Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

X Drive.

To pierwszy raz tutaj, mam go dopiero od tygodnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to bezawaryjnej, bezpiecznej jazdy tym demonem 🤞

 

Z ciekawości - czy były jakieś inne niż finansowe powody, że nie poszedłeś w M5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Głównie finansowe, bo to jednak +/- 120k więcej

Ale też V8 produkcji BMW, do którego nie mam zaufania, oraz to, że chciałem spróbować innego modelu, skoro 4 lata jeździłem 5-ką

Jeździłem obydwoma i M3 zrobiło na mnie lepsze wrażenie, prowadzi się jakby był pół tony lżejszy a nie o 200 kg. 

Natomiast pod względem komfortu oczywiście M5 bije mniejszego brata na głowę. 

 

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tommaso napisał(-a):

 

Blisko byłeś 😁

 

f3101e5d-3a9b-4b0b-95bb-cce8317c3a24.thumb.jpg.7dde46da4b9a2077f46ce74f019a97bd.jpg

 

bbb268ec-226d-495f-879e-6d45d260d696.thumb.jpg.05c794a298611bed976a8fd05ee4a463.jpg

 

 

Bandzior!


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Dzięki

Głównie finansowe, bo to jednak +/- 120k więcej

Ale też V8 produkcji BMW, do którego nie mam zaufania, oraz to, że chciałem spróbować innego modelu, skoro 4 lata jeździłem 5-ką

Jeździłem obydwoma i M3 zrobiło na mnie lepsze wrażenie, prowadzi się jakby był pół tony lżejszy a nie o 200 kg. 

Natomiast pod względem komfortu oczywiście M5 bije mniejszego brata na głowę. 

 

Gratulacje M, M3 to zawsze dobry wybór :P

ostatnio czytałem trochę o N63/S63 i niby dzisiaj to już dopracowane jednostki ale BMW jednak chyba zawsze bardziej umiało w R6

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądam te Wasze supermaszyny i zastanawiam się jak ogarniacie siłę tych samochodów, by posiadać prawo jazdy dłużej, niż dwa-trzy miesiące? Rozumiem, zapas punktów z prawa jazdy niejeżdżącej żony, ale i to się szybko wyczerpie. Kwoty mandatów dla osób majętnych nie są problemem, to rozumiem, ale te 24 punkty... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, jeżdżą bez prawa jazdy i płacą łapówki.. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Paulus57 napisał(-a):

Oglądam te Wasze supermaszyny i zastanawiam się jak ogarniacie siłę tych samochodów, by posiadać prawo jazdy dłużej, niż dwa-trzy miesiące? Rozumiem, zapas punktów z prawa jazdy niejeżdżącej żony, ale i to się szybko wyczerpie. Kwoty mandatów dla osób majętnych nie są problemem, to rozumiem, ale te 24 punkty... 

KAŻDYM samochodem można łamać przepisy i przekraczać prędkość. Co to za problem nawet takim Seicento przekroczyć prędkość o 50 km/h przy ograniczeniu do 30?  Jaki wtedy mandat i punkty będą? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, trollu napisał(-a):

Gratulacje M, M3 to zawsze dobry wybór :P

ostatnio czytałem trochę o N63/S63 i niby dzisiaj to już dopracowane jednostki ale BMW jednak chyba zawsze bardziej umiało w R6

 

Dzięki

Silnikami V8 BMW interesuję się od dobrych 10-15 lat i za każdym raz, gdy wchodzi poprawiona wersja BMW zapewnia, że wszystkie problemy już rozwiązano, a po dwóch latach nagle się okazuje, że jednak nie. Cztery lata temu omal nie kupiłem M550xi z silnikiem 462 KM, który miał się okazać bezawaryjny, a po dwóch latach okazało się, że BMW seryjnie wymienia je na nowe w ramach gwarancji, a znam człowieka, który przy 80 tys. km ma już trzeci silnik. Uważam, że od początku ten silnik został źle skonstruowany, jak poupychali turbo między blok silnika i kolektory wydechowe to ciężko zapewnić im właściwe chłodzenie. Generalnie chłodzenie jest największym problemem tego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetne auto, pozytywnie zazdroszczę. Pytałem, czy ośka, bo pamiętam, że przewinęło się kilka rwd przez twój garaż, ale do codziennej jazdy xdrive to chyba jedyny słuszny wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, beniowski napisał(-a):

KAŻDYM samochodem można łamać przepisy i przekraczać prędkość. Co to za problem nawet takim Seicento przekroczyć prędkość o 50 km/h przy ograniczeniu do 30?  Jaki wtedy mandat i punkty będą? 

