dodatkowych wymian oleju ale nie znam szczegolow

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja z innej beczki - wczoraj wziąłem z wypożyczalni fabię 1.0. Przejechałem ok 180 km i poziom paliwa wciąż jest na max. Średnia z wyświetlacza to ok 5.2.Czy ten typ tak ma?

Wskaźnik jest tylko poglądowo - najpierw stoi, stoi a potem poleci.Samochód jak zalany pod korek to swoim czasem 300km zrobię zanim zacznie opadać - a raz tak miałem o zgrozo na Niemieckiej autostradzie że 50km do granicy a mi pokazało ZERO na cyfrowym poziomie paliwa :wacko:  przejechałem prawie 30km do nabliższej stacji a on dalej działał

Tak że te wskażniki czy to wskazówkowe czy elektroniczne to tak z 10% błędem bym traktował - ale jak już świeci na pomarańczowo to zawsze warto dolać

No chyba że Fabia wącha zamiast spalać :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.