Przyznasz chyba, że jak większa moc to łatwiej? Można włączyć tempomat aktywny i zdjąć nogę z gazu, ale w takim razie po co ta moc? Pozostają chyba dwie możliwości: jak Kolega powyżej (łapówki, ale czy zawsze skuteczne?) albo szybki start spod świateł, legalnie do 50, 70, 90?? I po to kupować potwory o mocy 400-500 KM? Ja w moim mam połowę i jak na polskie warunki drogowe aż nadto... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyznasz chyba, że jak większa moc to łatwiej? Można włączyć tempomat aktywny i zdjąć nogę z gazu, ale w takim razie po co ta moc? Pozostają chyba dwie możliwości: jak Kolega powyżej (łapówki, ale czy zawsze skuteczne?) albo szybki start spod świateł, legalnie do 50, 70, 90?? I po to kupować potwory o mocy 400-500 KM? Ja w moim mam połowę i jak na polskie warunki drogowe aż nadto... 
To jest takie pytanie z serii, a po co kupować Spring drive, jak taki seagul zapewnia wystarczającą precyzję żebym się do roboty nie spóźnił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale kolega Tomek jak wiele innych tutaj osób regularnie odwiedza tor. Polecam każdemu, nawet jak jest 120KM pod maską. 300-400KM do miasta po bułki nie ma większego sensu, ale na europejskie trasy i tor to bajka. Nawet przy miejskich ograniczeniach prędkości 50-70 km/h przyspieszenia i przeciążenia dają fun. Nie trzeba zapi.....ć 190km/h od świateł do świateł, żeby się cieszyć autem. Jak ktoś tego nie rozumie to kończy jak to Porsche po 5 dniach od wyjechania z salonu.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Stierlitz napisał(-a):

Świetne auto, pozytywnie zazdroszczę. Pytałem, czy ośka, bo pamiętam, że przewinęło się kilka rwd przez twój garaż, ale do codziennej jazdy xdrive to chyba jedyny słuszny wybór.

Nadal mam Bullitta w garażu, ale coś czuję, ze przy M3-ce nie uchowa się zbyt długo...

 

9 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Przyznasz chyba, że jak większa moc to łatwiej? Można włączyć tempomat aktywny i zdjąć nogę z gazu, ale w takim razie po co ta moc? Pozostają chyba dwie możliwości: jak Kolega powyżej (łapówki, ale czy zawsze skuteczne?) albo szybki start spod świateł, legalnie do 50, 70, 90?? I po to kupować potwory o mocy 400-500 KM? Ja w moim mam połowę i jak na polskie warunki drogowe aż nadto... 

Takie auto to nie tylko atomowe przyspieszenia, ale też przyjemność z jazdy po zakrętach, pewność prowadzenia, znakomite hamulce, przyjemny układ kierowniczy, bezpieczeństwo wyprzedzania itd.

A do zabawy są tory wyścigowe, track day jest już możliwy niemal na każdym polskim torze, a Nurburgring też oczywiście nie raz odwiedzi.

Jak to ktoś napisał, życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, alleck napisał(-a):
9 minut temu, Paulus57 napisał(-a):
Przyznasz chyba, że jak większa moc to łatwiej? Można włączyć tempomat aktywny i zdjąć nogę z gazu, ale w takim razie po co ta moc? Pozostają chyba dwie możliwości: jak Kolega powyżej (łapówki, ale czy zawsze skuteczne?) albo szybki start spod świateł, legalnie do 50, 70, 90?? I po to kupować potwory o mocy 400-500 KM? Ja w moim mam połowę i jak na polskie warunki drogowe aż nadto... 

To jest takie pytanie z serii, a po co kupować Spring drive, jak taki seagul zapewnia wystarczającą precyzję żebym się do roboty nie spóźnił.

Oczywiście masz rację, ale idąc tym tokiem rozumowania, są przecież znacznie droższe zegarki, niż GS. Gdzieś tą granicę każdy z nas jednak ma. Pewnie najistotniejsze są dwa: grubość portfela i nieracjonalne zauroczenie sprzętem, w tym wypadku samochodem. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Oczywiście masz rację, ale idąc tym tokiem rozumowania, są przecież znacznie droższe zegarki, niż GS. Gdzieś tą granicę każdy z nas jednak ma. Pewnie najistotniejsze są dwa: grubość portfela i nieracjonalne zauroczenie sprzętem, w tym wypadku samochodem. :) 

Możesz już przestać pisać o grubości portfela? Kup sobie np. 500 Abartha albo coŚ podobnego i też będziesz mieć super zabawę, a wydasz mniej niż na Kię czy coś w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

Nadal mam Bullitta w garażu, ale coś czuję, ze przy M3-ce nie uchowa się zbyt długo...

 

Takie auto to nie tylko atomowe przyspieszenia, ale też przyjemność z jazdy po zakrętach, pewność prowadzenia, znakomite hamulce, przyjemny układ kierowniczy, bezpieczeństwo wyprzedzania itd.

A do zabawy są tory wyścigowe, track day jest już możliwy niemal na każdym polskim torze, a Nurburgring też oczywiście nie raz odwiedzi.

Jak to ktoś napisał, życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami :)

Szybki start i jazda po torze, chyba że ktoś mieszka w Niemczech. Tam chyba nadal "no limit" na autostradach? Wiadomo, że szybciej ruszy mocniejszy. I tak powstaje dylemat, czy warto wydać 100k i mieć 7s do setki, czy też wydać 5 razy tyle i zredukować do 4s? Zresztą te dywagacje w gruncie rzeczy nie mają sensu, bo jaka w tym ma być logika, kiedy decydują emocje i testosteron? ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Szybki start i jazda po torze, chyba że ktoś mieszka w Niemczech. Tam chyba nadal "no limit" na autostradach? Wiadomo, że szybciej ruszy mocniejszy. I tak powstaje dylemat, czy warto wydać 100k i mieć 7s do setki, czy też wydać 5 razy tyle i zredukować do 4s? Zresztą te dywagacje w gruncie rzeczy nie mają sensu, bo jaka w tym ma być logika, kiedy decydują emocje i testosteron? ;) 

Widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na pytania o sens życia.. ;)


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, beniowski napisał(-a):

Możesz już przestać pisać o grubości portfela? Kup sobie np. 500 Abartha albo coŚ podobnego i też będziesz mieć super zabawę, a wydasz mniej niż na Kię czy coś w tym stylu.

Prędkość to nie wszystko. Nie jestem kolekcjonerem samochodów, mam jeden i więcej mi nie potrzeba. Chyba, że żona zdecyduje się na samochód, to może jakiś dynamiczny maluszek będzie dobrym pomysłem. Co do Kii, to akurat mam i jest jak dla mnie dostatecznie dynamiczna. No i na koniec, kasa nie ma znaczenia dla nielicznych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą napisałeś że kwoty mandatów nie mają znaczenia dla Tomka i innych posiadaczy mocnych aut, to całkiem liczna grupa, każdy kupuje chleb w takiej samej cenie jak Ty. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

Widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na pytania o sens życia.. ;)

To się nazywa bezproduktywna refleksja. Niby nie daje nic, ale... ;) 

1 minutę temu, eye_lip napisał(-a):

Przed chwilą napisałeś że kwoty mandatów nie mają znaczenia dla Tomka i innych posiadaczy mocnych aut, to całkiem liczna grupa, każdy kupuje chleb w takiej samej cenie jak Ty. 

Mocno subiektywna ocena zamożności Polaków. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

10 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Szybki start i jazda po torze, chyba że ktoś mieszka w Niemczech. Tam chyba nadal "no limit" na autostradach? Wiadomo, że szybciej ruszy mocniejszy. I tak powstaje dylemat, czy warto wydać 100k i mieć 7s do setki, czy też wydać 5 razy tyle i zredukować do 4s? Zresztą te dywagacje w gruncie rzeczy nie mają sensu, bo jaka w tym ma być logika, kiedy decydują emocje i testosteron? ;) 

 

To jest po prostu kwestia priorytetów. Jeden lubi mieć mieszkanie na wynajem, drugi cyferki na koncie, trzeci kolekcje Patków a ja mam ogromną frajdę z prowadzenia szybkich samochodów, niekoniecznie niezgodnie z przepisami.

Dla Twojej informacji - zarówno ja jak i moja żona mamy zerowy stan punktów karnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście masz rację, ale idąc tym tokiem rozumowania, są przecież znacznie droższe zegarki, niż GS. Gdzieś tą granicę każdy z nas jednak ma. Pewnie najistotniejsze są dwa: grubość portfela i nieracjonalne zauroczenie sprzętem, w tym wypadku samochodem.  
Jesteśmy na forum dotyczącego hobby jakim są zegarki. Tutaj ludzie potrafią mieć po kilkadziesiąt zegarków, albo wydać kilkadziesiąt tys. na zegarek. Czyli generalnie w oczach zwykłego odczytywacza czasu z komórki to mamy nierówno pod sufitem delikatnie mówiąc. I będąc tutaj nieodmiennie zaskakują mnie pytania próbujące racjonalizować czyjeś zakupy.
Ludzie mają różne hobby i to, że nam się coś nie mieści w naszych realiach rzeczywistości to nie oznacza, że dla kogoś innego to nie jest normalne.
Co do granic, każdy ma jakieś, nie warto spędzać czasu nad rozpatrywaniem tych granic u innych.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

To się nazywa bezproduktywna refleksja. Niby nie daje nic, ale... ;) 

Mocno subiektywna ocena zamożności Polaków. 

Obiektywna jest taka, że dla większości Polaków nowe auto to marzenie, więc jesteś zamożny mając Kię. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.